quote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
coco deze is speciaal voor jou![]()
(ik haal t weer weg ivmzodra jij m gelezen hebt
)
Jij bent zwanger!SPOILER: zou t n signaal zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
Oh! Ik zie Twentemeisje hier posten! Wat super dat jullie voor een 2de gaan!
Ik denk ook dat het goed is om je te realiseren dat je nooit grip op alles kunt hebben en houden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Labelloo het volgende:
Tja, wanneer ben je toe aan kinderen. Volgens mij is daar inderdaad geen eenduidig antwoord op te geven. Als het goed voelt in ieder geval!
Zelf vond ik wat financiele zekerheid ook belangrijk. Maar een vast contract is eigenlijk ook niet meer heilig hoor. Daar kan een werkgever net zo goed vanaf als een tijdelijk contract. Het valt in ieder geval nooit helemaal te plannen!
)
Cooki!SPOILER: zou t n signaal zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
)
Was dat vandaag?SPOILER: zou t n signaal zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dat de reden waarom je het gisteren aandurfde te zeggen dat je pas als je zwanger bent weer in Z&G komt posten?![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Maar betwijfel of je zoveel kwaad kunt doen in die 30 seconden.
quote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen
o begint t hier ook alquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
je bent wel van de tegeltjeswijsheden he Cooki
Tegeltjeswijsheden zijn leuk (en niet voor niets wijshedenquote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef Cooki het volgende:
opmerking over tegeljeswijsheden weggehaald ivm van alles
begin augustus is mijn spiraaltje verwijderd en zit nu in mijn 4e probeerronde (als ik goed telquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
o begint t hier ook al
aurum ff nieuwsgierig: hoe staat t bij jou met wachten op t tweede streepje?
hoe lang ben je al bezig enzo?
oh okquote:Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef _aurum_ het volgende:
begin augustus is mijn spiraaltje verwijderd en zit nu in mijn 4e probeerronde (als ik goed tel).
Ik wacht nog geduldig, maar ik probeer mijzelf de kop niet gek te maken. Schiet niet op
ik ben 33, dus volgens mij heb ik nog wel tijdquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Cooki het volgende:
enormen nog niet eens zwanger
dus ik hoop voor jullie dat t Z&G topic leeg is als ik terugkom![]()
arme jijquote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef twentemeisje het volgende:
Zul je zien dat ik daar dan alleen met jou zit!
Fijn om te lezen dat ook jij ongeduldig bentquote:Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben 33, dus volgens mij heb ik nog wel tijd![]()
Alleen ben ik ongeduldig net als ieder anderGaat meestal prima tot zo'n 2 dagen voor ik ongesteld moet worden... dan hang ik meer in de "dammit laat me maar ongesteld worden dan kan ik weer door naar de volgende ronde " modus
het wordt onze eerste. Ik ben ongeduldig in de zin van dat ik niet zo goed tegen de tussenfase kan, niet weten of het wel of niet raak is. Zodra als ik dat weet is het weer rustig in huisquote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Ashina het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ook jij ongeduldig bent![]()
Is dit jullie 1e, 2e, 3e??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |