???quote:
Dan kijk je op die aanbiedingsite. Staan ze netjes op een rij.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ik heb 't even gemist en heb geen zin om terug te lezen () wat werd er nou gevraagd voor die refurbished iPad 1 vanochtend?
¤325,-quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ik heb 't even gemist en heb geen zin om terug te lezen () wat werd er nou gevraagd voor die refurbished iPad 1 vanochtend?
329,95quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
hoef je toch niet zo triest te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik jank niet, vriend.
Ik zeg hoe ik denk over wat jij zegt.
Daar staan geen prijzen bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef Piger het volgende:
[..]
Dan kijk je op die aanbiedingsite. Staan ze netjes op een rij.
Volgens mij heb je dit tegen jezelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
hoef je toch niet zo triest te doen
Is toch weer 7 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef junkiexp het volgende:
Laat maar, voor 7 euro duurder op internet te bextellen
Die was zeker heel snel wegquote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yep. iPad 1 refurbished (dus eigenlijk 2ehands)
gerepareerd!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Refurbished? Wat is dat nou eigenlijk?
jij zit hier moraalridderistisch te doen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit tegen jezelf.
Soort van 2de hands, is opgelapt door meestal het bedrijf zelf, dus nieuwe harde schijf of nieuwe case bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Skippy_ball het volgende:
heb ik al gezienquote:
Stukgemaakt en gerepareerd. Je betaalt dus voor een tweedehands ding maar krijgt garantie alsof 't een nieuwe is!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij zit hier moraalridderistisch te doen hoor
Terug gebrachte hardware wat opnieuw nagekeken is en software opnieuw geïnstalleerd. Kan weer in de verkoop als refurbished.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Skippy_ball het volgende:
owquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat die stofzuiger uitverkocht is.
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen die bekvechtende kneuzen ff verkassen naar SC ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |