ff Bellen met paypal, die heeft wel een goede klantenservice.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Mijn paypal weigert steeds betalingen van iBood... Hoe kan dat nou!?
Die krijgt volgens mij iedereen altijd bij elke box voor het geval dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
Maar heb je ook een EU plug erbij gekregen?
Was bij mij ook, nu op gesorteerd!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef Piger het volgende:
Box staat nog steeds op voorgemeld. Heb zo''n gevoel dat t niet morgen wordt. Of worden die statussen 's ochtends nog geupdate?
op facebook stond dat alles van de hunt deze week verzonden zou worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:01 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb de jamo speakers besteld tijdens de Hunt. Ben benieuwd wanneer ze verzonden zullen worden.
Weet alleen nog niet welke receiver ik er het beste bij kan kopen dus dat wordt nog een zoektocht.
Zes kilo is nog steeds best zwaar:-Dquote:Op woensdag 7 december 2011 09:50 schreef Melleyn het volgende:
Afmeting (lxbxh): 420x415x310
Gewicht (gr.): 6110
Volume: 54033
Denk niet dat er bij mij ook een mediaplayer in zit
Que?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Piger het volgende:
Voor de mensen die geen box hebben staat er op een of andere 'koopjessite' een surprise box!
Beter, ben ook wel benieuwd naar die boxen...quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
op facebook stond dat alles van de hunt deze week verzonden zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Oscar. op 07-12-2011 12:58:57 ]0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Hmm ik vind hun reguliere assortiment niet veel bijzonders dus ik sla hem over. Er staat bij dat er een waarde van minimaal 40 euro in zit, zo'n siliconen screenprotector van een iphone kost al 7,50 dus als er 4 van dat soort troepjes inzitten pass ikquote:Op woensdag 7 december 2011 12:27 schreef Piger het volgende:
Voor de mensen die geen box hebben staat er op een of andere 'koopjessite' een surprise box!
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef donald_dick het volgende:
Oke de inhoud van mijn boxWas dat de 25 euro of 50 euro box?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het er even bij gezet, maar dat was de 25 euro box!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Was dat de 25 euro of 50 euro box?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |