Hier waren ze juist eerder dan verwachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die had ik ook de vorige hunt besteld.
Maar toen ik ze na een maand nog niet binnen had had ik ze geannuleerd
Ach, waarschijnlijk is het weer een bulkprodukt. IBood houdt daar wel van.quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm jammer dat het geen 1 persoons is
quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk is het weer een bulkprodukt. IBood houdt daar wel van.
quote:Cinderella....
User
# Bericht: 04-12-2011 14:03
Goedemiddag Markoalmelo,
Het Cinderella Souplesse 4-seizoenen dekbed wordt geleverd met originele Cinderella kenmerken, zowel op de citybag, garantiekaart, hoeklint als wel productetiketten.
Het betreft dus GEEN bulkproduct en is exact hetzelfde als wanneer je eens van onze producten in een winkel koopt.
Met vriendelijke groet,
De Cinderella-Expert
Denk het wel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Piger het volgende:
Binnenkort een Belgische hunt hoorde ik. Komt daar ook een box voorbij? Want anders ga ik dan ook ff mooi mee hunten.
moet je wel een adres hebben in Belgiequote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Piger het volgende:
Binnenkort een Belgische hunt hoorde ik. Komt daar ook een box voorbij? Want anders ga ik dan ook ff mooi mee hunten.
Netjes, alleen ligt het aan mij of zien die boxen aan die statieven er redelijk vreemd uit?quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog een oude Teufel concept E staan, bazending.![]()
[ afbeelding ]
Zoveel beter dan de Z-5500 en veeeel goedkoper.
Teufel
Klopt, maar daar kan k het adres van een vriend die in belgie studeert wel voor misbruiken.quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je wel een adres hebben in Belgie
quote:Je iBOOD bestelling is verzonden!
quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Heb jij er ook een gratis EU-plug bij?
Stond bij mij ook op de factuur iddquote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Oja. Nu zie ik het. Staat inderdaad op de factuur. Maar waarvoor?!quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef glaba het volgende:
[..]
Die mooie Engelse TV/Blueray/koffie machine natuurlijk!quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef Piger het volgende:
[..]
Oja. Nu zie ik het. Staat inderdaad op de factuur. Maar waarvoor?!
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die mooie Engelse xxxxxxxxx natuurlijk!
Have fun.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Die doen ze er altijd standaard bij voor 't geval er iets inzit waarvoor je zo'n plug nodig hebt. Het is dus niet zeker dat je 'm ook zeker nodig hebt voor een of ander apparaat.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Klantenservice opbellen ?quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft iemand ervaringen met het rechtzetten van een verkeerde annulering?
Wat kun je het beste doen om ervoor te zorgen dat de bestelling toch doorgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |