Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
Maar 't is dus een winkelcentrum Samzz
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.
Misschien moet je het nieuws wat beter volgen. De gemeente heeft de gezinnen in de woontoren onderdak in een hotel geboden ondanks dat er geen direct gevaar is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Er schijnt geen enkel gevaar te zijn voor die woningen, anders zou de gemeente dat wel doen.
Mja, voor de winkeliers nog het meest klote, idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.
maar laten we wel wezen, hoelang zou men dat volhouden. voor t zelfde geld duurt t nog tot februari.
en al die winkeliers, wat die nu aan inkomsten mislopen, dat word echt niet volledig gecompeseerd.
Dan suckt hun timing een beetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis overigens wel dé manier om straks winkeliers in t Maankwartier te krijgen(nieuw winkelcentrum dat op de planning ligt)
Dat dan weer wel jaquote:
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Ik moet m'n kamer doen om dezelfde redenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?
Half uurtje, maxquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |