Ja en de pro-borstvoedingsclubs doen het natuurlijk allemaal uit liefdadigheid en geven alles gratis wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zo simpel is het ja. Maar ik ga er verder maar niet op in. Slecht voor m'n hart
Boh, en het gaat ook allemaal zo slecht met ons. Dat we überhaupt nog leven mag een klein wonder heten. Nee, het was echt op het nippertje of we waren er allemaal aangegaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef WupWup het volgende:
de meesten van ons zullen ook nog met kunstvoeding zijn grootgebracht.
Serieus. Jij bent toch altijd van het rationele denken? Picture this:quote:
Ik heb heel lang borstvoeding gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef WupWup het volgende:
Kijk, je kunt uitdagen of simpelweg trollen. Nou ruk je mijn woorden wel heel ver uit verband.
Zal wel door die fles komen
Het is maar wat je handig noemt... Elke dag lekker kolven in het kolflokaal. Owja wacht, dat was ik vergeten, moeders die werken zijn per definitie natuurlijk al evil....quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Serieus. Jij bent toch altijd van het rationele denken? Picture this:
je bent zwanger, en je lijf maakt de perfecte voeding aan voor je kind. Gratis en voor niets. En ipv daar handig gebruik van te maken, neem je een koe, die laat je bewust zwanger worden, zodra ze bevalt pak je dr jong af en de melk geef je vervolgens aan je kind. Maar dat moet je dat wel eerst steriliseren en bewerken en zo, anders bestaat de kans dat je kind er dood aan gaat.
Da's toch best gek eigenlijk?
Ik heb het niet over handig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je handig noemt... Elke dag lekker kolven in het kolflokaal. Owja wacht, dat was ik vergeten, moeders die werken zijn per definitie natuurlijk al evil....
*Evil met hangtietenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je handig noemt... Elke dag lekker kolven in het kolflokaal. Owja wacht, dat was ik vergeten, moeders die werken zijn per definitie natuurlijk al evil....
Is dat er dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Nielsch, ik had je tot nu toe nog niet "in actie" gezien. Je bent echt erg vermakelijk!
Ga je ook bashen in het flesvoedingstopic? Kijken of je daar respons krijgt.
Dus jij blijft zo lang als maar kan borstvoeding geven? Dan ben je nog wel vele jaren bezig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Ssserpente het volgende:
Oh sorry, je hebt gelijk.
Wat ik wilde zeggen is dat het, júist als je het rationeel bekijkt, erg gek is om geen borstvoeding te geven, maar om de melk van een koete gebruiken. Die onbewerkt nog eens hartstikke slecht is ook.
quote:
Helaas gebeurt andersom nog vaker. Als je langer dan drie maanden borstvoeding geeft word je voor gek versleten en door familie, vrienden, collega's en professionals onder druk gezet om toch vooral te stoppen. Dat is ook niet echt netjes he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Nielsch het volgende:
Het maakt mij ook niet uit wat ouders doen qua voeding. Borstvoeding of flesvoeding is mij om het even. Het is echter compleet naïef om te denken dat al die pro-borstvoedingsclubs het niet voor het geld doen maar puur uit liefdadigheid. Ondertussen wordt dat argument keer op keer aangevoerd om bedrijven als Nutrilon een veeg uit de pan te geven. Ow ja, en ouders die wel kiezen voor flesvoeding worden ondertussen ook nog even als minderwaardig weggezet door die borstvoedingsmiepen hier. Net als mensen die af en toe wel eens een potje geven, ja dat zijn echt duivels. Hoe durven ze.
de natuurlijke speenleeftijd ligt tussen de 2 en 7 jaar (als ik me niet vergis) en met speenleeftijd wordt hier bedoeld, het moment waarop kinderen zélf besluiten geen borstvoeding meer nodig te hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus jij blijft zo lang als maar kan borstvoeding geven? Dan ben je nog wel vele jaren bezig.
ik word met negen maanden voeden al medelijdend aangekeken. maar mensen zijn vaak ook verbaasd dat je op die leeftijd nog melk maakt .. het zal nu toch wel een keer op zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Helaas gebeurt andersom nog vaker. Als je langer dan drie maanden borstvoeding geeft word je voor gek versleten en door familie, vrienden, collega's en professionals onder druk gezet om toch vooral te stoppen. Dat is ook niet echt netjes he?
bij de mifls! (volgens het stemtopic danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef Ssserpente het volgende:
Oh shit, ik wil óók in een hokje.
Maar ik werk, geef borst- en flesvoeding én potjes en het zal me mn anus oxideren wat anderen doen. En ik vind dat je gelijk hebt omtrent de borstvoedingscommercie.
Waar hoor ik nou bij?
Geen jaren, maar best nog wel even, denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus jij blijft zo lang als maar kan borstvoeding geven? Dan ben je nog wel vele jaren bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |