Ja precies. Ik wil er nu lekker op uit met Christan en qltel, geocachen, zwemmen, fotograferen, wandelen enz.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Ynske het volgende:
idd, liever nu lopen en dan in een rolstoel als nu strompelen en straks de energie niet meer hebben om te lopen
Ja, dat ook, maar' 't loon ligt in een oud moerasgebied. daarvoor staan altijd pompen aan om het grondwater af te voeren. alleen in de mijngangen staat wel water om de druk op te voeren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja gaat lekker daar. Ligt boven oud mijncomplex begreep ik?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
Wat is 't Loon precies? En hoe rampzalig is het als het instort?
Nope.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij volgt echt nooit iets van nieuws of zo?
Nou dan boeit het je vast nu ook nietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
Is het blijkbaar toch gelukt met de petitiequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erbovenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou voor Heerlen zou het wel een mooie gedwongen opruiming zijn, lelijk ding
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Ynske het volgende:
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erboven
ze zeggen dat de woontoren totaal geen gevaar loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
krijgen.... k twijfel nog, maar volgens mij is een groot deel koopwoningenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja lijkt me ook kut, maar dan krijg je vast een nieuw huis en dan ga je er ongetwijfeld wel op vooruit
wat dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.
Tijdelijk andere behuizing zoeken tot het gevaar geweken is bijvoorbeeld.quote:
Nou je kunt in elk geval vast een tassie maken met je meest waardevolle zooi die er als eerste uit moet, in geval van noodquote:
Je gaat toch niet in een woning zitten dat op instorten staat? De gemeente kan prima tijdelijk onderdak regelen of zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig kosten koopwoningen in Heerlen echt zo goed als gratisch
Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
Maar 't is dus een winkelcentrum Samzz
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't gelezen, maar er zit wel een woontoren bij. Ik las dat de gemeente ook stappen heeft ondernomen, prima geregeld dus.
Misschien moet je het nieuws wat beter volgen. De gemeente heeft de gezinnen in de woontoren onderdak in een hotel geboden ondanks dat er geen direct gevaar is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Er schijnt geen enkel gevaar te zijn voor die woningen, anders zou de gemeente dat wel doen.
Mja, voor de winkeliers nog het meest klote, idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
woontoren loopt geen gevaar, maar vannacht konden mensen wel uitwijken naar een hotel als ze het wilden op kosten van de gemeente.
maar laten we wel wezen, hoelang zou men dat volhouden. voor t zelfde geld duurt t nog tot februari.
en al die winkeliers, wat die nu aan inkomsten mislopen, dat word echt niet volledig gecompeseerd.
Dan suckt hun timing een beetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis overigens wel dé manier om straks winkeliers in t Maankwartier te krijgen(nieuw winkelcentrum dat op de planning ligt)
Dat dan weer wel jaquote:
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Ik moet m'n kamer doen om dezelfde redenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
meeeeeeeeeh. Ik moet de keuken doen. En het is zoeen kuttakketyfusbende
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwas in de vaatwassert... wat nog meer?
Half uurtje, maxquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Kijk de foto nog ffquote:
Ik heb geen vaatwasser, maar gewoon elke avond even tien minuten bezig en klaar. Nu kijk je op naar een enorme kutklusquote:
Ja, ik ga die keuken maar opruimenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eens even iets nuttigs doen.
Lees: wandelen met Biet want het is eindelijk droog en zonnig, beetje opruimen, de badkamer doen en toch nog maar even dat oranje jurkje passen bij de H&M![]()
Nee johquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk de foto nog ff1.5uurtje eerder. Iig zeker een uur
5 secondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wat bleek in je wasbak tegen de bacterien
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen makenquote:Depla: 'Verzakking 't Loon is realistisch'
Het is geen kwestie van weken voordat de constructie het begeeft. De verzakking van een deel van winkelcentrum 't Loon is realistisch, heel reeël. Dat zegt de Heerlense burgemeester Paul Depla over de situatie rond het winkelcentrum in zijn stad. Exacte gegevens over hoeveel het winkelcentrum de afgelopen uren is gezakt, zijn niet bekend. Rond het middaguur komt de gemeente Heerlen met details of er nog extra maatregelen volgen.
Het personeel van de vijftig winkels van 't Loon in Heerlen zegt heel erg bezorgd te zijn over de eigen toekomst. Dat liet de Heerlense SP-wethouder Riet de Wit weten na een bezoek vanmorgen aan een bijeenkomst van het personeel in de Heerlense schouwburg.
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Vaatwasser in- en uitruimen vind ik helemaal geen probleem. Alles beter dan met de hand afwassen
Dat zei ik daarstraks alquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Ynske het volgende:
Ah kijk geen weken...
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen maken
Ik staar al een tijdje naar een Nikon D7000. Alleen die is gelukkig niet verkrijgbaar op het moment door die waterzooi in Thailandquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Swarovski zo lelijk
Yns, ik zou gaan als ik jou was
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Ynske het volgende:
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaat
dat was met de Lange Jan makkelijker, die was gepland te vallen (dus daar hebben we foto's van) Dat hij de verkeerde kant uit viel, dat was een ander detail
Hoe verzinnen ze het hè?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijker
Koop andere pannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Mooie oude beeldenquote:
De Lange Jan was een van de meest markante herkenningspunten van Heerlen. Deze 135 meter lange schoorsteen van de Oranje Nassau I was, samen met zusterschoorsteen Lange Lies, jarenlang beeldbepalend voor de stad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie oude beeldenWanneer is die schoorsteen omgehaald?
Awquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een ellende met alle zieke diertjes zeg!
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Hij was daarna helemaal bang van Re
Ooooooo dat is altijd zo rot, zulke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Nou idd, dat is waar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een rampquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Lekker handig ook van Spider, om daar te gaan liggen. Hij is het vast heel snel weer vergeten
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een ramp
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapen![]()
Hij was sowieso al bang van Re de laatste tijd (hoest) maar dat komt vast wel weer goed
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelenquote:
Idd, t is voornamelijk om paniek nu te voorkomen. Krijgen jullie nu wel uitbetaald?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef powah87 het volgende:
[..]
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?
Je zult maar op dat andere stuk zitten, en niet eens je spullen kunnen verplaatsen
Ben benieuwd, ergens een geluk dat jullie andere vestigingen hebben,quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef powah87 het volgende:
Vandaag is het personeel wat moest werken al in Beek begonnen. Dus we gaan door. Ik heb vrij vandaag. Weekend misschien ook omdat er gewoon teveel personeel is. Op maandag hebben we meeting om te kijken hoe het met ons verder moet. ( Allemaal een vast contract dus betaalt krijgen we sowieso )
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:33 schreef powah87 het volgende:
[..]
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.
Nou het bericht was dat er pas in Januari gemeten kon worden. Misschien dat er nu andere dingen gaan gebeuren omdat het zo snel nogmaals verergerd is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.
zou me niets verbazen als t niet weken wachten is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wiequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |