ik vroeg me (ook) af of je wilde gaan tandemenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef WupWup het volgende:
Heb je plannen ssserpente? Of is het een gevolg van het ziek zijn van je dametje?
Dit is precies wat ik vanmorgen ook dachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef WupWup het volgende:
Ik vraag me toch een beetje af wat stabiel in de context van productie betekent. Als ik naar mijn eigen ervaring kijk, zie ik dat ik net zo goed dip en piek, alleen kan ik het nu makkelijker opvangen dan in het eerste jaar. Snapt u mij?Volgens mij is mijn productie eerder flexibel dan stabiel.
ook weer zo. Ik heb nog steeds niet de indruk dat mijn productie stabiel is, maar het is minder dramatisch als voorheen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef WupWup het volgende:
Ik vraag me toch een beetje af wat stabiel in de context van productie betekent. Als ik naar mijn eigen ervaring kijk, zie ik dat ik net zo goed dip en piek, alleen kan ik het nu makkelijker opvangen dan in het eerste jaar. Snapt u mij?Volgens mij is mijn productie eerder flexibel dan stabiel.
jquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef Twinkly het volgende:
Wat fijn dat Joris uit de fles drinkt Poker, wat moet dat een opgelucht en relaxed gevoel geven.
oh das ook een leuke jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:01 schreef Twinkly het volgende:
Nou moe, ik dacht het snel genoeg verbeterd te hebbenJa, ik heb een nieuw toetsenbord geïnstalleerd...
formaat uitgelekte theezakjes iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef WupWup het volgende:
Allemaal hangtieten hier, loop maar gauw door.
Hier hebben we het over zulke borsten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hier hebben we het over zulke borsten:Daarom moet je ook geen borstvoeding geven. Gewoon flesvoeding, slapen ze tenminste ook eerder door. En met een beetje training blijven je tieten ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 22:24:05 ]
volslagen bullshit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen borstvoeding geven. Gewoon flesvoeding, slapen ze tenminste ook eerder door. En met een beetje training blijven je tieten ook goed.
Ik heb nooit een borstontsteking gehad, dochter maakte met 5 weken nachten van 10 a 12 uur en mijn borsten zijn nog in perfecte staatquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen borstvoeding geven. Gewoon flesvoeding, slapen ze tenminste ook eerder door. En met een beetje training blijven je tieten ook goed.
jij kwam zelf met dat plaatje hoor...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Drie fabeltjes in 1 zin onderuit gehaald
Het komt voor, maar niet altijd he slimpiequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij kwam zelf met dat plaatje hoor...
Die zijn er wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Ssserpente het volgende:
Borsten gaan hangen van ouderdom en zwaartekracht. Niet van borstvoeding.
Zouden vrouwen dat nu echt denken: 'Goh, 20 jaar geleden had ik heul nog geen hangtieten; dat komt vást door de borstvoeding!"
Ik kwam kijken of er foto's van borstvoeding in het openbaar werden gepost...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Morretje het volgende:
Wat kom jij hier nu eigenlijk doen?
Vragen over borstvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |