abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105163291
coco deze is speciaal voor jou O+
(ik haal t weer weg ivm :') zodra jij m gelezen hebt
en weg :D

[ Bericht 32% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 14:30:01 (coco) ]
  zondag 4 december 2011 @ 13:31:41 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105163505
Oh! Ik zie Twentemeisje hier posten! Wat super dat jullie voor een 2de gaan! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105163646
Tja, wanneer ben je toe aan kinderen. Volgens mij is daar inderdaad geen eenduidig antwoord op te geven. Als het goed voelt in ieder geval!

Zelf vond ik wat financiele zekerheid ook belangrijk. Maar een vast contract is eigenlijk ook niet meer heilig hoor. Daar kan een werkgever net zo goed vanaf als een tijdelijk contract. Het valt in ieder geval nooit helemaal te plannen! :)
  zondag 4 december 2011 @ 13:58:07 #129
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105164720
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
(ik haal t weer weg ivm :') zodra jij m gelezen hebt O+ )
SPOILER: zou t n signaal zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zwanger! :D

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
Oh! Ik zie Twentemeisje hier posten! Wat super dat jullie voor een 2de gaan! *O*
:* O+

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Labelloo het volgende:
Tja, wanneer ben je toe aan kinderen. Volgens mij is daar inderdaad geen eenduidig antwoord op te geven. Als het goed voelt in ieder geval!

Zelf vond ik wat financiele zekerheid ook belangrijk. Maar een vast contract is eigenlijk ook niet meer heilig hoor. Daar kan een werkgever net zo goed vanaf als een tijdelijk contract. Het valt in ieder geval nooit helemaal te plannen! :)
Ik denk ook dat het goed is om je te realiseren dat je nooit grip op alles kunt hebben en houden.
pi_105165027
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
Jij bent zwanger! :D
:D als t later waar blijkt zijn, berg je dan maar, dan komt iedereen bij jou met zn signalen _O-
:*
pi_105165427
quote:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cooki! :D

O+
pi_105165852
quote:
Was dat vandaag?
Of is dat de reden waarom je het gisteren aandurfde te zeggen dat je pas als je zwanger bent weer in Z&G komt posten? :+
pi_105171531
Jeetje dames wat hebben jullie veel geschreven :o.

Ga maar geen poging doen om op iedereen te reageren :P.

De buikgriep heeft niet doorgezet, maar voel me wel iets beter als voorgaande dagen.

Coco ik herken je verhaal wel, ik geloof dat ik soms ook wel erg nuchter ben.
Ligt er wel aan met wie je me vergelijkt, mijn vriend is zo ontzettend nuchter dat ik als een stresskip overkom naast hem, maar over het algmeen vindt men mij erg nuchter.
Heb ook nog totaal geen behoefte om nu al met tempen en ovutesten bezig te zijn, maar goed als een ander dat wel prettig vind is het ook prima. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
En voor ons is dat anticonceptie aan de kant en maar zien wat er van komt.
Maar goed dat kan over een paar maanden heel anders zijn en dat ik er dan wel meer gericht mee bezig ga, als het op deze manier niet lukt. Al moet ik vriendlief dat niet vertellen, want ik geloof dat hij echt niet wil klussen, omdat het moet. Ik moet het dan gewoon een beetje tactisch inkleden ;).
Maar vind het ook wel leuk om mee te leven en te jompelen en vind het ook lastig om als iemand een symptoom plaats om te zeggen dat dat ook op een naderende menstruatie kan duiden, komt dan ook zo negatief over :+ .

Ik wil iedereen weer heel veel succes wensen met klussen en wachten, ben benieuwd wie er een nuchtere kerst heeft.
pi_105175523
Wauw ik heb heel wat bij moeten lezen!! :D

Vitapientje gefeliciteerd!! *O* Hoop dat je ondanks je "zorgen" ook lekker kunt genieten van je zwangerschap!!

Barretje en Milka -O-

Coco ik ben bang dat je wel een beetje gelijk hebt. Ik merk dat ik me nogal snel mee laat slepen door alle oooohs en aaaahs(vooral als mijn NOD naderd) Het is ook allemaal zo spannend!! Maar fijn dat jij nu mee post ;) dan kan jij ons met de beentjes op de grond houden :*

*O* TM gaat (voorzichtig) voor een tweede twentebaby!! Dat je maar snel door mag stromen!!! :*

quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Maar betwijfel of je zoveel kwaad kunt doen in die 30 seconden.
_O- _O- _O-
pi_105176096
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen :P
:Y Helemaal met je eens!! Dus flink klussen onder de kerstboom deze maand :D
Ow nee, je zit in je wacht week!! Streepjes willen we zien!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ashina op 04-12-2011 18:54:31 ]
pi_105178248
Joehoe! Vitapientje gefeliciteerd! Probeer ondanks al je zorgen ook te genieten, een kindje maken en (in je buik) hebben is en blijft een wonder :)

Hier weinig nieuws. De ovulatie testen hebben me deze maand weinig opgeleverd. Twee dagen geleden de testen maar even gelaten voor wat ze zijn. Wellicht dat ik morgen nog een keertje test (om het voor nu af te leren :P) en dan begin ik in mijn volgende cyclus weer.
Ben inmiddels een week nicotinevrij, slik vitaminen en foliumzuur, dus wat dat betreft ben ik in ieder geval goed bezig (en op schema :))

Ik ben overigens 25 jaar oud, evenals mijn man. Begin oktober hebben we besloten om te gaan voor een eerste kindje en ben ik gestopt met de pil. Dit is dus de eerste ronde.
pi_105178298
ik gooi nog even een spuit elf opmerking erin....een van de redenen waarom ik mijn neus hier een tijd niet heb laten zien omdat ik dus een beetje moe werd van alle oh, wie weet ben ik wel zwanger want * vult willekeurig symptoon in* en het ongeduld van de mensen die net starten.

Jezelf helemaal gek maken, tenminste zo komt het op mij over en dat vind ik ergerlijk....dus dan blijf ik maar weg :P

Coco verwoordt het wat politiek correcter, maar de gedachte is hetzelfde.

En als voorbeeld: ik snap niet waarom je als je net bezig bent gelijk gaat tempen of aan de ovulatietesten gaat... Ik heb dan zoiets van keep it simple :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105178686
opmerking over tegeljeswijsheden weggehaald ivm van alles

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 20:09:32 ]
pi_105179381
je bent wel van de tegeltjeswijsheden he Cooki :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105179582
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
je bent wel van de tegeltjeswijsheden he Cooki :D
o begint t hier ook al }:|

aurum ff nieuwsgierig: hoe staat t bij jou met wachten op t tweede streepje?
hoe lang ben je al bezig enzo?

[ Bericht 38% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 20:11:12 ]
  zondag 4 december 2011 @ 20:14:47 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105180112
Cooks, jij bent zo hormonaal als de pest :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105180188
enorm :Y en nog niet eens zwanger _O-
dus ik hoop voor jullie dat t Z&G topic leeg is als ik terugkom >:)
pi_105180308
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef Cooki het volgende:
opmerking over tegeljeswijsheden weggehaald ivm van alles

Tegeltjeswijsheden zijn leuk (en niet voor niets wijsheden ;)):
''Niets geeft meer rust dan een genomen besluit''. En dat, hopelijk, zonder onszelf gek te maken.
pi_105180376
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Cooki het volgende:

[..]

o begint t hier ook al }:|

aurum ff nieuwsgierig: hoe staat t bij jou met wachten op t tweede streepje?
hoe lang ben je al bezig enzo?

begin augustus is mijn spiraaltje verwijderd en zit nu in mijn 4e probeerronde (als ik goed tel :') ).

Ik wacht nog geduldig, maar ik probeer mijzelf de kop niet gek te maken. Schiet niet op :+
pi_105180514
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef _aurum_ het volgende:
begin augustus is mijn spiraaltje verwijderd en zit nu in mijn 4e probeerronde (als ik goed tel :') ).

Ik wacht nog geduldig, maar ik probeer mijzelf de kop niet gek te maken. Schiet niet op :+
oh ok :) enne.. heb je tijd of haast?
pi_105180660
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:22 schreef Cooki het volgende:

[..]

oh ok :) enne.. heb je tijd of haast?
ik ben 33, dus volgens mij heb ik nog wel tijd :Y

Alleen ben ik ongeduldig net als ieder ander :') Gaat meestal prima tot zo'n 2 dagen voor ik ongesteld moet worden... dan hang ik meer in de "dammit laat me maar ongesteld worden dan kan ik weer door naar de volgende ronde " modus O-)
  zondag 4 december 2011 @ 20:26:25 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105180710
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Cooki het volgende:
enorm :Y en nog niet eens zwanger _O-
dus ik hoop voor jullie dat t Z&G topic leeg is als ik terugkom >:)
:o Zul je zien dat ik daar dan alleen met jou zit! ;)
pi_105180787
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef twentemeisje het volgende:
:o Zul je zien dat ik daar dan alleen met jou zit! ;)
arme jij ;(
maar tegen die tijd weet je dat t best mee valt of ben je van gewapend beton :Y)
pi_105181274
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben 33, dus volgens mij heb ik nog wel tijd :Y

Alleen ben ik ongeduldig net als ieder ander :') Gaat meestal prima tot zo'n 2 dagen voor ik ongesteld moet worden... dan hang ik meer in de "dammit laat me maar ongesteld worden dan kan ik weer door naar de volgende ronde " modus O-)
Fijn om te lezen dat ook jij ongeduldig bent :P

Is dit jullie 1e, 2e, 3e??
pi_105183170
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Ashina het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dat ook jij ongeduldig bent :P

Is dit jullie 1e, 2e, 3e??
het wordt onze eerste. Ik ben ongeduldig in de zin van dat ik niet zo goed tegen de tussenfase kan, niet weten of het wel of niet raak is. Zodra als ik dat weet is het weer rustig in huis :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')