leuke weddenschapquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als jij gelijk krijgt doe ik een half jaar een UI met het Ajax logo en als ik gelijk krijg jij een UI met het PSV logo voor een half jaar?
quote:
24quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze sterke poule is juist mooi aan een EK, alleen ruk dat dit de enige zware poule is. En dan willen ze het ek van2016 met 24 teams spelen
niet te optimistisch doen hequote:
quote:
Ja 24, hebben ze bij de UEFA gedaan speciaal voor Belgie.quote:
lolquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja 24, hebben ze bij de UEFA gedaan speciaal voor Belgie.
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranjequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
Wat een meesterzet van Van Marwijk om Braafheid op te stellen tegen Duitsland!!Als je de duitse fora leest tuinen ze er, op een enkeling na, volledig in.
![]()
okequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranje![]()
![]()
![]()
Enige?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze sterke poule is juist mooi aan een EK, alleen ruk dat dit de enige zware poule is. En dan willen ze het ek van2016 met 24 teams spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als we deze loting hadden geweten hadden we beter Duitsland met 8-0 van ons kunnen laten winnen, dan was de onderschatting compleet geweestquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens dat er iemand was die Kroatie hoger inschatte dan Oranje![]()
![]()
![]()
Dit mensen, gewoon dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Wordt wel gek van die Nederlandse karakter trekken soms hoor bah.....
Eerst altijd super lyrisch, Nederland makkelijk kampioen en rolt iedereen wel op!!!
Dan is de loting er geweest en het is altijd weer gejank en gejank en gejank....
Ja ok:
Duitsland verlies je in meeste gevallen van(hoeft niet).
Portugal is toch klasses minder, ook al is het de agnstgegner toch moet dat heel goed te doen zijn
Denemarken is ook 10x niets, als Eriksen al een ster moet zijn daar dan is het niveau daar wel erg bedroevend
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
Wat een meesterzet van Van Marwijk om Braafheid op te stellen tegen Duitsland!!Als je de duitse fora leest tuinen ze er, op een enkeling na, volledig in.
![]()
Portugal verliest ook met 4-1.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
Ach ja, dachten we volgens mij 4 jaar terug ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij wordt het een regelrechte deceptie voor Nederland in deze poule.
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
![]()
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
Als de Duitsers ook zo denken dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!
Maakt niet eens uit. In de kwartfinale krijg je hoe dan ook een baggerploeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |