Dat heb ik allemaal niet in huis hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, 2 eieren in kom, wat kaas erbij, beetje melk, zout, peper, nootmuskaat, stukjes tomaat, bosui, champignons, bieslook, peterselie, beetje soja.
Bakken en dat op 2 geroosterde boterhammen met wat sla erbij.
Dat voor jezelf alleen dan he?
quote:
Ik ben het iig met je eens! Beweging en goed eten, en géén koekjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
Lijst
• yoghurt met muesli
• pond gekookte sperziebonen met blikje tonijn & mosterd
• 2,5 uur wandelen met hondjes
• melk met muesli
• zonnebank, boodschappen doen en auto wassen
• 4 roggebrood pindakaas
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/groente/tomatensaus
• toe: lauwwarme appelcompote met kaneel en krentjes en advocaat
Lijkt mij best een goede dag, maar commentaar is welkom.
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
Leuk artikel, thanksquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)es-vaak-negeren.html
Dit artikel gaat daarover. Vond het wel interessant. Logisch op zich, maar toch leuk om te lezen
Oh ik hou van cadeautjes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk artikel, thanks
Word er serieus chagrijnig van verkeerde cadeaus
Ik heb een paar bruin uitgeslagen bosuien, ineengeschrompelde peterselie en bedorven wortels. Laatstgenoemde liggen inmiddels in de vuilnisbakquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
XM! Krijg trek van dat gebakken eien ik heb een lade met groentjes
lol *herken*quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo ik haat ook kadootjes hoor...
Dan VRAAG ik om een boekenbon, drogisterijbon of zoiets.
Dan KRIJG je een plant of een 'verzorgingspakket' van een merk die je haat...
" ja, vind een bon zo onpersoonlijk"
fixxedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik begin ook maar eens gezond te leven, wil al jaren 5-10 kg kwijt, ben nooit echt dik geweest, maar er kan wel wat vanaf =p
Dus even gezonde inkopen gedaan, kiwi's, krop sla, komkommer, mangoe, cruesli muesli =p
Nu maar hopen dat ik het volhoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oehhhh welke,welke,welke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Dank je! Dit wordt mijn kerstcadeau!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb overlegd met mijn liefste (ik: ikwilhetikwilhetikwilhet) en gelukkig zag hij de redelijkheid in van mijn verzoek. Dus nu ga ik mijzelf morgen een rookoven met een koude-rookgenerator ter cadeau bestellen.
Owwwwquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
"quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onverwachtse cadeautjes zijn het leukst.
Oeh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
Normaal eet ik elke dag 4 boterhammen met drie eieren, verder eet ik 's avonds wat mij voorgelegd wordt, en als ik laat opblijf kan ik het 's avonds niet laten om nog wat te snacken =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
fixxed
Wat eet je ongeveer op een dag? Wat kan je schrappen danwel vervangen door iets gezonders/slankers? En december, lastige maand om te beginnen, stoer dat je dat toch doet!
Oh oke, dan laat ik dat nu liggen, heb ik het verward met muesliquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi rinitrobenzeen
Cruesli is niet zo gezond! Maar succes
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Perruche het volgende:
XM, ik doe ook niet meer aan de crisis... zolang ik werk heb merk ik er niets van
2... crisis!quote:
Pasta is toch juist niet verstandig? =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Nitro... volgens mij ben je wel aardig zelfstandig.
Als je geen 'tijd' hebt voor groente kan je altijd potgroente of diepvriesgroente nemen met wat vlees en pasta. Not a problem...
Ja en dat zootje is willingly op weg geholpen dor centrale overheden en banken. Echt, dat "de consument" de hand op de knip houdt is volgens mij niet eens het grootste probleem. Maar goed, ik werk in die industrie, ik zou precies moeten weten hoe en wat, maar sommige "cause en effect" zijn nog steeds een goot raadsel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik kweetnie, maar als je maar lang genoeg blijft gillen "crisis, ellende, huu, rampspoed, zorgen, paniek!" dan zal een groot deel van het volk dat niet al te clever is, dat vanzelf ook gaan geloven, hand op de knip houden, angstig om zich heen gaan kijken en tataaaaa!
En voor de rest heeft 'men' er gewoon een zooitje van gemaakt.
Instapmodelletje rookoven:quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Dat. Bevalt me al een paar jaar uitstekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk bijna geen tv meer, geen reclames, geen nieuwsshizzle. Daar word je pas een gelukkig mens van
Goed voor je spieren, vooral als je sport!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pasta is toch juist niet verstandig? =p
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb helemaal geen geldzorgen maar als ik het nieuws hoor dan word ik gewoon bang... Ze maken mensen gewoon bang ook.
Oke, ja ik lees sws al veel etiketten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed voor je spieren, vooral als je sport!
Het is een beetje van alles he?
Sport je veel dan heb je veel koolhydraten nodig om je spieren te laten genezen en groeien.
Geen sport? Dan minderen met koolhydraten en kcal vooral halen uit eiwitten.
Volkoren pasta, rijst, brood, gekookt aardappeltje.. helemaal prima, allemaal nodig voor je lichaam.
Het is natuurlijk zelf nadenken, etiketten lezen, beetje weten wat je nodig hebt.
Balans... alles draait om balans en weten wat je uberhaupt eet... dus lees etiketten
Worst!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef Perruche het volgende:
Wat leuk sigme! Wat ga je zoal roken?
Uhuhquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn opa woonde aan de grens, had voor z'n verjaardag van z'n grote broer een dubbeltje gekregen. Hij samen met z'n jongere broer de grens over, taart kopen. Ze kregen buikijn en meer dan ze op konden. Gouden tijd.
M'n oma woonde aan de andere kant van de grens. De ene dag kostte een brood 10.000 mark, de volgende 100.000. Geld was niets waard, alleen goederen hadden een soort vaste waarde. Vreselijke tijd. Ze ging aan het werk als dienstmeisje bij een Nederlands huishouden om te kunnen rondkomen, in Duitsland was armoede. Crisis is geen ver van ons bed show, we zijn er alleen te jong voor om te beseffen wat het betekent.
In Argentinie is het recent ook misgegaan. Geld werd niets waard, banken failliet, plunderingen, rellen, the works.
http://beurz.com/de-argentijnse-crisis-van-2001/
http://nos.nl/archief/200(...)lementen/portal.html
Wie goudstaafjes onder z'n bed heeft kan iig noog brood kopen. Bentheimers voldoen ook.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Worst!
Ik heb al eigengemaakte verse worst, droge worst, en dan straks ook gerookte worst.
En niet-zelfgemaakte kaas, boter, knoflook, vis, ..
Oh, en dat haantje kan ook best gerookt worden eigenlijk. Moet ik 'm wel eerst slachten natuurlijk.
We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het valt me trouwens op dat hier bijna alleen maar vrouwen zitten, mannen zijn al gezond slank? xD
Platina, goud is een beetje overgewaardeerd op het moment.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Perruche het volgende:
Wat zou de beste investering zijn voor tijden van crisis? Drank? Goud?
Beleggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef loveli het volgende:
http://beurz.com/de-les-die-ik-de-afgelopen-jaren-heb-geleerd/
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =pquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben momenteel 1 vaste man en een paar scharrels. De meeste aanloopmannen zijn niet bestand tegen het gekwaak.
Doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Haha tjah, dat heb je zo he bij vrouwen =p
Hoorde net dat een oude vriend van me doet aan fitness, dus ga misschien wel meedoen ^^
^^quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
Wieso?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit wat jullie hier schrijven eigenlijk net zo onrustig makend als dat wat de media verkondigt.
Ontwijk je de televisie, lees je het hier alsnogquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.quote:
*klikt ebay weer open*quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef _aurum_ het volgende:
zullen we het weer over schoenen kopen gaan hebben? Dat werkt altijd rustgevend
Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =pquote:
De krekel en de mier. Krekels redden het toch wel, dankzij mieren die wat bentheimers achterhouden. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mjah zou het graag willen, want wat mijn probleem is, ik heb al jaren iets te veel gewicht, nooit echt te veel (bmi van 27 volgensmij), maar altijd net iets te. Heb redelijk platte buik alleen ik heb gewoon een redelijk ronde kop en dat stoort mij ontzettend =p
Maar ik ben van mijzelf al redelijk breed gebouwd en heb meer spieren dan een gemiddeld iemand van mijn leeftijd, maar het is jammer dat ik het bedek met een laagje vet, als ik dat kwijt zou raken zou ik er redelijk atletisch uit kunnen zien, is wat ik vaker hoor van mensen (en niet alleen mijn moeder xD)
Dusja, misschien is die tijd eindelijk nabij
Die reden was omdat ik niet een jaar lid wil zijn en dan bijna nooit gaan, maar alle puzzelstukjes komen momenteel op hun plek, die oude maat van me fitnesst bij een fitnessschool waar je maandelijks kunt betalen en niet vast zit voor een tijd, je kunt gewoon na een maandje kappen als je wilt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees nergens een goede reden om niet te gaan sporten.
Dat is niet serieus ofzo hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat praten over bunkeren, platina en wat als. Een mens die lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen econoom, gelukkig, maar ik kan met mijn alfa-brein wel zien dat het een bende is en dat de overheid en bankiers daar wel grotendeels voor te danken zijn.
doe ik ook vaak, heerlijk. Net zoals zalm. Of zelfgemaakte hamburgers ook echt een aanraderquote:
Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"
Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
Een van de rustgevende effecten van het nieuws niet volgen is dat het gaat opvallen dat de Grote Ramp bijna altijd binnenkort aanstaande is. Al eeuwen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Maar er worden wel constructief bedacht in de finance waarvan men weet dat ze te risicovol zijn, en waarvan men weet dat ze niet "door de beugel" kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die overheid zit er anders omdat we er zelf voor gestemd hebben. En die bankiers worden ook niet elke dag wakker met het idee "ha, laat ik de economie eens verzieken!"
Niemand in dit topic voelt de crisis daadwerkelijk in zijn/haar portemonnee. Allemaal paniek om niks.
Niet? Ik zag in mijn geestesoog zo'n kwaedaerdighe VVDer met duivelshoorntjes die zijn klauwen ter hemel heft om al bulderend lachend zijn triomf over Het Goede te uitenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
De cultuursector op z'n gat, olé oléquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
Je hebt net zoveel recht om je ermee te bemoeien als iedere andere stemgerechtigde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De cultuursector op z'n gat, olé olé![]()
En idd is ook zo. Ik blijf toch overwegend links zelf. Hoera zorg, onderwijs, cultuur en een positieve blik op culturele diversiteit![]()
Maar verder ben ik even politiek onderlegd als een baksteen dus ik ga maar even wat anders doen en houd me buiten de discussie
Salarissen groeien de laatste jaren niet meer zo hard. Veel werkgevers willen de nullijn aanhouden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geldt dan wel voor degenen die op hen gestemd hebben
En met het laatste ben ik het met je eens. Maar dat komt ws doordat onze salarissen mee zijn gegroeid.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
Die is best bijzonder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ga wel even in een topic kletsen waar niet zo'n doemstemming hangt zeg, tjonge.
Tx for mentioning. Dit is de eerste vrijdagavond in weken dat ik thuis ben, besef ik opeens.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb toch redelijk nabije mensen die hun baan kwijt zijn geraakt en die maar verdomde lastig aan een nieuwe komen. En de bezuinigingen op MarMar zijn ook niet geheel ideologisch ingegeven.
Oja, tenenkrommend zijn die hè! Je ziet ook direct dat het die types zijn die zichzelf geweldig vinden als trouwambtenaar en het hele festijn bederven met hun koddige speeches die de plank misslaan (het arme stel is ingefluisterd: "Neem toch ambtenaar Jansen, die doet dat altijd zó enig!")quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak me drukker om die weigerambtenaren dan om de crisis eigenlijk.
Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak me drukker om die weigerambtenaren dan om de crisis eigenlijk.
Ben wel benieuwd in hoeverre dat zal gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind zo suf dat de Tweede Kamer heeft gezegd, gemeenten zoek het lekker zelf uit met die ambtenaren. En dan flikkert er een gemeente er eentje uit en dan gaat die knakker een zaak aanspannen. Ja jongens.
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik ben tegen weigerambtenarenJe bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik ben tegen weigerambtenarenJe bent ambtenaar, dus de wet gaat boven je persoonlijke overtuiging.
Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het heeft weinig zin ze te dwingen toch?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
Datte!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Dan moet je maar geen trouwambtenaar worden. Je kan als buschauffeur ook niet zeggen dat je geen bejaarden wilt vervoeren omdat je principieel tegen bejaarden bent.
Dat gebeurt heel veel tussen nieuwe verliefde stellen, ambtenaren zijn ook niet gek! Die weten ook wel dat het niet gaat lukken.. Liegen ze evenveelquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
Mja op de echte refo scholen is er weinig van te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het werkweigering. Alleen maar omdat ze gelovig zijn kunnen ze dit maken.
Bovendien zou ik het onwijs hypocriet vinden als ze mogen weigeren van het kabinet. Dan kun je al het geld dat je in voorlichting op scholen steekt ook wel door de plee spoelen, omdat je het signaal afgeeft dat homo's anders behandeld mogen worden.
Voeg daar nog aan toe dat God en religie helemaal geen rol spelen bij trouwen op het gemeentehuis. Dat is een seculiere zaak.
Nee, dan moet je dus geen trouwambtenaar meer zijn, als je dat niet 'kan'. Wordt dan maar balieambtenaar ofzo. Als ambtenaar heb je sowieso fantastische overplaatsingsmogelijkheden en baangaranties, stel ik me zo voor, beter dan in iedere andere beroepssector. Waar dan ook veel minder geweigerd wordt!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan dan wel in theorie maar dan heb je straks een ambtenaar die je trouwt en ondertussen denkt "ik wil dit niet".
Vergane glorie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, dan moet je dus geen trouwambtenaar meer zijn, als je dat niet 'kan'. Wordt dan maar balieambtenaar ofzo. Als ambtenaar heb je sowieso fantastische overplaatsingsmogelijkheden en baangaranties, stel ik me zo voor, beter dan in iedere andere beroepssector. Waar dan ook veel minder geweigerd wordt!
Dan moeten ze maar van baan veranderen als ze het echt zo erg vinden. Ik kan me er echt pissig over maken. Ik kan er ook echt niet bij dat je voor zoiets kunt zijn. Echt, ik vind je een tof mens, maar qua politieke standpunten staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
Toen ze trouwambtenaar werden speelde het nog niet, dus het argument dat ze maar wat anders hadden moeten worden is ridicuul.
Verder ga ik me niet in de discussie mengen, want we worden het nooit eens. Als ik trouw wil ik een weigerambtenaar
Daar heb je op zich wel een punt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
Toen ze trouwambtenaar werden speelde het nog niet, dus het argument dat ze maar wat anders hadden moeten worden is ridicuul.
Verder ga ik me niet ind e discussie mengen, want we worden het nooit eens. Als ik trouw wil ik een weigerambtenaar
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil er 1 die principieel tegen het huwelijk is van man en vrouw met >10 jaar verschil
Denk dat er meer lijnrecht tegenover me staanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar van baan veranderen als ze het echt zo erg vinden. Ik kan me er echt pissig over maken. Ik kan er ook echt niet bij dat je voor zoiets kunt zijn. Echt, ik vind je een tof mens, maar qua politieke standpunten staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.
Nou weet je wat het is: veel weigerambtenaren destijds in deze baan gestapt in de veronderstelling dat ze mannen en vrouwen trouwden, want het homohuwelijk bestond nog niet. En hoewel mensen wel argumenteren dat de ambtenaar niet degene is die trouwt, maar degenen die met elkaar in het huwelijk treden, kan ik me voorstellen dat een ambtenaar toch bang is dat hij daar verantwoording voor af moet leggen aan God.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar van baan veranderen als ze het echt zo erg vinden. Ik kan me er echt pissig over maken. Ik kan er ook echt niet bij dat je voor zoiets kunt zijn. Echt, ik vind je een tof mens, maar qua politieke standpunten staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.
Je mag trouwen waar je wil dus ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef loveli het volgende:
Mag je de trouwambtenaar weigeren?
Soms vertelt 'ie/ze zo'n zwetsverhaal dat ik denk.. die had ik geweigerd. Of mag je die ook niet weigeren? Of is dat per gemeente zelf in te vullen?
In Griekenland wel kun je als ambtenaar lekker elke dag thuis zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef Laureline het volgende:
Wordt ze niets anders aangeboden dan? Ik heb er zelf nog een vrij idyllisch beeld van, het ambtenarenleven
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Laureline het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga trouwen kan het vast over internet, gewoon wat hokjes invullen en op 'oké ' klikken. En dan vier ik het feestje in dit topic
Ik DM welquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ben je dan ook tegen het homohuwelijk? *granaat in topic gooit*
Datte..quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Laureline het volgende:
Tegen de tijd dat ik ga trouwen kan het vast over internet, gewoon wat hokjes invullen en op 'oké ' klikken. En dan vier ik het feestje in dit topic
Met vlammetjes op 't buffet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil dan op zn minst een meet met Tripel Karmeliet Lau!
Ik heb het helemaal niet over jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
Mho en jho zijn niet gelijk, maar omdat ik 'em hier in het topic niet neerknal, betekent het niet dat jij meteen weet wat mho is. Die houd ik hier voor me en daar wou ik het even bij laten.
Ik begrijp geen woord van deze post.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
Mho en jho zijn niet gelijk, maar omdat ik 'em hier in het topic niet neerknal, betekent het niet dat jij meteen weet wat mho is. Die houd ik hier voor me en daar wou ik het even bij laten.
Scuzi, zo vatte ik het wel op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp geen woord van deze post..
Het is kwart voor tien vrijdagavondquote:
Voor een ziek lijstje wel veel goede dingen! Griepje? Of meer gewoon meh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
O: 500g kwark + honing + noten
L: 4 spiegel eitjes
D: Iglomaaltijd (kip pasta groente)
Ziekjes vandaag.
Spijsvertering op z'n gat, hoofdpijn, the works. Eergisteren te heet gegeten en dat kan ik me niet permiteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Voor een ziek lijstje wel veel goede dingen! Griepje? Of meer gewoon meh?
Das balen... Hoop dat je snel beter voelt! Morgen broccoli soepje??quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Spijsvertering op z'n gat, hoofdpijn, the works. Eergisteren te heet gegeten en dat kan ik me niet permiteren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naakt-te-koken.dhtmlquote:Blijf actief en fit, drink genoeg water en neem genoeg vitamine B door kalkoen, tonijn, aardappelen en bananen te eten, zo zal je seksleven gezonder en actiever zijn. Silvestri verklaart: 'Je moet je gezond voelen om te kunnen genieten van seks. Na een vettige maaltijd voel je je niet sexy.
mijn moeder?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil er 1 die principieel tegen het huwelijk is van man en vrouw met >10 jaar verschil
Uh, ik wel degelijk hoor. Heel erg zelfs. Om meer dan 1 reden. Ten eerste is kunst een luxe product, daar zien mensen als een van de eerste dingen van af. Ten tweede worden er veel minder huizen verkocht en gekocht en zijn er dus veel minder nieuwe lege witte muren, ten derde heeft het dit kabinet behaagd om in één klap de BTW te verhogen van 6 naar 19%.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Soms alleen wat onhandig als de vent naast je spontaan besluit dat zoenen een goed plan is. Dan moet je maar hopen dat er tussendoor genoeg tijd is om dat ding snel uit te doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Ml-etje het volgende:
Nachtbeugel is heul niet erg hoor! Slaapt prima.
Nu mag je nog wel een ambtenaar weigeren, sterker nog, je mag er vrij eentje kiezen. Je mag zelfs iemand kiezen die niet bij de gemeente als standaardtrouwambtenaar in dienst is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef loveli het volgende:
Soms vertelt 'ie/ze zo'n zwetsverhaal dat ik denk.. die had ik geweigerd. Of mag je die ook niet weigeren? Of is dat per gemeente zelf in te vullen?
Mijn leven is als een grappige dramafilmquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:26 schreef anna82 het volgende:
Mannelijke tegenspelers? Zo heb ik ze niet vaak horen noemen
Of een goed korset..quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:02 schreef Chicolate het volgende:
Nieuwe motivatie om wat cm's kwijt te raken: ik moet over een maandje weer in mijn galajurk passen en de taille daarvan is 3 cm kleiner dan ik zelf. Zal ongeveer 3 kg kwijt moeten. Of iets anders aantrekken.
[..]
Mijn leven is als een grappige dramafilm
Je mag toch wel een keertje overslaan? (die beugel dan héquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms alleen wat onhandig als de vent naast je spontaan besluit dat zoenen een goed plan is. Dan moet je maar hopen dat er tussendoor genoeg tijd is om dat ding snel uit te doen(mannelijke tegenspelers merken er niets van, die komen niet aan je tanden, maar het voelt gewoon maf).
Whoohoo! Wat voor een?quote:
Wat sigme al zei. Wij hebben in ons voorgesprek gewoon aangegeven dat we geen 'grappige' anekdotes wilden. En geen geblabla.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef loveli het volgende:
^^^^quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum, heerlijk lijkt me dat de Hermitage! Geniet ervan.
En Puff, ben heel benieuwd naar jou bevindingen
Niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Surprise nagenoeg afgemaakt en mn vingers bijna aan elkaar gelijmd![]()
*boks* Maar dan de andere kant op, mijn lief is jonger dan mij en mijn moeder wilde 'm ook niet leren kennen. En ik moest maar wachten, hij ruilt me ooit nog in voor een jonger modelquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef progje het volgende:
[..]
Niet meer.
Maar in het begin wilde ze mijn man niet eens leren kennen...
Maar ze heeft wel een geweldige (eerlijke) speech gehouden toen we gingen trouwen (i.p.v. De ambtenaar)
Dus het is gelukkig goed gekomen
Je pw was gewoon *insert name van lief*?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
oh en mijn lief is le awesome![]()
![]()
Hij heeft me weer in mijn administrator account gekregen waarvan ik het pw kwijt was![]()
Ik ben zwaar tegen man-vrouw vriendschappen (laatste maand nog sterker dan daarvoor) en ik ga je een link sturen waarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje gaat straks weer met dat meisje afspreken. Maar heb besloten niet moeilijk te gaan doen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben zwaar tegen man-vrouw vriendschappen (laatste maand nog sterker dan daarvoor) en ik ga je een link sturen waarom.
neequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Je pw was gewoon *insert name van lief*?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Whoohoo! Wat voor een?
Ik ga naar de garage om een nieuw voordeurslot, zodat ik niet meer langs de passagiersstoel naar binnen hoef te kruipen
Ben zelf een beetje klaar met man-vrouw vriendschappen, bij 99% van die vriendschappen komt meer kijken dan vriendschap. Als mijn lief daar een probleem mee zou hebben, waarom zou ik die vriendschappen verkiezen boven de relatie?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef MarMar het volgende:
En li doe mij die link ook es? Ik heb veel manvriendenaltijd al gehad.. En als lief dat niet goed zou vinden, hadtie een probleem met me denk ik
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje jammer dat 't stuur aan de verkeerde kant zit, maargoed, daar was de prijs dan ook naar...
Mjah, maakt nogal een verschil denk ik hoe je die mensen leert kennen, hoelang je ze al kent etc.. Mijn beste manvrienden ken ik toch al een jaar of 20 inmiddels en gezien mijn voorkeur zou een vriendschap met een vrouw net zo gevaarlijk moeten/kunnen zijn..quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben zelf een beetje klaar met man-vrouw vriendschappen, bij 99% van die vriendschappen komt meer kijken dan vriendschap. Als mijn lief daar een probleem mee zou hebben, waarom zou ik die vriendschappen verkiezen boven de relatie?
Het maakt juist niet uit hoe je ze leert kennen, maar hoe het in de loop van de jaren groeit (en evt hoe je met je partner uit elkaar groeit). Vreemdgaan gebeurt in de regel niet met een vreemde, maar met iemand met wie er al een bepaalde emotionele band was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
Mjah, maakt nogal een verschil denk ik hoe je die mensen leert kennen, hoelang je ze al kent etc.. Mijn beste manvrienden ken ik toch al een jaar of 20 inmiddels en gezien mijn voorkeur zou een vriendschap met een vrouw net zo gevaarlijk moeten/kunnen zijn..
Ik vind het dus een beetje onzin... natuurlijk zijn er vriendschappen die niet puur uit vriendschap ontstaan, maar uit een eigenlijke interesse die je anders uit zou diepen mocht je geen relatie hebben.. In die gevallen weet je dat er meer aan de hand is dan gewoon vrienden, maar of daarom dan per sé manvrouw vriendschappen nooit kunnen en altijd een bijbedoeling hebben? Vind ik veel te kort door de bocht.
Dat mijn man op nummer 2 staat (de kinderen op 1) en dat ik geen candlelightdiner met gewoon een vriend(in) zou doen en wel met hem, dát spreekt imho voor zich.
ik dwaal ff af van het onderwerp, maar dit snap ik niet? Echt niet. Ik snap niet dat je kinderen belangrijker zijn dan je partner, want zonder partner had je geen kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, maakt nogal een verschil denk ik hoe je die mensen leert kennen, hoelang je ze al kent etc.. Mijn beste manvrienden ken ik toch al een jaar of 20 inmiddels en gezien mijn voorkeur zou een vriendschap met een vrouw net zo gevaarlijk moeten/kunnen zijn..
Ik vind het dus een beetje onzin... natuurlijk zijn er vriendschappen die niet puur uit vriendschap ontstaan, maar uit een eigenlijke interesse die je anders uit zou diepen mocht je geen relatie hebben.. In die gevallen weet je dat er meer aan de hand is dan gewoon vrienden, maar of daarom dan per sé manvrouw vriendschappen nooit kunnen en altijd een bijbedoeling hebben? Vind ik veel te kort door de bocht.
Dat mijn man op nummer 2 staat (de kinderen op 1) en dat ik geen candlelightdiner met gewoon een vriend(in) zou doen en wel met hem, dát spreekt imho voor zich.
km stand? Benzine of diesel? En wat voor blok/hoeveel pk?quote:
Ben benieuwd hoe je denkt als je moeder bent geworden. Kan er van die kant ook niet over spreken, maar de hele hormonale emo-shizzle die vrijkomt schijnt voor een verschuiving in prioriteiten te zorgen. Moeder-kind = onvoorwaardelijk, man-vrouw = voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik dwaal ff af van het onderwerp, maar dit snap ik niet? Echt niet. Ik snap niet dat je kinderen belangrijker zijn dan je partner, want zonder partner had je geen kinderen![]()
Ik lees dat zó vaak dat mensen hun kinderen belangrijker vinden dan hun partner.... En ik ken genoeg mensen waar dat IRL 1 van de hoofdoorzaken is waarom hun relatie kapot is gegaan.
Bouwjaar 2001quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
km stand? Benzine of diesel? En wat voor blok/hoeveel pk?
Heb je airco/ electrische ramen shizzle etc?
Groen is een leuk kleurtje
Nee, belangrijker is voor mij niet het juiste woord. Ze zijn wel afhankelijker van mij dan mijn partner (als het goed isquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik dwaal ff af van het onderwerp, maar dit snap ik niet? Echt niet. Ik snap niet dat je kinderen belangrijker zijn dan je partner, want zonder partner had je geen kinderen![]()
Ik lees dat zó vaak dat mensen hun kinderen belangrijker vinden dan hun partner.... En ik ken genoeg mensen waar dat IRL 1 van de hoofdoorzaken is waarom hun relatie kapot is gegaan.
En iets van verantwoordelijkheden, ik voel mij niet verantwoordelijk voor mijn partner zoals voor mijn kinderen. Zou niet best zijn ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je denkt als je moeder bent geworden. Kan er van die kant ook niet over spreken, maar de hele hormonale emo-shizzle die vrijkomt schijnt voor een verschuiving in prioriteiten te zorgen. Moeder-kind = onvoorwaardelijk, man-vrouw = voorwaardelijk.
Heb ooit op een vakantie het echtelijk geruzie mogen aanhoren van de ouders van vrienden van me. Ging over gebruik van toiletpapier en dagelijks schoon ondergoedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
En iets van verantwoordelijkheden, ik voel mij niet verantwoordelijk voor mijn partner zoals voor mijn kinderen. Zou niet best zijn ook
zoveel ouder valt imo wel mee, ik ben 4,5 jaar ouderquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yeah voor de auto van Mo en Meneer Wolf![]()
Aurum, yay voor weer in je account kunnenWist niet dat jij zoveel ouder zou zijn dan je man! Kennelijk werkt het prima
![]()
Zo eens naar de stad
klinkt goed! Veel veilige km'squote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bouwjaar 2001
104.000 ml
Benzine
1.6 ZETEC
Aircomogelijkheid (moet bijgevuld)
Electrische ramen voor
bekerhouders
Oh ik dacht al, hoe jong moet hij dan zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zoveel ouder valt imo wel mee, ik ben 4,5 jaar ouderGeestelijk zijn we iig even oud
![]()
Alleen is het in de maatschappij standaard dat de man ouder is, als het de vrouw is dan is het raar ofzo
Van de week wel een LOL moment op werkIemand vroeg wat mijn lief deed, dus ik zeg dat hij nog studeert. Daarop kreeg ik de vraag of hij 18 was
Situatie uitgelegd en toen was de eindconlusie dat ik zijn MILF ben
![]()
Ik hoor wel eens van dat soort relaties ja.. zie ze ook wel eens, maar ik zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ooit op een vakantie het echtelijk geruzie mogen aanhoren van de ouders van vrienden van me. Ging over gebruik van toiletpapier en dagelijks schoon ondergoed![]()
Ze zijn nu (20 jaar later) nog bij elkaar.
Milfs hebben kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, hoe jong moet hij dan zijn4,5 is niet zoveel. Maar idd, conventies
Jij shmecksay milf, jij![]()
![]()
*fiets pakt*
ja maar dan spreek je jezelf tegen, door te zeggen dat je kinderen op 1 staan priotiseer je al en geef je aan dat je het een belangrijker vindt dan het andere. En of je het nou belangrijker noemt, of dat je ze meer verschuldigt bent of je vult er en ander woord voor in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee, belangrijker is voor mij niet het juiste woord. Ze zijn wel afhankelijker van mij dan mijn partner (als het goed is) en ik ben ze simpelweg het meest verplicht; ik heb ze op de wereld gezet en dien een omgeving voor ze te creëren waarin ze zo goed mogelijk groot kunnen worden.
Dus ja, de kinderen op nummer 1, zij hebben er niet voor gekozen om samen met mij te leven en waar liefde voor een partner echt niet onvoorwaardelijk is, hoort liefde naar kinderen dat wel te zijn. Zoiets.
Mjah, scheiden van je partner of scheiden van je kinderen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja maar dan spreek je jezelf tegen, door te zeggen dat je kinderen op 1 staan priotiseer je al en geef je aan dat je het een belangrijker vindt dan het andere. En of je het nou belangrijker noemt, of dat je ze meer verschuldigt bent of je vult er en ander woord voor in.
Het is imo ook niet erg, ik bedoel het is jouw relatie en je moet doen wat je fijn vindt. Maar ik denk dat het bij mij toch anders zou werken....
ik ben te jong om een cougar te zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Milfs hebben kinderenCougar is een betere term *grinnik*
gelukkig is mijn lief maar 7.5 jaar jonger dan ik
edit: en ik lig dubbel van deze en de vorige post van mij zo vlak na elkaar![]()
Dat gaat vanzelf overquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben te jong om een cougar te zijn
Als er echt aanleiding voor is in een specifieke situatie, dan snap ik dat je lief (hypothetisch nu?) er moeite mee zou hebben, maar in general tegen man-vrouwvriendschappen zijn vind ik wel getuigen van een jaloerse aard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben zelf een beetje klaar met man-vrouw vriendschappen, bij 99% van die vriendschappen komt meer kijken dan vriendschap. Als mijn lief daar een probleem mee zou hebben, waarom zou ik die vriendschappen verkiezen boven de relatie?
Noem het door schade en schande wijs worden, het heeft meer met gezond verstand te maken dan met jaloezie. Lief is idd hypothetisch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
maar in general tegen man-vrouwvriendschappen zijn vind ik wel getuigen van een jaloerse aard.
... en toen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ging om 13u even een dutje doen....
Oh do tell!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
vind het zo weinig met koken meer te maken hebben
Hee, knolselderijpuree!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier is ie dan!
Parkheuvel
Het was subliem![]()
Oeh, leuk! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Perruche het volgende:
2 jurkjes rijker. Zal straks foto maken, of morgen (licht...), mogen jullie keuren. 1 moet er terug...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat ja
Toen moest ik snel omkleden, tanden poetsen en de deur uit. Gourmetten met vrienden
Doe nu maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Perruche het volgende:
2 jurkjes rijker. Zal straks foto maken, of morgen (licht...), mogen jullie keuren. 1 moet er terug...
Dat doe je snel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
Rookapparaat rijkerEn drie gerookte kipfilets op.
Zak rauwe groente openen. In een van de bakken gooien. SZelf snijden kan natuurlijk ook. Kip of vis in andere bak gooien. Eventueel kruiden toevoegen. Stapelen. Water in apparaat en stekker in stopcontact. Half uurtje oid wachten. Eten. Als je van pure smaken houdt erg lekker. Ik kook vaak met de stomer (wel iets ingewikkelder gerechten).quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
uitgeschilderd. Hoop dat die relatie goed blijft want ik vind dat ik wel weer genoeg gekwast heb
Erg leuk nieuwbouw huis!
Verder net vol afschuw foto's van iemand die ineens nephaar heeft zitten bekijkenik weet meteen weer waarom ik mijn haar niet lang moet laten groeien.
Nu wachten tot de gemarineerde zalm en de frites uit de oven komen. Vandaag een stoomapparaat in actie gezien..wel handig maar vind het zo weinig met koken meer te maken hebben
Lekker! Ga ik morgen doen met familie.quote:
quote:
Een regelbaar tafelmodel. Heb lang getwijfeld (staat al een tijdje op de wenslijst), maar dit is het meest praktisch voor mij. Vlees en vis kan liggen in plaats van hangen en het roken gaat snel en kan ingeregeld worden met spiritusbranders. We hebben de kip dubbelgerookt en het smaakte geweldig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doe je snel!
Wat voor eentje heb je gekocht?
Overalquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef Amsel het volgende:
[..]
Lekker! Ga ik morgen doen met familie.
Iemand enig idee waar je al kerstkransjes kunt kopen? Ik wil morgen kruidnoten, taart, kerstkransjes en oliebollen in huis halen, zodat we alle december-feestdagen in 1x kunnen vieren.
Hij staat echt superleukquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beiden niet zo mijn smaak, maar 2 is wel beter idd.
Ja dat zag ik ook gebeuren, 3 zakjes waarvan 1 met vis et voila.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zak rauwe groente openen. In een van de bakken gooien. SZelf snijden kan natuurlijk ook. Kip of vis in andere bak gooien. Eventueel kruiden toevoegen. Stapelen. Water in apparaat en stekker in stopcontact. Half uurtje oid wachten. Eten. Als je van pure smaken houdt erg lekker. Ik kook vaak met de stomer (wel iets ingewikkelder gerechten).
Oehquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij staat echt superleukheb er ook 1 van Karen Millen aangehad, die was ook prachtig... maar 225 euro
en ze hadden mijn maat niet meer.
edit: deze[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |