Dat heb ik allemaal niet in huis hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, 2 eieren in kom, wat kaas erbij, beetje melk, zout, peper, nootmuskaat, stukjes tomaat, bosui, champignons, bieslook, peterselie, beetje soja.
Bakken en dat op 2 geroosterde boterhammen met wat sla erbij.
Dat voor jezelf alleen dan he?
quote:
Ik ben het iig met je eens! Beweging en goed eten, en géén koekjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
Lijst
• yoghurt met muesli
• pond gekookte sperziebonen met blikje tonijn & mosterd
• 2,5 uur wandelen met hondjes
• melk met muesli
• zonnebank, boodschappen doen en auto wassen
• 4 roggebrood pindakaas
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/groente/tomatensaus
• toe: lauwwarme appelcompote met kaneel en krentjes en advocaat
Lijkt mij best een goede dag, maar commentaar is welkom.
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
Leuk artikel, thanksquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.html
Dit artikel gaat daarover. Vond het wel interessant. Logisch op zich, maar toch leuk om te lezen
Oh ik hou van cadeautjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk artikel, thanks
Word er serieus chagrijnig van verkeerde cadeaus
Ik heb een paar bruin uitgeslagen bosuien, ineengeschrompelde peterselie en bedorven wortels. Laatstgenoemde liggen inmiddels in de vuilnisbakquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
XM! Krijg trek van dat gebakken eien ik heb een lade met groentjes
lol *herken*quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
fixxedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik begin ook maar eens gezond te leven, wil al jaren 5-10 kg kwijt, ben nooit echt dik geweest, maar er kan wel wat vanaf =p
Dus even gezonde inkopen gedaan, kiwi's, krop sla, komkommer, mangoe, cruesli muesli =p
Nu maar hopen dat ik het volhoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oehhhh welke,welke,welke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Dank je! Dit wordt mijn kerstcadeau!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Owwwwquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
"quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onverwachtse cadeautjes zijn het leukst.
Oeh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Normaal eet ik elke dag 4 boterhammen met drie eieren, verder eet ik 's avonds wat mij voorgelegd wordt, en als ik laat opblijf kan ik het 's avonds niet laten om nog wat te snacken =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
fixxed
Wat eet je ongeveer op een dag? Wat kan je schrappen danwel vervangen door iets gezonders/slankers? En december, lastige maand om te beginnen, stoer dat je dat toch doet!
Oh oke, dan laat ik dat nu liggen, heb ik het verward met muesliquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi rinitrobenzeen
Cruesli is niet zo gezond! Maar succes
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Perruche het volgende:
XM, ik doe ook niet meer aan de crisis... zolang ik werk heb merk ik er niets van
2... crisis!quote:
Pasta is toch juist niet verstandig? =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Nitro... volgens mij ben je wel aardig zelfstandig.
Als je geen 'tijd' hebt voor groente kan je altijd potgroente of diepvriesgroente nemen met wat vlees en pasta. Not a problem...
Ja en dat zootje is willingly op weg geholpen dor centrale overheden en banken. Echt, dat "de consument" de hand op de knip houdt is volgens mij niet eens het grootste probleem. Maar goed, ik werk in die industrie, ik zou precies moeten weten hoe en wat, maar sommige "cause en effect" zijn nog steeds een goot raadsel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik kweetnie, maar als je maar lang genoeg blijft gillen "crisis, ellende, huu, rampspoed, zorgen, paniek!" dan zal een groot deel van het volk dat niet al te clever is, dat vanzelf ook gaan geloven, hand op de knip houden, angstig om zich heen gaan kijken en tataaaaa!
En voor de rest heeft 'men' er gewoon een zooitje van gemaakt.
Instapmodelletje rookoven:quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Dat. Bevalt me al een paar jaar uitstekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Goed voor je spieren, vooral als je sport!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pasta is toch juist niet verstandig? =p
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb helemaal geen geldzorgen maar als ik het nieuws hoor dan word ik gewoon bang... Ze maken mensen gewoon bang ook.
Oke, ja ik lees sws al veel etiketten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed voor je spieren, vooral als je sport!
Het is een beetje van alles he?
Sport je veel dan heb je veel koolhydraten nodig om je spieren te laten genezen en groeien.
Geen sport? Dan minderen met koolhydraten en kcal vooral halen uit eiwitten.
Volkoren pasta, rijst, brood, gekookt aardappeltje.. helemaal prima, allemaal nodig voor je lichaam.
Het is natuurlijk zelf nadenken, etiketten lezen, beetje weten wat je nodig hebt.
Balans... alles draait om balans en weten wat je uberhaupt eet... dus lees etiketten
Worst!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Perruche het volgende:
Wat leuk sigme! Wat ga je zoal roken?
Uhuhquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.
M'n oma woonde aan de andere kant van de grens. De ene dag kostte een brood 10.000 mark, de volgende 100.000. Geld was niets waard, alleen goederen hadden een soort vaste waarde. Vreselijke tijd. Ze ging aan het werk als dienstmeisje bij een Nederlands huishouden om te kunnen rondkomen, in Duitsland was armoede. Crisis is geen ver van ons bed show, we zijn er alleen te jong voor om te beseffen wat het betekent.
In Argentinie is het recent ook misgegaan. Geld werd niets waard, banken failliet, plunderingen, rellen, the works.
http://beurz.com/de-argentijnse-crisis-van-2001/
http://nos.nl/archief/200(...)lementen/portal.html
Wie goudstaafjes onder z'n bed heeft kan iig noog brood kopen. Bentheimers voldoen ook.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Worst!
Ik heb al eigengemaakte verse worst, droge worst, en dan straks ook gerookte worst.
En niet-zelfgemaakte kaas, boter, knoflook, vis, ..
Oh, en dat haantje kan ook best gerookt worden eigenlijk. Moet ik 'm wel eerst slachten natuurlijk.
We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het valt me trouwens op dat hier bijna alleen maar vrouwen zitten, mannen zijn al gezond slank? xD
Platina, goud is een beetje overgewaardeerd op het moment.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Perruche het volgende:
Wat zou de beste investering zijn voor tijden van crisis? Drank? Goud?
Beleggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef loveli het volgende:
http://beurz.com/de-les-die-ik-de-afgelopen-jaren-heb-geleerd/
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.
Doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =p
Hoorde net dat een oude vriend van me doet aan fitness, dus ga misschien wel meedoen ^^
^^quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
Wieso?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
Ontwijk je de televisie, lees je het hier alsnogquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.quote:
*klikt ebay weer open*quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
zullen we het weer over schoenen kopen gaan hebben? Dat werkt altijd rustgevend
Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =pquote:
De krekel en de mier. Krekels redden het toch wel, dankzij mieren die wat bentheimers achterhouden. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =p
Maar ik ben van mijzelf al redelijk breed gebouwd en heb meer spieren dan een gemiddeld iemand van mijn leeftijd, maar het is jammer dat ik het bedek met een laagje vet, als ik dat kwijt zou raken zou ik er redelijk atletisch uit kunnen zien, is wat ik vaker hoor van mensen (en niet alleen mijn moeder xD)
Dusja, misschien is die tijd eindelijk nabij
Die reden was omdat ik niet een jaar lid wil zijn en dan bijna nooit gaan, maar alle puzzelstukjes komen momenteel op hun plek, die oude maat van me fitnesst bij een fitnessschool waar je maandelijks kunt betalen en niet vast zit voor een tijd, je kunt gewoon na een maandje kappen als je wilt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.
Dat is niet serieus ofzo hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen econoom, gelukkig, maar ik kan met mijn alfa-brein wel zien dat het een bende is en dat de overheid en bankiers daar wel grotendeels voor te danken zijn.
doe ik ook vaak, heerlijk. Net zoals zalm. Of zelfgemaakte hamburgers ook echt een aanraderquote:
Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"
Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
Een van de rustgevende effecten van het nieuws niet volgen is dat het gaat opvallen dat de Grote Ramp bijna altijd binnenkort aanstaande is. Al eeuwen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Maar er worden wel constructief bedacht in de finance waarvan men weet dat ze te risicovol zijn, en waarvan men weet dat ze niet "door de beugel" kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"
Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
Niet? Ik zag in mijn geestesoog zo'n kwaedaerdighe VVDer met duivelshoorntjes die zijn klauwen ter hemel heft om al bulderend lachend zijn triomf over Het Goede te uitenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
De cultuursector op z'n gat, olé oléquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
Je hebt net zoveel recht om je ermee te bemoeien als iedere andere stemgerechtigde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De cultuursector op z'n gat, olé olé![]()
En idd is ook zo. Ik blijf toch overwegend links zelf. Hoera zorg, onderwijs, cultuur en een positieve blik op culturele diversiteit![]()
Maar verder ben ik even politiek onderlegd als een baksteen dus ik ga maar even wat anders doen en houd me buiten de discussie
Salarissen groeien de laatste jaren niet meer zo hard. Veel werkgevers willen de nullijn aanhouden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebben
En met het laatste ben ik het met je eens. Maar dat komt ws doordat onze salarissen mee zijn gegroeid.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
Die is best bijzonder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
Tx for mentioning. Dit is de eerste vrijdagavond in weken dat ik thuis ben, besef ik opeens.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
Oja, tenenkrommend zijn die hè! Je ziet ook direct dat het die types zijn die zichzelf geweldig vinden als trouwambtenaar en het hele festijn bederven met hun koddige speeches die de plank misslaan (het arme stel is ingefluisterd: "Neem toch ambtenaar Jansen, die doet dat altijd zó enig!")quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak me drukker om die weigerambtenaren dan om de crisis eigenlijk.
Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak me drukker om die weigerambtenaren dan om de crisis eigenlijk.
Ben wel benieuwd in hoeverre dat zal gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind zo suf dat de Tweede Kamer heeft gezegd, gemeenten zoek het lekker zelf uit met die ambtenaren. En dan flikkert er een gemeente er eentje uit en dan gaat die knakker een zaak aanspannen. Ja jongens.
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik ben tegen weigerambtenarenJe bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik ben tegen weigerambtenarenJe bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
Datte!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
Dat gebeurt heel veel tussen nieuwe verliefde stellen, ambtenaren zijn ook niet gek! Die weten ook wel dat het niet gaat lukken.. Liegen ze evenveelquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
Mja op de echte refo scholen is er weinig van te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.
Bovendien zou ik het onwijs hypocriet vinden als ze mogen weigeren van het kabinet. Dan kun je al het geld dat je in voorlichting op scholen steekt ook wel door de plee spoelen, omdat je het signaal afgeeft dat homo's anders behandeld mogen worden.
Voeg daar nog aan toe dat God en religie helemaal geen rol spelen bij trouwen op het gemeentehuis. Dat is een seculiere zaak.
Nee, dan moet je dus geen trouwambtenaar meer zijn, als je dat niet 'kan'. Wordt dan maar balieambtenaar ofzo. Als ambtenaar heb je sowieso fantastische overplaatsingsmogelijkheden en baangaranties, stel ik me zo voor, beter dan in iedere andere beroepssector. Waar dan ook veel minder geweigerd wordt!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |