Als 't 8 april is, prima.quote:Op zondag 4 december 2011 12:13 schreef No-P het volgende:
Kano kun je in de OP bij de toevoeging onderin 8 maart in 8 april veranderen?
Aangepast.quote:
Die gaat er dus zonder problemen op? Wel meteen een tientje goedkoper, en het is nog dezelfde als ik me niet vergis!quote:Op zondag 4 december 2011 12:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld:
http://www.bike-component(...)-10-fach-Kette-.html
Als jij een 10 speed campa groep hebt welquote:Op zondag 4 december 2011 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aangepast.
[..]
Die gaat er dus zonder problemen op? Wel meteen een tientje goedkoper, en het is nog dezelfde als ik me niet vergis!
2011 centaurquote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als jij een 10 speed campa groep hebt wel
In die duitse webshop hebben ze weer geen squirtlubequote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als jij een 10 speed campa groep hebt wel
Daar zou ik geen Shimano ketting op monteren. Niet dat ik het zelf wel eens geprobeerd heb, maar mijn gevoel zegt dat je dat niet moet doen. Daarnaast zijn die Shimano kettingen toch allemaal nog met van die breekpennen uitgerust dacht ik.... En dat was altijd een geklooi om te zorgen dat je geen vaste schakel had na montage. Ik zou er gewoon een kopen met een missing link, en dan wel een die je meerdere keren kunt / mag openen en sluiten.quote:
Ik vroeg me het eigenlijk alleen af. Een shimanoketting op een campa groep is inderdaad iets wat voor problemen gaat zorgen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar zou ik geen Shimano ketting op monteren. Niet dat ik het zelf wel eens geprobeerd heb, maar mijn gevoel zegt dat je dat niet moet doen. Daarnaast zijn die Shimano kettingen toch allemaal nog met van die breekpennen uitgerust dacht ik.... En dat was altijd een geklooi om te zorgen dat je geen vaste schakel had na montage. Ik zou er gewoon een kopen met een missing link, en dan wel een die je meerdere keren kunt / mag openen en sluiten.
Ja, en die wordt er bij iedere KMC ketting gewoon bijgeleverd.quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vroeg me het eigenlijk alleen af. Een shimanoketting op een campa groep is inderdaad iets wat voor problemen gaat zorgen.
En je bedoeld zo'n ding?
http://www.bikesnparts.nl(...)issing-Link-10-speed
Ah mooi. Dan hoef ik die er dus niet bij te bestellen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, en die wordt er bij iedere KMC ketting gewoon bijgeleverd.
Je had mijn triple wel mogen hebben, ruil hem graag om voor een dubbel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Blik het volgende:
sporten is de afgelopen week echt een drama
Wel mijn fiets terug van de fm, er zit nu eindelijk een mannelijk verzet op. Een triple
Werd even getriggered door Gripper voor kerst, ik moet nog even wat zaken op het lijstje zetten voor kerst zoals handschoenen, muts etc.
Hoorde nog bij de nieuwe fiets, de fm kon de goede crank niet leveren op korte termijn. Dus had die er eerst een dubbel op gezet. Nu nieuwe triple eropquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je had mijn triple wel mogen hebben, ruil hem graag om voor een dubbel.
Als je hem had besteld met dubbel, dan had ik hem graag met je geruild met eventuele bijbetaling van mijn kantquote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoorde nog bij de nieuwe fiets, de fm kon de goede crank niet leveren op korte termijn. Dus had die er eerst een dubbel op gezet. Nu nieuwe triple erop
Dat zou kunnen, gewoon ff paar mm naar beneden en inbus mee!quote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef marcodej het volgende:
Lekker weer twee uurtjes op strand geploegd. Was iets te vroeg weggegaan, strand was eigenlijk nog wat te zacht (of mn bandenspanning was nu te laag), wind tegen heen hielp ook niet. Eindigde wel met pijn aan de binnenkant dijbeen/aanhechting hamstring, vooral rechts. Zadel te hoog?
Dito bij SRAM kettingenquote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, en die wordt er bij iedere KMC ketting gewoon bijgeleverd.
Had een multitooltje mee, maar kwam pas aan het eind echt opzetten. Misschien ook teveel geforceerd wind tegen... Volgende keer maar een beetje proberen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, gewoon ff paar mm naar beneden en inbus mee!
Ik kijk bijna nooit sport op tv.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar doorgebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |