Ja precies. Ik wil er nu lekker op uit met Christan en qltel, geocachen, zwemmen, fotograferen, wandelen enz.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Ynske het volgende:
idd, liever nu lopen en dan in een rolstoel als nu strompelen en straks de energie niet meer hebben om te lopen
Ja, dat ook, maar' 't loon ligt in een oud moerasgebied. daarvoor staan altijd pompen aan om het grondwater af te voeren. alleen in de mijngangen staat wel water om de druk op te voeren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja gaat lekker daar. Ligt boven oud mijncomplex begreep ik?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
Wat is 't Loon precies? En hoe rampzalig is het als het instort?
Nope.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij volgt echt nooit iets van nieuws of zo?
Nou dan boeit het je vast nu ook nietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
Is het blijkbaar toch gelukt met de petitiequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erbovenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou voor Heerlen zou het wel een mooie gedwongen opruiming zijn, lelijk ding
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Ynske het volgende:
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erboven
ze zeggen dat de woontoren totaal geen gevaar loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
krijgen.... k twijfel nog, maar volgens mij is een groot deel koopwoningenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja lijkt me ook kut, maar dan krijg je vast een nieuw huis en dan ga je er ongetwijfeld wel op vooruit
wat dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.
Tijdelijk andere behuizing zoeken tot het gevaar geweken is bijvoorbeeld.quote:
Nou je kunt in elk geval vast een tassie maken met je meest waardevolle zooi die er als eerste uit moet, in geval van noodquote:
Je gaat toch niet in een woning zitten dat op instorten staat? De gemeente kan prima tijdelijk onderdak regelen of zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig kosten koopwoningen in Heerlen echt zo goed als gratisch
Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
Maar 't is dus een winkelcentrum Samzz
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.
Misschien moet je het nieuws wat beter volgen. De gemeente heeft de gezinnen in de woontoren onderdak in een hotel geboden ondanks dat er geen direct gevaar is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Er schijnt geen enkel gevaar te zijn voor die woningen, anders zou de gemeente dat wel doen.
Mja, voor de winkeliers nog het meest klote, idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.
maar laten we wel wezen, hoelang zou men dat volhouden. voor t zelfde geld duurt t nog tot februari.
en al die winkeliers, wat die nu aan inkomsten mislopen, dat word echt niet volledig gecompeseerd.
Dan suckt hun timing een beetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis overigens wel dé manier om straks winkeliers in t Maankwartier te krijgen(nieuw winkelcentrum dat op de planning ligt)
Dat dan weer wel jaquote:
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Ik moet m'n kamer doen om dezelfde redenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?
Half uurtje, maxquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Kijk de foto nog ffquote:
Ik heb geen vaatwasser, maar gewoon elke avond even tien minuten bezig en klaar. Nu kijk je op naar een enorme kutklusquote:
Ja, ik ga die keuken maar opruimenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eens even iets nuttigs doen.
Lees: wandelen met Biet want het is eindelijk droog en zonnig, beetje opruimen, de badkamer doen en toch nog maar even dat oranje jurkje passen bij de H&M![]()
Nee johquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk de foto nog ff1.5uurtje eerder. Iig zeker een uur
5 secondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wat bleek in je wasbak tegen de bacterien
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen makenquote:Depla: 'Verzakking 't Loon is realistisch'
Het is geen kwestie van weken voordat de constructie het begeeft. De verzakking van een deel van winkelcentrum 't Loon is realistisch, heel reeël. Dat zegt de Heerlense burgemeester Paul Depla over de situatie rond het winkelcentrum in zijn stad. Exacte gegevens over hoeveel het winkelcentrum de afgelopen uren is gezakt, zijn niet bekend. Rond het middaguur komt de gemeente Heerlen met details of er nog extra maatregelen volgen.
Het personeel van de vijftig winkels van 't Loon in Heerlen zegt heel erg bezorgd te zijn over de eigen toekomst. Dat liet de Heerlense SP-wethouder Riet de Wit weten na een bezoek vanmorgen aan een bijeenkomst van het personeel in de Heerlense schouwburg.
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Vaatwasser in- en uitruimen vind ik helemaal geen probleem. Alles beter dan met de hand afwassen
Dat zei ik daarstraks alquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Ynske het volgende:
Ah kijk geen weken...
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen maken
Ik staar al een tijdje naar een Nikon D7000. Alleen die is gelukkig niet verkrijgbaar op het moment door die waterzooi in Thailandquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Swarovski zo lelijk
Yns, ik zou gaan als ik jou was
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Ynske het volgende:
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaat
dat was met de Lange Jan makkelijker, die was gepland te vallen (dus daar hebben we foto's van) Dat hij de verkeerde kant uit viel, dat was een ander detail
Hoe verzinnen ze het hè?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijker
Koop andere pannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Mooie oude beeldenquote:
De Lange Jan was een van de meest markante herkenningspunten van Heerlen. Deze 135 meter lange schoorsteen van de Oranje Nassau I was, samen met zusterschoorsteen Lange Lies, jarenlang beeldbepalend voor de stad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie oude beeldenWanneer is die schoorsteen omgehaald?
Awquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een ellende met alle zieke diertjes zeg!
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Hij was daarna helemaal bang van Re
Ooooooo dat is altijd zo rot, zulke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Nou idd, dat is waar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een rampquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Lekker handig ook van Spider, om daar te gaan liggen. Hij is het vast heel snel weer vergeten
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een ramp
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapen![]()
Hij was sowieso al bang van Re de laatste tijd (hoest) maar dat komt vast wel weer goed
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelenquote:
Idd, t is voornamelijk om paniek nu te voorkomen. Krijgen jullie nu wel uitbetaald?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef powah87 het volgende:
[..]
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?
Je zult maar op dat andere stuk zitten, en niet eens je spullen kunnen verplaatsen
Ben benieuwd, ergens een geluk dat jullie andere vestigingen hebben,quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef powah87 het volgende:
Vandaag is het personeel wat moest werken al in Beek begonnen. Dus we gaan door. Ik heb vrij vandaag. Weekend misschien ook omdat er gewoon teveel personeel is. Op maandag hebben we meeting om te kijken hoe het met ons verder moet. ( Allemaal een vast contract dus betaalt krijgen we sowieso )
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:33 schreef powah87 het volgende:
[..]
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.
Nou het bericht was dat er pas in Januari gemeten kon worden. Misschien dat er nu andere dingen gaan gebeuren omdat het zo snel nogmaals verergerd is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.
zou me niets verbazen als t niet weken wachten is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wiequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelen
True.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wie) je insneeuwt.
Ik ken er wel een paar met wie ik toch echt niet graag ingesneeuwd zou rakenquote:
Ja nou Spider is ook echt zo'n angsthaas hoor, Kitty doet het niks namelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikken
Vandaag laatste he? Hoe laat klaar, of al...?
Ahquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Je moet dat soort dingen ook echt vierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou Spider is ook echt zo'n angsthaas hoor, Kitty doet het niks namelijk
Ja laatste zit er in nu, half 1 nog een kwartier in het apparaat en dan klaar!
Muis: gaat op zich wel oké! Hoest was wel weer heel erg ineens dus maar weer antibiotica maar over het algemeen mogen we echt niet klagen!
En vanavond mag ie een glaasje champagne![]()
EINDELIJK!
Speelbak? Speelbak?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!! Ik ben aan het opruimen, en Baloe haalt telkens alles wat ik in zijn speelbak gooi er weer uit
Gaan we ook zeker doen ja! Wel een beetje verlaat want ik heb een fotoshoot vanavond of all daysquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook echt vierenook al ben je er nog niet, het is toch een mijlpaal (en dat je niet iedere werkdag op en neer hoeft naar het ziekenhuis is sowieso cause for celebration).
Ow, ik belde vanmorgen het faxnummer van de orthopeedquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam staat doorgeschakeld en er probeert daar iemand al 2 fucking uur lang te faxen.
Naar hun telefoonnummer.
Kutkneuzen
Voor :quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Speelbak? Speelbak?
IS DIE KEUKEN AL KLAAR?
Echt net pasquote:
Ik droom.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor : [ afbeelding ]
Na : [ afbeelding ]
Efficiënt schoonmaken heet dat in mijn boekje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heb je alles in de kastjes geduwd en snel de deurtjes dichtgedaan.
ja, dat klopt. Maar wel nadat ik het schoon had gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heb je alles in de kastjes geduwd en snel de deurtjes dichtgedaan.
Pippi Langkous deed het ook al, jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Efficiënt schoonmaken heet dat in mijn boekje.
We hebben niet allemaal 40 jaar ervaring.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Goed zo Q
En dat het 50 minuten duurde is gewoon omdat je niet zo vlot bent. Kleinigheidje
Zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal 40 jaar ervaring.
Foeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Nu nog ff die snijplank vervangen voor door een glazen exemplaar en klaar is ze
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Nu nog ff die snijplank vervangen voor een glazen exemplaar en klaar is ze
IK BEN HEEL VLOTquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Goed zo Q
En dat het 50 minuten duurde is gewoon omdat je niet zo vlot bent. Kleinigheidje
Muisquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt kort haar?quote:
En bedankt, Muisquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Fuck youquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er shabuvoer aan het eind van de straat ligt ja
Waarom? Je krijgt tóch een boodschappenpakket.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
nou moet ik eigenlijk straks nog boodschappen doen![]()
Plasticquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeGlas maakt mijn messen bot. Glas is hoerig.
Ja, maar ik moet de rest van de week ook etenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Je krijgt tóch een boodschappenpakket.
Je moet ook niet het plankje snijdenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plastic
Van die prachtige Joseph-plankjes. Die weer niet zo mesbestendig zijn though, maar da's maar een detail
Plastic heb ik idd gehad, die zijn ook handig. Binnenkort ff zoeen set kopen voor vlees en groente.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plastic
Van die prachtige Joseph-plankjes. Die weer niet zo mesbestendig zijn though, maar da's maar een detail
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ook niet het plankje snijden
quote:
Ooooh, zou dat het zijn? Dat heeft niemand me ooit verteldquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ook niet het plankje snijden
Dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Voor einde kuur van Re!
![]()
![]()
Nu lekker een maandje aansterken, bijkomen en je laten verwennen.
Hij mocht eerder naar binnen dus ik denk dat ie al klaar is nu!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Inmiddels half 1, dus over een kwartiertje doe ik ff![]()
![]()
![]()
![]()
voor Re
Oke, dan doe ik het direct ffquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij mocht eerder naar binnen dus ik denk dat ie al klaar is nu!
Ole: aaawww wat een schatjes!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Ole het volgende:
Kittenspam!!![]()
Ga ze vanavond ophalen
[ afbeelding ]
Hoe heten ze?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Ole het volgende:
Kittenspam!!![]()
Ga ze vanavond ophalen
[ afbeelding ]
Weet ik eik nog nietquote:
Cutequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Ole het volgende:
Kittenspam!!![]()
Ga ze vanavond ophalen
[ afbeelding ]
Voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet ik eik nog nietIk geloof dat ze al namen hebben.
Maar het is iig een meisje en een jongetje..
Wes en Yo?
Hup Holland, Hupquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eens even iets nuttigs doen.
Lees: wandelen met Biet want het is eindelijk droog en zonnig, beetje opruimen, de badkamer doen en toch nog maar even dat oranje jurkje passen bij de H&M![]()
Ik ook, maar dat kwam omdat ik een half uur tijd meer dan 10 keer mijn broek heb moeten uitrekkenquote:
Moet je nog veel doen vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Hup ElisaB, Hup
Ik ben echt op mijn tandvlees de drempel van de vrijdag overgekomen en ik ben zó blij dat het morgen zaterdag is
Ontbijt: twee crackersquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:02 schreef Croli het volgende:
lunch: 2 crackers met smeerkaas..
als t zo op is ga ik met de hapjes beginnen voor vanavond
Drie keer in de week spinning en ik loop aardig wat af op een dagquote:
Helaas nog zoveel werk dat ik de komende drie weken gerust een uurtje of 14 per dag kan maken. Maar ik vínd het me leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen vandaag?![]()
Ik ga vanaaf het Boef Dingesrecept maken
Druk dus! Maar leuk druk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helaas nog zoveel werk dat ik de komende drie weken gerust een uurtje of 14 per dag kan maken. Maar ik vínd het me leuk![]()
![]()
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Croli het volgende:
Zo was geroggeld, nu maar muziekje opzetten en mn 3 hapjes maken; mini quiche lorraines, sesamkoekjes met roomkaas/kruiden er tussen en soort poffertjes met zalmmousse
Je hartquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Nou Bink maakte het weer spannend, het dierenarts bezoekje![]()
![]()
![]()
Blij huppelend de wachtkamer in (altijd, ik snap het niet...). Dierenarts doet de deur open, ziet Bink, zeg 'nouuuuuuuuuuis ze er nog??? ' en ik helemaal trots enzo natuurlijk
![]()
Ze zei dat het haast niet kon, ze heeft gekeken in de computer en 10 juni was ik er voor het eerst voor die klieren en dat kan nooit dat ze er dan nu nog is, maar ja het is toch echt zo. Bink heeft gewoon nog geen zin om te gaan!
Klieren gevoeld, idd formaatje pingpongbal maar ze lijkt er weinig last van te hebben, anders zou ze ook heel erg gaan kwijlen als ze niet meer goed kon slikken enzo en dat doet ze niet.
Dus laat maar hobbelen (en ik kreeg wederom de dierencrematoriumfolder mee).
Beetle nog even gevoeld, die was wel 'heel, héél slank' maar net niet te mager. Weegt nu 7.55 kilo, in juli 6.5 dus toch een kilootje er bij.
Ik afrekenen, kattenkoekjes er bij enzo... en in de wachtkamer klettert Bink op d'r zij. Spartelen, wegtrekkers met haar hoofd, schokken en schudden, alles. Duurde nog geen minuut, ik tilde haar weer rechtop op haar beentjes en hop, ze liep zo door.
Mijn zenuwen... wat doet ze
Dat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hart
Heeft de DA de aanval gezien?
Ja want zij hield de deur voor ons open om de wachtkamer weer terug in te lopen vanuit de behandelkamer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hart
Heeft de DA de aanval gezien?
Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want zij hield de deur voor ons open om de wachtkamer weer terug in te lopen vanuit de behandelkamer.
Ze wist ook niet zo goed wat ze moest zeggen daarnaEn ze vindt het toch al een godswonder dat Bink er uberhaupt nog is, dus ze zei 'oei oei oei' of iets dergelijks toen het gebeurde en ze zei niets toen ik Bink pakte en weer rechtop zette (al schokkend en schuddend, maar dat doe ik altijd en het helpt) en toen ze daarna even proestte en weer naar buiten huppelde keek de DA zo schouderophalend van 'ik snap het niet, maar succes, ze doet het weer'.
Ja ik vond het ook niet raar, het is waar we allemaal (bink, ik, S, de DA) al maanden mee lopen te rommelen en aanzien en we weten ook dat er niets meer mee kan. Dus het is inderdaad een kwestie van 'nou ja, ze doet het weer, doeg'. Hoe stom dat ook is af en toe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!
La Bink, het onkruidquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die Bink is wel een taaie zeg, het dametje maar niet goed voor je hart!
Nou bedankt Rewimo, ik wilde nog wat doen vandaagquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
O, en voor wie zich verveelt: http://www.speeleiland.nl/virus-uitbraak.htm
Tip: maak eerst een paar hele grote "bellen" om de virussen klem te zetten
Ik zit in level 26quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
Nou bedankt Rewimo, ik wilde nog wat doen vandaag![]()
Die ken ik al, uitgespeeldquote:
Kan je ze ook uitspelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit in level 26
[..]
Die ken ik al, uitgespeeld
Binkje DavidsZolang ze het nog doet en plezier heeft en geen merkbare pijn, lekker van haar blijven genieten, Greys
Precies, dat. En zolang ze er geen last van heeft, laat idd maar hobbelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!
Pfieuw, dat valt gelukkig mee. Toch hopen dat ze snel opknaptquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Ze heeft een echo gehad om de binnenboel te checken, alle organen helemaal prima, ze heeft wel een ontstoken keel en een griepje.
Pfoe
Ik wil beloven mijn best te doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Qwea het volgende:
Senes? Ik wil wat vertellen... maar ga je niet lachen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Ze heeft een echo gehad om de binnenboel te checken, alle organen helemaal prima, ze heeft wel een ontstoken keel en een griepje.
Pfoe
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Pfoe
Ik was "verdwaald"quote:
Dat valt mee gelukkigquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Pfoe
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ik was "verdwaald"In de schooten
Ik heb 15 min (serieus, no shit ) lopen zoeken naar de shell bij ons
Op een gegeven moment zat ik zelfs bij de binnenhaven
en ik kon de shell niet vinden
!
quote:
Verdwalen in de schooten?! Hoe kun je nou verdwalen in de schooten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was "verdwaald"In de schooten
Ik heb 15 min (serieus, no shit ) lopen zoeken naar de shell bij ons
Op een gegeven moment zat ik zelfs bij de binnenhaven
en ik kon de shell niet vinden
!
Ik geloof dat F_R en Ean wel wat goed nieuws kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de dag van het goed nieuws
(of doe ik nu iemand heel erg tekort)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ja, weet jij het? Dan weet ik het ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Verdwalen in de schooten?! Hoe kun je nou verdwalen in de schooten?En dan bij de binnenhaven terecht komen? Echt Q!
Ik hoop ook serieus niet dat ik nog een x jouw huis alleen moet vindenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef senesta het volgende:
Jeez Qwea, ik heb ook zeker niet het richtingsgevoel van een postduif maar dit is wel heel erg!
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet jij het? Dan weet ik het ookOp een gegeven moment stond ik praktisch bij de DA en bedacht ik mij "WTF?! Huh? Binnenhaven? Whut?
Hier zit ie helemaal niet
"
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop ook serieus niet dat ik nog een x jouw huis alleen moet vinden
Ja, toen reed Mo, en 1x bracht ik jou terug en ging jij de weg zeggen. Als ik nu naar je toe zou moeten, zou ik serieus tomtom moeten aanzettenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:11 schreef senesta het volgende:
[..]je bent hier al een keer geweest hoor!
Ik heb nog geen alcohol of medicatie aangeraaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Neenee daar zit ie niet nee
Had je gedronken? Verkeerde medicijnen ingenomen?
Weet je nog wel waar het winkelcentrum zit?
maar ik slik momenteel geen moer, enkel 1x per week humira en soms wat paracodiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:23 schreef indaha het volgende:
Even een jubel voor Re en MissBlissen ook een jubel voor het onkruidje Bink
![]()
die het nog zo goed doet en een knuffel voor Greys voor de schrik
![]()
Beterschap voor Ean en F-r en ook voor Daartje, Chico en Baloe.
Qwea als je echt merkt dat je heel erg vergeetachtig wordt, kijk dan al je medicatie eens na, want mijn man heeft dat ook eens gehad (hij meende echt dat hij dement werd) en het lag aan een bepaald medicijn .
En voor iedereen die het verder nodig heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
REWIMO
@Qwea inderdaad je hebt gewonnen! Je wordt op woensdag 7 december om 19.00 uur in de winkel verwacht. Als je niet kan, meld je dat even?
Ik doe wel ff pics postenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gaaf man! Laat je even weten wat je krijgt?
Dan weet ik het ook niet, misschien afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ik slik momenteel geen moer, enkel 1x per week humira en soms wat paracodi
Gefeliciteerd met je boodschappenpakketquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
REWIMO
@Qwea inderdaad je hebt gewonnen! Je wordt op woensdag 7 december om 19.00 uur in de winkel verwacht. Als je niet kan, meld je dat even?
Ik moet gewoon meer drinkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, misschien afkickverschijnselen
twv 20 euro. Ben benieuwd wat erin zit iig.quote:Gefeliciteerd met je boodschappenpakket
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef indaha het volgende:
Gelukkig dat Baloe ook aan de beterende hand is, heb je al gehoord wanneer je naar de pijnpoli mag?
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
Jij hebt wel een langzame huisarts, maar hier kan ik gewoon zelf een afspraak met het ziekenhuis maken ,de huisarts hoef alleen een verwijsbriefje te schrijven.
Wauw zo'n wachtlijst voor de pijnpoliquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heen
Als de HA een beetje snel zou bellen, deze maand nog
Maar goed, als de afspraak na 28 dec is, hoeft het niet meer.
Ga nou in godsnaam naar Duitslandquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heen
Als de HA een beetje snel zou bellen, deze maand nog
Maar goed, als de afspraak na 28 dec is, hoeft het niet meer.
Ja en nee. Nee, want ik spreek fucking slecht duits, en hoe moet ik dan vertellen wat de fuck er mis is? En ik ga 28 dec sowieso eerst kijken wat Sneek te melden heeft en boos worden op Sneek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nou in godsnaam naar Duitsland. Daar hebben ze geen wachtlijsten, eigenwijze drol
.
Ja dat is een optie als je een beetje in de buurt woont, maar voor Qwea is de afstand echt behoorlijk ver, maar Qwea je kwam wel nog op vakantie richting Limburg toch dan zou je het dan moeten plannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nou in godsnaam naar Duitsland. Daar hebben ze geen wachtlijsten, eigenwijze drol
.
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw zo'n wachtlijst voor de pijnpoli, dat is wel heel lang tot februari.
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Nee, want ik spreek fucking slecht duits, en hoe moet ik dan vertellen wat de fuck er mis is? En ik ga 28 dec sowieso eerst kijken wat Sneek te melden heeft en boos worden op Sneek.
De internist bel ik nu en kan ik Maandag heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.Wat ik niet wil want dan moet ik mijn meds weer apart bestellen en dat wil ik pas in het nieuwe jaar. Dus nu staat de afspraak voor begin januari.
![]()
Ik bleek in 2008 voor het laatst te zijn geweest.Had toch echt met mezelf afgesproken dat ik één keer in de twee jaar ging. Faal.
Dat is best vlotjes voor een oogarts want die heeft in Roermond meestal ook een wachtlijst van een week of 6.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.Wat ik niet wil want dan moet ik mijn meds weer apart bestellen en dat wil ik pas in het nieuwe jaar. Dus nu staat de afspraak voor begin januari.
![]()
Ik bleek in 2008 voor het laatst te zijn geweest.Had toch echt met mezelf afgesproken dat ik één keer in de twee jaar ging. Faal.
Baas!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De internist bel ik nu en kan ik Maandag heenHet KAN dus wel
AzM FTW.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is best vlotjes voor een oogarts want die heeft in Roermond meestal ook een wachtlijst van een week of 6.
-Keuken gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag gedaan:
- katten om half zeven uit de slaapkamer geknikkerd en ontbijt gegeven (Satsu was aan het dollen met mijn slipper)
- Uitgeslapen.![]()
- Kooradminstratie
- Afwas![]()
- Sintkadootjes gekocht
- Afval naar de milieustraat gebracht.
Het is wel goed geweest voor vandaag.
Je vergeet 'bezweken voor de hond'quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Keuken gedaan
-Opgeruimd
-Gezogen (omnomnom)
-Tafel afgenomen met glassex
-Boodschappen gehaald
-Boodschappen in lopen ruimen
-Bier open getrokken
-Bier aan het opdrinken
Ik vind het ook wel best
Lui nest.quote:
Ooh ja : -Baloe zijn zin gegevenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vergeet 'bezweken voor de hond'![]()
Kudo's voor je tafel! En voor de bier actie!Zal een heel karwei zijn geweest.
Word pro! Betaald bier drinken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja : -Baloe zijn zin gegeven
Bier opentrekken en opdrinken is idd een hele klus. Ik denk dat ik er mijn sport van ga maken.
oke, neem je me even in dienst?quote:
Ik kan je niet betalen mens.quote:
Weet ik niet uit mijn hoofd, staat er niks op de site? Zal even meekijken met jequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
hey Rewimo? Nuon heeft dat niet he? Zoeen e-thermostaat ?
Ik kon niks vinden, of het is goed verstoptquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, staat er niks op de site? Zal even meekijken met je
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Had ik mooi bedacht dat ik de hele dinsdag kon spenderen aan het huis in kerstsfeer brengen.![]()
Was ik vergeten dat ik teamoverleg had tot 3 uur. En ben net gebeld of ik vooraf nog kon werken. Tuurlijk.![]()
Dat wordt dinsdag een latertje dus.
Bedoel je zo'n ding voor aan de muur? http://www.nuonenergiewinkel.nl/warmte/thermostatenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
Ik kon niks vinden, of het is goed verstopt
Ja, maar dan zoiets :quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding voor aan de muur? http://www.nuonenergiewinkel.nl/warmte/thermostaten
Nee hoor, samequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisWat slecht he?
Hoezo slecht? Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisWat slecht he?
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Hierzo: http://www.nuonenergiewinkel.nl/nuon-e-manager
je weet dat het niet verplicht is om een kerstboom enzo te nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp kun je er wel mee programmeren, zo staat het tenminste in de wintergids. Ik moet eerlijk zeggen dat het zo nieuw is dat wij er nog niet veel info over gekregen hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Want daarmee kan ik geen thermostaat programmeren en bedienen op afstand![]()
Want er zit geen thermostaat bij die op afstand bedienbaar is![]()
"De Nuon E-manager is een apparaatje dat u simpel aansluit op uw internet en gas- en elektriciteitsmeter"
Dat moet ik niet. Ik moet een complete thermostaat die op afstand bedienbaar is
Ik scoor hem wel bij essent
Thnx anyway
Ja, maar dan heb ik er nog geen thermostaat bijquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp kun je er wel mee programmeren, zo staat het tenminste in de wintergids. Ik moet eerlijk zeggen dat het zo nieuw is dat wij er nog niet veel info over gekregen hebben
Ja, die andere is wat ik wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Ah okee, ik vind het ook een duur speeltjeAls die andere geschikter is moet je die nemen natuurlijk
Precies, de kinderen zouden vreselijk teleurgesteld zijn, dat kan ik echt niet maken. En dat even overleef ik wel, ik kijk er alleen niet naar uit nogquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je weet dat het niet verplicht is om een kerstboom enzo te nemen?
hoewel t met kids wel anders is natuurlijkik doe niks qua versiering iig
Hier ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
O, de belastingdienst is lief voor ons geweest de afgelopen dagenDe spaarrekening vaart er wel bij
Nice!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
O, de belastingdienst is lief voor ons geweest de afgelopen dagenDe spaarrekening vaart er wel bij
Verse aardappelpuree?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik zal zo es aardappelen gaan koken voor de puree!
Ja, maar niet zo lekker als van papa elisaBquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse aardappelpuree?![]()
Ik heb net de spuitjes al schoongemaakt.Morgen even naar de markt voor verse groentjens en spul om in te vriezen voor de bento.
Spruitjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse aardappelpuree?![]()
Ik heb net de spuitjes al schoongemaakt.Morgen even naar de markt voor verse groentjens en spul om in te vriezen voor de bento.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo lekker als van papa elisaB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |