Ik heb eens op Google Maps gekeken. Die witte huizen zijn niet eens heel slecht. Ook niet mijn smaak, maar wat wil je voor 30.000 euro.quote:In de Heerlense wijk Vrieheide gebeurt dit in toenemende mate. Werden in 2009 nog zo'n 15 huizen via de veiling verkocht, momenteel gaat het om een woning per week, meldt de gemeente. De huizen worden voor zo'n 30.000 euro gekocht, in negen van de tien keer door criminelen. Zij gebruiken de huizen voor hennepteelt, mensenhandel of het witwassen van geld. Dat leidt tot veel woonoverlast, zeggen de wijkbewoners.
Ook niet mijn smaak. Maar wel stad en natuur in de buurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef DeRakker. het volgende:
Damn wat een lelijke huizen
Tevens, gewoon wietteelt van maken.
In de Randstad ook dusja ik zie de voordelen nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Ook niet mijn smaak. Maar wel stad en natuur in de buurt.
Randstad vergelijken met limbabwequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
In de Randstad ook dusja ik zie de voordelen niet
Mja, maar Vrieheide...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Randstad vergelijken met limbabwedan is de randstad knap lelijk.
Of je koopt er 2 breekt alles er uit en maak er 1 groot huis van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef pillenboer het volgende:
Nouja, ik ben een alleenstaande starter en ik heb in Amsterdam West gewoond. Denk dat het in Heerlen gezelliger is. Misschien wel de moeite van het overwegen waard.
Moet je eens nagaan wat voor paleis je er van kunt maken als je iets voor 40K kunt kopen.
Kan anders zomaar gebeuren, in die omgeving zijn de laatste jaren toch wat dodelijke incidenten gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk zeker weten niet dat het in Heerlen gezelliger is, daar wil je echt niet dood gevonden worden
Amsterdamse krachtwijk:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef pillenboer het volgende:
Nouja, ik ben een alleenstaande starter en ik heb in Amsterdam West gewoond. Denk dat het in Heerlen gezelliger is. Misschien wel de moeite van het overwegen waard.
Moet je eens nagaan wat voor paleis je er van kunt maken als je iets voor 40K kunt kopen.
Huuhuuhuu, wat zijn we cool als we zeiken. 14 jaar. Nog niks gepresteerd. Maar gigantisch snobistisch. Pubers hebben het allemaal al gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze waren op het journaal daarstraks, echt, daar wil je toch voor niks nog niet wonen??
Heerlen is een middelgrote stad van bijna 90.000 inwoners, dus niet echt the middle of nowherequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk zeker weten niet dat het in Heerlen gezelliger is, daar wil je echt niet dood gevonden worden
En je vrienden/familie dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Heerlen is een middelgrote stad van bijna 90.000 inwoners, dus niet echt the middle of nowhere![]()
Plus het ligt in de Euregio met niet ver gelegen de steden Maastricht, Aachen, Hasselt en Liege. En het is daar mooi natuurgebied. De huizen zijn goedkoop. Ik woon zelf in de Randstad, maar als ik daar een baan zou hebben dan zou ik het wel weten
Het resultaat zal zijn dat Heerlen een uitwijkplaats voor werklozen zal worden. Een soort "Pauperparadijs” maar dan niet in Drenthe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
Lachen: Ik heb net ff gecheckt op de websites van enkele banken. Het lijkt erop dat een gezin in de bijstand kan hier gewoon een hypotheek voor krijgen. In vergelijking met een sociale huurwoning in de Randstad, houden ze dan genoeg over om een aardig autootje te rijden.
Werk zat inderdaad. In Duesseldorf, Keulen en Aken vind je meer interessante jobs dan in de Randstad. Daarnaast ligt het natuurlijk geweldig centraal. Nee, niet voor een randstedeling.wel voor de rest van europa.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Heerlen is een middelgrote stad van bijna 90.000 inwoners, dus niet echt the middle of nowhere![]()
Plus het ligt in de Euregio met niet ver gelegen de steden Maastricht, Aachen, Hasselt en Liege. En het is daar mooi natuurgebied. De huizen zijn goedkoop. Ik woon zelf in de Randstad, maar als ik daar een baan zou hebben dan zou ik het wel weten
Heerlen groeikern? Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werk zat inderdaad. In Duesseldorf, Keulen en Aken vind je meer interessante jobs dan in de Randstad. Daarnaast ligt het natuurlijk geweldig centraal. Nee, niet voor een randstedeling.wel voor de rest van europa.
De woningen zijn zelfs vrij goed, vroeger was het een soort modelwijk van hoe een arbeidersbuurt er uit moet zien. En Heerlen zelf is ook niet zo'n vreselijke stad als altijd beweerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Huuhuuhuu, wat zijn we cool als we zeiken. 14 jaar. Nog niks gepresteerd. Maar gigantisch snobistisch. Pubers hebben het allemaal al gezien.
Die woningen zijn zeker niet slechter dan arbeiderswoningen in de rest van het land.
En nee, ik woon zelf beter dan dat.
Nou ik woon er vlakbij, en ik woon relatief echt duur, maar ik zou nooit van zn leven in die regio willen wonen, ik ken het erquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik heb mijn post drie keer doorgelezen, maar zeg nergens dat Heerlen een groeikern is. Ik zeg dat het centraal gelegen is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:35 schreef sorcees het volgende:
[..]
Heerlen groeikern? Dacht het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |