Nee, Marco van Basten zit er niet tussen.quote:
quote:
Ok! Heb je al een pimpbureau opgezet?quote:
Helaas, veel te druk voor op het momentquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok! Heb je al een pimpbureau opgezet?
Wanneer weet je nou eindelijk dat je door mag?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas, veel te druk voor op het momentAlhoewel, druk. Mentaal druk, niet qua tijd
Misschien over een week of 3
Uiteindelijk de 23e (het wordt een onvergetelijke kerst sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2011 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer weet je nou eindelijk dat je door mag?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteindelijk de 23e (het wordt een onvergetelijke kerst sowieso). En als ik heel erg faal, dan sta ik volgende week vrijdag al buiten
Waarom denk je dat ik hier tegenwoordig zo weinig zitquote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies
En voer jij tegenwoordig ook nog wat uit?
Klikt als een Cruyff-jequote:
Pannenkoeken waren gister lekker btw.quote:
Nu nogsteedsquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Pannenkoeken waren gister lekker btw.
Ja, ben druk aan het werk enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:33 schreef Lithia het volgende:
Ik wil dit topic wel in mijn eentje vol maken hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef jna het volgende:
Bart, we zijn de slechtste
De twee Amsterdamse universiteiten en TU Delft met gezamenlijk ruim 70.000 studenten behoren tot de zwakste academies van het land. Zij bungelen onderaan de ranglijst van de Keuzegids Universiteiten 2012, de jaarlijkse kwaliteitstest die vandaag wordt gepubliceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Samen met deze?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:25 schreef jna het volgende:
Nu kan ik wel eindelijk m'n oranje hitlersnorretje een keer opplakken
Ik heb de "If you hate the fucking germans clap your hands" en "RINUS ZEGT: voetbal is oorlog".quote:
Idd, poulefase DEUTSCHLAND al naar huisquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA tegen FC Kuilgraven.
En de Jong gaat Ronaldo SLOPEN.
Ik zeg: puike loting.
Ouwe manquote:Op zondag 4 december 2011 07:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga naar bed. 26u non stop, ik ga 3 dagen slapen.
Je gaat schijten?quote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef The_Dean het volgende:
Zo, nu lekker even het beton laten harden
5-1 gewonnen van AZ.quote:
nee, die emoticon. die combinatie vanquote:
Ja die, maar dan met het Fryslân vlaggetje.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja die, maar dan met het Fryslân vlaggetje.
Was jouw idee.quote:
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef Jaytonism het volgende:
Meldt zich voor stagetopic. 8e week, nog 13 te gaan!
quote:
Thanks.quote:
En nog niet zo lang geleden ook niet bepaald positief in 't nieuws.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Hof van Saksen is regelmatig op de radio
REKSquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:00 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
DIEN!Echt een vet peper en zout setje!
De sint is mij gelukkig ook nie vergetenquote:
Friesland = awesomequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij de link met Friesland uitleggen? Dean?
Oh ik dacht dat het gewoon heel rare geluiden maaktequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Friesland = awesome
Vuurwerk = awesome
Friesland + vuurwerk = legale reden om overal de friese vlag neer te zetten.
Kramtried geluid!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het gewoon heel rare geluiden maakte
Ik begrijp het man, daarom volg ik dit topic ook niet altijd. Funest voor je nachtrustquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een verhaal joh. Ik weet niet of ik vannacht nog kan slapen.
MIDNR is er niks bijquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begrijp het man, daarom volg ik dit topic ook niet altijd. Funest voor je nachtrust
Ja, en als je dan slaapt loop je 't risico badend in het zweet wakker te worden. Nachtmerries,quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begrijp het man, daarom volg ik dit topic ook niet altijd. Funest voor je nachtrust
Nu maak je me droevigquote:
Pak een caviaquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en als je dan slaapt loop je 't risico badend in het zweet wakker te worden. Nachtmerries,.
[..]
Nu maak je me droevig.
quote:
Beestje?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:14 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
De banner is weer terug.
Die kutbanner waar het lijkt alsof iemand een beestje neerstak met duizend spelden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 07:39 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe collega naast me heet Henk.
HENK HENK HENK HENK HENK!
Die heb je toch wel al op je telefoon gezet he? En dan afspelen als je 'm wilt roepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:39 schreef The_Dean het volgende:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 10:44 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb je toch wel al op je telefoon gezet he? En dan afspelen als je 'm wilt roepen.
Moet je maar een apple kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Lithia het volgende:
Stomme advertenties die ervoor zorgen dat ik soms alleen de OP kan zien, niet meer kan quoten/editten of op spoilers klikken.
Laat je vandeweek wel wat horen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef Lithia het volgende:
Godver, ik volg dit topic al 3 jaar ofzo en nog steeds voel ik me een newbie als jullie hierover praten.
HUEEEEEEEENK!quote:Op woensdag 7 december 2011 07:39 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Bravebart het volgende:
You blocked me on Facebook and now you are going to die!
Geen probleem.quote:
quote:
Jeps, beslissingen sloegen nergens op, maarja dat heb je hè, als je als sport niet met je tijd mee gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het wel beetje sneu voor ze hoor
Aan de andere kant, als het 1-1 of 2-1 was geworden had Real 5 minuten druk gezet en tikken ze er nog een paar inquote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, beslissingen sloegen nergens op, maarja dat heb je hè, als je als sport niet met je tijd mee gaat
Jeps, je verliest dit soort dingen niet op 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als het 1-1 of 2-1 was geworden had Real 5 minuten druk gezet en tikken ze er nog een paar in
Lucquote:Op donderdag 8 december 2011 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen
Vandaag naar cursus in Sint Oedenrode.
quote:
Opera en advertentieloos.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:55 schreef Lithia het volgende:
Godver, FOK! zit te roepen dat ik adblock gebruik.Ik weet niet eens of ze dat uberhaupt hebben voor Opera en Chrome.
Bah, een kijk-mij-een-modje-zijn-post.quote:
Welkom terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Weer terug van cursus.
Ben blij dat ik dit niet dagelijks hoef te rijden.Heenweg geen problemen met files gehad. Op de terugweg zo'n tien minuten vertraging, dus dat viel op zich ook nog wel mee.
Wat, in andere browsers heb ik ook gewoon ads hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bah, een kijk-mij-een-modje-zijn-post.
okequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat, in andere browsers heb ik ook gewoon ads hoor.
IK WIL OOOOOK!quote:
En nu herinner ik me idd weer dat ik hem rond die tijd beëindigd had. Dussssquote:Detail reizen
Je hebt je studentenreisproduct stopgezet.
Studentenreisproduct
Weekabonnement
Geldig vanaf
01-01-2010
Geldig tot en met
05-10-2010
Reisrecht tot en met
30-09-2010
Geactiveerd op
28-01-2010
Ik zie hier niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan. Dus waarom zou jij er gezeik mee krijgen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Vaagheid. Ik ging vandaag weer eens met het OV ().
Ik braaf geld op die OV-chipkaart knallen met pinpas. Denkende dat m'n studentenproduct gedeactiveerd is, blijkt dat m'n studentenproduct er nog op staat (tot 2030 geldig volgens automaat) ?.
Wist niet meer of ik 'm beëindigd had. Daarna inchecken, op die paal ook iets over studentenproduct. En in de bus werkte 'ie ook gewoon.
Check ik de IB-groep:
[..]
En nu herinner ik me idd weer dat ik hem rond die tijd beëindigd had. Dussss.
Heb nu wel mooi gratis gereisd (ZOU EIGENLIJK GELD TOE MOETEN KRIJGEN), maar kan ik hier gezeik over krijgen? Ik heb 'm toch stopgezet ofnie
.
Je kan er gezeik over krijgen, ja. Mijn schoonbroer moest mooi een boete betalen. Al weten niet zeker of hij het op de verkeerde manier stop heeft gezet of nog iets extra's moest doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Vaagheid. Ik ging vandaag weer eens met het OV ().
Ik braaf geld op die OV-chipkaart knallen met pinpas. Denkende dat m'n studentenproduct gedeactiveerd is, blijkt dat m'n studentenproduct er nog op staat (tot 2030 geldig volgens automaat) ?.
Wist niet meer of ik 'm beëindigd had. Daarna inchecken, op die paal ook iets over studentenproduct. En in de bus werkte 'ie ook gewoon.
Check ik de IB-groep:
[..]
En nu herinner ik me idd weer dat ik hem rond die tijd beëindigd had. Dussss.
Heb nu wel mooi gratis gereisd (ZOU EIGENLIJK GELD TOE MOETEN KRIJGEN), maar kan ik hier gezeik over krijgen? Ik heb 'm toch stopgezet ofnie
.
Dat heb ik gedaan. Vorig jaar al. En vanmiddag 50 euro op die kaart gezet met de pinpas. Ik heb genoeg moeite gedaanquote:Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop?
Log in op Mijn DUO (www.duo.nl) en geef bij Mijn Gegevens/Reizen je einddatum door. Doe dit bij voorkeur minimaal één week voordat je stopt met studeren.
Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten. Zet je je studentenreisproduct niet (of te laat) stop, dan kost je dat € 68,- per halve maand.
Als je per direct stop wilt zetten, dan kun je ook bellen met de Stopzetlijn 088-4247699 (lokaal tarief).
Geen brief gekregen, ik hoef niks te doen. Mooi.quote:Ik heb stopgezet bij DUO. Hoe verwijder ik nu het studentenreisproduct van mijn kaart?
Je kunt je studentenreisproduct niet letterlijk van je kaart verwijderen. Het product verloopt op de einddatum die is weergegeven op www.duo.nl (Mijn DUO - Mijn Gegevens/Reizen). Vanaf die datum werkt het studentenreisproduct niet meer. (haha, ja dat blijkt)
Wijzig je in Mijn DUO de einddatum van je studentenreisproduct? Dan ontvang je automatisch van DUO een brief met instructies als je het stopzetten nog moet bevestigen bij een ophaalautomaat. Ontvang je geen brief? Dan hoef je niets te doen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
En dat was luchtverkeersleiding
Niet goed genoeg (terecht wel, maar toch)...
Jammer dude. Maar je zag toch niks op de radar, was zelfs op het nieuws.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
Kusjequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kusje.
Meisje dat bij sommige colleges zit is luchtverkeersleider maar vond het saai worden en wil iets nieuws, dus je mist niks.
Waarom F16? Kan hij niet beter gelijk voor de JSFquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:23 schreef Bravebart het volgende:
Maar jammer Pillie, nu toch maar gewoon F16-piloot worden?
Neejoh, voordat die een keer operationeel is...quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom F16? Kan hij niet beter gelijk voor de JSFgaan?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, voordat die een keer operationeel is...
Militair zeker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kusje.
Meisje dat bij sommige colleges zit is luchtverkeersleider maar vond het saai worden en wil iets nieuws, dus je mist niks.
Mwah, neu. Met mijn ogen komen ik daar sowieso niet binnen vermoed ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:23 schreef Bravebart het volgende:
Maar jammer Pillie, nu toch maar gewoon F16-piloot worden?
Donderdag nacht lag er een cm of 10 werd ik wakker om half 11, alle sneeuw weg! Godverkut! Was mooi donderdag avond terug uit de stad met de bus, beetje glijden door de bocht enzo!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuw?
Hele dag zon, man
Dat kan hier dus niet he! Hoeren zijn verboden in Zweden...!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:28 schreef jna het volgende:
Gewoon hoeren neuken en nooit meer werken!
wow... wat is dit dan...? Piliewilie! bier?!quote:
Hier rijd alles op spikes!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
IK WIL OOOOOK!
Heb niet voor Jan Lul set winterbanden
Kwestie van beter zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat kan hier dus niet he! Hoeren zijn verboden in Zweden...!
Ik doe het wel gewoon met wat geile zweedse dames!quote:
Goedzo knul!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon met wat geile zweedse dames!
Nee, op schiphol.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Militair zeker?Die hadden wij ook in onze groep, die wilde overstappen naar Schiphol. Kan ik wel begrijpen.
Je loopt achterquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wow... wat is dit dan...? Piliewilie! bier?!
Kan me het voorstellen hoor, als je het een paar jaar gedaan heb is het meer van hetzelfde. Als je er geen functie naast hebtquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:52 schreef eer-ik het volgende:
Per 02.01 dus weer eventjes terug naar 't spoor.
Handvol groepje komt hier nog, maar tis verder rustig. Zeker met nieuwe mensen. Ik kom hier af en toe een tijdje, en dan ben ik weer tijdje wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Komt u allen hier nog frequent overigens of valt 't mee?
Zie stiekem nog best wat bekenden...
Gisteren na 2,5 maand afgevallen bij luchtverkeersleidingquote:
Adblocker zeker, foeiquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Voor de goeie orde, ik zie niet hoe ik kan quoten. Zal wel aan mij liggen.
Voorselectie wel, als je eenmaal in de laatste ronde gezeten hebt niet meer. Dus het is definitief klaar.quote:Furthermore: mag je daar vaker selectie doen? Ik was in de veronderstelling dat je dat al gedaan had?
Kom hier dagelijks nog.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Komt u allen hier nog frequent overigens of valt 't mee?
Zie stiekem nog best wat bekenden...
Er staat ook een ban op hèquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:58 schreef eer-ik het volgende:
Ligt dat aan adblocker? Heb die wel aan staan ja. Nog steeds ziet de hele bende eruit als een kermisattractie maar ach. Dan maar niet quoten. Zal ze leren.
Gloeimuisje, dacht ik zo en nog een andere waarvan ik de naam alweer kwijt ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:05 schreef eer-ik het volgende:
Wie is hier mod eigenlijk hedentendaags?
Motorbloempje, hoe kun je die nou vergetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gloeimuisje, dacht ik zo en nog een andere waarvan ik de naam alweer kwijt ben.
Is die ook echt mod hierquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Motorbloempje, hoe kun je die nou vergeten
Het is net onkruid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef eer-ik het volgende:
En Mr. Dean is hier ook niet weg te trappen he....
Voorlopig maar even vakantie houden, en komende week een beetje rondkijken naar mn opties. Wordt nog een lastigequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef eer-ik het volgende:
Anyway, Pilatio, wat ga je nu doen?
Nogal kut als je droom niet door kan gaan, om het maar een beetje mild te schetsen...I know the feelin'.
Ach, daar ben ik niet eens zo ongerust over eigenlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig liggen de banen ook voor het opraken momenteel.
ik werk op de financiële zaken bij een administratiekantoor voor zorg-, welzijn- en onderwijsinstellingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:15 schreef eer-ik het volgende:
Haha, dat blijkt maar weer ja.
Wat houdt jou tegenwoordig bezig, naast de Fok! servers overbelasten?
Houden zo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, daar ben ik niet eens zo ongerust over eigenlijk
Very goed! Met Joe?quote:
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1323549840&sr=8-1quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:41 schreef eer-ik het volgende:
Lowie Armstrong is een held. Het is hem ja. Goed boek?
Oh, hier ook alles fijn ja. Al zou het niet zo zijn zou ik het ook gezegd hebben maar het gaat echt goed.
Nee, je las er niet overheenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef eer-ik het volgende:
Ja precies. Ik ga 'm bestellen.
Wat doe je ook weer voor studie of las kdaar net overheen?
Wel veel sociologie ja. Maar nu Madrid-Barca kijken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Aha.
Is dat een samentrekking van sociologie, psychologie en dergelijke?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Piles het volgende:
Trouwens, jna, ik begreep dat er dinsdag iets te doen is bij de HvA? Ik schijn er heen te gaan
Een nationale dag van iets ofzo.
Geen idee, ik kom nooit op de HvAquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Piles het volgende:
Trouwens, jna, ik begreep dat er dinsdag iets te doen is bij de HvA? Ik schijn er heen te gaan
Een nationale dag van iets ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |