Gewoon op de juiste tijd kijken en klikkenquote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Spongebob DVD-speler.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Ook een box? Dus jij had ook alle tijd om te hunten. Dan heb je nu ook alle tijd om voor mij een complete lijst te maken met de producten die bij de hunt langskwamen en een plug nodig hebben. Is vast wel ergens te vinden in de fora.
Starwars pokersetquote:
Kapot nice.quote:
hatersquote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kapot nice.
of uiteraard de Dora DVD-speler met bijhorende paarse pratende tas.
Ik haat niet? Ik maak gewoon een lolletje. Ik gun je die box van harte hoorquote:
25 euroquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef bakacakes het volgende:
Hoop dat mijn box ook snel verzonden gaat worden!
Hebben jullie die van ¤25 of ¤50?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef Coldplay1993 het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in elke doos een dora dora speler een zaklamp een geurtje en een blikje redbull komt. Verder worden er nog wat restproducten aan toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke doos
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ok, gewoon voor de zekerheid dus (gezeur voorkomen)quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Die EU-plug waar jullie het over hadden hoeft trouwens niet persee te zijn voor een product dat in die box zit. Zat net even wat op youtube te zoeken naar Ibood box unboxing videos te kijken en zag dat er bij twee anderen (2 dagen geleden geupload) ook erin zitten maar verder niet iets waar je het persee voor nodig had o.i.d.
Die 15 euro box ja, daar zitten oude tijdschriften en kauwgom in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:29 schreef Dipstaart het volgende:
Paar jaar geleden zo'n Ibood box besteld. Kostte toen 14,95 + 4,95 incl. btw.
[ afbeelding ]
2x [ afbeelding ]
En nog wat andere rotzooi zoals oude tijdschriften en kauwgom.
Weggegooid geld die box. Mijn mening
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef Lyza666 het volgende:
Vooral bellen ja. Mailen heeft geen zin is mijn ervaring. Met annulering annuleren heb ik geen ervaring.
Die box is nooit meer waard dan dat je ervoor betaald. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die 15 euro box ja, daar zitten oude tijdschriften en kauwgom in.
25 euro box kán wat tofs in zitten, 50 euro box zit bijna altijd alleen maar tofs in. Ook dure dingen, die 50 euro box is al gauw 300 waard.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]Dora!
wat zou die 50 euro box dan wel niet wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Flinke doos
hoop dat die snel verzonden word
wel even een unboxing video hier plaatsen he![]()
![]()
Ik zie dat ik het spellenpakket ben misgelopen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |