En dan? Dat vindt je geil ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kwam kijken of er foto's van borstvoeding in het openbaar werden gepost...
Klikquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kwam kijken of er foto's van borstvoeding in het openbaar werden gepost...
Mja, 't is vrijdagavond. Is ook zo. Dan vervelen pubers zichquote:
niet alleen pubers. de moeders waarvan de kleine kinderen op bed liggen en allang doorslapen, ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, 't is vrijdagavond. Is ook zo. Dan vervelen pubers zich
Nutribahquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef WupWup het volgende:
Borsten gaan hangen door zwangerschap. Dus beter vind je een oude vrijster dan een moeder.
Ik was gisteren op een verloskunde congres en daar werd voor het eerst gesproken over het belang van de darmontwikkeling van baby's en de effecten ervan op latere leeftijd. Wel tof en dikke vinger naar de stand van nutribah die in de hal stond opgesteld.
En dat op borstvoeding!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet alleen pubers. de moeders waarvan de kleine kinderen op bed liggen en allang doorslapen, ook
Nee, vast nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hij kan vast geen echte tieten krijgen
Sterker nog, sommige mensen noemen zulke resultaten onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nutribah![]()
Ik vind het wel raar dat daar nu pas echt duidelijkheid over is. Is flesvoeding dan echt zo belangrijk (geweest de laatste decennia)?
schreef zij met een baby op de armquote:
Belachelijk eigenlijk, hè? De melk van een ander dier afpakken terwijl je het zelf zoveel beter kunt.quote:
Ja, het moest verboden worden!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, hè? De melk van een ander dier afpakken terwijl je het zelf zoveel beter kunt.
Omdat er een borstvoedingsmafia is die er belang bij heeft als je hun voorlichtingsboeken koopt...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Morretje het volgende:
Als ie maar slaapt DJMO!
CP, serieus? Maar waaaarom in vredesnaam?
*proest*quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat er een borstvoedingsmafia is die er belang bij heeft als je hun voorlichtingsboeken koopt...
Omdat sommige mensen dan minder kunnen verdienen aan flesvoedingquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Morretje het volgende:
Als ie maar slaapt DJMO!
CP, serieus? Maar waaaarom in vredesnaam?
Pijnlijke tepels? Koop Lansinoh zalf!quote:
het verbaast me dat je geen adblock aan hebt staanquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pijnlijke tepels? Koop Lansinoh zalf!
Ja maar ja maar..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen dan minder kunnen verdienen aan flesvoeding
Neuh, geen last van. Ik roep toch ook geen *auw*quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pijnlijke tepels? Koop Lansinoh zalf!
Zo simpel is het ja. Maar ik ga er verder maar niet op in. Slecht voor m'n hartquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..Zit het echt zo simpel in elkaar? Triest eigenlijk.
[..]
Neuh, geen last van. Ik roep toch ook geen *auw*
Nee, misschien moet ik er dan eens in bijten!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Morretje het volgende:
Neuh, geen last van. Ik roep toch ook geen *auw*
Kunstvoedingsfabrikanten hebben een goede marketing gevoerd. In combinatie met de heersende cultuur in de jaren 60 - 70 van rust, reinheid en regelmaat en daarbij de heren doktoren die het voor het zeggen hadden, werd er steeds minder borstvoeding gegeven. Zeker 'regelmaat' had daar een flink aandeel in (a 3 uur voeden vanaf de eerste dag, regeldagen bestaan niet). Dat heeft jarenlang geduurd (als tegengeluid werd oa LLL opgericht) met als gevolg dat kennis verdween en volgende generaties vervreemd raakten van borstvoeden. Nu pas begint het tij zich weer wat te keren, naar de meesten van ons zullen ook nog met kunstvoeding zijn grootgebracht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nutribah![]()
Ik vind het wel raar dat daar nu pas echt duidelijkheid over is. Is flesvoeding dan echt zo belangrijk (geweest de laatste decennia)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |