Ze pijpt vast beter dan Patrick en Sipke-janquote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tanja heeft heel wat hulp gekregen van de crew daar.
kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Kekster het volgende:
Volgend jaar met Geert Wilders en 11 Marokkanen
Degene wiens hutje het meest in waarde is gestegen na de verbouwing.quote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
ik stond gister in de krant met mijn druivenplukkerij mag ik nou meedoen
groentjes henk van ingrid
maar is dat hutje express in peking neergezet naast de pelgrims code?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Degene wiens hutje het meest in waarde is gestegen na de verbouwing.
Geert met 5 Marokkanen op winnaarseilandquote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef Kekster het volgende:
Volgend jaar met Geert Wilders en 11 Marokkanen
Ja. En je kwam in de finale door de pressure kook test te winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
maar is dat hutje express in peking neergezet naast de pelgrims code?
In januari is er in ieder geval Wie is de molquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Piepje het volgende:
En wat krijgen we nu volgende week op RTL 5?
Filmquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Piepje het volgende:
En wat krijgen we nu volgende week op RTL 5?
Couldn't be agree more. Teleurstellende finale die in de lijn der verwachtingen lag van een toch al zeer teleurstellende expeditie.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
Dat was dus echt drie keer niks. De meest waardeloze Robinson ooit wat mij betreft met bijna allemaal onsympathieke deelnemers een een aandachtstrekster als winnares.
Zo jammer, want je houdt nu je hart al vast voor volgend jaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Couldn't be agree more. Teleurstellende finale die in de lijn der verwachtingen lag van een toch al zeer teleurstellende expeditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |