SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vraag me dus een aantal dingen af. Kijk, als ik op de wc zit te kakken word ik nou niet bepaald opgewonden van de geur. Afhankelijk van wat ik de avond van te voren gegeten heb ruikt het de ene keer sterker dan de andere keer, maar voor mij stinkt het. Dan vraag ik me dus af of het voor mensen die aan poepseks doen wel lekker ruikt bijvoorbeeld. Ik kan me niet voorstellen dat je je voor de fun gaat insmeren met een stinkende substantie. Of er zelfs een hapje van neemt.
Verder is het natuurlijk niet bepaald hygienisch. Het lijkt me nou niet bepaald gezond om letterlijk een broodje poep te eten. Als ik het goed begrepen heb is urine steriel, en niet echt schadelijk bij inname, maar ontlasting is toch heel wat anders. Heel veel ziektes verspreiden zich via ontlasting, dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk als mensen die zich hiermee bezig houden zo ongeveer met hun leven spelen. Hoe vaak zouden die mensen er ziek van worden, of wat zouden ze daar tegen doen?
Ik verwacht niet echt reacties van mensen die hier ervaring mee hebben, zou wel interessant zijn overigens, maar het is wel serieus bedoeld eigenlijk. Zit er bij de poepseksliefhebbers echt een steekje los, is het een afwijking, of zijn het normale mensen met een voor de massa wat vreemde hobby? Ik snap dat het voor het meerendeel gewoon fucking smerig is, ik vind dat zelf ook, maar ik ben gewoon benieuwd naar het waarom. En nee, TS doet niet aan poepseks, ook niet aan plasseks trouwens, het is gewoon interesse.
Het doorbreken ervan is wat ze geil vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Dipkip het volgende:
Het zal wel iets te maken hebben met het taboe dat ze het geil vinden, maar hoe ze zich daar overheen zetten snap ik ook niet. En dat van het ziek worden vraag ik me inderdaad ook af. Poep in je doos lijkt me een garantie voor een infectie want die kun je al krijgen van verkeerd vegen. Nou kun je daar misschien weer een spoeling voor gebruiken, maar tochen om het op te eten lijkt me ook erg ongezond, anders hadden we er niet zo'n evolutionair ingebouwde afkeer van, toch?
Ik kan zo slecht geloven dat ze er nog nooit ziek van is geworden, zeker als je ze hoort zeggen dat ze al badkuipladingen stront heeft gegeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef jeroen25 het volgende:
Interview met een poepseksliefhebster.
Ik kan zo slecht begrijpen dat je iets extreems zoals dit doet puur en alleen om een taboe te doorbreken. En als je het echt geil vind en er opgewonden van wordt, zit er dan niet een steekje los ofzo? Of zou je het eerder als een soort fetish moeten zien, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Dipkip het volgende:
Het zal wel iets te maken hebben met het taboe dat ze het geil vinden, maar hoe ze zich daar overheen zetten snap ik ook niet. En dat van het ziek worden vraag ik me inderdaad ook af. Poep in je doos lijkt me een garantie voor een infectie want die kun je al krijgen van verkeerd vegen. Nou kun je daar misschien weer een spoeling voor gebruiken, maar tochen om het op te eten lijkt me ook erg ongezond, anders hadden we er niet zo'n evolutionair ingebouwde afkeer van, toch?
Een doos is geen maag. Honden eten tenslotte zonder problemen stront.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Dipkip het volgende:
Nee, dat zijn de japanners.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik dacht dat alleen Chinezen zo vies waren om aan poepseks te doen
Japanners zijn erger. Die slikken een bolus door om het vervolgens uit te kotsen in een pannetje en te bakken. Dan vreten ze het weer op, stoppen wat kleine octopusjes in hun kut en zeiken elkaar onder. Dit is serieus, al zal niet elke Japanner het doen.quote:
watquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Japanners zijn erger. Die slikken een bolus door om het vervolgens uit te kotsen in een pannetje en te bakken. Dan vreten ze het weer op, stoppen wat kleine octopusjes in hun kut en zeiken elkaar onder. Dit is serieus, al zal niet elke Japanner het doen.
Google maar.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Gagverdamme wat een smerig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what I mean?
Ik vraag me af of die man van die vrouw ook tegen de schrijver "plas in haar kont" zei.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |