quote:
Vet, lekker mee modderen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
ik kwam eventjes gezellig meebaggeren
Hetzelfde als gisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe is het met je vriendjes Bifisch en Paulus, JuicyBill?
welke disneyfilm gaan jullie kijken?quote:
Hannah Montana natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
welke disneyfilm gaan jullie kijken?
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Het ware verhaal rondom Paulus en JuicyBill
Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek richting homo's op fok.
Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig zijn want als je het kijkt dan zijn 1 op de 10 mannen homo.
Met homo's is niks mis, ook niet met de 2 heren uit mijn onderzoek.
JuicyBill is een ietswat gezette jongen uit oorspronkelijk Almere maar is een tijdje terug verhuisd richting Amsterdam Zuid-Oost.
Hij heeft een voorliefde voor hele slechte muziek en dan voornamelijk Miley Cyrus.
Andere hobbies zijn bezoekjes brengen aan de lokale pathe op de ArenA boulevard.
Paulus is een ook iets gezette jongen en geestelijk een beetje beperkt.
Hij heeft een voorliefde voor Fc Utrecht, Giel Beelen en zijn alter-ego Paulus_in_the_darkus.
Al een tijdje was ik verbaasd over deze 2 heren, in 1e instantie dacht ik dat ze dames waren maar dat bleek later dus totaal niet waar te zijn.
Ik kreeg een anonieme tip dat deze 2 heren een date hadden in een McDonalds vestiging ergens in het land.
Ik ging daar heen met mijn veborgen camera en ging vermomd op een bankje ergens anders zitten.
Wat ik daar waarnam was best schattig, de 2 jongens had overduidelijk de liefde gevonden bij elkaar en ze waren elkaar ook dan heel schattig bigmacs aan het voeren.
Dit wekte alleen nog maar meer mijn interesse om een verhaal over ze te krijgen en ik belde mijn homo-spion Bifisch op en dat is ook heel toevallig de huisgenoot van JuicyBill om eens in de slaapkamer te gaan kijken wat daar allemaal gebeurt.
Bifisch vond dit geen probleem want hij had zich al rukkend op zijn eigen topics naar deze 2 heren gekeken die vol liefde de herenliefde bedreven.
Bifisch vertelde mij dat ze een afspraak zouden hebben op de woensdagmiddag en dat het een soort van verkleedpartijtje zou worden, hij was boos want hij mocht niet mee doen.
JuicyBill was verkleed als Mini Mouse en Paulus was verkleed als een fc utrecht speler.
JuicyBill had een lekkere chocoladecake gemaakt die ze lekker gezellig onder eht genot van een geile disneyfilm gingen opeten.
Tijdens de kleine zeemeermin werd Paulus al heel opgewonden van de geile MiniMouse die hij voor zich zag en opperde dat hij zijn blokfluitje in de cake ging stoppen zodat JuicyBill deze lekker zou gaan oplikken.
Zo gezegd zo gediggiedaan en JuicyBill ging hartstochtelijk tekeer en Paulus hield het al bijna niet meer.
Uit zijn ooghoek zag JuicyBill dat Bifisch aan het kijken was en dat terwijl hij zich weereens aan het aftrekken was op zijn eigen topics en vroeg of Bifisch misschien wou meedoen.
Dit wou hij natuurlijk.
Daar stonden ze dan, alle 3 naakt in de woonkamer, Bifisch kreeg het idee dat de 3 heren de herenliefde gingen bedrijven en dat terwijl Bifisch constant kuttopics in zijn zo geliefde subforum onzin ging maken en beide andere heren leek dit wel iets.
Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
De laatste restjes wou Paulus hebben maar dan wel met een flinke dosis mannenpap en zo gebeurde het dat ze alle 3 gingen sjorren op die arme arme cake die nu wel vol met proteine was.
Na dit voor hun spectaculaire kwartiertje gingen ze met zijn 3en naar bed, om dan in de disney termen te blijven nog lang en gelukkig te leven.
Het koste mij wat moeite dit op papier te zetten wegens de ranzige details maar bedankt voor jullie inzending heren
he, dat lijkt wel over mij te gaanquote:
fictieve namen dus niemand weet hetquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, dat lijkt wel over mij te gaan
Je vriendin is pas een vetklep manquote:
sluit dan gelijk af met een hekje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef smegmanus het volgende:
Hahahhaha baggerende crew gaaf nou doei.
ik hou van stevige meidenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vriendin is pas een vetklep man
ja dat is te merkenquote:
Oké #.quote:
XDquote:
ik ben geen crew. ik ben de fokbaasquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef smegmanus het volgende:
Hahahhaha baggerende crew gaaf nou doei.
en homoquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ben geen crew. ik ben de fokbaas
nee, travestaquote:
Nee man, jij bent onze ketelbinkie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ben geen crew. ik ben de fokbaas
maar wel de beste koorknap die er isquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee man, jij bent onze ketelbinkie.
Ons koorknaapje, nouja onze koorknaap die mooi bier kan halen.
he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een teamquote:
die elkaar door dik en dun steunenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een team
Ik maak niemand belachelijk. Alleen baggertopicsquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een team
en die baggertopics zijn een onderdeel vna mij. ik leg er mijn ziel inquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk. Alleen baggertopics
Ik heb al op het knopje '' dik is niet oké '' gedrukt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je niet tegen mijn mattie Juicyhil. Hij en ik zijn vrienden door dik en dun.
maak je niet zo dik manquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
en die baggertopics zijn een onderdeel vna mij. ik leg er mijn ziel in
En weg is mono! Op naar het '' dames met een maatje meer'' topic.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon weg hier. Liever fappen op biggetjes dan dit topic nog langer onder ogen zien.
-quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Maanvis het volgende:
ooit was ik een baggeruser net als jij, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
jij bent mijn kleine voorbeeld dan ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Maanvis het volgende:
ooit was ik een baggeruser net als jij, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
bekkie houdenquote:
ik zeg alleen lief doenquote:
Ik mag geen grappen meer over deze TS maken.quote:
nee hoor, je hebt er ook een smiley en twee streepies bijquote:
goeie grap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt er ook een smiley en twee streepies bij
Jammer is dat wel, dan hadden we ronde buiken van het lachen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik mag geen grappen meer over deze TS maken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer is dat wel, dan hadden we ronde buiken van het lachen kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb vorig jaar je moeder gefotografeerd, ben nu nog steeds bezig met uitprinten
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb vorig jaar je moeder gefotografeerd, ben nu nog steeds bezig met uitprinten
Dit is een zwaar goed topic. Dat zou gewoon zonde zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Is het niet verstandig om dit topic gewoon dicht te gooien ?
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Is het niet verstandig om dit topic gewoon dicht te gooien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |