Dat heb ik allemaal niet in huis hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, 2 eieren in kom, wat kaas erbij, beetje melk, zout, peper, nootmuskaat, stukjes tomaat, bosui, champignons, bieslook, peterselie, beetje soja.
Bakken en dat op 2 geroosterde boterhammen met wat sla erbij.
Dat voor jezelf alleen dan he?
quote:
Ik ben het iig met je eens! Beweging en goed eten, en géén koekjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
Lijst
• yoghurt met muesli
• pond gekookte sperziebonen met blikje tonijn & mosterd
• 2,5 uur wandelen met hondjes
• melk met muesli
• zonnebank, boodschappen doen en auto wassen
• 4 roggebrood pindakaas
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/groente/tomatensaus
• toe: lauwwarme appelcompote met kaneel en krentjes en advocaat
Lijkt mij best een goede dag, maar commentaar is welkom.
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
Leuk artikel, thanksquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.html
Dit artikel gaat daarover. Vond het wel interessant. Logisch op zich, maar toch leuk om te lezen
Oh ik hou van cadeautjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk artikel, thanks
Word er serieus chagrijnig van verkeerde cadeaus
Ik heb een paar bruin uitgeslagen bosuien, ineengeschrompelde peterselie en bedorven wortels. Laatstgenoemde liggen inmiddels in de vuilnisbakquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
XM! Krijg trek van dat gebakken eien ik heb een lade met groentjes
lol *herken*quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
fixxedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik begin ook maar eens gezond te leven, wil al jaren 5-10 kg kwijt, ben nooit echt dik geweest, maar er kan wel wat vanaf =p
Dus even gezonde inkopen gedaan, kiwi's, krop sla, komkommer, mangoe, cruesli muesli =p
Nu maar hopen dat ik het volhoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oehhhh welke,welke,welke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Dank je! Dit wordt mijn kerstcadeau!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Owwwwquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
"quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onverwachtse cadeautjes zijn het leukst.
Oeh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Normaal eet ik elke dag 4 boterhammen met drie eieren, verder eet ik 's avonds wat mij voorgelegd wordt, en als ik laat opblijf kan ik het 's avonds niet laten om nog wat te snacken =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
fixxed
Wat eet je ongeveer op een dag? Wat kan je schrappen danwel vervangen door iets gezonders/slankers? En december, lastige maand om te beginnen, stoer dat je dat toch doet!
Oh oke, dan laat ik dat nu liggen, heb ik het verward met muesliquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi rinitrobenzeen
Cruesli is niet zo gezond! Maar succes
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Perruche het volgende:
XM, ik doe ook niet meer aan de crisis... zolang ik werk heb merk ik er niets van
2... crisis!quote:
Pasta is toch juist niet verstandig? =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Nitro... volgens mij ben je wel aardig zelfstandig.
Als je geen 'tijd' hebt voor groente kan je altijd potgroente of diepvriesgroente nemen met wat vlees en pasta. Not a problem...
Ja en dat zootje is willingly op weg geholpen dor centrale overheden en banken. Echt, dat "de consument" de hand op de knip houdt is volgens mij niet eens het grootste probleem. Maar goed, ik werk in die industrie, ik zou precies moeten weten hoe en wat, maar sommige "cause en effect" zijn nog steeds een goot raadsel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik kweetnie, maar als je maar lang genoeg blijft gillen "crisis, ellende, huu, rampspoed, zorgen, paniek!" dan zal een groot deel van het volk dat niet al te clever is, dat vanzelf ook gaan geloven, hand op de knip houden, angstig om zich heen gaan kijken en tataaaaa!
En voor de rest heeft 'men' er gewoon een zooitje van gemaakt.
Instapmodelletje rookoven:quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Dat. Bevalt me al een paar jaar uitstekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Goed voor je spieren, vooral als je sport!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pasta is toch juist niet verstandig? =p
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb helemaal geen geldzorgen maar als ik het nieuws hoor dan word ik gewoon bang... Ze maken mensen gewoon bang ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |