Ach, waarschijnlijk is het weer een bulkprodukt. IBood houdt daar wel van.quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm jammer dat het geen 1 persoons is
quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk is het weer een bulkprodukt. IBood houdt daar wel van.
quote:Cinderella....
User
# Bericht: 04-12-2011 14:03
Goedemiddag Markoalmelo,
Het Cinderella Souplesse 4-seizoenen dekbed wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken, zowel op de citybag, garantiekaart, hoeklint als wel productetiketten.
Het betreft dus GEEN bulkproduct en is exact hetzelfde als wanneer je eens van onze producten in een winkel koopt.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella-Expert
Denk het wel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Piger het volgende:
Binnenkort een Belgische hunt hoorde ik. Komt daar ook een box voorbij? Want anders ga ik dan ook ff mooi mee hunten.
moet je wel een adres hebben in Belgiequote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Piger het volgende:
Binnenkort een Belgische hunt hoorde ik. Komt daar ook een box voorbij? Want anders ga ik dan ook ff mooi mee hunten.
Netjes, alleen ligt het aan mij of zien die boxen aan die statieven er redelijk vreemd uit?quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog een oude Teufel concept E staan, bazending.![]()
[ afbeelding ]
Zoveel beter dan de Z-5500 en veeeel goedkoper.
Teufel
Klopt, maar daar kan k het adres van een vriend die in belgie studeert wel voor misbruiken.quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je wel een adres hebben in Belgie
quote:Je iBOOD bestelling is verzonden!
quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Heb jij er ook een gratis EU-plug bij?
Stond bij mij ook op de factuur iddquote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Oja. Nu zie ik het. Staat inderdaad op de factuur. Maar waarvoor?!quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Die mooie Engelse TV/Blueray/koffie machine natuurlijk!quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef Piger het volgende:
[..]
Oja. Nu zie ik het. Staat inderdaad op de factuur. Maar waarvoor?!
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die mooie Engelse xxxxxxxxx natuurlijk!
Have fun.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Die doen ze er altijd standaard bij voor 't geval er iets inzit waarvoor je zo'n plug nodig hebt. Het is dus niet zeker dat je 'm ook zeker nodig hebt voor een of ander apparaat.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Klantenservice opbellen ?quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft iemand ervaringen met het rechtzetten van een verkeerde annulering?
Wat kun je het beste doen om ervoor te zorgen dat de bestelling toch doorgaat?
Gewoon op de juiste tijd kijken en klikkenquote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Spongebob DVD-speler.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Starwars pokersetquote:
Kapot nice.quote:
hatersquote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kapot nice.
of uiteraard de Dora DVD-speler met bijhorende paarse pratende tas.
Ik haat niet? Ik maak gewoon een lolletje. Ik gun je die box van harte hoorquote:
25 euroquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef bakacakes het volgende:
Hoop dat mijn box ook snel verzonden gaat worden!
Hebben jullie die van ¤25 of ¤50?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef Coldplay1993 het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in elke doos een dora dora speler een zaklamp een geurtje en een blikje redbull komt. Verder worden er nog wat restproducten aan toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke doos
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ok, gewoon voor de zekerheid dus (gezeur voorkomen)quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Die EU-plug waar jullie het over hadden hoeft trouwens niet persee te zijn voor een product dat in die box zit. Zat net even wat op youtube te zoeken naar Ibood box unboxing videos te kijken en zag dat er bij twee anderen (2 dagen geleden geupload) ook erin zitten maar verder niet iets waar je het persee voor nodig had o.i.d.
Die 15 euro box ja, daar zitten oude tijdschriften en kauwgom in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef Dipstaart het volgende:
Paar jaar geleden zo'n Ibood box besteld. Kostte toen 14,95 + 4,95 incl. btw.
[ afbeelding ]
2x [ afbeelding ]
En nog wat andere rotzooi zoals oude tijdschriften en kauwgom.
Weggegooid geld die box. Mijn mening
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef Lyza666 het volgende:
Vooral bellen ja. Mailen heeft geen zin is mijn ervaring. Met annulering annuleren heb ik geen ervaring.
Die box is nooit meer waard dan dat je ervoor betaald. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die 15 euro box ja, daar zitten oude tijdschriften en kauwgom in.
25 euro box kán wat tofs in zitten, 50 euro box zit bijna altijd alleen maar tofs in. Ook dure dingen, die 50 euro box is al gauw 300 waard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]Dora!
wat zou die 50 euro box dan wel niet wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Flinke doos
hoop dat die snel verzonden word
wel even een unboxing video hier plaatsen he![]()
![]()
Ik zie dat ik het spellenpakket ben misgelopen...quote:
Me doos is nog niet opgehaald door PostNLquote:
Spongebob danquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef RobertNL het volgende:
Hij is binnen! er zit iets in wat dvd''s speelt maar niet een dora speler
Zoietsquote:
Helaas geen video, wel foto'squote:Op dinsdag 6 december 2011 00:36 schreef OhNoes het volgende:
[..]
wat zou die 50 euro box dan wel niet wegen
hoop dat die snel verzonden word
wel even een unboxing video hier plaatsen he![]()
SPOILER: Scheermesjes en shampooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: USB aquarium :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4 port USB hubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bluetooth SetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Opblaasding voor lucthbedden etc.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestuurbare HelicopterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En....SPOILER: TADA!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 06-12-2011 11:11:30 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Helaas geen video, wel foto's
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILER: USB aquarium :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg Robert, dit voor 50 euro :| ?SPOILER: 4 port USB hubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 port USB hub![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Helaas geen video, wel foto's
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILER: USB aquarium :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop toch echt dat dit de 25 euro box was, anders is die wel heeeel kut..SPOILER: 4 port USB hubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 port USB hub
Vind m voor 25 euro nog zwaar slecht trouwens..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Omg Robert, dit voor 50 euro :| ?Jullie zijn te snelquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat dit de 25 euro box was, anders is die wel heeeel kut..
Vind m voor 25 euro nog zwaar slecht trouwens..
F means you're fucked![]()
We hebben de DVD speler nog niet gezienVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kan DVD's afspelen, het is geen DVD spelerquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef Maraca het volgende:
We hebben de DVD speler nog niet gezienGefaald, drukte te snel op invoerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
Plaats de post dan gewoon pas als hij klaar is flapdrop
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 06-12-2011 11:26:21 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Plaats de post dan gewoon pas als hij klaar is flapdrop
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat is heul geen SpongebobVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
iemand al de jamo boxen binnen?Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!![]()
maar was dit de 25 of de 50 euro box
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
25 euro!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef donald_dick het volgende:
maar was dit de 25 of de 50 euro boxMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Is het de EVA9150?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Voor 25 euro zeker niet verkeerd. Voor die van 50 had ik het al wat mager gevonden, alles behalve dat laatste ding is vrij nutteloos.
edit:. oh zie nu dat het een vrij uitgebreide mediaspeler is, mooi pakketje dan![]()
Er staat 500 GB op, dus dan is het die inderdaad. Zeer mooie inhoud voor 25 Euro. Marktplaats-waarde ligt rond de 1250 Euro, schat ik....quote:
EVA9150 is een prima mediaspeler, vooral als je ook een receiver hebt staan. Alleen de chipset is wel verouderd. De bluray's en remuxen zullen te zwaar zijn. Maar verder speelt het alles gewoon (zelfde chipset als de Popcorn Hour A-110).
[ Bericht 12% gewijzigd door Xaobotnik op 06-12-2011 22:38:30 ]![]()
1250,-quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Er staat 500 GB op, dus dan is het die inderdaad. Zeer mooie inhoud voor 25 Euro. Marktplaats-waarde ligt rond de 1250 Euro, schat ik....
EVA9150 is een prima mediaspeler, vooral als je ook een receiver hebt staan. Alleen de chipset is wel verouderd. De bluray's en remuxen zullen te zwaar zijn. Maar verder speelt het alles gewoon (zelfde chipset als de Popcorn Hour A-110).
Maar ehm, @ RobertNL: die mediaplayer is wel nice misschien, de rest zou me gestolen kunnen worden.Maar al met al natuurlijk wel weer een mooi deal, congrats. Ben blij dat ik m'n dag anders heb ingevuld in ieder geval.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
we zullen zien als ie mkv3d aan kan, en anders knal ik hem wel weer weg, ik heb naast een HTPC en 2 Appletv's genoeg mediaspelertsquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Er staat 500 GB op, dus dan is het die inderdaad. Zeer mooie inhoud voor 25 Euro. Marktplaats-waarde ligt rond de 1250 Euro, schat ik....
Niet iedereen heeft zo'n ding in de box verwacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we zullen zien als ie mkv3d aan kan, en anders knal ik hem wel weer weg, ik heb naast een HTPC en 2 Appletv's genoeg mediaspelerts
Heb hier nu nog een WD TV staan, kan ik die mooi vervangen voor deze
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
elke box is verschillendquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we zullen zien als ie mkv3d aan kan, en anders knal ik hem wel weer weg, ik heb naast een HTPC en 2 Appletv's genoeg mediaspelerts
ow, dat die ik niet terug op youtubequote:
Fuck, waar kwam die 0 vandaan?? 125 natuurlijk.....quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1250,-
Maar ehm, @ RobertNL: die mediaplayer is wel nice misschien, de rest zou me gestolen kunnen worden.Maar al met al natuurlijk wel weer een mooi deal, congrats. Ben blij dat ik m'n dag anders heb ingevuld in ieder geval.
Dat kan je vergeten. Maar een Apple-TV is natuurlijk geen volwaardige alternatief voor de Sigma-spelers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we zullen zien als ie mkv3d aan kan, en anders knal ik hem wel weer weg, ik heb naast een HTPC en 2 Appletv's genoeg mediaspelerts![]()
Mijn tweede grote liefdequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fuck, waar kwam die 0 vandaan?? 125 natuurlijk.....
[..]
Dat kan je vergeten. Maar een Apple-TV is natuurlijk geen volwaardige alternatief voor de Sigma-spelers.XBMC
draait er prima op
Ik vind hem anders nog best nice voor 'maar' 25 euro, maar je moet die dingen gewoon maar net nodig hebben. Mijn 50 euro box staat nog steeds op betaald en kan dus nog wel even duren denk ik ..![]()
Mijn paypal weigert steeds betalingen van iBood... Hoe kan dat nou!?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Maar heb je ook een EU plug erbij gekregen?0% vet, Geen suiker toegevoegd
ff Bellen met paypal, die heeft wel een goede klantenservice.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Mijn paypal weigert steeds betalingen van iBood... Hoe kan dat nou!?![]()
Die krijgt volgens mij iedereen altijd bij elke box voor het geval dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
Maar heb je ook een EU plug erbij gekregen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Box staat nog steeds op voorgemeld. Heb zo''n gevoel dat t niet morgen wordt. Of worden die statussen 's ochtends nog geupdate?Eerst denken, dan typen![]()
Was bij mij ook, nu op gesorteerd!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef Piger het volgende:
Box staat nog steeds op voorgemeld. Heb zo''n gevoel dat t niet morgen wordt. Of worden die statussen 's ochtends nog geupdate?![]()
Afmeting (lxbxh): 420x415x310
Gewicht (gr.): 6110
Volume: 54033
Denk niet dat er bij mij ook een mediaplayer in zit![]()
![]()
Ik heb de jamo speakers besteld tijdens de Hunt. Ben benieuwd wanneer ze verzonden zullen worden.
Weet alleen nog niet welke receiver ik er het beste bij kan kopen dus dat wordt nog een zoektocht.Too much is never enough!![]()
op facebook stond dat alles van de hunt deze week verzonden zou worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:01 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb de jamo speakers besteld tijdens de Hunt. Ben benieuwd wanneer ze verzonden zullen worden.
Weet alleen nog niet welke receiver ik er het beste bij kan kopen dus dat wordt nog een zoektocht.![]()
Zes kilo is nog steeds best zwaar:-Dquote:Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef Melleyn het volgende:
Afmeting (lxbxh): 420x415x310
Gewicht (gr.): 6110
Volume: 54033
Denk niet dat er bij mij ook een mediaplayer in zitMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Voor de mensen die geen box hebben staat er op een of andere 'koopjessite' een surprise box!Eerst denken, dan typen![]()
Que?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Piger het volgende:
Voor de mensen die geen box hebben staat er op een of andere 'koopjessite' een surprise box!Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Beter, ben ook wel benieuwd naar die boxen...quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
op facebook stond dat alles van de hunt deze week verzonden zou worden.![]()
Oke de inhoud van mijn box van 25 euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Oscar. op 07-12-2011 12:58:57 ]0% vet, Geen suiker toegevoegd
Hmm ik vind hun reguliere assortiment niet veel bijzonders dus ik sla hem over. Er staat bij dat er een waarde van minimaal 40 euro in zit, zo'n siliconen screenprotector van een iphone kost al 7,50 dus als er 4 van dat soort troepjes inzitten pass ikquote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Piger het volgende:
Voor de mensen die geen box hebben staat er op een of andere 'koopjessite' een surprise box!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef donald_dick het volgende:
Oke de inhoud van mijn boxWas dat de 25 euro of 50 euro box?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het er even bij gezet, maar dat was de 25 euro box!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Was dat de 25 euro of 50 euro box?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Die panasonic is wel tof voor 25 euroEn als je er al een hebt kan je hem zo voor het dubbele verkopen natuurlijk.
De rest zou bij mij ergens in een la belanden.![]()
Ook mijn box is binnen. Ik heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een 25 euro box![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: