De intentie tegenwoordig is niet racistisch en dus is het dat ook niet. Dat het dat vroeger mogelijk wel was is daarbij totaal niet interessant, want we leven nu, en niet toen. Dat er mensen zijn die het wel als racistisch ervaren is hun probleem, that doesn't make it so.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:23 schreef JaIkbenPro het volgende:
Mijn vraag is wat vind jij hierop, is het racistisch ja of nee?
Nee, maar daar heb ik wel op gezeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Kijk wat jij zegt, wanneer heb je dat gezien dan? zit jij nog op de basischool dan?
Wacht maar tot je kinderen hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:32 schreef kruidkoekje het volgende:
vind dat het sowieso afgeschaft mag worden. Snap de toegevoegde waarde er niet van. Waarom zou je kids de eerste paar jaar van hun leven blij moeten maken met cadeautjes in de schoen en daarna zeggen "Hij bestaat niet"
Waarom is hun verjaardag vieren niet voldoende ?!
Ja doe maar, we hebben deze flauwekul al veel te veel gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef JaIkbenPro het volgende:
Zoals ik al zei, het punt is dat het racistisch is maar niet iedereen het wil toegeven.
Ik zou graag willen dat deze topic nu gesloten wordt.
Ik heb genoeg gehoord.
Ik zeg nergens dat andere mensen dat ook niet lusten dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat jij het niet lust, betekent niet meteen dat anderen het ook niet lekker vinden. Al liggen er het hele jaar door 'kerstsnoepjes' in het rek, boeiend.
Hoezo? Ik heb het vroeger ook nooit leuk gevonden hoor.Was ik blijkbaar een uitzondering in danquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen hebt
Het is niet racistisch, racistisch zou het zijn als het negatief was. Bijv dat zwarte pieten auto's jatten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef JaIkbenPro het volgende:
Zoals ik al zei, het punt is dat het racistisch is maar niet iedereen het wil toegeven.
Ik heb genoeg gehoord.
Je wil graag alleen maar preken voor eigen parochie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef JaIkbenPro het volgende:
Ik heb genoeg gehoord.
Dan denk ik, no offence, dat je idd een zeldzame uitzondering bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat andere mensen dat ook niet lusten dan.
[..]
Hoezo? Ik heb het vroeger ook nooit leuk gevonden hoor.Was ik blijkbaar een uitzondering in dan
Daarom. En iedereen mag doen wat ie leuk vind natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan denk ik, no offence, dat je idd een zeldzame uitzondering bent.
Ik ken 1 collega die er een hekel aan heeft, verder vindt iedereen het leuk! Wees optimistisch!
zolang dat iemand anders zijn vrijheid enzo niet beschadigdquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Daarom. En iedereen mag doen wat ie leuk vind natuurlijk
Nee zou niet weten waarom wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zolang dat iemand anders zijn vrijheid enzo niet beschadigd
ik heb ff teruggelezen en ik kan mij geheel vinden in je sinterklaasbeleving.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee zou niet weten waarom wel?
Jank niet zo. Mijn zoontje zit op de basisschool en zijn klas is qua afkomst aardig gemengd. Alle kindjes, blank, bruin of zwart is op een leuke gezonde manier gespannen omdat Sinterklaas en zwarte pieten maandag komen. Ik ken verdomme zelfs een neger die het leuk vindt om zwarte piet te spelen en die dat ook geweldig doet en leuk met de kinderen om gaat. Die is niet eens met die onzin bezig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Kijk wat jij zegt, wanneer heb je dat gezien dan? zit jij nog op de basischool dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb ff teruggelezen en ik kan mij geheel vinden in je sinterklaasbeleving.
Maar dat kun je kinderen dan wel weer wijsmaken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:23 schreef JaIkbenPro het volgende:
Maar er is al wat aan gedaan, als je dat kan noemen tenminste. het zijn nu geen negers maar mannen die zo zwart zijn geworden door het klimmen in schoorstenen. Ik heb zovaak mensen door een schoorsteen zien klimmen maar ik heb ze nog nooit naar buiten zien klimmen met kroeshaar en grote lippen
Als je van kinderen treiteren houdt, dan is dit topique wel wat voor jou: Leuke dingen met je kinderen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ik ooit kinderen krijg ga ik ze iig nooit voorliegen. sinterklaas is gewoon fake. en dat zal ik erin rammen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |