Tja of Sasha houd het zich juist zo.. omdat ie gewonnen heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Gezien hun blikken denk ik niet dat Sasha gewonnen heeft. Nico en Tanja zitten er meer uitgelaten bij.
Volgens mij heeft Nico hem wel geraakt. Denk ik.
Mwah, dan heb je juist daarna nog dat je blijft kijken om de molacties te zien enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
met wie is de mol doen ze dit ook, altijd ergernis
afgelopen seizoen niet hoor, eerst ouwehoeren, dan de finalisten naar binnen en dan de ontknoping met alle molstrekenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef PG18 het volgende:
[..]
Daar maken ze eerst de winnaar bekend, daarna koffietijd
Die pet en die doppen in z'n orenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat ziet Niko eruit als een menneke nu zeg
Maar nu blijft er veel te weinig tijd over voor waar iedereen voor kijkt: de bekendmaking van de winnaar en de reacties daar op.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan wegzaptnu blijf je kijken, ook al haat je dit.. toch kijk je het.
Dan doen ze eerst de mol bekend maken en vervolgens gaan ze lullen en alle hints vertellen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
met wie is de mol doen ze dit ook, altijd ergernis
Maar dat vind ik juist leuk, omdat ze dan dingen vertellen die nog niet in de uitzendingen zijn verteld, zoals de Molbiechten. Dit is gewoon herhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef themole het volgende:
[..]
Dan doen ze eerst de mol bekend maken en vervolgens gaan ze lullen en alle hints vertellen.
Inderdaad, executie nu!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
Welke stagiaire is verantwoordelijk voor dit?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef truedestiny het volgende:
De finaleproef is zo mooi eigenlijk. Tot ze in een rijte staan te wachten op hun beurt, dat gaat helemaal nergens over(Nico gaat er gewoon bij liggen).
Die van SYTYCD, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
Welke stagiaire is verantwoordelijk voor dit?
Dat is ook beter, ben groot wie is de mol fan.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist leuk, omdat ze dan dingen vertellen die nog niet in de uitzendingen zijn verteld, zoals de Molbiechten. Dit is gewoon herhalen.
6 januariquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is ook beter, ben groot wie is de mol fan.
nee nu reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |