he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een teamquote:
die elkaar door dik en dun steunenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een team
Ik maak niemand belachelijk. Alleen baggertopicsquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
he, niet zomaar je medecrew belachelijk maken he. we zijn een team
en die baggertopics zijn een onderdeel vna mij. ik leg er mijn ziel inquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk. Alleen baggertopics
Ik heb al op het knopje '' dik is niet oké '' gedrukt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je niet tegen mijn mattie Juicyhil. Hij en ik zijn vrienden door dik en dun.
maak je niet zo dik manquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
en die baggertopics zijn een onderdeel vna mij. ik leg er mijn ziel in
En weg is mono! Op naar het '' dames met een maatje meer'' topic.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon weg hier. Liever fappen op biggetjes dan dit topic nog langer onder ogen zien.
-quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Maanvis het volgende:
ooit was ik een baggeruser net als jij, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
jij bent mijn kleine voorbeeld dan ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Maanvis het volgende:
ooit was ik een baggeruser net als jij, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
bekkie houdenquote:
ik zeg alleen lief doenquote:
Ik mag geen grappen meer over deze TS maken.quote:
nee hoor, je hebt er ook een smiley en twee streepies bijquote:
goeie grap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt er ook een smiley en twee streepies bij
Jammer is dat wel, dan hadden we ronde buiken van het lachen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik mag geen grappen meer over deze TS maken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer is dat wel, dan hadden we ronde buiken van het lachen kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |