Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef BGTes het volgende:
Er gaat toch gewoon een tag rond in de blogwereld met 'Hoe nep ben jij?' en dan stelt die ook gewoon die vragen
yupquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef BGTes het volgende:
Er gaat toch gewoon een tag rond in de blogwereld met 'Hoe nep ben jij?' en dan stelt die ook gewoon die vragen
Nee, je faaldequote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BJoetielap faal
[..]
Kut ik dacht dat ik goeden had getypt.
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, je faalde
En al reeds in de winkel is altijd nog beter dan "ik gebruik die en die foundation, maar die komt pas in februari in de winkels" bij een "how to foundation".. (dat was ook Masja)
Ja is een contaminatie (toch?)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?
Ja het is wel fout, maar het product tonen heeft dan tenminste nutquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al reeds is toch dubbel. Het is toch reeds in de winkel of al in de winkel?
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!!! Mijn jongste zoon komt ineens tegen me chatten op facebook!!
Ik schiet bekant vol...
Ik schiet bekant vol...
Ik schiet bekant vol...
quote:ik ben altijd op mijn telefoon online en dan weet ik niet hoe berichtjes moet sturen dat snap ik niet dus dat moet ik maar via de pc doen sorry voor de laate reactie wou het laatst ook al doen maar toen was er iets met de computer zat een trojan horse in sorry mama xxjimi
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keer
en laate reactiequote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens vergeven we hem voor deze keer
Hij is 14quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |