Waarschijnlijk wel, hoe minder tijd er over blijft hoe meer kans dat die ene pijl van Sacha de doorslag geeft.quote:
Vind je het spannend dan? Kan mij eigenlijk amper nog boeien.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren, ik trek dit echt niet meer
Ge-wel-dig toch dat ze het in de o zo gevreesde grot het 9, let op NEGEN dagen volhield.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Het Tanja-adoratierondje is weer begonnen, jeuj.
Nee niet bepaald. Ik bedoel: ik trek die tenenkrommende finale niet meer. Wat een afgang en wat zonde van mijn tijd. Geef mij m'n uur terug!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je het spannend dan? Kan mij eigenlijk amper nog boeien.
Omdat iedereen dan wegzaptquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom doen ze dat gelul niet ná de bekendmaking van de winnaar? Dit is gewoon oude koeien uit de sloot halen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Gezien hun blikken denk ik niet dat Sasha gewonnen heeft. Nico en Tanja zitten er meer uitgelaten bij.
Volgens mij heeft Nico hem wel geraakt. Denk ik.
Daar maken ze eerst de winnaar bekend, daarna koffietijdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
met wie is de mol doen ze dit ook, altijd ergernis
Oh dat vind ik bij WIDM nog niet zo storend eigenlijk..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
met wie is de mol doen ze dit ook, altijd ergernis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |