Dat is ook beter, ben groot wie is de mol fan.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist leuk, omdat ze dan dingen vertellen die nog niet in de uitzendingen zijn verteld, zoals de Molbiechten. Dit is gewoon herhalen.
6 januariquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is ook beter, ben groot wie is de mol fan.
nee nu reclamequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat pijlschieten is gewoon zo dom bedacht... daar is de geluksfactor echt te groot
En de hoogtepunten nog een keer uitzenden.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef PG18 het volgende:
Zometeen gaan ze eerst nog praten over de reclame aan die tafel.
Gewoon 3 naast elkaar zetten, scheelt al een hoop.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat pijlschieten is gewoon zo dom bedacht... daar is de geluksfactor echt te groot
na de reclame eerst een samenvatting van wat er voor de reclame is gebeurdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef PG18 het volgende:
Zometeen gaan ze eerst nog praten over de reclame aan die tafel.
Juist vanwege hoe ze zitten, zou ik Nico verwachten.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Als je die koppies zo zag, gaat Tanja winnen. Zit ook alleen aan aan kant van de tafel
Precies, want mijn kortetermijngeheugen is ook zooooo slechtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
na de reclame eerst een samenvatting van wat er voor de reclame is gebeurd
ALSJEBLIEFT NIET.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Als je die koppies zo zag, gaat Tanja winnen. Zit ook alleen aan aan kant van de tafel
ach je snapt sommige TT's al geeneens, dus wat dat betreft zou ik het wel begrijpenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies, want mijn kortetermijngeheugen is ook zooooo slecht
Idd zit hier gezellig met de rest van de afdeling te kijken. Naast me zit Mien van 80 of wat het nou Jan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies, want mijn kortetermijngeheugen is ook zooooo slecht
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ach je snapt sommige TT's al geeneens, dus wat dat betreft zou ik het wel begrijpen
De volgende in de rij!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Wie schiet eigenlijk de volgende pijl af?
niemand, want sascha wintquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Tanja is de volgende in de rij.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Niko schiet per ongeluk een pijl op Tanja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Tanja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik stem voor!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef PG18 het volgende:
[..]
Niko schiet per ongeluk een pijl op Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |