quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wil ik hier even reageren, is het topic vol.
"Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is."
Ook dat nog.
Karina moet het ook maar weer rechtbreien.
Faalouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja allebei geen contact meer, lekker dan
Echt tof!quote:
Nee, ik denk ook dat hij komt. Vader moet nog even zweten.quote:
nee vader of broer zei zequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:44 schreef Staal het volgende:
Zij ook al, kan van mijn vader of moeder zijn..
Ja, want ze wilden als kind al niet bij moeder. Dat is best raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarschijnlijk is er toch wel wat meer aan de hand zoals meestal
Ja.quote:
Mijn oren zijn kapot.quote:
Tong, juist niet. Hij zat meteen in tranen toen hij zijn vader op het filmpje zag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
Ben bang dat ze het bloementje van de vader niet accepteren.
Wat een botte versteende macho die zoon
nou die broer komt wel volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
Ben bang dat ze het bloementje van de vader niet accepteren.
Wat een botte versteende macho die zoon
En bij die andere vader of broerquote:
Dat doe je niet zomaar. Lijkt me niet dat het dan goedkomt.quote:
Ik vind haar eng.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat doe je niet zomaar. Lijkt me niet dat het dan goedkomt.
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
oh mijn ogen prikken wel een beetje
quote:
Ik heb het niet precies meegekregen, maar de dochter had een sms naar haar vader gestuurd waarin stond dat zijn vrouw vreemdging. En dochterlief had er nu spijt van.quote:
Lekker dan eigenlijk, dochter krijgt de schuld, terwijl de vrouw de zwakkeling was.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies meegekregen, maar de dochter had een sms naar haar vader gestuurd waarin stond dat zijn vrouw vreemdging. En dochterlief had er nu spijt van.
Geen idee, dat vroeg ik me ook af dusquote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar ging die vrouw nou vreemd of niet?
t is nog bezig hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Shit vergeten, morgen de herhaling maar kijken.
ik denk dat het ook anders zit hoor, lijkt me niet leuk als je vader een ring koopt met initialen van alleen de stiefkids? lijkt me ook wel een flinke breuk in je hart.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
agut. verwend kind krijgt een keer haar zin niet boehoe
ze krijgt alles van dr moeder en valt erover dat de stiefkindjes ook verwend worden
wat een janksmoel
ze wil gewoon het verwenpoppetje van allebei zijn
Als je het hart van een puberdochter wilt beschadigen moet je zeker zoiets doen, dat is dan de volwassenequote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik denk dat het ook anders zit hoor, lijkt me niet leuk als je vader een ring koopt met initialen van alleen de stiefkids? lijkt me ook wel een flinke breuk in je hart.
Én zij kan dan wel zomaar van alles zeggen? leuk om te horen als je dochter zegt dat ze niet had gewild dat hij der vader was geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Als je het hart van een puberdochter wilt beschadigen moet je zeker zoiets doen, dat is dan de volwassene
die heeft er toch niets mee te maken? tenzij ze die dochter opgestookt heeftquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Axia het volgende:
Ik vraag me af waar haar moeder in dit verhaal is...
Ze werkte niet en ging niet naar school. Ze woont bij d'r moeder maar blijkbaar golden er daar geen regels...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heeft er toch niets mee te maken? tenzij ze die dochter opgestookt heeft
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Ze woont bij d'r moeder, maar de vader zorgde ervoor dat ze alles kreeg
Maar hij is gelukkig gekomen
Nee natuurlijk niet zij had zich ook anders moeten gedragen en terecht dat hij ook erg boos was, zij heeft ook gewoon de meeste fouten gemaakt. Maar hij had ook geen olie op het vuur hoeven te gooien op zo'n manier. Trouwens helemaal gemist hoe het is afgelopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Én zij kan dan wel zomaar van alles zeggen? leuk om te horen als je dochter zegt dat ze niet had gewild dat hij der vader was geweest
Hij is naar haar toegekomenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet zij had zich ook anders moeten gedragen en terecht dat hij ook erg boos was, zij heeft ook gewoon de meeste fouten gemaakt. Maar hij had ook geen olie op het vuur hoeven te gooien op zo'n manier. Trouwens helemaal gemist hoe het is afgelopen.
Omdat het de waarheid is? Die indruk kreeg ik althans wel, anders hadden ze er ook wel bijgezegd dat het een leugen was, denk ik.... En John had het over 'zijn nieuwe vriendin', dus blijkbaar is het nog uit met die vrouw, ook...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef Karina het volgende:
Weer een meisje met een vriend met losse handjes. SMS aan je vader sturen dat je vrouw vreemdgaat ... waarom?
Ik had niet echt begrepen dat het de waarheid was. Maar dan nog, dan vertel je dat toch niet per SMS?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is? Die indruk kreeg ik althans wel, anders hadden ze er ook wel bijgezegd dat het een leugen was, denk ik.... En John had het over 'zijn nieuwe vriendin', dus blijkbaar is het nog uit met die vrouw, ook...
Nee, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar ik kan me van haar ook wel een beetje voorstellen dat ze zoiets had van: jij doet wel superieur over mijn relatie, maar jouw vrouw doet het achter jouw rug om met een ander... de manier waarop is natuurlijk helemaal fout, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet echt begrepen dat het de waarheid was. Maar dan nog, dan vertel je dat toch niet per SMS?
Ja ik kijk weer!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Kick - vanavond begint het nieuwe seizoen. Zelfde tijd, zelfde John.
Ja ik ook...wel erg triest! Hoe zou ze erachter gekomen zijn dat ze met de filmploeg naar haar zouden gaan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:57 schreef Arcee het volgende:
Dat eerste onderwerp gisteren, toen de trouwfoto in beeld kwam en alleen hij werd getoond kon je al wel voorspellen hoe het verder zou gaan.
Heb het programma gedeeltelijk gezien en dit is een soort van reality 2.0 versie met lekkere wijven, drama enzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lijkt alsof het bij John veel vaker niet lukt als bij Caroline vroeger
Deed Caroline vroeger ook echtscheidingen en zo? Ik kan me dat niet herinneren...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lijkt alsof het bij John veel vaker niet lukt als bij Caroline vroeger
Nee ik ook niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deed Caroline vroeger ook echtscheidingen en zo? Ik kan me dat niet herinneren...
Nee weet ik niet maar ik was ook wel benieuwd,hoe erg kan een puber zijn, heel erg maar het blijft een puber...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand toevallig wat bij die laatsten van afgelopen donderdag, de vader en de dochter, die dochter nog meer geflikt heeft?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb met een half oog gekeken. Werd me wel duidelijk dat de nieuwe vriendin van die vader niet het probleem was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft er niemand gekeken? Ik heb de indruk dat die nieuwe vrouw van haar vader nog steeds weinig goeds kan doen, maar ik kan me vergissen.... en die vrouw reageerde zo lief![]()
Nee, dat klopt helemaal, maar ik heb niet de indruk dat dat tot dat meisje is doorgedrongen. Ik bedoel, een hand had er wel vanaf gekund zeg maarquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb met een half oog gekeken. Werd me wel duidelijk dat de nieuwe vriendin van die vader niet het probleem was.
Zij gaf de vrouw geen hand... Was mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dat klopt helemaal, maar ik heb niet de indruk dat dat tot dat meisje is doorgedrongen. Ik bedoel, een hand had er wel vanaf gekund zeg maar
Niet zelf proberen. Maar denken dat RTL het leven isquote:
Nu reclamequote:
Leuk, zo'n vakantie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
Oma is opgespoord in het vakantiepark
Ze wippen wat af die bejaardenquote:
Geweldig toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp dat niet: ze durft WEL RTL te bellen en op tv dit allemaal te vertellen, maar haar oma bellen... dat niet.
Ik vind het idioot. En ik begrijp oma ook niet, ik had John weggestuurd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig toch.Waarschijnlijk weoont oma twee straten verder op.
Begrijp ik ook niets van. Waarom zo'n programma nodig?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp dat niet: ze durft WEL RTL te bellen en op tv dit allemaal te vertellen, maar haar oma bellen... dat niet.
Dat is de humor er van. Dat soort mensen denken dat John Williams god is en RTL hun evangelie en wereldbeeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het idioot. En ik begrijp oma ook niet, ik had John weggestuurd.
Ik zou het grappiger vinden als John werd weggejaagd eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de humor er van. Dat soort mensen denken dat John Williams god is en RTL hun evangelie en wereldbeeld
Ksssst!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het grappiger vinden als John werd weggejaagd eigenlijk.
Zal best gebeuren. Die wordt dan weggezonden en is niet terug te zien op RTL gemist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het grappiger vinden als John werd weggejaagd eigenlijk.
Jammer dat het niet op SBS6 is, dan zouden ze het wel laten zien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal best gebeuren. Die wordt dan weggezonden en is niet terug te zien op RTL gemist.
Die oma leek mij ook zo'n mevrouw die niet van bruine mensen houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oma met een bezem achter hem aan, hup scheer je weg met die camera
NOG beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die oma leek mij ook zo'n mevrouw die niet van bruine mensen houdt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat tenenkrommend gedoe
en john vindt dit spannend
als hij dit al spannend vindt, doet hij het vast in zijn broek in de draaimolen op de kermis
Ik lachtte alleen hoe jij het zeiquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
wees nou eerlijk, zelfs het familiediner heeft meer actie dan dit zoetsappige geneuzel
lees jij dan ook die reakties op de site van het familiediner? ik lig iedere keer weer gestrekt over die zeer stichtelijke reakties van de zwaar gelovige kijkersquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik lachtte alleen hoe jij het zei! Het Familiediner kijk ik ook altijd..Dus en naar John Williams met zijn programma Het Spijt me kijk ik ook
Hoezo? Snap wel dat zij niet onverdeeld enthousiast is over het weer in je leven halen van meneer en mevrouw stoker.... Geen idee wat die mensen mankeert, maar het lijkt wel alsof ze jaloers zijn dat hun 'huisvriend' een eigen leven heeft. Volgens mij was ze stiekem zelf verliefd op die gozer of zo. En na alles wat ze in de uitzending aan rotdingen heeft gezegd, kan ze het denk ik helemaal vergeten, en terecht!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef patat het volgende:
Jongen heeft dus wel degelijk een bitsj van een vriendin, en laat over zich heen lopen.
nou..... ik vond het ook wel vreemd dat dat meisje zei dat die jongen dus had gezegd dat ze gelijk had wbt zijn vriendin en vervolgens dat weer ontkende.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Snap wel dat zij niet onverdeeld enthousiast is over het weer in je leven halen van meneer en mevrouw stoker.... Geen idee wat die mensen mankeert, maar het lijkt wel alsof ze jaloers zijn dat hun 'huisvriend' een eigen leven heeft. Volgens mij was ze stiekem zelf verliefd op die gozer of zo. En na alles wat ze in de uitzending aan rotdingen heeft gezegd, kan ze het denk ik helemaal vergeten, en terecht!
Maar hij zei zelf ook al dat hij niet goed was in communicatie. Daarnaast kwam hij op mij over als een enorme pleaser, iemand die het mensen naar de zin wil maken. Dat soort mensen zegt ook 'je hebt gelijk' als ze dat helemaal niet vinden (en misschien ook wel 'Ja, ik wil het goed maken' terwijl hij dat helemaal niet wil en dat nu zijn vriendin de schuld krijgt, maar da's speculeren natuurlijk) en die denken thuis pas na over wat er precies gezegd is... Ik vond ze wel héél bezitterig en jaloersig tegenover een huisvriend en nog héél haatdragend tegenover zijn vriendin...quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou..... ik vond het ook wel vreemd dat dat meisje zei dat die jongen dus had gezegd dat ze gelijk had wbt zijn vriendin en vervolgens dat weer ontkende.
maar idd. na wat er allemaal aan shit over dat meisje was verteld in die uitzending zou ik als ik haar was ook denken: bekijk het lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |