Dat winkelcentrum is al heel, heel oud. Ik neem aan dat het probleem in de ondergrond zit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef BasEnAad het volgende:
Is daar geen aannemer voor verantwoordelijk dan?
Nee, deze gebouwen staan nu zo'n 40 jaar daar.quote:Is daar geen aannemer voor verantwoordelijk dan?
45 jaar om precies te zijn. Het heeft 2x in brand gestaan, 1983 en een hele heftige brand in 1985.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat winkelcentrum is al heel, heel oud. Ik neem aan dat het probleem in de ondergrond zit.
Wowquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:51 schreef Wokkel het volgende:
[..]
45 jaar om precies te zijn. Het heeft 2x in brand gestaan, 1983 en een hele heftige brand in 1985.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Zijn er nog wat oude mijngangen aan het instorten dat hierdoor dit ontstaat?
http://www.limburger.nl/a(...)11129565/0/FRONTPAGEquote:Er zijn diverse theorieën over waarom de grond is gaan bewegen. Dat kan te maken hebben met mijngangen of mijnpijlers, schommelingen in grond- en mijnwater en kalk. Onderzoek moet uitwijzen welke theorie klopt. Op zijn vroegst in januari kunnen boringen worden gedaan om vast te stellen wat de oorzaak van de verzakking is. Op basis van de uitkomst moeten passende maatregelen worden getroffen. Daarom duurt het zeker enkele maanden voordat ‘t Loon weer volledig open is.
Bovendien zijn de de laatste jaren met carnaval electro-muziek gaan draaien. Dat trilt nogal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
http://www.limburger.nl/a(...)11129565/0/FRONTPAGE
Komt de optocht in heerlen dan nog langs het loon. Ik vind dat ding echt in een uithgoek van het centrum liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:53 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Bovendien zijn de de laatste jaren met carnaval electro-muziek gaan draaien. Dat trilt nogal.
Aparte zinsbouw. Maar goed, als dat zo is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef StormS.A het volgende:
Werk zelf bij SGS Intron en wij doen keuringen uitvoeren bij ons in het archief is een document van al reeds 10jaar geleden waar wij een keuring hebben uitgevoerd op het beton van het loon in Heerlen.
Waarbij mij collega destijds al aantoonde dat het beton gerepareerd moest worden hier is tot op heden geen gehoor aangegeven nu komen ze wel voor te vragen voor een oplossing.
Denk niet dat je klant het leuk gaat vinden dat je dat even op internet zetquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef StormS.A het volgende:
Waarbij mij collega destijds al aantoonde dat het beton gerepareerd moest worden hier is tot op heden geen gehoor aangegeven nu komen ze wel voor te vragen voor een oplossing.
Weet je ook wat het probleem was met het beton? Was het beton zelf het probleem of de ondergrond?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef StormS.A het volgende:
Werk zelf bij SGS Intron en wij doen keuringen uitvoeren bij ons in het archief is een document van al reeds 10jaar geleden waar wij een keuring hebben uitgevoerd op het beton van het loon in Heerlen.
Sssst. Ik probeer nog wat info uit hem te trekken...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Denk niet dat je klant het leuk gaat vinden dat je dat even op internet zet
Waardoor? Kwaliteit van het beton of de ondergrond?quote:
Bij L1 wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef droom_econoom8 het volgende:
Over een paar minuten persco. Helaas geen live stream op de site van de gemeente.
Thanks!quote:
Ik ben zelf sinds mijn wilde jonge jaren niet meer in het ruige Heerlen geweest, althans niet met carnaval. Maar lag de schouwburg niet in de buurt van Het Loon?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Komt de optocht in heerlen dan nog langs het loon. Ik vind dat ding echt in een uithgoek van het centrum liggen.
Allemaal naar funda! ;-)quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:26 schreef 2l33t4u het volgende:
k zag vandaag van die borden hangen bij die flat met 'te koop'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |