Zij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
That's it. Jammer van die toffe vriendschap van jaren. Maar als ik iemand niet meer in het echt spreek. Vrijwel al zijn FB berichten hide (vanwege kinderfoto's/praat). De laatste keer dat hij wat tegen me zij ging over dat mijn opmerking over kinderen te ver ging en lullig was tegenover mensen die geen kinderen konden krijgen. Als die persoon ook nog eens een grappig plaatje over verschillende luiervullingen post op FB... Tijd om hem er af te mikken.
Zulke toffe stapavonden mee gehad
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor zit jij hier.. om mij daar af en toe weer aan te herinneren hoe moeders zijn
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.quote:
Mooi, jeukt toch alleen maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgeslotenquote:
Pfff zeikwijf.quote:
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgesloten
quote:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaat
Vind t wel klote voor je hoor!
ik snap. Veel contact dan nog wel via FB of dat ook niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappie
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond naar racoon, weer eens. Voorprigramma is Teefje de Visser, das wel.kut.
Slijmbal, wil je iets van dr ofzo?quote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slijmbal, wil je iets van dr ofzo?.
Nee, eigenlijk niks. En ik hide 99% van zijn posts, want die gaan over zijn kind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik snap. Veel contact dan nog wel via FB of dat ook niet?
Ik vind het daar nog wel meevallen. Maar ik kijk regelmatig EditieNL en daar hebben ze ook zo'n 'leuke filmpjes' onderdeel. Daar komen pas antieke zaken langs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij opvalt is dat facebook "opeens" het fenomeen "grappig plaatje" heeft ontdekt, sinds een week of wat post iedereen dezelfde (vaak antieke) plaatjes, ik wacht op de pinguin die de andere pinguin slaat.
TV is dan ook het internet maar dan 30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het daar nog wel meevallen. Maar ik kijk regelmatig EditieNL en daar hebben ze ook zo'n 'leuke filmpjes' onderdeel. Daar komen pas antieke zaken langs!
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Noel was trouwens erg ok moet ik zeggen, alleen jammer van "Wonderwall".
Hallo CL, Goedemorgen deze morgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broer
Daar was ik ook, vond het redelijk vergelijkbaar, dit misschien iets enthousiaster ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broer
Heb je hem dat ook laten weten of heb je hem alleen van FB afgeflikkerd?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgesloten
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southparkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Zeg trouwens. Ik heb niet veel televisie gekeken gisteren maar begint de aandacht voor aids echt weg te gaan?
Vroeger op 1 december zat iedereen met lintjes en zat elke talkshow vol met aids verhalen
Het is niet hip meer. Kanker wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Zeg trouwens. Ik heb niet veel televisie gekeken gisteren maar begint de aandacht voor aids echt weg te gaan?
Vroeger op 1 december zat iedereen met lintjes en zat elke talkshow vol met aids verhalen
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southpark.
Alleen er af geflikkerd. Om hem nou aan te spreken: he dude, het was tof, maar ik knip het laatste lijntje door... kweet niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je hem dat ook laten weten of heb je hem alleen van FB afgeflikkerd?
AIDS is finaly funny!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southpark.
Droog is zoooo november.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis november. Toen was het droog.
WOEI!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)-sinterklaasrel.html
Bram
Bram en Paul
Paul heeft eindelijk weer kijkersquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WOEI!Ik was er al bang voor dat die ander er zou komen.. en dat had ik neits gevonden.. maar dit is kewl
![]()
IK verberg ook dan meestal, erafgooien is ook weer zo onvriendelijk, ik reken die mensen dan maar gewoon tijdelijk (18 jaar) ontoerekeningsvatbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen er af geflikkerd. Om hem nou aan te spreken: he dude, het was tof, maar ik knip het laatste lijntje door... kweet niet.
Is Muiswinkel nog een Piet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat er veel zouden afgehaakt hebben als Stefan er zou komen.
Ja ik zag van de week een docu over aids in Rusland. Was echt tenenkrommend, gewoon geen medicijnen beschikbaar enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Het was op zich wel in het nieuws de afgelopen week. Dat er meer aidspatiënten waren omdat er minder dood gingen.
Dat er veel nieuwe aidspatiënten in oostbloklanden zijn.
En ehm...
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwensquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK verberg ook dan meestal, erafgooien is ook weer zo onvriendelijk, ik reken die mensen dan maar gewoon tijdelijk (18 jaar) ontoerekeningsvatbaar.
Ja dat was wel erg belachelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwens
Ik kan ook niet alles, het is wat, dat levenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwens
Jochem Meijer ook niet meer. En die kerel van Spijkerhoe echt al 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
En die kerel van Spijkerhoek, of doet ie het al heel lang niet meer?
best lekker jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga weer struisvogel eten dit weekend
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga weer struisvogel eten dit weekend
Echt? Ik heb voor dit weekend geen plannen, behalve zondagavond sinterklaas, maar volgende week concert en de week erna kats vol (verjaardag, verjaardag, eten met vriendinnen mrs. stbabylon).quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Damn,ik heb gewoon niets te doen dit weekend, WTF?.
Echt elk jaar weer hetzelfde, zo vlak voor Sinterklaas tot halverwege januari blijft iedereen thuis vanwege de feestdagen.
Als ik schrik probeer ik hem wel zo snel mogelijk ergens in te steken (ook als ik niet schrik).quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?
Meestal is er wel iets te doen hoor, maar dit weekend had ik niets zie ik eigenlijk net pasquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt? Ik heb voor dit weekend geen plannen, behalve zondagavond sinterklaas, maar volgende week concert en de week erna kats vol (verjaardag, verjaardag, eten met vriendinnen mrs. stbabylon).
Je weigert het vandaag gewoon met me eens te zijn he.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
best lekker ja.
Al is gewoon een goeie steak net zo lekker.
Wat heeft babs´ piemel nu weer met mijn weekend te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
een chauffeur van ons is dood in z'n truck gevonden.. doodsoorzaak nog onbekend
Heftigquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.
Hele dag chaos voor de deur.
Lekker aso ook om daar een hartaanval te krijgen
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf. Asociaal!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.
Hele dag chaos voor de deur.
Lekker aso ook om daar een hartaanval te krijgen
I know!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf. Asociaal!
Nee, ze hebben ze gemaild naar aanleiding van drie e-mails en m'n telefoontje. Ze waren nooit geprint en opgestuurd.quote:
Ik luister naar Sunday Bloody Sunday (live)quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Alleen op kantoor
![]()
Fijn The Black Keys op
Hoezo vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weigert het vandaag gewoon met me eens te zijn he.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo vandaag?.
Ok ok, te makkelijk, ik ben het met je eens.
Vleeschquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vandaag ben je extra erg.
Maar je had wel een punt hoor, goede steak![]()
Vind ik wat ik luister leuker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik luister naar Sunday Bloody Sunday (live)
het is vrijdag, dan ben ik overal "extra" inquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vandaag ben je extra erg.
Maar je had wel een punt hoor, goede steak![]()
Dat mag, maar ik heb ook:quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik wat ik luister leuker.
Sorry, still won't doquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb ook:
Radiohead - Street Spirit
AC/DC – Whole Lotta Rosie
Deep Purple – Child in Time
Faithless – Insomnia
Live – I Alone
Led Zeppeling – Kroeg in Utrecht
Metallica – One
Nirvana – Smells Like Teen Spirit
Pearl Jam – Alive
Pearl Jam – Black
Radiohead – Creep
RHCP – Under the Bridge
U2 – One
(klassiekertjes momentje. Staat nog meer tussen, maar daar die skip ik)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vrijdag, dan ben ik overal "extra" in.
niets mis mee idd, toch nog een keer naar het Okura voor die overpriced japanse dooie koe.
Klassiekers > nieuwerwetse crapquote:
Ach hou toch op manquote:
I fight dirty hoor.quote:
Ik heb jarenlange oefening gehad, ik durf het wel aan.quote:
Lekker?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Aan dit topic hangt een naar geurtje...
Lekkere OP
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/gesprekje_met_veronica_moser/
Begonnen met haar eigen shit.. om het goed te kunnen doen
En dan gemasseerd en met bier gevoerdquote:
Het zijn net vrouwen he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan gemasseerd en met bier gevoerd.
My normal job became boring, so I looked for alternatives....quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
"i like it when i'm full of shit" "Just like a pig"
Dat zou in 90% van de gevallen zoete witte wijn zijnquote:
Oh ja, jij batst vooral jonge meisjes he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou in 90% van de gevallen zoete witte wijn zijn.
En ik ga me er niet aan wagen om vrouwen met koeien te vergelijken.
Ik maak wel eens een uitzonderingquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij batst vooral jonge meisjes he?
Biggen zijn heel schoonquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
"i like it when i'm full of shit" "Just like a pig"
Eentje die niet meer zonder kanquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef MNR het volgende:
Swallow shit??
Cue_ WTF!!? Wat is dit voor een vrouw?
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoef dus niet te klikken op die link begrijp ik
En dan heb ik zeker dat vieze langharige tuig in het hok van biggel zitten.quote:
En later de MEquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan heb ik zeker dat vieze langharige tuig in het hok van biggel zitten.
Dapper van je zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak wel eens een uitzondering.
quote:
Live is de laatste tijd heul veul op 3FM.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb ook:
Radiohead - Street Spirit
AC/DC – Whole Lotta Rosie
Deep Purple – Child in Time
Faithless – Insomnia
Live – I Alone
Led Zeppeling – Kroeg in Utrecht
Metallica – One
Nirvana – Smells Like Teen Spirit
Pearl Jam – Alive
Pearl Jam – Black
Radiohead – Creep
RHCP – Under the Bridge
U2 – One
(klassiekertjes momentje. Staat nog meer tussen, maar daar die skip ik)
Hoef je niet op te wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Ze zitten hier al af te tellen tot dinsdag, dat de Sint weg is en ze de kerstmuziek aan kunnen zetten
Pfffft!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Ze zitten hier al af te tellen tot dinsdag, dat de Sint weg is en ze de kerstmuziek aan kunnen zetten
Mwah, zo dapper is het nou ook weer niet, vrouwen van boven de 25 zijn ook mensenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo dapper is het nou ook weer niet, vrouwen van boven de 25 zijn ook mensen.
Lightening crashesquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Live is de laatste tijd heul veul op 3FM.
Denk dat ze de cd's weer ff afgestot hebben.
Ik heb alleen Throwing Copper
(En daar staat dan I ALone idd op)
Ik voel me al een tijdje niet meer menselijk hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo dapper is het nou ook weer niet, vrouwen van boven de 25 zijn ook mensen.
"quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me al een tijdje niet meer menselijk hoor
Wat een eikels!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Mijn oren bloeden.quote:
Ik luister nog liever de hele dag naar Mariah.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn oren bloeden.
En ja, die heb ik onlangs idd al voorbij horen komen.
Ik heb maar 1 kerst cd in huis:
[ afbeelding ]
iemand van boven de 25 natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wie heeft je dat wijs gemaakt?
En Shit Townquote:
Die is wel toepasselijk ja, gezien bovenstaandequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Shit Town
Gotta live gotta gotta liiiive, in shittooooonw!
Ik vind Mariah echt zo'n vreselijk wijf. Kan 'r niet aaaaaaaaaaanhoren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik luister nog liever de hele dag naar Mariah.
Ik heb niks mat Tori Amos.
Opzich kan ze best oke zingen.. maar ze moet al die uithalen en die *ooohhhohhohaahlaa* niet doen de hele tijd.. gewoon tekst zingen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Mariah echt zo'n vreselijk wijf. Kan 'r niet aaaaaaaaaaanhoren.
Terwijl ze blijkbaar een heel goed bereik heeft etc,.
Maar gelukkig doet ze amper nog watHoef ik dat hamstersmoeltje niet meer te zien.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar gelukkig doet ze amper nog watHoef ik dat hamstersmoeltje niet meer te zien.
Dat gehijg ja. Dat mens heeft een gouden strot maar wat een kutmuziek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich kan ze best oke zingen.. maar ze moet al die uithalen en die *ooohhhohhohaahlaa* niet doen de hele tijd.. gewoon tekst zingen!
Alicia Keys anyone? Kwelen om het kwelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich kan ze best oke zingen.. maar ze moet al die uithalen en die *ooohhhohhohaahlaa* niet doen de hele tijd.. gewoon tekst zingen!
Het ging me meer om het feit dat ik die Tori niks vind. Ik zit thuis ook niet echt Mariah liedjes te luisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij haar heb ik er veel minder last van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Alicia Keys anyone? Kwelen om het kwelen.
Toxicquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef MNR het volgende:
Vind dat Britney Spears de laatste tijd lekkere muziek maakt!
Er zullen vast een paar punkkerstnummers zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Kerstliedjes.
Echt (ja er komt vast iemand met een uitzondering) nog nooit een goed nummer gehoord over kerst (met een posiieve inslag dan, anti-kerst zat).
En ook al gelezen dat het bij Apple niets doet en je het uit kan zetten? En het wel in andere Androidapparaten zit?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
The Prodigy heeft niet een nummer genaamd iPhone
Oh trouwens, Heatwave... al gelezen dat er geen Nederlandse Androidtelefoons zijn met die spyware software?
Oh... en dat wel alle iPhones het hebben
Daar zijn goede mash-ups mee gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ToxicIs niet nieuw maar, meer toch
1!! tablet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook al gelezen dat het bij Apple niets doet en je het uit kan zetten? En het wel in andere Androidapparaten zit?
Okquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
En laten we het hierbij houden qua apple/android ok?.
Ja heb die cd met the best of van haar ook! Toxic is lekker, maar doel nu meer op "till the world ends" en "I wanna go".quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ToxicIs niet nieuw maar, meer toch
Ken ik allemaal niet bewust (als in.. ken ze misschien wel, maar geen idee)quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja heb die cd met the best of van haar ook! Toxic is lekker, maar doel nu meer op "till the world ends" en "I wanna go".
Nou moment dan... Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet bewust (als in.. ken ze misschien wel, maar geen idee)
Echt? Draken van nummers die ook nog eens uitgekauwd zijn. Ik kan Bohemian Rhapsody ook niet meer horen, maar vind het wel een goed nummer.quote:
Enige Apple dat mijn huis in komt is gratis/gewonnen. Ik ga daar niet voor betalen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
Er hoeft geen Apple/android discussie te zijn.
Ik was een Android fanboy en hou ondertussen ook van Apple
Die kende ik wel.. geen idee dat het van haar wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef MNR het volgende:
Hard in de auto... lekker meezingen. Yeah! "I noticing your staring...."
Weet je hoe duur ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige Apple dat mijn huis in komt is gratis/gewonnen. Ik ga daar niet voor betalen.
So? Zoek een fatsoenlijke baanquote:
Echt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Draken van nummers die ook nog eens uitgekauwd zijn. Ik kan Bohemian Rhapsody ook niet meer horen, maar vind het wel een goed nummer.
99% van de kerstnummers zijn ook nog gewoon slecht.
Dat had ik dus ook in het begin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kende ik wel.. geen idee dat het van haar was
zijn er momenteel hier dan vegas?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Weer eens wat anders, vlees vs vega's.
Wel nicequote:
Reclame?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Gelijk allemaal reclame voor Apple hieronder
Sowieso dat nieuwe uiterlijk van youtubequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
kutreclames van Nokia op youtube steedsben die telefoon nu al zat.
Weet je hoe lekker je je heupen kunt bewegen op de muziek, op de maat van de beat. Da's echt leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel niceMisschien eens weer downloaden. Dergelijke muziek vind ik vaak wel lekker. beetje beat maar ook gewoon zang
Ik weetquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
Weet je hoe lekker je je heupen kunt bewegen op de muziek, op de maat van de beat. Da's echt leuk!
ZOOOO meneertje! U dacht ik heb een flinke bak en ik trap hem even lekker in. Of zie ik dat verkeerd!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
kutreclames van Nokia op youtube steedsben die telefoon nu al zat.
Er zijn meer topics op FOK! dan dezequote:
Sorry dat ik dacht dat je zo'n discussie hier wou aanslingerenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn meer topics op FOK! dan deze.
LEUGENSCH!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn meer topics op FOK! dan deze.
Daarom, pinguinradio, The Clash op het moment, geen reclame, geen presentatoren, alleen maar muziek, en voornamelijk leuke ook nogquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Fairground Attraction, wat een kutnummer toch
Ja jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, pinguinradio, The Clash op het moment, geen reclame, geen presentatoren, alleen maar muziek, en voornamelijk leuke ook nog.
Sorry? Wat is daar precies vermoeiend aan? Ik geef je een leuker alternatief.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jaPff wat ben je vermoeiend vandaag.
Nee niks, niet meteen gaan terug ketsen jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Wat is daar precies vermoeiend aan? Ik geef je een leuker alternatief.
Volgens mij bij jij vandaag niet helemaal in je hum.
het zal wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, niet meteen gaan terug ketsen jij.
Ik kan toch niet gaan zitten toegeven dat het wellicht aan mij ligt?quote:
je bent niet verplicht om hier te posten hoor angeltjequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand ff aangeven waar we zijn?
Dan weet ik waar ik in moet stappen.........
Volgens mij hebben we vandaag alleen het seksverhaal en de nichtenrel niet gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een garpje!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om hier te posten hoor angeltje.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vandaag alleen het seksverhaal en de nichtenrel niet gehad
Hoeveel hoofdletters zitten er in mijn nickquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
O daar hoorde ik net iets over ja, dat wc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh gezellig de schouwburg waar racoon optreed is vlakbij het instortende winkelcentrum
Ook geen zen opmerking of AMS vs. de rest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vandaag alleen het seksverhaal en de nichtenrel niet gehad
Je hebt een tekeningetje gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ow... Nou ik dacht de Sint en de Babylon, dat zijn 2 aparte zelfstandige naamwoorden en een titel en een naam, dus die moeten met hoofdletterquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel hoofdletters zitten er in mijn nick
Verder lig ik wel helemaal krom
Volgens mij is Zen meer van Buddha en zo....quote:
Dat klopt ook wel, origineel was het Saint_Babylon, maar het is ondertussen gegroeid in een losse nick, en niet een afkortingquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... Nou ik dacht de Sint en de Babylon, dat zijn 2 aparte zelfstandige naamwoorden en een titel en een naam, dus die moeten met hoofdletter
Dat weet ik allemaal niet he, ik ben niet zo into religiesquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is Zen meer van Buddha en zo....
Of is dat one and the same guy?
One and the same guy thus.quote:Zen (of Shin) is de Japanse variant van Ch'an, een vorm van boeddhisme die sterk de nadruk legt op dhyana oftewel concentratie-meditatie. Hiermee wordt inzicht verkregen in de eigen ware aard en zo de weg te openen naar een bevrijde manier van leven.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
Leve het programmeur zijn, mijn quotjes en haakjes (in alle vormen) worden altijd correct afgesloten
best wel. parkeergarage van t theater is afgesloten vooralsnog gaan de voorstellingen wel doorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar hoorde ik net iets over ja, dat wc.
Beetje lullig voor de winkeliers in deze periode
Vroegûh, toen de ontwikkeltool nog niet automagisch controleerde op afsluitende puntkomma's en of de haakjes goed stonden, dat was heul kut somsquote:
1 2 3 4 | for (int i=0; i<10; i++); { iets(i); } |
Excel snappen scheelt ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
Leve het programmeur zijn, mijn quotjes en haakjes (in alle vormen) worden altijd correct afgesloten
ik gebruik twee editers.. de 1 is goed in het afsluiten van haaksjes.. maar heeft bepaalde nadelen.. dan gebruik ik weer de ander. (gelukkig hoef ik ze zelden tegelijk te gebruiken)quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegûh, toen de ontwikkeltool nog niet automagisch controleerde op afsluitende puntkomma's en of de haakjes goed stonden, dat was heul kut soms
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ooit nog een halve dag bezig geweest om hier de fout te vinden:
[ code verwijderd ]
Zoveel tijd gaat erin zitten hequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ooit nog een halve dag bezig geweest om hier de fout te vinden:
[ code verwijderd ]
Ik gebruik nu Eclipse. Wat een bazentool is dat. ALLES zit erin (dus ook een apacheserverquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik gebruik twee editers.. de 1 is goed in het afsluiten van haaksjes.. maar heeft bepaalde nadelen.. dan gebruik ik weer de ander. (gelukkig hoef ik ze zelden tegelijk te gebruiken)
Ik heb trouwens wel een leuk stripboek. Over een hondje wat op zoek gaat naar Zenquote:
Eclipse? Die derde film van twilight?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Eclipse. Wat een bazentool is dat. ALLES zit erin (dus ook een apacheserver)
Ja echt. Vooral de dingen die alleen functioneel fout zijn. Zo moeilijk om te vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel tijd gaat erin zitten heecht kut.
Ja, maar ik vond het altijd een Godsgruwelijk goed gevoel als ik de code zonder 1 fout in de syntax kon typenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegûh, toen de ontwikkeltool nog niet automagisch controleerde op afsluitende puntkomma's en of de haakjes goed stonden, dat was heul kut soms
Heb ik ook wel eens naar gekeken.. maar was iets mee.. geen idee meer watquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Eclipse. Wat een bazentool is dat. ALLES zit erin (dus ook een apacheserver)
Stuur je hem op?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een leuk stripboek. Over een hondje wat op zoek gaat naar Zen
Leer je spelenderwijs de religie kennen en zo.
Neen. Open source ontwikkeltool voor tig computertalen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eclipse? Die derde film van twilight?
Installatie kost je 3,5 uur, dat scheelt alquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens naar gekeken.. maar was iets mee.. geen idee meer wat![]()
(of koste gewoon even teveel zoekwerk om de juiste instellingen te krijgen)
Ik ben niet heel erg van die instellingenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Installatie kost je 3,5 uur, dat scheelt al
Toffe collega'squote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Woei iemand wil mijn standbydienst zondagavond overnemen
zelfde als bij de ambtenarenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Vrijwel uitgestorven hier. Vrijdag bij de bank met hun 36-urige werkweek
Same here. Woensdags is het nog erger. 36 uur is hier 'extreem veel'. Kom ik aan met mn 40.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Vrijwel uitgestorven hier. Vrijdag bij de bank met hun 36-urige werkweek
Luie donders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Woensdags is het nog erger. 36 uur is hier 'extreem veel'. Kom ik aan met mn 40.
Ik soms ook hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de zomer werk ik 32 uur p/w
60 uur... have you completely lost your mind?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik soms ook hoor.
Maar soms ook 60 ofzoGelukkig heb ik Fok
Nogal!quote:
Het is een wens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heet het eigenlijk Excel. Het is niet excellent ofzo.
Noem 1 beter pakket op dat gebiedquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heet het eigenlijk Excel. Het is niet excellent ofzo.
Zijn die andere nog ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem 1 beter pakket op dat gebied.
Om 10 uur naar huis gaan, paar uurtjes pitten en dan weer verder gaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nogal!
Kreeg net van mn teamleider te horen dat ik mijn werkuren wat moet spreiden zodat ik ook eens na 16:00 op het werk zit. "Hij gaat wel erg vroeg weg elke keer", ja, niet zo raar als je om 7:15 begint.
"Pen en papier".quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem 1 beter pakket op dat gebied.
Better yet: 4 dagen wat langer werken en vrijdagmiddag vrij nemen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 10 uur naar huis gaan, paar uurtjes pitten en dan weer verder gaan
Maar dat zien de mensen weer niet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nogal!
Kreeg net van mn teamleider te horen dat ik mijn werkuren wat moet spreiden zodat ik ook eens na 16:00 op het werk zit. "Hij gaat wel erg vroeg weg elke keer", ja, niet zo raar als je om 7:15 begint.
Ik begin voortaan wel een keertje per week een paar uur later.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 10 uur naar huis gaan, paar uurtjes pitten en dan weer verder gaan
42 uur p/w is wel een mooi absoluut maximum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
60 uur... have you completely lost your mind?
Snap ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik doe meestal het licht aan hier als eerste van de 30 op de afdeling.
Analoog, doe niet zo raar Qquote:
Ik vind 40 al teveel. Een enkel uurtje wil ik nog wel overwerken maar meer ook echt niet. En dan niet op kantoor, dan werk ik thuis nog wel een paar uurtjes, dit gebouw is met 4 uur per week al niet gezond, laat staan bij nog meer uur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
42 uur p/w is wel een mooi absoluut maximum.
Zou je hier niet lukken. De eerste is rond 5:45 binnen en voor 7:00 zitten hier ruim 10 man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe meestal het licht aan hier als eerste van de 30 op de afdeling.
Dat bedoel ik ook, 42 uur in een week bij HOGE uitzondering. Als ik al overwerk op bijv. maandag, wordt dat op dinsdag weer gecompenseert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind 40 al teveel. Een enkel uurtje wil ik nog wel overwerken maar meer ook echt niet. En dan niet op kantoor, dan werk ik thuis nog wel een paar uurtjes, dit gebouw is met 4 uur per week al niet gezond, laat staan bij nog meer uur.
Idd, ik had bij mn vorige werk een collega die om elf uur binnenkwam en niemand wist hoe lang hij bleef. Bleek dat hij altijd één minuut na de laatste (die rond half zes weg ging) weg ging maar wel gewoon 9 uur schreef. Het was een externe. Needless to say dat het management daar niet zo happy mee was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik
Maar het valt de mensen vaak alleen op hoelaat of eig hoe vroeg je weggaat. Dat je er eerdre bent.. dat boeit ze niet.
Geeft altijd zo'n lekker verkeerd beeld en die raak je nooit kwijt
Hier verschilt het een beetje, maar de 'vroege' vogels zijn van de ict. Meestal begint de eerste om 7.15. Maar de manager ict vaker rond half 7.. maar blijft vaak ook tot 6quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je hier niet lukken. De eerste is rond 5:45 binnen en voor 7:00 zitten hier ruim 10 man.
Het gebouw gaat hier pas om 6:30 open. Ik stond toen wel eens een keer voor een gesloten deur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je hier niet lukken. De eerste is rond 5:45 binnen en voor 7:00 zitten hier ruim 10 man.
Owja dat is ook altijd zo mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
Idd, ik had bij mn vorige werk een collega die om elf uur binnenkwam en niemand wist hoe lang hij bleef. Bleek dat hij altijd één minuut na de laatste (die rond half zes weg ging) weg ging maar wel gewoon 9 uur schreef. Het was een externe. Needless to say dat het management daar niet zo happy mee was.
Ik kan t pand zelf open doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
Het gebouw gaat hier pas om 6:30 open. Ik stond toen wel eens een keer voor een gesloten deur.
Nou ja, er zijn hier natuurlijk wel 24/7 mensen aan het werk maar die hebben een speciale ontheffing.quote:
Aan het werkquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn hier natuurlijk wel 24/7 mensen aan het werk maar die hebben een speciale ontheffing.
Jezelf wegcijferenquote:
Iemand moet die financiele crisis veroorzaken hè? Dat is 24/7 werk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan het werk![]()
Porno kijken is geen werk.
Dat zou logischer zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Better yet: 4 dagen wat langer werken en vrijdagmiddag vrij nemen!
Wat duurt die middag dan lang waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin voortaan wel een keertje per week een paar uur later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |