En Dora spulletjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze al die stomme multitools in de boxen doen
Misschien heeft die man wel hele grote handenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef delano.888 het volgende:
Kan misschien best handig zijn, maar kan me niet voorstellen dat t echt zo klein is als in de foto.. Dan heb je een pincet nodig om m open te doen.
dat zeggenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kan, beledigen?
Ik ga niet met jou meer in discussie, gezien je niks nuttigs meld en kinderachtig gedrag vertoond.quote:
Heel slecht dusquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef lelouch het volgende:
http://www.engadget.com/2010/08/20/pandigital-novel-review/
ik zou het niet doenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Is dit nu wat of niet? Ik weet het niet hoor...
Aan de review te zien is het niksquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Is dit nu wat of niet? Ik weet het niet hoor...
waarom jank je zo snelquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou meer in discussie, gezien je niks nuttigs meld en kinderachtig gedrag vertoond.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
Je kan dan beter de tablet van Bart Smit kopen Rocks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |