2 februariquote:HET IS EEN verhaal dat zelfs in de showbizz zijn weerga nauwelijks kent. KRO-presentator ROB KAMPHUES (51) leert via Facebook een vrouw kennen die hij inpalmt en zwanger maakt, maar met wie hij resoluut breekt wanneer zij een abortus weigert. Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel...
Afgelopen zondag keken opnieuw meer dan 1,8 miljoen mensen naar Robs programma De Reünie , dat hij al sinds 2005 maakt voor de KRO. Maar er is één reünie die de presentator nadrukkelijk uit de weg gaat. Die met zijn ’ex’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn jongste kind!
In WEEKBLAD PRIVÉ doet zij deze week het onthutsende verhaal over haar stormachtige relatie met de KRO-ster, die alles op alles zette om haar tot abortus te bewegen. Hij liet haar zelfs oppakken en insluiten door de politie van zijn woonplaats Broek in Waterland!
De knappe oud-medewerkster van SBS, en ook oud-campagnemedewerkster van Wouter Bos, beleefde eind vorig jaar twee bijzondere maanden met Rob Kamphues. Maanden waar zij inmiddels een levende, vrolijk in haar wieg lachende herinnering aan heeft. En juist die veranderde op slag alles. Want sinds Facebookliefde Mona-Liza stelde van Kamphues in verwachting te zijn, was het meteen over met de liefde.
Toen Mona-Liza weigerde het jonge leven te laten afbreken, liep het op een avond helemaal uit de hand. Rob had al enige tijd niet meer gereageerd op verzoeken om contact met de vrouw die zíjn kind droeg. Op een avond besloot Mona-Liza toen maar naar zijn woning in Broek en Waterland te gaan, waar Rob over die actie zó in woede ontstak, dat hij zelfs de politie belde, haar beschuldigde van ’stalking’ en de moeder van zijn kind zelfs liet opsluiten in een politiecel in Purmerend!
Mona-Liza stond op woensdag 10 augustus vervolgens alléén voor de bevalling. Zij heeft tot nu alléén de zorg voor de kleine. Of dat in de toekomst zal veranderen, hangt in de komende dagen af van Robs reactie. Maar MonaLiza maakt zich vooralsnog weinig illusies over de toekomst, wanneer zij de e-mails terugleest waarin KRO’s eigen don juan beschrijft wat zij de komende jaren als bijdrage van zijn kant zou kunnen verwachten.
Rob – vijf jaar geleden gescheiden, twee kinderen – heeft het naar eigen zeggen immers al druk genoeg. In de afgelopen decembermaand, wanneer hij net van de zwangerschap heeft gehoord, schreef hij een afpoeiermail aan Mona-Liza, die in bezit is van het weekblad: Ik heb al een gebroken gezin met een ex en daarnaast nog een zware baan. Ik heb mijn handen vol om er voor de mensen te zijn die in mijn leven al een belangrijke rol spelen. Nog meer verantwoordelijkheden kan ik er echt niet bij hebben.
Wanneer hij de voordelen van een abortus, met name voor zichzelf, nogmaals heeft uiteengezet besluit de KRO’er: Ik respecteer jouw keus en zal een kind nooit verketteren of verloochenen, maar het zal opgroeien zonder mij als vader werkelijk te kennen. Je zult het vooral zelf moeten doen of met hulp van de mensen om je heen.
Reactie
In deze zin dient over Rob te worden opgemerkt: een man, een man, een woord een woord. Tot dusver heeft hij zich inderdaad niet één keer bekommerd om dat lieve kleine meisje in die Haagse wieg. Het enige beeld dat hij van haar heeft gezien, zijn de zelfgemaakte foto’s die moeder Mona-Liza hem ter gelegenheid van zijn verjaardag op 16 september stuurde: Namens je dochter wens ik je een fijne verjaardag! En ook daarop volgde geen enkele reactie.
Het enige contact wat er nog is tussen de tv-ster en de vrouw op wie hij vorig jaar halsoverkop verliefd leek te zijn geworden verloopt via advocaten en vooral… stroef.
En dan te bedenken hoe vlot en modern het op 27 oktober 2010 om 22.29 uur allemaal begon. Via de website Facebook zoekt Rob dan contact met de vrouw, wier foto hem zeer moet hebben aangesproken. Op haar profiel merkt zijzelf over haar liefdeleven op: het is ingewikkeld. Daarmee hadden ze in elk geval meteen iets met elkaar gemeen. En Rob begon digitaal te flirten: ha mooie vrouw, wat is er zo ingewikkeld aan jouw burgerlijke staat, of voert dat te ver in een eerste kennismaking?
Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan. Maar, achteraf, wil zij niet ontkennen hem lief, charmant en stoutejongensachtig gevonden te hebben. En natuurlijk kwam het tot nieuw contact, een nieuwe ontmoeting en een eerste, romantische liefdesnacht bij hem thuis. Nota bene nadat zij de avond hebben doorgebracht in de Koninginnekamer van de Ridderzaal waar Rob als presentator een klus had. Dat van het een het ander kwam, daar getuigt kleine Monica-Louise van.
Dat Rob haar vader is staat voor Mona-Liza vast. En in alle correspondentie waarmee Rob haar tot abortus probeert te bewegen, doet Rob dat klaarblijkelijk ook. Vorige week zou hij een dna-test doen om daar voor altijd duidelijkheid over te krijgen. Op het laatste moment moest hij vanwege drukke verplichtingen echter afzeggen. Wat die verplichtingen waren, ontdekte Mona-Liza toen zij de televisie aanzette en Rob ’live’ zag zitten… Bij de dames van Koffietijd .
bron
Wat een verhaal.
Rob Kamphues mag dochter niet zienquote:Rob Kamphues mag dochter niet zien
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64
Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."
Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.
Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."
Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Raar filmpjequote:Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.
Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.
Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.
De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
het laatste nieuws:quote:Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.
Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”
„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
filmpje van RTL boulevard over de rechtszaakquote:Eis 200 uur werkstraf tegen ex Rob Kamphues
HAARLEM - Mona-Liza M. krijgt als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf. De 37-jarige vrouw is de ex-vriendin van Kamphues en moeder van zijn dochtertje.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft de vrouw Kamphues gestalkt en huisvredebreuk gepleegd in zijn woning. De officier eiste ook een contactverbod van drie jaar. In die periode mag M. geen contact opnemen met Kamphues en zijn directe familieleden en zich niet begeven in een straal van 500 meter rond zijn woning. Ook wil het OM dat de vrouw stopt met het verspreiden van 'belastende berichten' over Kamphues via de (sociale) media en wil dat ze dit soort berichten binnen drie maanden verwijdert van haar Facebook- en Twitter-account.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_Rob_Kamphues__.html
op me werkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ IN DECEMBER 2011, TOEN ROB KAMPHUES ZIJN BABY NEGEERDE??!!??!
WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!
De facebook van Yolanthe aan het zoeken op de bankquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien wil een modje het wel aanpassenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!
what happened to roerbakbabygate?!
Zij zonder de Pil.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heel verhaal in de OP...
Wat ik er over heb gelezen is dat het kindje idd van Rob is en hij er de verantwoording voor wil nemen maar contact met moeder via advocaten doet.
Logisch toch?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.
goeiequote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!
what happened to roerbakbabygate?!
quote:
Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.
Maar zelf alles op afstand doen.
Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Mona-Liza
Monica-Louise
Beetje vol van zichzelf?
Zal ze die ook ooit gestalkt ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:55 schreef hexje het volgende:
Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |