abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:21:07 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105100204
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:23:15 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105100270
BootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBootBoot!

>:O

Weekend! En dan is vriendje ook vrij de komende 3!!! weken! O+ Dus niet alleen thuis tobben, maar tussendoor gezellig samen thee drinken / lunchen / gamen! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105100371
BootBootBoot :?

Ik ben wel erg trouwens :') Zat te gniffelen om het feit dat iemand die stottert op FB 3x dezelfde reactie plaatste _O-

Mensen die wel anderhalve maand later reageren op je e-mail, over een project waarvan de deadline 3 weken geleden verlopen is. 8)7
Het is ook al in z'n geheel opgeleverd... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:33:08 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105100599
Weekend :)

Lijst;
O: kwark en vla
T's: cup a soup ewtensoep, appel, peer, hazelnootschuimgebak met veel slagroom, pepernoot
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 3 boterhammen kaas, beker melk
T's: een hap slagroomgebak, pepernoot, stuk verse amandelstaaf van de bakker, 2 mandarijn
D: 500 gr spruiten, 200 gr wortel, 100 gr gebakken koolvis, beetje mosterd.
T: cola-berenburg, zoute stokjes (?)

Nou die 5 kg die erbij mag die komen er deze maand wel bij :')
Nog veel verjaardagen en etentjes deze maand. Zonder feestdagen is het al erg.

Cool, krijg net een brief van het werk, 27 euro bruto/maand extra door extra functie van BHV, tof
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:35:30 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105100681
Lijstje so far:

O: kom havermoutpap (200 ml melk, geen idee hoeveel havermout)
T: flesje multivruchtendrank
L: 2 bth: 1x jam, 1x appelstroop
T: 2 mandarijnen
D: gebakken ei oid
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 16:42:54 #6
70532 loveli
N
pi_105100900
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: gebakken ei oid
Met...?
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:42:55 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105100901
XM, 2 eieren in kom, wat kaas erbij, beetje melk, zout, peper, nootmuskaat, stukjes tomaat, bosui, champignons, bieslook, peterselie, beetje soja.
Bakken en dat op 2 geroosterde boterhammen met wat sla erbij.
Dat voor jezelf alleen dan he? :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:44:04 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105100943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, 2 eieren in kom, wat kaas erbij, beetje melk, zout, peper, nootmuskaat, stukjes tomaat, bosui, champignons, bieslook, peterselie, beetje soja.
Bakken en dat op 2 geroosterde boterhammen met wat sla erbij.
Dat voor jezelf alleen dan he? :P
Dat heb ik allemaal niet in huis hoor :D.

En verder met brood. Gister etentje gehad, eergister etentje gehad, volgende week 2 etentjes. 't Is wel ff goed.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 16:46:41 #9
70532 loveli
N
pi_105101042
Groente?
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:47:31 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105101083
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
Groente?
pi_105101103
Als je nou een beetje groenvoer bij je D doet ishet prima xm! En wel 2 eieren en 2 sneden brood :P

Zo ik heb mijn meetings gepland. Nu eens wat e-learings volgen zodat ik de boel fatsoenlijk uit kan leggen!
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:56:40 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105101434
Nah, heb ik niet in huis en ik ga het niet halen. Gister vega menu gehad, met zát groente.

/konttegenkrib
pi_105101862
Lijst
• yoghurt met muesli
• pond gekookte sperziebonen met blikje tonijn & mosterd
• 2,5 uur wandelen met hondjes
• melk met muesli
• zonnebank, boodschappen doen en auto wassen
• 4 roggebrood pindakaas
avondeten: rauwe witlof met gehakt/groente/tomatensaus
toe: lauwwarme appelcompote met kaneel en krentjes en advocaat

Lijkt mij best een goede dag, maar commentaar is welkom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:11:46 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105101929
Puik lijstje Sigme..
Zeker niet teveel maar allemaal lekkere dingen!
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:12:08 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105101942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
Lijst
• yoghurt met muesli
• pond gekookte sperziebonen met blikje tonijn & mosterd
• 2,5 uur wandelen met hondjes
• melk met muesli
• zonnebank, boodschappen doen en auto wassen
• 4 roggebrood pindakaas
avondeten: rauwe witlof met gehakt/groente/tomatensaus
toe: lauwwarme appelcompote met kaneel en krentjes en advocaat

Lijkt mij best een goede dag, maar commentaar is welkom.
Ik ben het iig met je eens! Beweging en goed eten, en géén koekjes! *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:39:22 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105102793
Mo ik haat ook kadootjes hoor...

Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"

:r
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:39:29 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105102796
O hai. Ik eet ook ei maar bij mij zit er iig nog spinazie bij :6. Weekend en nog een weekje werken O+ .
Niet meer actief op Fok!
pi_105102932
Ik heb dat hele kado-gedoe afgeschaft. Wat ik wil hebben heb ik wel, en wie in mijn omgeving jarig is is niet behoeftig (en de paar die dat wel zijn ga ik dat niet op hun verjaardag inwrijven).

Ik wil trouwens nu wel wat hebben :'). Helaas doen we hier dus niet aan kerstkado's. Ik zal het wel weer zelf voor mezelf moeten kopen. Vanavond maar even overleggen met liefste.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105102960
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:

http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.html

Dit artikel gaat daarover. Vond het wel interessant. Logisch op zich, maar toch leuk om te lezen :)
pi_105102987
TGIF!

Hoewel ik wel een goede en leuke werkdag heb gehad. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:52:09 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105103166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.html

Dit artikel gaat daarover. Vond het wel interessant. Logisch op zich, maar toch leuk om te lezen :)
Leuk artikel, thanks
Word er serieus chagrijnig van verkeerde cadeaus :@
pi_105103892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Leuk artikel, thanks
Word er serieus chagrijnig van verkeerde cadeaus :@
Oh ik hou van cadeautjes!
Liever een setje merkloos douchespul dan geld zelfs ja.
Geld is al zo lang de traditie, broertje zei afgelopen jaar: als we de verjaardagen samen geven, geef jij mij een tientje, geef ik m weer terug. Heel serieus.
:')
pi_105103956
En wie gelooft Roos Vonk nu nog? :+
pi_105104819
:W uitgeschilderd.

Mr gaat chinees halen :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:33:33 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105104891
Klein uniekje (jaar of 6) krijgt op verjaardag een lamp in vorm van een poes... Kapot gegooid :@
Jeu de boule set? Sloot.. het zinkt :o

Daarna hebben mijn ouders het opgegeven en vooral nuttige dingen gegeven (paardrijlaarzen ofzo)
pi_105104902
Vind kadootjes krijgen enorm leuk en geven idem (al koop ik dan regelmatig voor mezelf ook wat :') ).

Kan wel sjago worden van cheap ass niet over nagedachte kado's.
pi_105105068
Cadeautjes O+

Helaas vier ik geen sinterklaas en geen kerst.. En ben ik blij als ik deze maand/maanden überhaupt m'n huur/eten kan betalen dus cadeautjes kopen voor anderen zit er sowieso niet in :')

Het is maar geld maar wel jammer dat m'n ouders er niet zijn met kerst/oud& nieuw want dan kan ik daar iig de oliebollen opeten :P Dus dat plan valt ook een beetje in het water :')

Mijn gevoel mij de decembermaand:

Worry is a misuse of imagination
pi_105105181
XM! Krijg trek van dat gebakken ei :P en ik heb een lade met groentjes ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:45:33 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105105459
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
XM! Krijg trek van dat gebakken ei :P en ik heb een lade met groentjes ;)
Ik heb een paar bruin uitgeslagen bosuien, ineengeschrompelde peterselie en bedorven wortels. Laatstgenoemde liggen inmiddels in de vuilnisbak :'). Rest kan daar ook wel bij eigenlijk :').
pi_105106352
Ik begin ook maar eens gezond te leven, wil al jaren 5-10 kg kwijt, ben nooit echt dik geweest, maar er kan wel wat vanaf =p

Dus even gezonde inkopen gedaan, kiwi's, krop sla, komkommer, mangoe, cruesli =p

Nu maar hopen dat ik het volhoudt :D
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105107302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:

lol *herken*

dan VRAAG je een walkmanmoge duidelijk zijn dat dat een heel leven geleden is omdat je elke dag met de trein naar school moet, dan KRIJG je een kano..

Maar toch vind ik kadootjes wel leuk, geven leuker dan krijgen, maar als ik dan wat krijg waaruit blijkt dat iemand echt moeite gedaan heeft om iets persoonlijks te zoeken, vind ik dat wel heel leuk en lief :)
Ik kreeg een tijdje geleden een kaartje met een veertje erop geplakt van een vriendin "Je kan niet meer vliegen, maar je hebt nog hele goede vleugels die erg mooi zijn en waar heel veel familie en vrienden onder passen" erbij als boodschap, dat vind ik dan prachtig O+
Kindertekeningen en nutteloze knutsels zijn ook waanzinnig leuke kadootjes :)
pi_105107367
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik begin ook maar eens gezond te leven, wil al jaren 5-10 kg kwijt, ben nooit echt dik geweest, maar er kan wel wat vanaf =p

Dus even gezonde inkopen gedaan, kiwi's, krop sla, komkommer, mangoe, cruesli muesli =p

Nu maar hopen dat ik het volhoudt :D
fixxed :)

Wat eet je ongeveer op een dag? Wat kan je schrappen danwel vervangen door iets gezonders/slankers? En december, lastige maand om te beginnen, stoer dat je dat toch doet! :)
pi_105107405
O+ vrij O+
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 19:24:06 #34
70532 loveli
N
pi_105107411
*2 cent*
Ik vind dat een cadeautje wel een cadeautje moet zijn en niet een bestelling.
crap in = crap out
pi_105107493
*O* sintkadootje van de Eneco O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105107553
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
pi_105107718
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Oehhhh welke,welke,welke?
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:32:21 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105107845
quote:
Dank je! Dit wordt mijn kerstcadeau!

Overigens geef ik iemand deze kerst een merkloos douchesetje. Weet het echt niet voor haar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:33:39 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105107903
quote:
Owwww O+

Trouwens, als de buurman langskomt en een fles wijn zomaar ineens meeneemt...
Of laatst van vriendinnetje van zoon van aanstaande een rozenplantje.. DAT is wel heel O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:34:08 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105107930
Onverwachtse cadeautjes zijn het leukst :Y.
pi_105108017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onverwachtse cadeautjes zijn het leukst :Y.
"
pi_105108140
quote:
Oeh! O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:40:17 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105108172
Ik zit het journaal te kijken en merk dat ik een beetje euro en crisis moe ben.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 19:40:24 #44
70532 loveli
N
pi_105108176
Voor Mar:
crap in = crap out
pi_105108415
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

fixxed :)

Wat eet je ongeveer op een dag? Wat kan je schrappen danwel vervangen door iets gezonders/slankers? En december, lastige maand om te beginnen, stoer dat je dat toch doet! :)
Normaal eet ik elke dag 4 boterhammen met drie eieren, verder eet ik 's avonds wat mij voorgelegd wordt, en als ik laat opblijf kan ik het 's avonds niet laten om nog wat te snacken =p

En mij boeit het niet zoveel dat het december is, doe toch niet aan sinterklaas en die 2 dagen met kerst kan ik me wel laten gaan.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105108444
Hoi rinitrobenzeen :)

Cruesli is niet zo gezond! Maar succes :)
pi_105108549
XM, ik doe ook niet meer aan de crisis... zolang ik werk heb merk ik er niets van :D
pi_105108581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi rinitrobenzeen :)

Cruesli is niet zo gezond! Maar succes :)
Oh oke, dan laat ik dat nu liggen, heb ik het verward met muesli :')

Wel moeilijk nu, ouders zijn net weg voor Italy, ik ben al een tijdje studieloos aangezien ik in februari pas weer begin, dus uitslapen tot een uur of 12-2 elke dag, dus geen ontbijt, dan eet ik meestal rond 5uur een zooi eieren met boterhammen, en savonds snack ik dus weer wat en avondeten.

Maar mijn ouders hebben een hele zooi eten voor mij achtergelaten, diepvriespizza, hamburgers, lasagna, erg slecht allemaal, dus zal dat moeten weerstaan =p
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:53:01 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105108695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Perruche het volgende:
XM, ik doe ook niet meer aan de crisis... zolang ik werk heb merk ik er niets van :D
Idd :P.

ik vind het wel interessant allemaal, maar ik realiseer me meer en meer wat een stelletje prutsers het eigenlijk zijn, degenen die ons land besturen en bestuurden en die de euro hebben ingevoerd. Hoe heeft het in godsnaam zo ver kunnen komen? Waarom was er geen toezichthoudend orgaan?!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:54:08 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105108749
Hoi Nitro... volgens mij ben je wel aardig zelfstandig.
Als je geen 'tijd' hebt voor groente kan je altijd potgroente of diepvriesgroente nemen met wat vlees en pasta. Not a problem...

Die kano vs. walkman :D Mar!

Heb helemaal geen geldzorgen maar als ik het nieuws hoor dan word ik gewoon bang... Ze maken mensen gewoon bang ook.

XM, 1 gebakken ei, de crisis is ook bij jou toegslagen :o
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 19:54:16 #51
70532 loveli
N
pi_105108755
Hebzucht, afgunst.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:55:58 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105108818
Uniek, het waren er 2!
pi_105108878
Heb het afgezet en hou het ook zo.
Krijg er echt de rillingen van.
pi_105108897
Nou ja, prutsers, het systeem is prut. Het draait allemaal op "vertrouwen" en cijfers die zo makkelijk gemanipuleerd kunnen worden dat het niet meer leuk is. Iedereen loopt elkaar achterna en na te praten, in dat opzicht maakt de media het alleen maar erger.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:58:04 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105108915
Ja ik kweetnie, maar als je maar lang genoeg blijft gillen "crisis, ellende, huu, rampspoed, zorgen, paniek!" dan zal een groot deel van het volk dat niet al te clever is, dat vanzelf ook gaan geloven, hand op de knip houden, angstig om zich heen gaan kijken en tataaaaa!

En voor de rest heeft 'men' er gewoon een zooitje van gemaakt.
pi_105108916
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105108955
Maar wat zou er gebeuren als "de euro valt"? Wat wij merken is hogere belastingen en een nieuwe munt, en waarschijnlijk een hoop immigranten :'). Ik heb wel eens tegen mijn vriendje gezegd van; als ik een baan in hongkong kan krijgen doe ik het, volgens mij is daar geen crisis de komende tijd :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:59:23 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105108971
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek, het waren er 2!
2... crisis!
pi_105108972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Nitro... volgens mij ben je wel aardig zelfstandig.
Als je geen 'tijd' hebt voor groente kan je altijd potgroente of diepvriesgroente nemen met wat vlees en pasta. Not a problem...
Pasta is toch juist niet verstandig? =p
pi_105109023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik kweetnie, maar als je maar lang genoeg blijft gillen "crisis, ellende, huu, rampspoed, zorgen, paniek!" dan zal een groot deel van het volk dat niet al te clever is, dat vanzelf ook gaan geloven, hand op de knip houden, angstig om zich heen gaan kijken en tataaaaa!

En voor de rest heeft 'men' er gewoon een zooitje van gemaakt.
Ja en dat zootje is willingly op weg geholpen dor centrale overheden en banken. Echt, dat "de consument" de hand op de knip houdt is volgens mij niet eens het grootste probleem. Maar goed, ik werk in die industrie, ik zou precies moeten weten hoe en wat, maar sommige "cause en effect" zijn nog steeds een goot raadsel..
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:02:03 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105109093
Ik ben geen econoom, gelukkig, maar ik kan met mijn alfa-brein wel zien dat het een bende is en dat de overheid en bankiers daar wel grotendeels voor te danken zijn.
pi_105109108
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oehhhh welke,welke,welke?
Instapmodelletje rookoven:

En dit is het briljante koudrookding:
pi_105109130
Wat leuk sigme! Wat ga je zoal roken?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:03:10 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105109140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van :+
Klopt.
*steekt kop verder in het zand

Als je er niet in gelooft bestaat het ook niet.
pi_105109142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
Dat. Bevalt me al een paar jaar uitstekend.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:03:13 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105109143
Wiet :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:03:39 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105109158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Pasta is toch juist niet verstandig? =p
Goed voor je spieren, vooral als je sport!
Het is een beetje van alles he?
Sport je veel dan heb je veel koolhydraten nodig om je spieren te laten genezen en groeien.
Geen sport? Dan minderen met koolhydraten en kcal vooral halen uit eiwitten.

Volkoren pasta, rijst, brood, gekookt aardappeltje.. helemaal prima, allemaal nodig voor je lichaam.
Het is natuurlijk zelf nadenken, etiketten lezen, beetje weten wat je nodig hebt.

Balans... alles draait om balans en weten wat je uberhaupt eet... dus lees etiketten
pi_105109169
Het valt me trouwens op dat hier bijna alleen maar vrouwen zitten, mannen zijn al gezond slank? xD
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:03:56 #69
70532 loveli
N
pi_105109172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb helemaal geen geldzorgen maar als ik het nieuws hoor dan word ik gewoon bang... Ze maken mensen gewoon bang ook.
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.

M'n oma woonde aan de andere kant van de grens. De ene dag kostte een brood 10.000 mark, de volgende 100.000. Geld was niets waard, alleen goederen hadden een soort vaste waarde. Vreselijke tijd. Ze ging aan het werk als dienstmeisje bij een Nederlands huishouden om te kunnen rondkomen, in Duitsland was armoede. Crisis is geen ver van ons bed show, we zijn er alleen te jong voor om te beseffen wat het betekent.

In Argentinie is het recent ook misgegaan. Geld werd niets waard, banken failliet, plunderingen, rellen, the works.
http://beurz.com/de-argentijnse-crisis-van-2001/
http://nos.nl/archief/200(...)lementen/portal.html

Wie goudstaafjes onder z'n bed heeft kan iig noog brood kopen. Bentheimers voldoen ook.
crap in = crap out
pi_105109192
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wiet :')
pi_105109222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goed voor je spieren, vooral als je sport!
Het is een beetje van alles he?
Sport je veel dan heb je veel koolhydraten nodig om je spieren te laten genezen en groeien.
Geen sport? Dan minderen met koolhydraten en kcal vooral halen uit eiwitten.

Volkoren pasta, rijst, brood, gekookt aardappeltje.. helemaal prima, allemaal nodig voor je lichaam.
Het is natuurlijk zelf nadenken, etiketten lezen, beetje weten wat je nodig hebt.

Balans... alles draait om balans en weten wat je uberhaupt eet... dus lees etiketten
Oke, ja ik lees sws al veel etiketten.
Ik sport helemaal niet, ik heb op fitness gezeten, maar daar ging ik bijna nooit heen (gebrek aan motivatie) en nou zijn mijn ouders het wel een beetje zat om mij nog een fitness abbo aan te schaffen, en wil zelf niet een jaar lang aan een fitnessschool zitten.

Ik zou graag op American Football willen, maar is er niet in Leeuwarden =p
pi_105109232
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Perruche het volgende:
Wat leuk sigme! Wat ga je zoal roken?
Worst!
Ik heb al eigengemaakte verse worst, droge worst, en dan straks ook gerookte worst.
En niet-zelfgemaakte kaas, boter, knoflook, vis, ..

Oh, en dat haantje kan ook best gerookt worden eigenlijk. Moet ik 'm wel eerst slachten natuurlijk.
pi_105109267
Trinogwat, hoe oud ben je eigenlijk en hoe lang en hoe zwaar en wat een je zoal?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:07:30 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105109308
Ik ga kipfilets roken.
pi_105109311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.

M'n oma woonde aan de andere kant van de grens. De ene dag kostte een brood 10.000 mark, de volgende 100.000. Geld was niets waard, alleen goederen hadden een soort vaste waarde. Vreselijke tijd. Ze ging aan het werk als dienstmeisje bij een Nederlands huishouden om te kunnen rondkomen, in Duitsland was armoede. Crisis is geen ver van ons bed show, we zijn er alleen te jong voor om te beseffen wat het betekent.

In Argentinie is het recent ook misgegaan. Geld werd niets waard, banken failliet, plunderingen, rellen, the works.
http://beurz.com/de-argentijnse-crisis-van-2001/
http://nos.nl/archief/200(...)lementen/portal.html

Wie goudstaafjes onder z'n bed heeft kan iig noog brood kopen. Bentheimers voldoen ook.
Uhuh :Y. Ik heb weinig geld maar veel voorraad.. Eens zien wat het langste lest ;).

Gruwelijke inflatie heb ik in Turkije wel eens meegemaakt - zonder crisis. Dat kan ook, maar ook dat doet de gekste dingen met het dagelijkse leven.
pi_105109347
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Worst!
Ik heb al eigengemaakte verse worst, droge worst, en dan straks ook gerookte worst.
En niet-zelfgemaakte kaas, boter, knoflook, vis, ..

Oh, en dat haantje kan ook best gerookt worden eigenlijk. Moet ik 'm wel eerst slachten natuurlijk.
:9
pi_105109356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het valt me trouwens op dat hier bijna alleen maar vrouwen zitten, mannen zijn al gezond slank? xD
We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:08:50 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105109364
*beteuterd naar bruin uitgeslagen bosuitjes kijkt

pi_105109388
Wat zou de beste investering zijn voor tijden van crisis? Drank? Goud?
pi_105109425
Ben benieuwd Sigme! Het lijkt me een fijn apparaat.

Zo dat geld kan ik dus wel uitgeven? Mooi!
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:11:35 #81
70532 loveli
N
pi_105109475
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Perruche het volgende:
Wat zou de beste investering zijn voor tijden van crisis? Drank? Goud?
Platina, goud is een beetje overgewaardeerd op het moment.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:11:59 #82
70532 loveli
N
pi_105109493
Zouden sigaretten bij een crisis nog steeds zoveel waard zijn?
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:12:28 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105109510
Had gewild dat ik 2 jaar goud had gekocht dat i.p.v drank... Sonnema moet ook blijven bestaan vind ik :Y
pi_105109568
_O- heb nog 2 bij elkaar gesmolten klompen liggen, fugly.

/voordedieven, niet in huis :+
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:14:07 #85
70532 loveli
N
pi_105109632
quote:
Beleggen :9 als je je kan beheersen leuk om te doen :Y
pi_105109667
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef sigme het volgende:

[..]

We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =p
Hoorde net dat een oude vriend van me doet aan fitness, dus ga misschien wel meedoen ^^
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:16:15 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105109684
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:16:52 #89
70532 loveli
N
pi_105109720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =p
Hoorde net dat een oude vriend van me doet aan fitness, dus ga misschien wel meedoen ^^
Doen!
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:17:26 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105109755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
^^
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:17:27 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105109756
quote:
Wieso?
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:18:12 #92
70532 loveli
N
pi_105109790
Tink, ik geloof dat ons systeem veel overeenkomsten vertoont met de nieuwe kleren van de keizer. Maar zo lang iedereen het spelletje meespeelt...
*kop ook in zand steekt*
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:18:26 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105109797
quote:
Ontwijk je de televisie, lees je het hier alsnog :'). Er is geen ontkomen aan :').

Maar het is wel zo dat het grotendeels een self-fulfilling prophecy is. Economie gaat meer over vertrouwen dan over cijfertjes en dankzij de media wordt het vertrouwen van de consument minder en minder en dan krijg je inderdaad waar je zo hard voor gewaarschuwd heb.

Ik kan me er niet druk om maken: ik kan er toch weinig aan doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_105109799
zullen we het weer over schoenen kopen gaan hebben? Dat werkt altijd rustgevend :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:20:11 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105109872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wieso?
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:20:15 #96
70532 loveli
N
pi_105109875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
zullen we het weer over schoenen kopen gaan hebben? Dat werkt altijd rustgevend :9
*klikt ebay weer open*
crap in = crap out
pi_105109902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Doen!
Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =p
Maar ik ben van mijzelf al redelijk breed gebouwd en heb meer spieren dan een gemiddeld iemand van mijn leeftijd, maar het is jammer dat ik het bedek met een laagje vet, als ik dat kwijt zou raken zou ik er redelijk atletisch uit kunnen zien, is wat ik vaker hoor van mensen (en niet alleen mijn moeder xD)

Dusja, misschien is die tijd eindelijk nabij :D
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:21:04 #98
70532 loveli
N
pi_105109907
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
De krekel en de mier. Krekels redden het toch wel, dankzij mieren die wat bentheimers achterhouden. Ofzo.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:21:08 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105109910
Goed plan aurum :P

Ik heb deze dingen al twee weken in mn winkelmandje zitten... Wat zeggen jullie:

http://www.topvintage.nl/(...)irt-black-white.html
http://www.topvintage.nl/(...)turtle-neck-top.html

Twijfel...
pi_105109936
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef loveli het volgende:

[..]

*klikt ebay weer open*
^O^
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:21:43 #101
70532 loveli
N
pi_105109943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =p
Maar ik ben van mijzelf al redelijk breed gebouwd en heb meer spieren dan een gemiddeld iemand van mijn leeftijd, maar het is jammer dat ik het bedek met een laagje vet, als ik dat kwijt zou raken zou ik er redelijk atletisch uit kunnen zien, is wat ik vaker hoor van mensen (en niet alleen mijn moeder xD)

Dusja, misschien is die tijd eindelijk nabij :D
Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:21:59 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105109953
Volgens mij is economie op het moment vooral emotie. Laten we ons concentreren op datgene wat waarde heeft.
pi_105110023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.
Die reden was omdat ik niet een jaar lid wil zijn en dan bijna nooit gaan, maar alle puzzelstukjes komen momenteel op hun plek, die oude maat van me fitnesst bij een fitnessschool waar je maandelijks kunt betalen en niet vast zit voor een tijd, je kunt gewoon na een maandje kappen als je wilt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:25:03 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105110086
Nou ik vind het als voetbal...
Heb het nieuws aan gehad nu weet ik dat nederland een zware pot heeft...
En nu weet ik dat ik ruim een half jaar lang aan moet horen dat Nederland toch geen kans maakt want ze hebben zware tegenstanders.
Dan hebben ze GVD nog geen wedstrijd gespeeld :r
Volgens mij precies hetzelfde :D
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:26:01 #105
70532 loveli
N
pi_105110123
Net als voetbal... de scheids is blind.
crap in = crap out
pi_105110125
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is niet serieus ofzo hoor :')
pi_105110184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen econoom, gelukkig, maar ik kan met mijn alfa-brein wel zien dat het een bende is en dat de overheid en bankiers daar wel grotendeels voor te danken zijn.
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"

Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
pi_105110271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga kipfilets roken.
doe ik ook vaak, heerlijk. Net zoals zalm. Of zelfgemaakte hamburgers ook echt een aanrader :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_105110319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:

[..]

Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"

Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebben ;)

En met het laatste ben ik het met je eens. Maar dat komt ws doordat onze salarissen mee zijn gegroeid.
pi_105110335
quote:
Een van de rustgevende effecten van het nieuws niet volgen is dat het gaat opvallen dat de Grote Ramp bijna altijd binnenkort aanstaande is. Al eeuwen.
pi_105110380
quote:

[..]

Maar er worden wel constructief bedacht in de finance waarvan men weet dat ze te risicovol zijn, en waarvan men weet dat ze niet "door de beugel" kunnen.

En wij voelen het misschien niet, maar ik denk Mar bijv. wel, als bijv het PGB eruit gaat. Anyway, ik hou er wel over op :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:31:14 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105110395
quote:

[..]

Niet? Ik zag in mijn geestesoog zo'n kwaedaerdighe VVDer met duivelshoorntjes die zijn klauwen ter hemel heft om al bulderend lachend zijn triomf over Het Goede te uiten :7 </flauw grapje>

Nee is ook zo. Ik denk dat alle politici in beginsel wel het beste met Nederland voor hebben, ze hebben alleen verschillende visies en prioriteiten :P (goh, echt waar Maria? wat een inzicht! :')). Nouja dat dus.
pi_105110408
quote:

[..]

Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:34:37 #114
70532 loveli
N
pi_105110579
Yup. Het geld ligt niet meer voor het opharken. Binnen mijn bedrijf precies hetzelfde. Er moet slim en strategisch gewerkt worden, het is niet meer zo dat je een zak openhoudt waar het geld invliegt.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:34:55 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105110593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
De cultuursector op z'n gat, olé olé ;(

En idd is ook zo. Ik blijf toch overwegend links zelf. Hoera zorg, onderwijs, cultuur en een positieve blik op culturele diversiteit O+

Maar verder ben ik even politiek onderlegd als een baksteen dus ik ga maar even wat anders doen en houd me buiten de discussie :P
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:35:42 #116
70532 loveli
N
pi_105110634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De cultuursector op z'n gat, olé olé ;(

En idd is ook zo. Ik blijf toch overwegend links zelf. Hoera zorg, onderwijs, cultuur en een positieve blik op culturele diversiteit O+

Maar verder ben ik even politiek onderlegd als een baksteen dus ik ga maar even wat anders doen en houd me buiten de discussie :P
Je hebt net zoveel recht om je ermee te bemoeien als iedere andere stemgerechtigde.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:38:09 #117
70532 loveli
N
pi_105110776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebben ;)

En met het laatste ben ik het met je eens. Maar dat komt ws doordat onze salarissen mee zijn gegroeid.
Salarissen groeien de laatste jaren niet meer zo hard. Veel werkgevers willen de nullijn aanhouden.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:38:47 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105110807
Ik krijg mijn jaarlijkse cao-trede, maar dat is het dan ook wel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:42:34 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105111046
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is niet serieus ofzo hoor :')
Van jou misschien niet.
pi_105111054
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
pi_105111199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
_O-
pi_105111218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Die is best bijzonder.
pi_105111226
:* kusje erop
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:46:27 #124
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_105111283
ik ga de Voice kijken, nog beter!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:46:53 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105111310
Dat staat hier op als bewegend schilderij met geluid.
pi_105111342
Ik kijk "locked up abroad". Ook al zo vrolijk O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:49:19 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105111448
Mwehe ik moest denken aan:

If you weren't smart enough to plan ahead, then doom on you! :(
pi_105111459
Flikken ^O^
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 20:49:38 #129
70532 loveli
N
pi_105111476
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga de Voice kijken, nog beter!
Tx for mentioning. Dit is de eerste vrijdagavond in weken dat ik thuis ben, besef ik opeens.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:50:47 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105111544
Ga zo slapen :P

Morgen hardlopen, hoe hard het ook mogen regen of waaien!!
Ben vol, dus het is weer even actie!

Kijk ik TVNOORD dan vinden ze het niet fijn dat Ede Staal niet in de Top 2000 staat...
Groningen :')
pi_105111579
* Krekel meldt zich >:O

Al ben ik financieel gelukkig een mier geloof ik. Maareuh, die spaarrekening moet ik dus per direct omzetten in een paar balen platina? (8>
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:51:40 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105111595
Komt doordat de andere provinciën Mien Toentje niet verstaan uniek!
pi_105111703
Ik heb de economie van de UK vandaag al gestimuleerd 8-) Trein naar Brussel reed niet, gelukkig had de man van mijn collega vrij en die heeft ons naar Brussel gebracht, waar het totale chaos was voor het station.

En nu chillen we op de ieniemini hotelkamer w/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:56:29 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105111863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Idd.

en de zorgkosten rijzen ook de pan uit, maar dat heeft dan meer met de vergrijzing te maken. Al was er wellicht wel geld om die extra kosten enigszins op te vangen als de crisis er niet was geweest. Verder merk ik wel dat ik niet bepaald kooplustig ben, maar heel veel op m'n spaarrekening zet en als iedereen dat doet... Heeft ook weinig zin als de banken vallen en er geen garanties meer gegeven worden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_105111901
Vandaag eindelijk een fijne dag, niet meer zo ziek! Gisteren probeerde ik alweer wat te werken in het atelier, toen liep alles in de soep, maar vandaag gaat het beter. En het regime van 2 x groente per dag, bij lunch en avondeten (à la uniekhoorn :+ ), en minder troep, begint aan te slaan, de behoefte aan snaai is al aardig verminderd!
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:58:24 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105111969
Ik maak me drukker om die weigerambtenaren dan om de crisis eigenlijk :').
Niet meer actief op Fok!
pi_105112135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Oja, tenenkrommend zijn die hè! Je ziet ook direct dat het die types zijn die zichzelf geweldig vinden als trouwambtenaar en het hele festijn bederven met hun koddige speeches die de plank misslaan (het arme stel is ingefluisterd: "Neem toch ambtenaar Jansen, die doet dat altijd zó enig!")
pi_105112160
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:02:32 #139
70532 loveli
N
pi_105112187
Ik ben voor weigerambtenaren.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:02:49 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112208
Ik vind zo suf dat de Tweede Kamer heeft gezegd, gemeenten zoek het lekker zelf uit met die ambtenaren. En dan flikkert er een gemeente er eentje uit en dan gaat die knakker een zaak aanspannen. Ja jongens :').
pi_105112303
Ik ben tegen weigerambtenaren :Y) Je bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
pi_105112340
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind zo suf dat de Tweede Kamer heeft gezegd, gemeenten zoek het lekker zelf uit met die ambtenaren. En dan flikkert er een gemeente er eentje uit en dan gaat die knakker een zaak aanspannen. Ja jongens :').
Ben wel benieuwd in hoeverre dat zal gaan.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:05:45 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112373
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik ben tegen weigerambtenaren :Y) Je bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
pi_105112387
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:06:17 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?
Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.
Bovendien zou ik het onwijs hypocriet vinden als ze mogen weigeren van het kabinet. Dan kun je al het geld dat je in voorlichting op scholen steekt ook wel door de plee spoelen, omdat je het signaal afgeeft dat homo's anders behandeld mogen worden.
Voeg daar nog aan toe dat God en religie helemaal geen rol spelen bij trouwen op het gemeentehuis. Dat is een seculiere zaak.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:06:58 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112438
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
:D.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:07:17 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105112453
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Datte!
Echt hoor dan moet je maar een ander baan zoeken.
Iedereen moet wel dingen doen in functie wat niet bij 'jezelf' past
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:08:46 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105112529
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
Dat gebeurt heel veel tussen nieuwe verliefde stellen, ambtenaren zijn ook niet gek! Die weten ook wel dat het niet gaat lukken.. Liegen ze evenveel
pi_105112572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.
Bovendien zou ik het onwijs hypocriet vinden als ze mogen weigeren van het kabinet. Dan kun je al het geld dat je in voorlichting op scholen steekt ook wel door de plee spoelen, omdat je het signaal afgeeft dat homo's anders behandeld mogen worden.
Voeg daar nog aan toe dat God en religie helemaal geen rol spelen bij trouwen op het gemeentehuis. Dat is een seculiere zaak.
Mja op de echte refo scholen is er weinig van te zien.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:09:48 #150
70532 loveli
N
pi_105112575
Toen ze trouwambtenaar werden speelde het nog niet, dus het argument dat ze maar wat anders hadden moeten worden is ridicuul.

Verder ga ik me niet in de discussie mengen, want we worden het nooit eens. Als ik trouw wil ik een weigerambtenaar O+
crap in = crap out
pi_105112590
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee, dan moet je dus geen trouwambtenaar meer zijn, als je dat niet 'kan'. Wordt dan maar balieambtenaar ofzo. Als ambtenaar heb je sowieso fantastische overplaatsingsmogelijkheden en baangaranties, stel ik me zo voor, beter dan in iedere andere beroepssector. Waar dan ook veel minder geweigerd wordt!
pi_105112628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, dan moet je dus geen trouwambtenaar meer zijn, als je dat niet 'kan'. Wordt dan maar balieambtenaar ofzo. Als ambtenaar heb je sowieso fantastische overplaatsingsmogelijkheden en baangaranties, stel ik me zo voor, beter dan in iedere andere beroepssector. Waar dan ook veel minder geweigerd wordt!
Vergane glorie.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:11:13 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112646
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
Toen ze trouwambtenaar werden speelde het nog niet, dus het argument dat ze maar wat anders hadden moeten worden is ridicuul.

Verder ga ik me niet in de discussie mengen, want we worden het nooit eens. Als ik trouw wil ik een weigerambtenaar O+
Dan moeten ze maar van baan veranderen als ze het echt zo erg vinden. Ik kan me er echt pissig over maken. Ik kan er ook echt niet bij dat je voor zoiets kunt zijn. Echt, ik vind je een tof mens, maar qua politieke standpunten staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:11:22 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef loveli het volgende:

Verder ga ik me niet ind e discussie mengen, want we worden het nooit eens. Als ik trouw wil ik een weigerambtenaar O+
Daar heb je op zich wel een punt.
Ik kan me in ieder geval voorstellen dat de nieuwe afspraken voor nieuwe ambtenaren zouden gelden en dat je de oude gewoon hun tijd laat uitdienen, zo ben ik ook wel weer ;).

Ik zou niet eens door een weigerambtenaar getrouwd willen worden. Dat moet je toch merken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:11:40 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105112660
Ik wil er 1 die principieel tegen het huwelijk is van man en vrouw met >10 jaar verschil :P
pi_105112669
Wordt ze niets anders aangeboden dan? Ik heb er zelf nog een vrij idyllisch beeld van, het ambtenarenleven :P
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:11:55 #157
70532 loveli
N
pi_105112671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil er 1 die principieel tegen het huwelijk is van man en vrouw met >10 jaar verschil :P
_O- _O-
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:12:42 #158
70532 loveli
N
pi_105112712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan moeten ze maar van baan veranderen als ze het echt zo erg vinden. Ik kan me er echt pissig over maken. Ik kan er ook echt niet bij dat je voor zoiets kunt zijn. Echt, ik vind je een tof mens, maar qua politieke standpunten staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.
Denk dat er meer lijnrecht tegenover me staan ;)
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:12:45 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112717
Ja, en ik wil er 1 die als hobby kantklossen heeft, altijd een madeliefje achter zijn/haar linkeroor draagt, principieel tegen vierkante stoeptegels is en altijd paarse sokken draagt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:13:13 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112737
Ik zal nooit trouwen.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:14:08 #161
70532 loveli
N
pi_105112776
Mag je de trouwambtenaar weigeren?

Soms vertelt 'ie/ze zo'n zwetsverhaal dat ik denk.. die had ik geweigerd. Of mag je die ook niet weigeren? Of is dat per gemeente zelf in te vullen?
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:14:17 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou weet je wat het is: veel weigerambtenaren destijds in deze baan gestapt in de veronderstelling dat ze mannen en vrouwen trouwden, want het homohuwelijk bestond nog niet. En hoewel mensen wel argumenteren dat de ambtenaar niet degene is die trouwt, maar degenen die met elkaar in het huwelijk treden, kan ik me voorstellen dat een ambtenaar toch bang is dat hij daar verantwoording voor af moet leggen aan God.

Ik zit dus een beetje in een spagaat. Enerzijds vind ik het belachelijk dat dit kan, alleen maar omdat die ambtenaren gelovig zijn. Anderzijds kan ik me die gewetensbezwaren ook goed voorstellen... Pff.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:14:31 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112789
Mag wel, maar dan spant ie een zaak tegen je aan :').
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:14:48 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105112811
:D !
Nou, met die gedachte..
Trusten
pi_105112815
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef loveli het volgende:

Soms vertelt 'ie/ze zo'n zwetsverhaal dat ik denk.. die had ik geweigerd. Of mag je die ook niet weigeren? Of is dat per gemeente zelf in te vullen?
Je mag trouwen waar je wil dus ja?
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:14:52 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112817
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef Laureline het volgende:
Wordt ze niets anders aangeboden dan? Ik heb er zelf nog een vrij idyllisch beeld van, het ambtenarenleven :P
In Griekenland wel kun je als ambtenaar lekker elke dag thuis zitten :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_105112841
Tegen de tijd dat ik ga trouwen kan het vast over internet, gewoon wat hokjes invullen en op 'oké ' klikken. En dan vier ik het feestje in dit topic w/
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:15:55 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112872
Ik wil dan op zn minst een meet met Tripel Karmeliet Lau!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:16:07 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112877
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Laureline het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga trouwen kan het vast over internet, gewoon wat hokjes invullen en op 'oké ' klikken. En dan vier ik het feestje in dit topic w/
:P.

En dan een bevestiging per e-mail :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_105112878
Li, ben je dan ook tegen het homohuwelijk? *granaat in topic gooit*
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:16:23 #171
70532 loveli
N
pi_105112890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ben je dan ook tegen het homohuwelijk? *granaat in topic gooit*
Ik DM wel :')
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:16:34 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105112897
Ja dus :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:16:37 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105112900
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Laureline het volgende:
Datte..
Wij willen wel trouwen maar hebben geen zin :')

Oja, trusten..
pi_105112928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik DM wel :')
:D
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:17:41 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105112956
Tegen het homohuwelijk zijn is pas écht belachelijk, sorry :'). God heeft niets met het huwelijk te maken, alleen in de kerk en zelfs dan mag je nog zelf bepalen hoe je eea invult imho.
Niet meer actief op Fok!
pi_105113047
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil dan op zn minst een meet met Tripel Karmeliet Lau!
Met vlammetjes op 't buffet!

Die meet is alweer een jaar geleden bedacht ik me laatst :o ! De tijd vliegt! (8>
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:20:09 #177
70532 loveli
N
pi_105113098
Mho en jyho zijn niet gelijk, maar omdat ik 'em hier in het topic niet neerknal, betekent het niet dat jij meteen weet wat mho is. Die houd ik hier voor me en daar wou ik het even bij laten.

*mho = my humble opinion
*jho = your humble opinion
*oops*

[ Bericht 21% gewijzigd door loveli op 02-12-2011 21:25:25 ]
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:21:11 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105113153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
Mho en jho zijn niet gelijk, maar omdat ik 'em hier in het topic niet neerknal, betekent het niet dat jij meteen weet wat mho is. Die houd ik hier voor me en daar wou ik het even bij laten.
Ik heb het helemaal niet over jou.
Niet meer actief op Fok!
pi_105113217

[ Bericht 100% gewijzigd door DevilsAndDust op 02-12-2011 21:23:55 ]
pi_105113252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
Mho en jho zijn niet gelijk, maar omdat ik 'em hier in het topic niet neerknal, betekent het niet dat jij meteen weet wat mho is. Die houd ik hier voor me en daar wou ik het even bij laten.
Ik begrijp geen woord van deze post. :@.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:24:07 #181
70532 loveli
N
pi_105113311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over jou.
Scuzi, zo vatte ik het wel op.
crap in = crap out
pi_105113381
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik begrijp geen woord van deze post. :@.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:29:21 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105113596
Mho = mijn humble opinion, jho = jouw humble opinion.

Loveli, jouw post was alleen even een trigger om mijn mening te spuien :P.

Nu ga ik even tv kijken. Doei! :W.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:38:51 #184
70532 loveli
N
pi_105114127
En dan te bedenken dat ik hier alleen terugkwam omdat m'n tv alleen nog maar ned 1, 2 en 3 laat zien :')
crap in = crap out
pi_105114364
Waar zijn de lijstjes? Broccoli? Vis?
Be someone that makes you happy
pi_105114480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:42 schreef Nallie het volgende:
Waar zijn de lijstjes? Broccoli? Vis?
Het is kwart voor tien vrijdagavond ;)
Boog en niet altijd gespannen.
pi_105114500
ik gooi 'm er wel ff in :Y

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kalkoen
L: rijst en kip
T: kwark,nootjes,bessen en havermout
D: aardappel, guacamole en kip
T: tomaat en smeerkaas :')
T: kwark.

Morgen uit eten bij de Hermitage :9 O+
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:45:47 #188
70532 loveli
N
pi_105114524
O: 500g kwark + honing + noten
L: 4 spiegeleitjes
D: Iglomaaltijd (kip pasta groente)

Ziekjes vandaag.
crap in = crap out
pi_105114598
Meer als in ontopic Ml ;)

Mooi lijstje hoor! En gaaf morgen :Y
pi_105114677
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
O: 500g kwark + honing + noten
L: 4 spiegel eitjes
D: Iglomaaltijd (kip pasta groente)

Ziekjes vandaag.
Voor een ziek lijstje wel veel goede dingen! Griepje? Of meer gewoon meh?
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 21:49:42 #191
70532 loveli
N
pi_105114769
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

Voor een ziek lijstje wel veel goede dingen! Griepje? Of meer gewoon meh?
Spijsvertering op z'n gat, hoofdpijn, the works. Eergisteren te heet gegeten en dat kan ik me niet permiteren.
crap in = crap out
pi_105115047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Spijsvertering op z'n gat, hoofdpijn, the works. Eergisteren te heet gegeten en dat kan ik me niet permiteren.
Das balen... Hoop dat je snel beter voelt! Morgen broccoli soepje?? :)
pi_105117770
quote:
Blijf actief en fit, drink genoeg water en neem genoeg vitamine B door kalkoen, tonijn, aardappelen en bananen te eten, zo zal je seksleven gezonder en actiever zijn. Silvestri verklaart: 'Je moet je gezond voelen om te kunnen genieten van seks. Na een vettige maaltijd voel je je niet sexy.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naakt-te-koken.dhtml

Goed bezig dames.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 23:00:47 #194
70532 loveli
N
pi_105118997
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:03:06 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105119096
Wij hebben muisjes
Insert hartje
pi_105119117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
mijn moeder? ;)
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2011 @ 23:03:56 #197
70532 loveli
N
pi_105119128
crap in = crap out
pi_105119160
quote:

[..]

Uh, ik wel degelijk hoor. Heel erg zelfs. Om meer dan 1 reden. Ten eerste is kunst een luxe product, daar zien mensen als een van de eerste dingen van af. Ten tweede worden er veel minder huizen verkocht en gekocht en zijn er dus veel minder nieuwe lege witte muren, ten derde heeft het dit kabinet behaagd om in één klap de BTW te verhogen van 6 naar 19%.

Mijn inkomen is gehalveerd sinds de crisis.
pi_105119420
Oh. Er waren nog wat andere pagina's. :P Lijstje dan maar.

O: 2x beschuit met boter en hagelslag
L: 2x cracker met smeerkaas of waren het er 3?
T: glas witte wijn
T: chips
D: lasagne
T: piccolientje

Morgen echt, echt, echt boodschappen doen.
pi_105120523
Toch wel chips zonder transvetten he
pi_105122374
Ola!
Ik ben tegen weigerambtenaren en voor positiviteit! Heb besloten dat ik blij moet zijn dat het mij nu goed gaat en dat ik nog genoeg te sippen heb als het eens slecht zou gaan.

Maar ik ben natuurlijk niet in m'n eentje de maatschappij - ondanks wat postbus 51 mij wil doen geloven- dus de algehele situatie vind ik wel zorgelijk. Vandaag geklust in een zorginstelling en dan is het leuk dat ik 1 kamer heb gevurfd, maar eigenlijk zou alles opgeknapt moeten worden. En zouden er meer dan 1 begeleider op 8 zwaargehandicapte ouderen moeten zijn...

Was wel een toffe dag!
pi_105122469
Wat een drukke avond was het hier!
Heb heerlijk gegeten bij parkheuvel, mbv de fotos kan ik t nog enigszins reproduceren denk ik.
Morgen dan. Trusten!
pi_105122487
En ik heb een nuts gegeten en pinda pepsels en chips met transvetten, ik kan gelukkig gaan slapen.
pi_105122509
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Ml-etje het volgende:
Nachtbeugel is heul niet erg hoor! Slaapt prima.
Soms alleen wat onhandig als de vent naast je spontaan besluit dat zoenen een goed plan is. Dan moet je maar hopen dat er tussendoor genoeg tijd is om dat ding snel uit te doen :+ (mannelijke tegenspelers merken er niets van, die komen niet aan je tanden, maar het voelt gewoon maf).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105122633
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef progje het volgende:

[..]

mijn moeder? ;)
:D, is het zo erg?

En have fun in London Syrena!!
pi_105122668
Mannelijke tegenspelers? Zo heb ik ze niet vaak horen noemen :)
pi_105126176
Goeiemorgen!

quote:

Nu mag je nog wel een ambtenaar weigeren, sterker nog, je mag er vrij eentje kiezen. Je mag zelfs iemand kiezen die niet bij de gemeente als standaardtrouwambtenaar in dienst is.
Een trouwambtenaar is nu nog een BABS - een Bijzonder Ambtenaar Burgerlijke Stand.
Geen gewone ambtenaar dus - het zijn ook vaak mensen die allang met pensioen zijn.
Nu komen ze bij je over de vloer, voeren een persoonlijk voorgesprekje, je kan kiezen waar en hoe lang de ceremonie is etc etc etc.

Maar dat is natuurlijk gelijk aan een ambtenaar die baliedienst heeft en die óók niet mag kiezen of hij iemand wel/geen paspoort geeft.
pi_105126473
Nieuwe motivatie om wat cm's kwijt te raken: ik moet over een maandje weer in mijn galajurk passen en de taille daarvan is 3 cm kleiner dan ik zelf :+. Zal ongeveer 3 kg kwijt moeten. Of iets anders aantrekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:26 schreef anna82 het volgende:
Mannelijke tegenspelers? Zo heb ik ze niet vaak horen noemen :)
Mijn leven is als een grappige dramafilm 8-)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105126510
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:02 schreef Chicolate het volgende:
Nieuwe motivatie om wat cm's kwijt te raken: ik moet over een maandje weer in mijn galajurk passen en de taille daarvan is 3 cm kleiner dan ik zelf :+. Zal ongeveer 3 kg kwijt moeten. Of iets anders aantrekken.

[..]

Mijn leven is als een grappige dramafilm 8-)
Of een goed korset..
pi_105126746
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Soms alleen wat onhandig als de vent naast je spontaan besluit dat zoenen een goed plan is. Dan moet je maar hopen dat er tussendoor genoeg tijd is om dat ding snel uit te doen :+ (mannelijke tegenspelers merken er niets van, die komen niet aan je tanden, maar het voelt gewoon maf).
Je mag toch wel een keertje overslaan? (die beugel dan hé :P )
pi_105127400
*O* auto kopen *O* :o
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 10:41:36 #212
70532 loveli
N
pi_105127593
autobloempje :')
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:57:52 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105127883
Nieuwe broeken kopen en shoppen bij The Sting! :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_105127986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
*O* auto kopen *O* :o
Whoohoo! Wat voor een?
Ik ga naar de garage om een nieuw voordeurslot, zodat ik niet meer langs de passagiersstoel naar binnen hoef te kruipen
pi_105128030
quote:

Wat sigme al zei. Wij hebben in ons voorgesprek gewoon aangegeven dat we geen 'grappige' anekdotes wilden. En geen geblabla.

Wilden wel de uitgebreide trouwgelofte ipv 'zoals de wet dit voorschrijft' (oid).

Net wezen sporten. Stond om negen al in de sportschool. Nu half uurtje terug. Lekker ontbijten met ei :)
pi_105128037
Broeken en auto's ftw!!
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:12:43 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105128146
Leuk Mo!

^O^ voor je sporten Coco!

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit jam, beker melk
S: 45 km op de hometrainer (4 afleveringen Bing Bang Theory :P )
T: 500 gr kwark met zoetstof
L: 2 verse pistoletjes 1 kaas, 1 rosbief
T's: sinaasappel, peer, appel, blokje choco, gekookt ei
D: gevulde paprika's met een ijsbergsalade
T: cola-berenburg en zoute stokjes
pi_105128497
mogguh!

lijstje voor vandaag:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kalkoen
T: kwark, besjes, nootjes, havermout
D: uit eten bij de Hermitage
T: kwark

Coco goed dat je al zo vroeg bent wezen sporten!!
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:32:56 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105128535
Aurum, heerlijk lijkt me dat de Hermitage! Geniet ervan.

En Puff, ben heel benieuwd naar jou bevindingen O+
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 11:33:26 #220
70532 loveli
N
pi_105128543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum, heerlijk lijkt me dat de Hermitage! Geniet ervan.

En Puff, ben heel benieuwd naar jou bevindingen O+
^^^^
Hermitage ken ik geloof ik nog van voordat het een ster had
crap in = crap out
pi_105128767
je bent wel van de uitbundige smileys deze week he Li
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 11:46:33 #222
70532 loveli
N
pi_105128805
Ik heb er een paar ontdekt en grijp elke gelegenheid aan :')
crap in = crap out
pi_105129055
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D, is het zo erg?
Niet meer.
Maar in het begin wilde ze mijn man niet eens leren kennen...
Maar ze heeft wel een geweldige (eerlijke) speech gehouden toen we gingen trouwen (i.p.v. De ambtenaar)

Dus het is gelukkig goed gekomen ;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:07:53 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105129228
Zo! Surprise nagenoeg afgemaakt en mn vingers bijna aan elkaar gelijmd :') :D
pi_105129448
Ik heb 5 km. hardgelopen vanmorgen. Eerst met de wind mee, en toen tegen de wind in.

En men, wat is het gezinsleven toch druk, als je dat niet meer gewend bent...
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:41:48 #226
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105129869
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Surprise nagenoeg afgemaakt en mn vingers bijna aan elkaar gelijmd :') :D
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_105130189
:D :'( :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:58:30 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105130233
Muis _O- :') :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:01:14 #229
148689 Muis006
pi_105130288
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muis _O- :') :D
Ik vond hem wel toepasselijk.
pi_105130312
lol

En hoi!

Lijstje voor vandaag:

O: kwark met muesli
B: kast uitruimen, zomerkleren apart, wat te groot is apart, uitzoeken wat ik nog van vroeger had wat toen te klein was. Ik heb best wat leuke setjes die ik nog nooit aangehad heb, maar de inhoud van mijn kast is weer minstens gehalveerd.
T: cappuccino, klein stukje banketstaaf (50 gram a 200 kcal)
L: 2 crackers met kaas, karnemelk, rauwkost
T: cappuccino, appel, komkommer, wortel
D: witlof met ham en kaas uit de oven, klein schepje ovenschotel van gister erbij (gehaktpreiaardappel)
S: 3x20 minuten been met de plakkers (ik ga ze er toch maar eens bijschrijven, vergeet ik steeds)
T: kwark met verse ananas O+
pi_105130589
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef progje het volgende:

[..]

Niet meer.
Maar in het begin wilde ze mijn man niet eens leren kennen...
Maar ze heeft wel een geweldige (eerlijke) speech gehouden toen we gingen trouwen (i.p.v. De ambtenaar)

Dus het is gelukkig goed gekomen ;)
*boks* Maar dan de andere kant op, mijn lief is jonger dan mij en mijn moeder wilde 'm ook niet leren kennen. En ik moest maar wachten, hij ruilt me ooit nog in voor een jonger model :')

Maar eind goed al goed, lief is niet zo snel onder de indruk van emo shizzle en nu kunnen ze prima door 1 deur.
pi_105130627
oh en mijn lief is le awesome O+ O+ O+

Hij heeft me weer in mijn administrator account gekregen waarvan ik het pw kwijt was :X O-)
pi_105130862
Ha, leuk he mar, je kast uitruimen? Hoe gaat het trouwens, weer wat beter heb ik het idee?

Mijn lijstje:
O: scrabled egg (2) met champignons & peterselie op 1 bth
L: laugencroissant :~met kaas, kop chocolademelk
T ?
D?

Mijn vriendje gaat straks weer met dat meisje afspreken. Maar heb besloten niet moeilijk te gaan doen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 03-12-2011 13:27:47 ]
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:21:26 #234
70532 loveli
N
pi_105130877
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
oh en mijn lief is le awesome O+ O+ O+

Hij heeft me weer in mijn administrator account gekregen waarvan ik het pw kwijt was :X O-)
Je pw was gewoon *insert name van lief*?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:22:16 #235
70532 loveli
N
pi_105130901
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje gaat straks weer met dat meisje afspreken. Maar heb besloten niet moeilijk te gaan doen :')
Ik ben zwaar tegen man-vrouw vriendschappen (laatste maand nog sterker dan daarvoor) en ik ga je een link sturen waarom.
crap in = crap out
pi_105130935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben zwaar tegen man-vrouw vriendschappen (laatste maand nog sterker dan daarvoor) en ik ga je een link sturen waarom.
pi_105131031
mijn lijstje:

S: 5 km hardlopen
O: 3 witte boterhammen met extra pure hagelslag :9
T: 2 mandarijntjes
L: ik denk 2 volkorenbolltjes met ham, kaas en ei.
T: nog wat mandarijntjes
D: bruine bonen met spekjes en stroop, spruitjes
T: sinterklaasprut.
pi_105131101
Idd leuk proesj :) en het gaat langzaam steeds ietsjes beter ja, ben weer uit de fysieke dip die wel errug lang duurde dit keer, volgende hoop ik gewoon weer een paar weken ipv maanden!
En li doe mij die link ook es? Ik heb veel manvrienden :P altijd al gehad.. En als lief dat niet goed zou vinden, hadtie een probleem met me denk ik ;)
pi_105131138
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Je pw was gewoon *insert name van lief*?
nee :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105131455
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Whoohoo! Wat voor een?
Ik ga naar de garage om een nieuw voordeurslot, zodat ik niet meer langs de passagiersstoel naar binnen hoef te kruipen

*O*
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:38:56 #241
70532 loveli
N
pi_105131460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef MarMar het volgende:
En li doe mij die link ook es? Ik heb veel manvrienden :P altijd al gehad.. En als lief dat niet goed zou vinden, hadtie een probleem met me denk ik ;)
Ben zelf een beetje klaar met man-vrouw vriendschappen, bij 99% van die vriendschappen komt meer kijken dan vriendschap. Als mijn lief daar een probleem mee zou hebben, waarom zou ik die vriendschappen verkiezen boven de relatie?
crap in = crap out
pi_105131467
Beetje jammer dat 't stuur aan de verkeerde kant zit, maargoed, daar was de prijs dan ook naar...
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:40:48 #243
70532 loveli
N
pi_105131520
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje jammer dat 't stuur aan de verkeerde kant zit, maargoed, daar was de prijs dan ook naar...
_O-
crap in = crap out
pi_105131629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben zelf een beetje klaar met man-vrouw vriendschappen, bij 99% van die vriendschappen komt meer kijken dan vriendschap. Als mijn lief daar een probleem mee zou hebben, waarom zou ik die vriendschappen verkiezen boven de relatie?
Mjah, maakt nogal een verschil denk ik hoe je die mensen leert kennen, hoelang je ze al kent etc.. Mijn beste manvrienden ken ik toch al een jaar of 20 inmiddels en gezien mijn voorkeur zou een vriendschap met een vrouw net zo gevaarlijk moeten/kunnen zijn..
Ik vind het dus een beetje onzin... natuurlijk zijn er vriendschappen die niet puur uit vriendschap ontstaan, maar uit een eigenlijke interesse die je anders uit zou diepen mocht je geen relatie hebben.. In die gevallen weet je dat er meer aan de hand is dan gewoon vrienden, maar of daarom dan per sé manvrouw vriendschappen nooit kunnen en altijd een bijbedoeling hebben? Vind ik veel te kort door de bocht.
Dat mijn man op nummer 2 staat (de kinderen op 1) en dat ik geen candlelightdiner met gewoon een vriend(in) zou doen en wel met hem, dát spreekt imho voor zich.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:51:36 #245
70532 loveli
N
pi_105131821
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
Mjah, maakt nogal een verschil denk ik hoe je die mensen leert kennen, hoelang je ze al kent etc.. Mijn beste manvrienden ken ik toch al een jaar of 20 inmiddels en gezien mijn voorkeur zou een vriendschap met een vrouw net zo gevaarlijk moeten/kunnen zijn..
Ik vind het dus een beetje onzin... natuurlijk zijn er vriendschappen die niet puur uit vriendschap ontstaan, maar uit een eigenlijke interesse die je anders uit zou diepen mocht je geen relatie hebben.. In die gevallen weet je dat er meer aan de hand is dan gewoon vrienden, maar of daarom dan per sé manvrouw vriendschappen nooit kunnen en altijd een bijbedoeling hebben? Vind ik veel te kort door de bocht.
Dat mijn man op nummer 2 staat (de kinderen op 1) en dat ik geen candlelightdiner met gewoon een vriend(in) zou doen en wel met hem, dát spreekt imho voor zich.
Het maakt juist niet uit hoe je ze leert kennen, maar hoe het in de loop van de jaren groeit (en evt hoe je met je partner uit elkaar groeit). Vreemdgaan gebeurt in de regel niet met een vreemde, maar met iemand met wie er al een bepaalde emotionele band was.

Heb zelf veel mannelijke vrienden (gehad) en ik ben er een beetje klaar mee, ik ga wat vriendinnetjes zoeken :')
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:52:44 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105131851
De meeste van mijn mannelijke vrienden zijn ook bevriend met mijn vriend :+ Sommigen zijn ook al getrouwd danwel een stukje ouder, of homo :D Dan val ik veelal gemakkelijk buiten de doelgroep :+
pi_105131944
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik dwaal ff af van het onderwerp, maar dit snap ik niet? Echt niet. Ik snap niet dat je kinderen belangrijker zijn dan je partner, want zonder partner had je geen kinderen :?

Ik lees dat zó vaak dat mensen hun kinderen belangrijker vinden dan hun partner.... En ik ken genoeg mensen waar dat IRL 1 van de hoofdoorzaken is waarom hun relatie kapot is gegaan.
pi_105131979
quote:
km stand? Benzine of diesel? En wat voor blok/hoeveel pk?
Heb je airco/ electrische ramen shizzle etc?

Groen is een leuk kleurtje :P
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 13:59:42 #249
70532 loveli
N
pi_105132042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik dwaal ff af van het onderwerp, maar dit snap ik niet? Echt niet. Ik snap niet dat je kinderen belangrijker zijn dan je partner, want zonder partner had je geen kinderen :?

Ik lees dat zó vaak dat mensen hun kinderen belangrijker vinden dan hun partner.... En ik ken genoeg mensen waar dat IRL 1 van de hoofdoorzaken is waarom hun relatie kapot is gegaan.
Ben benieuwd hoe je denkt als je moeder bent geworden. Kan er van die kant ook niet over spreken, maar de hele hormonale emo-shizzle die vrijkomt schijnt voor een verschuiving in prioriteiten te zorgen. Moeder-kind = onvoorwaardelijk, man-vrouw = voorwaardelijk.
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:59:52 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105132046
Yeah voor de auto van Mo en Meneer Wolf 8-)

Aurum, yay voor weer in je account kunnen :P Wist niet dat jij zoveel ouder zou zijn dan je man! Kennelijk werkt het prima :+

Zo eens naar de stad :Y
pi_105132094
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

km stand? Benzine of diesel? En wat voor blok/hoeveel pk?
Heb je airco/ electrische ramen shizzle etc?

Groen is een leuk kleurtje :P
Bouwjaar 2001
104.000 ml
Benzine
1.6 ZETEC
Aircomogelijkheid (moet bijgevuld)
Electrische ramen voor
bekerhouders 8-)
Ja doei.
pi_105132213
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nee, belangrijker is voor mij niet het juiste woord. Ze zijn wel afhankelijker van mij dan mijn partner (als het goed is ;) ) en ik ben ze simpelweg het meest verplicht; ik heb ze op de wereld gezet en dien een omgeving voor ze te creëren waarin ze zo goed mogelijk groot kunnen worden.
Dus ja, de kinderen op nummer 1, zij hebben er niet voor gekozen om samen met mij te leven en waar liefde voor een partner echt niet onvoorwaardelijk is, hoort liefde naar kinderen dat wel te zijn. Zoiets.
pi_105132251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je denkt als je moeder bent geworden. Kan er van die kant ook niet over spreken, maar de hele hormonale emo-shizzle die vrijkomt schijnt voor een verschuiving in prioriteiten te zorgen. Moeder-kind = onvoorwaardelijk, man-vrouw = voorwaardelijk.
En iets van verantwoordelijkheden, ik voel mij niet verantwoordelijk voor mijn partner zoals voor mijn kinderen. Zou niet best zijn ook ;)
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 14:08:54 #254
70532 loveli
N
pi_105132311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

En iets van verantwoordelijkheden, ik voel mij niet verantwoordelijk voor mijn partner zoals voor mijn kinderen. Zou niet best zijn ook ;)
Heb ooit op een vakantie het echtelijk geruzie mogen aanhoren van de ouders van vrienden van me. Ging over gebruik van toiletpapier en dagelijks schoon ondergoed :') :')

Ze zijn nu (20 jaar later) nog bij elkaar.
crap in = crap out
pi_105132319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yeah voor de auto van Mo en Meneer Wolf 8-)

Aurum, yay voor weer in je account kunnen :P Wist niet dat jij zoveel ouder zou zijn dan je man! Kennelijk werkt het prima :+

Zo eens naar de stad :Y
zoveel ouder valt imo wel mee, ik ben 4,5 jaar ouder :P Geestelijk zijn we iig even oud :')

Alleen is het in de maatschappij standaard dat de man ouder is, als het de vrouw is dan is het raar ofzo

Van de week wel een LOL moment op werk :+ Iemand vroeg wat mijn lief deed, dus ik zeg dat hij nog studeert. Daarop kreeg ik de vraag of hij 18 was :') Situatie uitgelegd en toen was de eindconlusie dat ik zijn MILF ben _O-
pi_105132336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bouwjaar 2001
104.000 ml
Benzine
1.6 ZETEC
Aircomogelijkheid (moet bijgevuld)
Electrische ramen voor
bekerhouders 8-)
klinkt goed! Veel veilige km's O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:13:23 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105132434
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zoveel ouder valt imo wel mee, ik ben 4,5 jaar ouder :P Geestelijk zijn we iig even oud :')

Alleen is het in de maatschappij standaard dat de man ouder is, als het de vrouw is dan is het raar ofzo

Van de week wel een LOL moment op werk :+ Iemand vroeg wat mijn lief deed, dus ik zeg dat hij nog studeert. Daarop kreeg ik de vraag of hij 18 was :') Situatie uitgelegd en toen was de eindconlusie dat ik zijn MILF ben _O-

Oh ik dacht al, hoe jong moet hij dan zijn :D 4,5 is niet zoveel. Maar idd, conventies :P

Jij shmecksay milf, jij :9 :D

*fiets pakt*
pi_105132440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ooit op een vakantie het echtelijk geruzie mogen aanhoren van de ouders van vrienden van me. Ging over gebruik van toiletpapier en dagelijks schoon ondergoed :') :')

Ze zijn nu (20 jaar later) nog bij elkaar.
Ik hoor wel eens van dat soort relaties ja.. zie ze ook wel eens, maar ik zou dat niet kunnen :P Is toch niet sexy als je een soort moeder van je kerel moet zijn? Ieuw! :{w
pi_105132485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh ik dacht al, hoe jong moet hij dan zijn :D 4,5 is niet zoveel. Maar idd, conventies :P

Jij shmecksay milf, jij :9 :D

*fiets pakt*
Milfs hebben kinderen :P Cougar is een betere term *grinnik*

gelukkig is mijn lief maar 7.5 jaar jonger dan ik

edit: en ik lig dubbel van deze en de vorige post van mij zo vlak na elkaar :+
pi_105132716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nee, belangrijker is voor mij niet het juiste woord. Ze zijn wel afhankelijker van mij dan mijn partner (als het goed is ;) ) en ik ben ze simpelweg het meest verplicht; ik heb ze op de wereld gezet en dien een omgeving voor ze te creëren waarin ze zo goed mogelijk groot kunnen worden.
Dus ja, de kinderen op nummer 1, zij hebben er niet voor gekozen om samen met mij te leven en waar liefde voor een partner echt niet onvoorwaardelijk is, hoort liefde naar kinderen dat wel te zijn. Zoiets.
ja maar dan spreek je jezelf tegen, door te zeggen dat je kinderen op 1 staan priotiseer je al en geef je aan dat je het een belangrijker vindt dan het andere. En of je het nou belangrijker noemt, of dat je ze meer verschuldigt bent of je vult er en ander woord voor in.

Het is imo ook niet erg, ik bedoel het is jouw relatie en je moet doen wat je fijn vindt. Maar ik denk dat het bij mij toch anders zou werken....
pi_105132739
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja maar dan spreek je jezelf tegen, door te zeggen dat je kinderen op 1 staan priotiseer je al en geef je aan dat je het een belangrijker vindt dan het andere. En of je het nou belangrijker noemt, of dat je ze meer verschuldigt bent of je vult er en ander woord voor in.

Het is imo ook niet erg, ik bedoel het is jouw relatie en je moet doen wat je fijn vindt. Maar ik denk dat het bij mij toch anders zou werken....
Mjah, scheiden van je partner of scheiden van je kinderen?
Een van beide kan toch echt niet imho :)
pi_105132757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

Milfs hebben kinderen :P Cougar is een betere term *grinnik*

gelukkig is mijn lief maar 7.5 jaar jonger dan ik

edit: en ik lig dubbel van deze en de vorige post van mij zo vlak na elkaar :+
ik ben te jong om een cougar te zijn :')
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 14:33:58 #263
70532 loveli
N
pi_105132970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben te jong om een cougar te zijn :')
Dat gaat vanzelf over :Y
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:12:25 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105134112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Als er echt aanleiding voor is in een specifieke situatie, dan snap ik dat je lief (hypothetisch nu?) er moeite mee zou hebben, maar in general tegen man-vrouwvriendschappen zijn vind ik wel getuigen van een jaloerse aard.

Ik heb geshopt en ik heb een nieuwe blazer (alweer :') blazers O+) en na heel veel passen heb ik ook een goeie spijkerbroek gevonden. Wel een maatje groter dan me lief was, maar ja, hij zat iig wel goed :'). Eerst nog even laten inkorten en dan kan ik hem aan O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 15:15:27 #265
70532 loveli
N
pi_105134197
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
maar in general tegen man-vrouwvriendschappen zijn vind ik wel getuigen van een jaloerse aard.
Noem het door schade en schande wijs worden, het heeft meer met gezond verstand te maken dan met jaloezie. Lief is idd hypothetisch.

Disclaimer: schade en schande, dus niet dat ik er zoveel verstand van heb :')

[ Bericht 12% gewijzigd door loveli op 03-12-2011 15:23:31 ]
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:54:55 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105135129
Zo, nu eerst een drankje en een hapje en schaatsen kijken.

Eten voorbereid, hoeft straks alleen nog de oven in.
Nu al honger :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:05:59 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105135468
Lijstje :)

O: havermoutpap
L: 2 bth, 1x kaas, 1x appelstroop
T: 2 mandarijntjes
D: 2 spinazieburrito's
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:09:18 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105135582
Mijn beste vriend is een man. Maar tevens de ex waar ik het langst een relatie heb gehad. Andere m-v vriendschappen bleven lang bestaan, maar gek genoeg ging het thema seks in verschillende uitingsvormen de vriendschap toch in de weg zitten op den duur (jaloezie van de partner, aantrekkingskracht, liefde van een kant)
pi_105136209
Schaatsen kijken, volkskrant lezen, beetje fok!en, vanavond sinterklaas vieren...Wat een fijne Nederlandse zaterdag zo... O+
pi_105137008
Hier is ie dan!
Parkheuvel
Het was subliem :s) :s)
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:11:44 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105137514
Wat een heerlijke dag O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_105137818
Ziet er ook subliem uit allemaal Puff :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:43:28 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105138456
Puff, dat ziet er heerlijk uit!

Nog een half uur oven en dan eindelijk eten... Heb het er gewoon koud van :')
pi_105138552
Ik ging om 13u even een dutje doen....
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:52:13 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105138708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ging om 13u even een dutje doen....
... en toen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:59:11 #276
148689 Muis006
pi_105138861
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

... en toen?
Was het 12 voor 6 :P
pi_105139564
:W 2 jurkjes rijker. Zal straks foto maken, of morgen (licht...), mogen jullie keuren. 1 moet er terug... :(
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:18:26 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105141208
Rookapparaat rijker O+ En drie gerookte kipfilets op.
pi_105141292
:W uitgeschilderd. Hoop dat die relatie goed blijft want ik vind dat ik wel weer genoeg gekwast heb :P

Erg leuk nieuwbouw huis!

Verder net vol afschuw foto's van iemand die ineens nephaar heeft zitten bekijken :@ ik weet meteen weer waarom ik mijn haar niet lang moet laten groeien.

Nu wachten tot de gemarineerde zalm en de frites uit de oven komen. Vandaag een stoomapparaat in actie gezien..wel handig maar vind het zo weinig met koken meer te maken hebben :@
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:23:09 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105141332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
:r vind het zo weinig met koken meer te maken hebben :@
Oh do tell!
pi_105141392
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Was het 12 voor 6 :P
Dat ja :+

Toen moest ik snel omkleden, tanden poetsen en de deur uit. Gourmetten met vrienden O+
pi_105141393
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier is ie dan!
Parkheuvel
Het was subliem :s) :s)
Hee, knolselderijpuree! B-)
pi_105141425
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Perruche het volgende:
:W 2 jurkjes rijker. Zal straks foto maken, of morgen (licht...), mogen jullie keuren. 1 moet er terug... :(
Oeh, leuk! Ben benieuwd :)
pi_105141496
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh do tell!
}:|
pi_105141513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat ja :+

Toen moest ik snel omkleden, tanden poetsen en de deur uit. Gourmetten met vrienden O+
Veel plezier!

Zalm :9 :W
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:30:08 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105141530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Perruche het volgende:
Doe nu maar :D /aagje

Gourmet ze Coco.. lekker is dat! :9
pi_105141559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Veel plezier!

Zalm :9 :W
Oh, we zijn net klaar :) Was omnomnom!
pi_105141591
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
Rookapparaat rijker O+ En drie gerookte kipfilets op.
Dat doe je snel!
Wat voor eentje heb je gekocht?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:35:57 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105141683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
:W uitgeschilderd. Hoop dat die relatie goed blijft want ik vind dat ik wel weer genoeg gekwast heb :P

Erg leuk nieuwbouw huis!

Verder net vol afschuw foto's van iemand die ineens nephaar heeft zitten bekijken :@ ik weet meteen weer waarom ik mijn haar niet lang moet laten groeien.

Nu wachten tot de gemarineerde zalm en de frites uit de oven komen. Vandaag een stoomapparaat in actie gezien..wel handig maar vind het zo weinig met koken meer te maken hebben :@
Zak rauwe groente openen. In een van de bakken gooien. SZelf snijden kan natuurlijk ook. Kip of vis in andere bak gooien. Eventueel kruiden toevoegen. Stapelen. Water in apparaat en stekker in stopcontact. Half uurtje oid wachten. Eten. Als je van pure smaken houdt erg lekker. Ik kook vaak met de stomer (wel iets ingewikkelder gerechten).
pi_105141777
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

Gourmetten met vrienden O+
Lekker! Ga ik morgen doen met familie.

Iemand enig idee waar je al kerstkransjes kunt kopen? Ik wil morgen kruidnoten, taart, kerstkransjes en oliebollen in huis halen, zodat we alle december-feestdagen in 1x kunnen vieren.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:40:07 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105141798
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

}:|
:*
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:40:22 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105141808
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat doe je snel!
Wat voor eentje heb je gekocht?
Een regelbaar tafelmodel. Heb lang getwijfeld (staat al een tijdje op de wenslijst), maar dit is het meest praktisch voor mij. Vlees en vis kan liggen in plaats van hangen en het roken gaat snel en kan ingeregeld worden met spiritusbranders. We hebben de kip dubbelgerookt en het smaakte geweldig.

Zo'n 'echte' grote koop ik als we wat meer tijd hebben.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:43:40 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105141911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef Amsel het volgende:

[..]

Lekker! Ga ik morgen doen met familie.

Iemand enig idee waar je al kerstkransjes kunt kopen? Ik wil morgen kruidnoten, taart, kerstkransjes en oliebollen in huis halen, zodat we alle december-feestdagen in 1x kunnen vieren.
Overal :D
pi_105142045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Overal :D
Niet in mijn supermarkt :{ Maar die heeft inderdaad wel een prutassortiment.
pi_105142074
Ok keuze is gemaakt. Vriendje bestempelde jurkje 1 met "flintstone model" :') 2 vond ie wel leuk!
pi_105142113
Jurkje 1:

En deze is het geworden:

Voor erbij heb ik een kort zwart blazertje van de H&M en ik ga nog een bloem kopen in dezelfde kleur voor in m'n haar. Dan hele hoge zwarte suede pumps met blokhak erbij en ik twijfel over een doorzichtige glimmende panty of een heel transparant zwarte. Plus natuurlijk wat zilver/zwarte ringen en armbanden.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:52:55 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105142185
Beiden niet zo mijn smaak, maar 2 is wel beter idd.
pi_105142231
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beiden niet zo mijn smaak, maar 2 is wel beter idd.
Hij staat echt superleuk :Y heb er ook 1 van Karen Millen aangehad, die was ook prachtig... maar 225 euro :') en ze hadden mijn maat niet meer.

edit: deze :~
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:56:59 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105142357
Wel feestelijk ja! :)
pi_105142394
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zak rauwe groente openen. In een van de bakken gooien. SZelf snijden kan natuurlijk ook. Kip of vis in andere bak gooien. Eventueel kruiden toevoegen. Stapelen. Water in apparaat en stekker in stopcontact. Half uurtje oid wachten. Eten. Als je van pure smaken houdt erg lekker. Ik kook vaak met de stomer (wel iets ingewikkelder gerechten).
Ja dat zag ik ook gebeuren, 3 zakjes waarvan 1 met vis et voila.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hij staat echt superleuk :Y heb er ook 1 van Karen Millen aangehad, die was ook prachtig... maar 225 euro :') en ze hadden mijn maat niet meer.

edit: deze :~[ afbeelding ]
Oeh :9~ maar idd dan 2.
pi_105142630
Boem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')