http://forum.spiegel.de/s(...)1d8c0eb58304&t=49231quote:Das deutsche Losglück hat mal wieder zugeschlagen. Dusel-Deutschland….
Portugal: Ein Qualifikant, der sich mit Ach und Krach für das Turnier qualifiziert hat. Wohl das schwächste Team der Gruppe. Drei Punkte sind sicher.
Niederlande: Ein Team, das nur vom Ruhm von gestern lebt. Der letzte Erfolg der Oranjes liegt lange zurück. Ein Sieg sollte obligatorisch sein. Drei sichere Punkte für Deutschland.
Dänemark: Ein international zweit- bis drittklassiges Team. Das schwächste Team aller EM-Teilnehmer. Nicht vergleichbar mit den großen Teams der Dänen von 1986 oder 1992. Alles andere als ein deutscher Sieg wäre eine faustdicke Überraschung.
Kurzum: Die wohl leichteste Gruppe. Deutschland wird im Schongang Gruppenerster.
Laat ze vooral zo blijven denken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef Gia het volgende:
Van een Duits forum:
[..]
http://forum.spiegel.de/s(...)1d8c0eb58304&t=49231
Iemand die het snaptquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:56 schreef Gia het volgende:
Worden leuke wedstrijden, als er een beetje fatsoenlijke scheidsrechters fluiten.
En wil je het EK winnen, dan moet je van iedereen kunnen winnen.
Dus, gewoon voetballen en gewoon winnen.
Dank je. Enneh, ben als brabander gewoon Ajax-fan. Ook dat nog!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iemand die het snapteen vrouw zelfs.
Dan snap je er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Enneh, ben voor een brabander gewoon Ajax-fan. Ook dat nog!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Enneh, ben voor een brabander gewoon Ajax-fan. Ook dat nog!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dan snap je er helemaal niks van
Waarom ben je daar trots op, je hoort voor Top te zijn kut!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Enneh, ben als brabander gewoon Ajax-fan. Ook dat nog!!
Hierdoor ga je toch spontaan in één klap al die Duitsers weer haten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef Gia het volgende:
Van een Duits forum:
[..]
http://forum.spiegel.de/s(...)1d8c0eb58304&t=49231
Echt he, wat een arscholer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hierdoor ga je toch spontaan in één klap al die Duitsers weer haten.
Dit. Komt gewoon goed. Portugal pakken we, van Mofferika winnen we ook en Denemarken is de openingswedstrijd, dus dan eis ik een nulletje of 4.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon zoals op het Ek2008. Alleen dan niet eruit tegen Rusland in de 1/4e.
Zullen we een weddenschapje houden?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit. Komt gewoon goed. Portugal pakken we, van Mofferika winnen we ook en Denemarken is de openingswedstrijd, dus dan eis ik een nulletje of 4.
Geloof mij, wij worden het gewoon.
okquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we een weddenschapje houden?
Jij zegt Nederland kampioen? Ik zeg Duitsland kampioen ..
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?quote:
Prima.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?
Geen eerlijke deal aangezien jij dan een half jaar met een prachtlogo mag lopen en hij niet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?
leuke weddenschapquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:
24quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze sterke poule is juist mooi aan een EK, alleen ruk dat dit de enige zware poule is. En dan willen ze het ek van2016 met 24 teams spelen
niet te optimistisch doen hequote:
quote:
Ja 24, hebben ze bij de UEFA gedaan speciaal voor Belgie.quote:
lolquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja 24, hebben ze bij de UEFA gedaan speciaal voor Belgie.
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranjequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
Wat een meesterzet van Van Marwijk om Braafheid op te stellen tegen Duitsland!!Als je de duitse fora leest tuinen ze er, op een enkeling na, volledig in.
![]()
okequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranje![]()
![]()
![]()
Enige?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze sterke poule is juist mooi aan een EK, alleen ruk dat dit de enige zware poule is. En dan willen ze het ek van2016 met 24 teams spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als we deze loting hadden geweten hadden we beter Duitsland met 8-0 van ons kunnen laten winnen, dan was de onderschatting compleet geweestquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranje![]()
![]()
![]()
Dit mensen, gewoon dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Wordt wel gek van die Nederlandse karakter trekken soms hoor bah.....
Eerst altijd super lyrisch, Nederland makkelijk kampioen en rolt iedereen wel op!!!
Dan is de loting er geweest en het is altijd weer gejank en gejank en gejank....
Ja ok:
Duitsland verlies je in meeste gevallen van(hoeft niet).
Portugal is toch klasses minder, ook al is het de agnstgegner toch moet dat heel goed te doen zijn
Denemarken is ook 10x niets, als Eriksen al een ster moet zijn daar dan is het niveau daar wel erg bedroevend
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
Wat een meesterzet van Van Marwijk om Braafheid op te stellen tegen Duitsland!!Als je de duitse fora leest tuinen ze er, op een enkeling na, volledig in.
![]()
Portugal verliest ook met 4-1.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
Ach ja, dachten we volgens mij 4 jaar terug ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij wordt het een regelrechte deceptie voor Nederland in deze poule.
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
![]()
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
Als de Duitsers ook zo denken dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!
Maakt niet eens uit. In de kwartfinale krijg je hoe dan ook een baggerploeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
Rusland 3-1?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef Saysem het volgende:
[..]
Maakt niet eens uit. In de kwartfinale krijg je hoe dan ook een baggerploeg.
Spiegel: Lächelnd durch die Todesgruppequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Op de wevsite van bild: WIR HABEN KEINE ANGST
Underdog ftw
Mijn hemel, dat was in 2008 !!!! we leven nu bijna anno 2012, bovendien was dat n score na verlenging.quote:
Het voelt nog als de dag van gisterquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat was in 2008 !!!! we leven nu bijna anno 2012, bovendien was dat n score na verlenging.
Dat Rusland won betekent niet dat het geen baggerploeg is hoor.quote:
Och ja gaatttt zooooo spannend worden, vast en zeker fantastisch voetbal!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Redefine het volgende:
Ik ga sowieso alvast klaarzitten voor de openingswedstrijd. Polen - Griekenland. Belooft toch wel spektakel hoor![]()
geweest. Die zijn toch een stuk sterker en het levert een mooie wedstrijd op tegen Rusland.
Sowieso is elke wedstrijd waar Griekenland speelt een gruwel. Maar door de vicieuze cirkel die ontstaan is na de EK winst, zijn er vaak weer bij. Om drie kansloze wedstrijden te spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Och ja gaatttt zooooo spannend worden, vast en zeker fantastisch voetbal!!!
Oftewel: 1 groot drama
Of ze doen helemaal niks zoals op het EK van 2008. Het gekke is dat ze niet eens zo heel slecht zijn, maar op een eindtoernooi zijn ze al blij dat ze er staan. En vervolgens doen ze maar wat met een nogal negatieve wedstrijdinstelling.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Tinos85 het volgende:
Griekenland doet in principe toch voluit verdedigen en dan counteren?
Niet zo negatief. De statistieken wat betreft Nederland en poulefases, zijn uitstekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij wordt het een regelrechte deceptie voor Nederland in deze poule.
quote:
Er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
Eindstand Poule:
Duitsland 9
Portugal 4
Nederland 3
Denemarken 1
[..]
[ afbeelding ]
!?
CR7quote:
Hij is clubloosquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:44 schreef Zilverloo het volgende:
Als Portugal Maniche weer oproept worden we sowieso 3rde
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst een semen analyse laten uitvoeren?quote:
Kom maar weer terug als het zo ver isquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:34 schreef inZanity het volgende:
Nederland die naar huis gestuurd gaat worden door Portugal en Duitsland, heerlijk!
Engeland komt de poule niet eens doorquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Sportex het volgende:
Tweede in de poule.
Kwartfinale Nederland - Tsjechie
Halve finale Nederland - Spanje
Finale Nederland - Engeland.
Zo zal het geschieden.
Optimistquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef GGMM het volgende:
We komen de poule wel door, maar tegen Duitsland verliezen we.
Lol wat is dat voor domme voorspelling haha!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
Eindstand Poule:
Duitsland 9
Portugal 4
Nederland 3
Denemarken 1
Zoiets heet een realist hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch is ook de vorm van de dag belangrijk. Dat hebben we op het vorige EK ook gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoiets heet een realist hoor.
Nederland gaat 90% zeker door en tegen Duitsland is verlies kans nou laten we zeggen 75%(of lager).
Nederland is kwalitatief veel sterker dan Portugal en Denemarken, normaal gesproken win je die gewoon makkelijk.
Maar de Portugezen zie ik nog wel van ons winnen met vuil spel, schwalbes, tijdrekken, enzovoortquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen vergeet Denemarken, die zijn een klasse beter dan de Portugezen.
Zijn ook niet voor niets ruim voor Portugal geeindigt in de voorronde.
Zou me niets verbazen als Duitsland en Denemarken de nummers 1 en 2 worden.
Nederland is over z'n hoogtepunt heen (achterhoede zwak en de basis te smal).
Portugal presteert al jaren zwak, hebben wel goede spelers maar als team matig.
Maar dan had je je 30 euro net zo goed in de sloot kunnen gooien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Bescheiden gokje gedaan op Zweden voor de eindoverwinning!
30 euro x 67 ..![]()
Nee man, Denemarken is echt kanloos. Portugal heeft daarentegen veel individuele kwaliteit, C. Ronaldo, Nani en blijft om die reden, tegen onze backs, een groter gevaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Aan de ene kant denken we altijd dat we weer even kampioen worden. Maar vaak genoeg zijn we ook heel goed in het omhoog schrijven van de tegenstanders (en het omlaag schrijven van Nederland). Jouw voorbeeld over Denemarken is hier weer een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Dat is absoluut een feit. Ik bedoel: het is elf tegen elf, iemand kan een keer vrijlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef Borizzz het volgende:
[..]
En toch is ook de vorm van de dag belangrijk. Dat hebben we op het vorige EK ook gezien.
Je kunt die 30 euro ook gewoon aan een zwerver geven ofzo....quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Bescheiden gokje gedaan op Zweden voor de eindoverwinning!
30 euro x 67 ..![]()
Noem jij eens 5 topspelers van Denemarken uit je hoofd op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |