Echt!!!! Welk ziekenhuis is dit??quote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een meelevende dag.
Een patiënte van me (23 jaar) heeft haar 3e beroerte gehad gisteren, is ze opgenomen in het ziekenhuis voor onderzoek (want, nogal kut dat je dat al zó extreem jong krijgt, dus dat moet uitgezocht worden waarom dat gebeurt), gaan van die kutten van verpleegkundigen tegen haar zeggen dat ze weg moet als er wel écht zieke mensen komen te liggen op de afdeling.
Ben meteen samen met haar naar de klachtenfunctionaris gegaan, damn..... dat haal je toch niet in je botte hersens???
Nee, als je rechtop kan zitten ben je niet ziek.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze lag niet in pyama met kwijl uit haar bek in bed, maar zat netjes aangekleed, met make-upje op in een stoel.
Neeeeee, dan ben je zéker weten niet ziek
Ze was er heel verdrietig over maar wilde er niks mee doen, zoals soms veel mensen het over zich heen laten komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat meen je?! Damn... Als het mijn kind was geweest had ik een klacht ingediend. Wat een manier om met je patienten om te gaan zeg
Zullen we eens zorgen dat die verpleegsters "echt ziek" worden?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze lag niet in pyama met kwijl uit haar bek in bed, maar zat netjes aangekleed, met make-upje op in een stoel.
Neeeeee, dan ben je zéker weten niet ziek
gaat niet om welk ziekenhuis dit is Puckzzz, gebeurt overal, ligt gewoon aan die ene domme hoer die met haar PMS-hoofd een verdomd kuttige opmerking maaktquote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt!!!! Welk ziekenhuis is dit??
ze hadden altijd een hekel aan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we eens zorgen dat die verpleegsters "echt ziek" worden?
I AM THE LAWW!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze was er heel verdrietig over maar wilde er niks mee doen, zoals soms veel mensen het over zich heen laten komen.
Maar ik vind dat belachelijk, zoiets kun je gewoon nooit zeggen, punt. Onwetendheid, onwil, ik weet het niet, maar die domme kut moet gewoon een klacht aan haar broek krijgen vond ik.
Dus geregeld![]()
Tuchtraad, here she comes
quote:
Weet ik welquote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat niet om welk ziekenhuis dit is Puckzzz, gebeurt overal, ligt gewoon aan die ene domme hoer die met haar PMS-hoofd een verdomd kuttige opmerking maakt
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze hadden altijd een hekel aan mij![]()
Ik: "uhmmmm, die mevrouw haar stoma klapt net open, dus ik kom later wel terug, help jij haar even, fijn, daaaaaaaaaaag"
Zij: "ohhhhhh"
Ik: "![]()
"
wat ga je doen?quote:
Nilfiskenquote:
stofzuigenquote:
neem ook zo'n pot verse knoflookrasp mee uit de koeling (500 gram), suuuuuperlekker en makkelijk, omnomnom!quote:
Neehee. ook laarzen voor mama en bakspullen en noms en en en enquote:Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker plastic voedsel halen
zal er aan denkenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neem ook zo'n pot verse knoflookrasp mee uit de koeling (500 gram), suuuuuperlekker en makkelijk, omnomnom!
Oe bakspullen, ga je cupcakes maken?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neehee. ook laarzen voor mama en bakspullen en noms en en en en
[..]
zal er aan denken
owwwwwwwquote:Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
stofzuigenmaar ik ben er nog steeds niet mee begonnen
Ik ben echt lui....
KAPKEEKS JA.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe bakspullen, ga je cupcakes maken?
OMNOMNOMNOM! Heb er nu weer zin in, cupcaaaaaaaakkkkessssssssssssss cupcaaaaaaaaaakkkkkessssssss
(uitspreken met zombie-stem)
Broodjes gyros, dikke omafrieten, mayo, chocoladerepen, taartjes, etc etcquote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef Dwyn het volgende:
Afvallen is saai. Ongezond eten is veel gezelliger. Cupcakes! Pepernoten! Chocoladeletters!
Pff, ik heb nog niet eens pepernoten gehad dit jaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Broodjes gyros, dikke omafrieten, mayo, chocoladerepen, taartjes, etc etc
Truffel heb ik 1 zakje van gehad aan het begin van het Pietenseizoen, daarna is het niet meer bijgevuld hier bij de buurtsuper, argggggquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pff, ik heb nog niet eens pepernoten gehad dit jaar.Truffelsmaak, num!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |