Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef BGTes het volgende:
Er gaat toch gewoon een tag rond in de blogwereld met 'Hoe nep ben jij?' en dan stelt die ook gewoon die vragen
yupquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef BGTes het volgende:
Er gaat toch gewoon een tag rond in de blogwereld met 'Hoe nep ben jij?' en dan stelt die ook gewoon die vragen
Nee, je faaldequote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BJoetielap faal
[..]
Kut ik dacht dat ik goeden had getypt.
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, je faalde
En al reeds in de winkel is altijd nog beter dan "ik gebruik die en die foundation, maar die komt pas in februari in de winkels" bij een "how to foundation".. (dat was ook Masja)
Ja is een contaminatie (toch?)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?
Ja het is wel fout, maar het product tonen heeft dan tenminste nutquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!!! Mijn jongste zoon komt ineens tegen me chatten op facebook!!
Ik schiet bekant vol...
Ik schiet bekant vol...
Ik schiet bekant vol...
quote:ik ben altijd op mijn telefoon online en dan weet ik niet hoe berichtjes moet sturen dat snap ik niet dus dat moet ik maar via de pc doen sorry voor de laate reactie wou het laatst ook al doen maar toen was er iets met de computer zat een trojan horse in sorry mama xxjimi
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keer
en laate reactiequote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keer
Hij is 14quote:
Nee...het vergif had zich snel verspreid zeg maar...en beïnvloedbaar als ze zijn op die leeftijdquote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je 14 bent mag dat nog wel een beetje![]()
Had je met hem ook geen contact meer dan?
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie gaat deze maken?![]()
[ afbeelding ]
Wat goed van hem!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee...het vergif had zich snel verspreid zeg maar...en beïnvloedbaar als ze zijn op die leeftijd
Maar D'n Belg was er twee weken geleden nog (ja mijn ex hebben ze nog hoog zitten...) en die zei al dat Jimi het er wel moeilijk mee had. Ik vindt het heel dapper van hem om mij een berichtje te sturen...zullen zijn broers het niet bepaald mee eens zijn. Maar hij doet het toch!!
Ja jij bent natuurlijk niet helemaal op de hoogte. Mijn 3 jongens zijn opgegroeid bij hun vader. Ik ga niet op details in en nee ik was geen slechte moederquote:Op donderdag 1 december 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat goed van hem!![]()
En wat zwaar om zo'n jonge knul niet meer bij je te hebben. Woont hij bij je ex?
Wat fijn voor je Puckzzz, zo'n onverwacht berichtje. En het zegt ook heel veel over hem dat ie toch een berichtje durft te sturen ook al wordt dat niet gewaardeerd door z'n broers.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk niet helemaal op de hoogte. Mijn 3 jongens zijn opgegroeid bij hun vader. Ik ga niet op details in en nee ik was geen slechte moederWe hadden ook altijd een heel erg goed contact. Ex was nog wel wat verzuurd maar ik had geen idee hoe hij ze onbewust toch beïnvloedde. Tot mijn breuk met d'n belg afgelopen voorjaar. Toen keerde alles om....
Ik ken het halve verhaal zo'n beetje.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja jij bent natuurlijk niet helemaal op de hoogte. Mijn 3 jongens zijn opgegroeid bij hun vader. Ik ga niet op details in en nee ik was geen slechte moederWe hadden ook altijd een heel erg goed contact. Ex was nog wel wat verzuurd maar ik had geen idee hoe hij ze onbewust toch beïnvloedde. Tot mijn breuk met d'n belg afgelopen voorjaar. Toen keerde alles om....
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie gaat deze maken?![]()
[ afbeelding ]
Yuk, ik zou meteen scheidenquote:
I know mop, ik twijfelde ook heel even met mijn berichtje...maar het is puur sarcasmequote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
WIN voor zijn naam, Puckzzz, stond bij ons ook op het lijsje voor Gabriël.. en ik doe gewoon even lekker *ignore* naar je sarcasm-anti-kinders-post, ik snap je wel, maar jij snapt mij vast ooken wel HEEL fijn dat je zoon je een berichtje stuurde, dat lijkt me enorm fijn
En Kipz0r, ik kreeg ineens een dingetje of ik jou niet toe wilde voegen en toen dacht ik 'like húh? Die had ik toch al? '
Jullie zijn niet Pokémon, elke keer denk ik dat ik ze allemaal heb maar dan kom ik er toch weer 1 tegen in het hoge gras
Ja ik dacht dat ik jou ook al op FB had, maar goed, nu dus zeker weten welquote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Jimi
WIN voor zijn naam, Puckzzz, stond bij ons ook op het lijsje voor Gabriël.. en ik doe gewoon even lekker *ignore* naar je sarcasm-anti-kinders-post, ik snap je wel, maar jij snapt mij vast ooken wel HEEL fijn dat je zoon je een berichtje stuurde, dat lijkt me enorm fijn
En Kipz0r, ik kreeg ineens een dingetje of ik jou niet toe wilde voegen en toen dacht ik 'like húh? Die had ik toch al? '
Jullie zijn niet Pokémon, elke keer denk ik dat ik ze allemaal heb maar dan kom ik er toch weer 1 tegen in het hoge gras
Ik vind het wel heel, heel jammer dat je oudste kinderen zo vervelend over je denkenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know mop, ik twijfelde ook heel even met mijn berichtje...maar het is puur sarcasmeen ik wilde absoluut niet jou kwetsen hiermee
Geevnie hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know mop, ik twijfelde ook heel even met mijn berichtje...maar het is puur sarcasmeen ik wilde absoluut niet jou kwetsen hiermee
En ja...Jimi...vernoemd naar
Op zijn kaartje stond een stukje uit de tekst van 'Angel'
Angel came down from heaven yesterday...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |