Zij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
That's it. Jammer van die toffe vriendschap van jaren. Maar als ik iemand niet meer in het echt spreek. Vrijwel al zijn FB berichten hide (vanwege kinderfoto's/praat). De laatste keer dat hij wat tegen me zij ging over dat mijn opmerking over kinderen te ver ging en lullig was tegenover mensen die geen kinderen konden krijgen. Als die persoon ook nog eens een grappig plaatje over verschillende luiervullingen post op FB... Tijd om hem er af te mikken.
Zulke toffe stapavonden mee gehad
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor zit jij hier.. om mij daar af en toe weer aan te herinneren hoe moeders zijn
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.quote:
Mooi, jeukt toch alleen maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgeslotenquote:
Pfff zeikwijf.quote:
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgesloten
quote:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaat
Vind t wel klote voor je hoor!
ik snap. Veel contact dan nog wel via FB of dat ook niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappie
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond naar racoon, weer eens. Voorprigramma is Teefje de Visser, das wel.kut.
Slijmbal, wil je iets van dr ofzo?quote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slijmbal, wil je iets van dr ofzo?.
Nee, eigenlijk niks. En ik hide 99% van zijn posts, want die gaan over zijn kind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik snap. Veel contact dan nog wel via FB of dat ook niet?
Ik vind het daar nog wel meevallen. Maar ik kijk regelmatig EditieNL en daar hebben ze ook zo'n 'leuke filmpjes' onderdeel. Daar komen pas antieke zaken langs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij opvalt is dat facebook "opeens" het fenomeen "grappig plaatje" heeft ontdekt, sinds een week of wat post iedereen dezelfde (vaak antieke) plaatjes, ik wacht op de pinguin die de andere pinguin slaat.
TV is dan ook het internet maar dan 30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het daar nog wel meevallen. Maar ik kijk regelmatig EditieNL en daar hebben ze ook zo'n 'leuke filmpjes' onderdeel. Daar komen pas antieke zaken langs!
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Noel was trouwens erg ok moet ik zeggen, alleen jammer van "Wonderwall".
Hallo CL, Goedemorgen deze morgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broer
Daar was ik ook, vond het redelijk vergelijkbaar, dit misschien iets enthousiaster ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het schijnt beter te zijn geweest dan z'n broer
Heb je hem dat ook laten weten of heb je hem alleen van FB afgeflikkerd?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgesloten
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southparkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Zeg trouwens. Ik heb niet veel televisie gekeken gisteren maar begint de aandacht voor aids echt weg te gaan?
Vroeger op 1 december zat iedereen met lintjes en zat elke talkshow vol met aids verhalen
Het is niet hip meer. Kanker wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Zeg trouwens. Ik heb niet veel televisie gekeken gisteren maar begint de aandacht voor aids echt weg te gaan?
Vroeger op 1 december zat iedereen met lintjes en zat elke talkshow vol met aids verhalen
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southpark.
Alleen er af geflikkerd. Om hem nou aan te spreken: he dude, het was tof, maar ik knip het laatste lijntje door... kweet niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je hem dat ook laten weten of heb je hem alleen van FB afgeflikkerd?
AIDS is finaly funny!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet echt meer levensbedreigend inmiddels he? Zie ook Southpark.
Droog is zoooo november.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis november. Toen was het droog.
WOEI!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)-sinterklaasrel.html
Bram
Bram en Paul
Paul heeft eindelijk weer kijkersquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WOEI!Ik was er al bang voor dat die ander er zou komen.. en dat had ik neits gevonden.. maar dit is kewl
![]()
IK verberg ook dan meestal, erafgooien is ook weer zo onvriendelijk, ik reken die mensen dan maar gewoon tijdelijk (18 jaar) ontoerekeningsvatbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen er af geflikkerd. Om hem nou aan te spreken: he dude, het was tof, maar ik knip het laatste lijntje door... kweet niet.
Is Muiswinkel nog een Piet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat er veel zouden afgehaakt hebben als Stefan er zou komen.
Ja ik zag van de week een docu over aids in Rusland. Was echt tenenkrommend, gewoon geen medicijnen beschikbaar enzo...quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Het was op zich wel in het nieuws de afgelopen week. Dat er meer aidspatiënten waren omdat er minder dood gingen.
Dat er veel nieuwe aidspatiënten in oostbloklanden zijn.
En ehm...
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwensquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK verberg ook dan meestal, erafgooien is ook weer zo onvriendelijk, ik reken die mensen dan maar gewoon tijdelijk (18 jaar) ontoerekeningsvatbaar.
Ja dat was wel erg belachelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwens
Ik kan ook niet alles, het is wat, dat levenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het verbergen zat. En het enige wat hij het afgelopen jaar heeft gezegd tegen mij, in het echt en op FB, was een privebericht dat ik niet mag zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb, want zielig voor de kinderlozen met kinderwens
Jochem Meijer ook niet meer. En die kerel van Spijkerhoe echt al 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
En die kerel van Spijkerhoek, of doet ie het al heel lang niet meer?
best lekker jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga weer struisvogel eten dit weekend
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga weer struisvogel eten dit weekend
Echt? Ik heb voor dit weekend geen plannen, behalve zondagavond sinterklaas, maar volgende week concert en de week erna kats vol (verjaardag, verjaardag, eten met vriendinnen mrs. stbabylon).quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Damn,ik heb gewoon niets te doen dit weekend, WTF?.
Echt elk jaar weer hetzelfde, zo vlak voor Sinterklaas tot halverwege januari blijft iedereen thuis vanwege de feestdagen.
Als ik schrik probeer ik hem wel zo snel mogelijk ergens in te steken (ook als ik niet schrik).quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?
Meestal is er wel iets te doen hoor, maar dit weekend had ik niets zie ik eigenlijk net pasquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt? Ik heb voor dit weekend geen plannen, behalve zondagavond sinterklaas, maar volgende week concert en de week erna kats vol (verjaardag, verjaardag, eten met vriendinnen mrs. stbabylon).
Je weigert het vandaag gewoon met me eens te zijn he.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
best lekker ja.
Al is gewoon een goeie steak net zo lekker.
Wat heeft babs´ piemel nu weer met mijn weekend te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
StBaby's piemel ziet eruit als een struisvogel?
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
een chauffeur van ons is dood in z'n truck gevonden.. doodsoorzaak nog onbekend
Heftigquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.
Hele dag chaos voor de deur.
Lekker aso ook om daar een hartaanval te krijgen
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf. Asociaal!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier kreeg er eentje voor de deur een hartaanval. Heeft op een druk kruispunt van de op en afrit van de A10 wat stoplichten meegenomen.
Hele dag chaos voor de deur.
Lekker aso ook om daar een hartaanval te krijgen
I know!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf. Asociaal!
Nee, ze hebben ze gemaild naar aanleiding van drie e-mails en m'n telefoontje. Ze waren nooit geprint en opgestuurd.quote:
Ik luister naar Sunday Bloody Sunday (live)quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Alleen op kantoor
![]()
Fijn The Black Keys op
Hoezo vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weigert het vandaag gewoon met me eens te zijn he.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo vandaag?.
Ok ok, te makkelijk, ik ben het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |