abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105118412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zo simpel is het ja. Maar ik ga er verder maar niet op in. Slecht voor m'n hart :P
Ja en de pro-borstvoedingsclubs doen het natuurlijk allemaal uit liefdadigheid en geven alles gratis weg :') :') :') 8)7 8)7 8)7
pi_105118489
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef WupWup het volgende:

de meesten van ons zullen ook nog met kunstvoeding zijn grootgebracht.
Boh, en het gaat ook allemaal zo slecht met ons. Dat we überhaupt nog leven mag een klein wonder heten. Nee, het was echt op het nippertje of we waren er allemaal aangegaan _O- _O- _O-
pi_105118521
Ik ga er hier verder niet op in :)
pi_105118576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ga er hier verder niet op in :)
Jij werkt zeker voor Medela ofzo? Elke tietzuiger is kassa!
pi_105118589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, het moest verboden worden!
Serieus. Jij bent toch altijd van het rationele denken? Picture this:

je bent zwanger, en je lijf maakt de perfecte voeding aan voor je kind. Gratis en voor niets. En ipv daar handig gebruik van te maken, neem je een koe, die laat je bewust zwanger worden, zodra ze bevalt pak je dr jong af en de melk geef je vervolgens aan je kind. Maar dat moet je dat wel eerst steriliseren en bewerken en zo, anders bestaat de kans dat je kind er dood aan gaat.

Da's toch best gek eigenlijk?
pi_105118598
Kijk, je kunt uitdagen of simpelweg trollen. Nou ruk je mijn woorden wel heel ver uit verband.

Zal wel door die fles komen :')
pi_105118628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef WupWup het volgende:
Kijk, je kunt uitdagen of simpelweg trollen. Nou ruk je mijn woorden wel heel ver uit verband.

Zal wel door die fles komen :')
Ik heb heel lang borstvoeding gehad.
pi_105118717
Bier zit ook in een fles.
pi_105118726
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Serieus. Jij bent toch altijd van het rationele denken? Picture this:

je bent zwanger, en je lijf maakt de perfecte voeding aan voor je kind. Gratis en voor niets. En ipv daar handig gebruik van te maken, neem je een koe, die laat je bewust zwanger worden, zodra ze bevalt pak je dr jong af en de melk geef je vervolgens aan je kind. Maar dat moet je dat wel eerst steriliseren en bewerken en zo, anders bestaat de kans dat je kind er dood aan gaat.

Da's toch best gek eigenlijk?
Het is maar wat je handig noemt... Elke dag lekker kolven in het kolflokaal. Owja wacht, dat was ik vergeten, moeders die werken zijn per definitie natuurlijk al evil....
pi_105118783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is maar wat je handig noemt... Elke dag lekker kolven in het kolflokaal. Owja wacht, dat was ik vergeten, moeders die werken zijn per definitie natuurlijk al evil....
Ik heb het niet over handig.
pi_105118819
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik heb het niet over handig.
Je zegt: 'handig gebruik van maken'
pi_105118868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

*Evil met hangtieten :'(
pi_105118925
Het maakt mij ook niet uit wat ouders doen qua voeding. Borstvoeding of flesvoeding is mij om het even. Het is echter compleet naïef om te denken dat al die pro-borstvoedingsclubs het niet voor het geld doen maar puur uit liefdadigheid. Ondertussen wordt dat argument keer op keer aangevoerd om bedrijven als Nutrilon een veeg uit de pan te geven. Ow ja, en ouders die wel kiezen voor flesvoeding worden ondertussen ook nog even als minderwaardig weggezet door die borstvoedingsmiepen hier. Net als mensen die af en toe wel eens een potje geven, ja dat zijn echt duivels. Hoe durven ze.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:59:28 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105118939
Nielsch, ik had je tot nu toe nog niet "in actie" gezien. Je bent echt erg vermakelijk! :D

Ga je ook bashen in het flesvoedingstopic? Kijken of je daar respons krijgt. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105118954
Oh sorry, je hebt gelijk.

Wat ik wilde zeggen is dat het, júist als je het rationeel bekijkt, erg gek is om geen borstvoeding te geven, maar om de melk van een koe :') te gebruiken. Die onbewerkt nog eens hartstikke slecht is ook.
pi_105118957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Nielsch, ik had je tot nu toe nog niet "in actie" gezien. Je bent echt erg vermakelijk! :D

Ga je ook bashen in het flesvoedingstopic? Kijken of je daar respons krijgt. :)
Is dat er dan?
pi_105119014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Ssserpente het volgende:
Oh sorry, je hebt gelijk.

Wat ik wilde zeggen is dat het, júist als je het rationeel bekijkt, erg gek is om geen borstvoeding te geven, maar om de melk van een koe :') te gebruiken. Die onbewerkt nog eens hartstikke slecht is ook.
Dus jij blijft zo lang als maar kan borstvoeding geven? Dan ben je nog wel vele jaren bezig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 23:01:33 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105119028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef WupWup het volgende:
Bier zit ook in een fles.
_O-

nu zit m'n koffie écht op m'n beeldscherm _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105119034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Nielsch het volgende:
Het maakt mij ook niet uit wat ouders doen qua voeding. Borstvoeding of flesvoeding is mij om het even. Het is echter compleet naïef om te denken dat al die pro-borstvoedingsclubs het niet voor het geld doen maar puur uit liefdadigheid. Ondertussen wordt dat argument keer op keer aangevoerd om bedrijven als Nutrilon een veeg uit de pan te geven. Ow ja, en ouders die wel kiezen voor flesvoeding worden ondertussen ook nog even als minderwaardig weggezet door die borstvoedingsmiepen hier. Net als mensen die af en toe wel eens een potje geven, ja dat zijn echt duivels. Hoe durven ze.
Helaas gebeurt andersom nog vaker. Als je langer dan drie maanden borstvoeding geeft word je voor gek versleten en door familie, vrienden, collega's en professionals onder druk gezet om toch vooral te stoppen. Dat is ook niet echt netjes he?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 23:02:27 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105119064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus jij blijft zo lang als maar kan borstvoeding geven? Dan ben je nog wel vele jaren bezig.
de natuurlijke speenleeftijd ligt tussen de 2 en 7 jaar (als ik me niet vergis) en met speenleeftijd wordt hier bedoeld, het moment waarop kinderen zélf besluiten geen borstvoeding meer nodig te hebben.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105119093
Oh shit, ik wil óók in een hokje.

Maar ik werk, geef borst- en flesvoeding én potjes en het zal me mn anus oxideren wat anderen doen. En ik vind dat je gelijk hebt omtrent de borstvoedingscommercie.

Waar hoor ik nou bij? ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 23:03:30 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105119114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Helaas gebeurt andersom nog vaker. Als je langer dan drie maanden borstvoeding geeft word je voor gek versleten en door familie, vrienden, collega's en professionals onder druk gezet om toch vooral te stoppen. Dat is ook niet echt netjes he?
ik word met negen maanden voeden al medelijdend aangekeken. maar mensen zijn vaak ook verbaasd dat je op die leeftijd nog melk maakt .. het zal nu toch wel een keer op zijn?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 23:04:05 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105119138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef Ssserpente het volgende:
Oh shit, ik wil óók in een hokje.

Maar ik werk, geef borst- en flesvoeding én potjes en het zal me mn anus oxideren wat anderen doen. En ik vind dat je gelijk hebt omtrent de borstvoedingscommercie.

Waar hoor ik nou bij? ;(
bij de mifls! (volgens het stemtopic dan :P ;) )

pi_105119154
Aan de ene kant grappig, aan de andere kant dieptriest dat je je aangevallen voelt door de wijzen waarop wij onze kinderen voeden. Het enige wat we in dit topic doen is het bespreken van onze ervaringen, empathie tonen en tips uitdelen aan medeposters. Niemand heeft het over kunstvoedinggevende moeders. Je kunt beter bij jezelf te rade gaan waar de frustratie vandaan komt.
pi_105119202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen jaren, maar best nog wel even, denk ik.

En begrijp me niet verkeerd. Ik drink zelf ook melk, hoor. En mn dochter ook. Van de koe dus. Maar als ik erover na ga denken, klinkt het belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')