ik ben zó ver heen dan ik niet eens meer opruim, ik koop alles wel gewoon nieuwquote:Op donderdag 1 december 2011 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffff...opruimen...damn wat ben ik een sloddervos![]()
knoflook maar heel even meebakken en niet te hoog vuur, anders wordt het bitter en da's viesch.quote:
Toch is je huis op den duur vol met die strategiequote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben zó ver heen dan ik niet eens meer opruim, ik koop alles wel gewoon nieuw
Ik heb vandaag een meelevende dag.quote:
NEINZ.... nieuw huis kopen danquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch is je huis op den duur vol met die strategie
Maar wat dan als allen huizen in het dorp al gekocht hebtquote:
dan koop je het verderop gelegen dorp? Genoeg dorpen enzo in de buurt hierquote:Op donderdag 1 december 2011 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat dan als allen huizen in het dorp al gekocht hebt
Wut?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een meelevende dag.
Een patiënte van me (23 jaar) heeft haar 3e beroerte gehad gisteren, is ze opgenomen in het ziekenhuis voor onderzoek (want, nogal kut dat je dat al zó extreem jong krijgt, dus dat moet uitgezocht worden waarom dat gebeurt), gaan van die kutten van verpleegkundigen tegen haar zeggen dat ze weg moet als er wel écht zieke mensen komen te liggen op de afdeling.
Ben meteen samen met haar naar de klachtenfunctionaris gegaan, damn..... dat haal je toch niet in je botte hersens???
Dat meen je?! Damn... Als het mijn kind was geweest had ik een klacht ingediend. Wat een manier om met je patienten om te gaan zegquote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een patiënte van me (23 jaar) heeft haar 3e beroerte gehad gisteren, is ze opgenomen in het ziekenhuis voor onderzoek (want, nogal kut dat je dat al zó extreem jong krijgt, dus dat moet uitgezocht worden waarom dat gebeurt), gaan van die kutten van verpleegkundigen tegen haar zeggen dat ze weg moet als er wel écht zieke mensen komen te liggen op de afdeling.
Ben meteen samen met haar naar de klachtenfunctionaris gegaan, damn..... dat haal je toch niet in je botte hersens???
ze lag niet in pyama met kwijl uit haar bek in bed, maar zat netjes aangekleed, met make-upje op in een stoel.quote:
Echt!!!! Welk ziekenhuis is dit??quote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, als je rechtop kan zitten ben je niet ziek.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze lag niet in pyama met kwijl uit haar bek in bed, maar zat netjes aangekleed, met make-upje op in een stoel.
Neeeeee, dan ben je zéker weten niet ziek
Ze was er heel verdrietig over maar wilde er niks mee doen, zoals soms veel mensen het over zich heen laten komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat meen je?! Damn... Als het mijn kind was geweest had ik een klacht ingediend. Wat een manier om met je patienten om te gaan zeg
Zullen we eens zorgen dat die verpleegsters "echt ziek" worden?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze lag niet in pyama met kwijl uit haar bek in bed, maar zat netjes aangekleed, met make-upje op in een stoel.
Neeeeee, dan ben je zéker weten niet ziek
gaat niet om welk ziekenhuis dit is Puckzzz, gebeurt overal, ligt gewoon aan die ene domme hoer die met haar PMS-hoofd een verdomd kuttige opmerking maaktquote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt!!!! Welk ziekenhuis is dit??
ze hadden altijd een hekel aan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we eens zorgen dat die verpleegsters "echt ziek" worden?
I AM THE LAWW!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze was er heel verdrietig over maar wilde er niks mee doen, zoals soms veel mensen het over zich heen laten komen.
Maar ik vind dat belachelijk, zoiets kun je gewoon nooit zeggen, punt. Onwetendheid, onwil, ik weet het niet, maar die domme kut moet gewoon een klacht aan haar broek krijgen vond ik.
Dus geregeld![]()
Tuchtraad, here she comes
quote:
Weet ik welquote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat niet om welk ziekenhuis dit is Puckzzz, gebeurt overal, ligt gewoon aan die ene domme hoer die met haar PMS-hoofd een verdomd kuttige opmerking maakt
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze hadden altijd een hekel aan mij![]()
Ik: "uhmmmm, die mevrouw haar stoma klapt net open, dus ik kom later wel terug, help jij haar even, fijn, daaaaaaaaaaag"
Zij: "ohhhhhh"
Ik: "![]()
"
wat ga je doen?quote:
Nilfiskenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |