Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want zij hield de deur voor ons open om de wachtkamer weer terug in te lopen vanuit de behandelkamer.
Ze wist ook niet zo goed wat ze moest zeggen daarnaEn ze vindt het toch al een godswonder dat Bink er uberhaupt nog is, dus ze zei 'oei oei oei' of iets dergelijks toen het gebeurde en ze zei niets toen ik Bink pakte en weer rechtop zette (al schokkend en schuddend, maar dat doe ik altijd en het helpt) en toen ze daarna even proestte en weer naar buiten huppelde keek de DA zo schouderophalend van 'ik snap het niet, maar succes, ze doet het weer'.
Ja ik vond het ook niet raar, het is waar we allemaal (bink, ik, S, de DA) al maanden mee lopen te rommelen en aanzien en we weten ook dat er niets meer mee kan. Dus het is inderdaad een kwestie van 'nou ja, ze doet het weer, doeg'. Hoe stom dat ook is af en toe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!
La Bink, het onkruidquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die Bink is wel een taaie zeg, het dametje maar niet goed voor je hart!
Nou bedankt Rewimo, ik wilde nog wat doen vandaagquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
O, en voor wie zich verveelt: http://www.speeleiland.nl/virus-uitbraak.htm
Tip: maak eerst een paar hele grote "bellen" om de virussen klem te zetten
Ik zit in level 26quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
Nou bedankt Rewimo, ik wilde nog wat doen vandaag![]()
Die ken ik al, uitgespeeldquote:
Kan je ze ook uitspelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit in level 26
[..]
Die ken ik al, uitgespeeld
Binkje DavidsZolang ze het nog doet en plezier heeft en geen merkbare pijn, lekker van haar blijven genieten, Greys
Precies, dat. En zolang ze er geen last van heeft, laat idd maar hobbelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de kern is. Ze heeft haar akelige momenten, maar als ze daarna weer lekker doorgaat: alleen maar fijn!
Pfieuw, dat valt gelukkig mee. Toch hopen dat ze snel opknaptquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Ze heeft een echo gehad om de binnenboel te checken, alle organen helemaal prima, ze heeft wel een ontstoken keel en een griepje.
Pfoe
Ik wil beloven mijn best te doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Qwea het volgende:
Senes? Ik wil wat vertellen... maar ga je niet lachen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Ze heeft een echo gehad om de binnenboel te checken, alle organen helemaal prima, ze heeft wel een ontstoken keel en een griepje.
Pfoe
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Pfoe
Ik was "verdwaald"quote:
Dat valt mee gelukkigquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Daartje is weer thuis
Pfoe
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ik was "verdwaald"In de schooten
Ik heb 15 min (serieus, no shit ) lopen zoeken naar de shell bij ons
Op een gegeven moment zat ik zelfs bij de binnenhaven
en ik kon de shell niet vinden
!
quote:
Verdwalen in de schooten?! Hoe kun je nou verdwalen in de schooten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was "verdwaald"In de schooten
Ik heb 15 min (serieus, no shit ) lopen zoeken naar de shell bij ons
Op een gegeven moment zat ik zelfs bij de binnenhaven
en ik kon de shell niet vinden
!
Ik geloof dat F_R en Ean wel wat goed nieuws kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de dag van het goed nieuws
(of doe ik nu iemand heel erg tekort)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ja, weet jij het? Dan weet ik het ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Verdwalen in de schooten?! Hoe kun je nou verdwalen in de schooten?En dan bij de binnenhaven terecht komen? Echt Q!
Ik hoop ook serieus niet dat ik nog een x jouw huis alleen moet vindenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef senesta het volgende:
Jeez Qwea, ik heb ook zeker niet het richtingsgevoel van een postduif maar dit is wel heel erg!
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet jij het? Dan weet ik het ookOp een gegeven moment stond ik praktisch bij de DA en bedacht ik mij "WTF?! Huh? Binnenhaven? Whut?
Hier zit ie helemaal niet
"
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop ook serieus niet dat ik nog een x jouw huis alleen moet vinden
Ja, toen reed Mo, en 1x bracht ik jou terug en ging jij de weg zeggen. Als ik nu naar je toe zou moeten, zou ik serieus tomtom moeten aanzettenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:11 schreef senesta het volgende:
[..]je bent hier al een keer geweest hoor!
Ik heb nog geen alcohol of medicatie aangeraaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Neenee daar zit ie niet nee
Had je gedronken? Verkeerde medicijnen ingenomen?
Weet je nog wel waar het winkelcentrum zit?
maar ik slik momenteel geen moer, enkel 1x per week humira en soms wat paracodiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:23 schreef indaha het volgende:
Even een jubel voor Re en MissBlissen ook een jubel voor het onkruidje Bink
![]()
die het nog zo goed doet en een knuffel voor Greys voor de schrik
![]()
Beterschap voor Ean en F-r en ook voor Daartje, Chico en Baloe.
Qwea als je echt merkt dat je heel erg vergeetachtig wordt, kijk dan al je medicatie eens na, want mijn man heeft dat ook eens gehad (hij meende echt dat hij dement werd) en het lag aan een bepaald medicijn .
En voor iedereen die het verder nodig heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
REWIMO
@Qwea inderdaad je hebt gewonnen! Je wordt op woensdag 7 december om 19.00 uur in de winkel verwacht. Als je niet kan, meld je dat even?
Ik doe wel ff pics postenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gaaf man! Laat je even weten wat je krijgt?
Dan weet ik het ook niet, misschien afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ik slik momenteel geen moer, enkel 1x per week humira en soms wat paracodi
Gefeliciteerd met je boodschappenpakketquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
REWIMO
@Qwea inderdaad je hebt gewonnen! Je wordt op woensdag 7 december om 19.00 uur in de winkel verwacht. Als je niet kan, meld je dat even?
Ik moet gewoon meer drinkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, misschien afkickverschijnselen
twv 20 euro. Ben benieuwd wat erin zit iig.quote:Gefeliciteerd met je boodschappenpakket
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef indaha het volgende:
Gelukkig dat Baloe ook aan de beterende hand is, heb je al gehoord wanneer je naar de pijnpoli mag?
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef indaha het volgende:
Jij hebt wel een langzame huisarts, maar hier kan ik gewoon zelf een afspraak met het ziekenhuis maken ,de huisarts hoef alleen een verwijsbriefje te schrijven.
Wauw zo'n wachtlijst voor de pijnpoliquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heen
Als de HA een beetje snel zou bellen, deze maand nog
Maar goed, als de afspraak na 28 dec is, hoeft het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |