Ach ja, dachten we volgens mij 4 jaar terug ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij wordt het een regelrechte deceptie voor Nederland in deze poule.
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Montagui het volgende:
Wat een meesterzet van Van Marwijk om Braafheid op te stellen tegen Duitsland!!Als je de duitse fora leest tuinen ze er, op een enkeling na, volledig in.
![]()
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
Als de Duitsers ook zo denken dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook niks te vrezen van Nederland. Dat wordt weer minimaal 3-0 voor Duitsland.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
...niet alleen duitsers tuinen erin blijkbaar!
Maakt niet eens uit. In de kwartfinale krijg je hoe dan ook een baggerploeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef ShevaJB het volgende:
Negatiever gezeur. Worden gewoon groepshoofd en als het tegen zit tweede.
Rusland 3-1?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef Saysem het volgende:
[..]
Maakt niet eens uit. In de kwartfinale krijg je hoe dan ook een baggerploeg.
Spiegel: Lächelnd durch die Todesgruppequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Op de wevsite van bild: WIR HABEN KEINE ANGST
Underdog ftw
Mijn hemel, dat was in 2008 !!!! we leven nu bijna anno 2012, bovendien was dat n score na verlenging.quote:
Het voelt nog als de dag van gisterquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat was in 2008 !!!! we leven nu bijna anno 2012, bovendien was dat n score na verlenging.
Dat Rusland won betekent niet dat het geen baggerploeg is hoor.quote:
Och ja gaatttt zooooo spannend worden, vast en zeker fantastisch voetbal!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Redefine het volgende:
Ik ga sowieso alvast klaarzitten voor de openingswedstrijd. Polen - Griekenland. Belooft toch wel spektakel hoor![]()
geweest. Die zijn toch een stuk sterker en het levert een mooie wedstrijd op tegen Rusland.
Sowieso is elke wedstrijd waar Griekenland speelt een gruwel. Maar door de vicieuze cirkel die ontstaan is na de EK winst, zijn er vaak weer bij. Om drie kansloze wedstrijden te spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Och ja gaatttt zooooo spannend worden, vast en zeker fantastisch voetbal!!!
Oftewel: 1 groot drama
Of ze doen helemaal niks zoals op het EK van 2008. Het gekke is dat ze niet eens zo heel slecht zijn, maar op een eindtoernooi zijn ze al blij dat ze er staan. En vervolgens doen ze maar wat met een nogal negatieve wedstrijdinstelling.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Tinos85 het volgende:
Griekenland doet in principe toch voluit verdedigen en dan counteren?
Niet zo negatief. De statistieken wat betreft Nederland en poulefases, zijn uitstekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij wordt het een regelrechte deceptie voor Nederland in deze poule.
quote:
Er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
Eindstand Poule:
Duitsland 9
Portugal 4
Nederland 3
Denemarken 1
[..]
[ afbeelding ]
!?
CR7quote:
Hij is clubloosquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:44 schreef Zilverloo het volgende:
Als Portugal Maniche weer oproept worden we sowieso 3rde
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst een semen analyse laten uitvoeren?quote:
Kom maar weer terug als het zo ver isquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:34 schreef inZanity het volgende:
Nederland die naar huis gestuurd gaat worden door Portugal en Duitsland, heerlijk!
Engeland komt de poule niet eens doorquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Sportex het volgende:
Tweede in de poule.
Kwartfinale Nederland - Tsjechie
Halve finale Nederland - Spanje
Finale Nederland - Engeland.
Zo zal het geschieden.
Optimistquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef GGMM het volgende:
We komen de poule wel door, maar tegen Duitsland verliezen we.
Lol wat is dat voor domme voorspelling haha!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
Eindstand Poule:
Duitsland 9
Portugal 4
Nederland 3
Denemarken 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |