SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
's-Hertogenbosch #184: No pussies, just assholes
's-Hertogenbosch #184: No pussies, just assholes and AT
Ielquote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal de jori een dienst bewijzen
Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal de jori een dienst bewijzen
Ik laat je alle hoeken van de kamer zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^
Je TT was tof.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef DeJori het volgende:
Nah, duurt nog een kwartiertje ofzo..
Dan: Biefstuk!
Ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
Dan laat ik je vanavond passie zien in de slaapkamerquote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik laat je alle hoeken van de kamer zien.
Ik heb het shirt nu aanquote:
Prachtig hequote:
Zekerste weten!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Prachtig heVolgend jaar weer!
Wordt 12/1 de nieuwe 9/11?quote:
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef shifto het volgende:
Ben even naar huis rijden, eten en er is weer een nieuw deeltje!
Och, je bent pas ziek als op straat naar de lucht staart om te controleren of er geen draken rondvliegen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef shifto het volgende:
Op de Frontpage "Skimmen neemt weer toe"
Ik las "Skyrimmen neemt weer toe"
Ik was angstig voor "Rimmen neemt weer toe"quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef shifto het volgende:
Op de Frontpage "Skimmen neemt weer toe"
Ik las "Skyrimmen neemt weer toe"
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was angstig voor "Rimmen neemt weer toe"
[..]
[..]
They had their moments, maar idd..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Nee daarom deze. Dat plaatje is grappiger dan de laaste afleveringen
Hm Chuck vind ik niks aan!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef shifto het volgende:
[..]
They had their moments, maar idd..
Ook al geen nieuwe Chuck!
What is this...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Verzoek om TT verandering gehonoreerd..
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Elke chick in die serie is mooiquote:
Daarvoor keek ik altijd Pushing Daisiesquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Elke chick in die serie is mooihoe kun je dat niet leuk vinden, desnoods zet je het geluid uit
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarvoor keek ik altijd Pushing Daisies
Ik zit nu seizoen 1 te kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Nee daarom deze. Dat plaatje is grappiger dan de laaste afleveringen
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Lolquote:
Deze zaterdag?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
Sowieso komt zaterdagavond mij meestal beter uit
Dan toevallig niet want dan ga ik bowlen en stappenquote:
Wat een druk leventjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan toevallig niet want dan ga ik bowlen en stappen
Wat lief van jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
voor dejori.......?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Valt tegenquote:
Lekker rustig en kan vaak afspreken als mensen dat vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn er die dat erg vinden.
Kan je wel een paar uur minder fokken en gamen..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker rustig en kan vaak afspreken als mensen dat vragen
Ik game bijna nooit. En laatste tijd best veel lerenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je wel een paar uur minder fokken en gamen..
Dat leren is minderquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik game bijna nooit. En laatste tijd best veel leren
Ach later loont hetquote:
Da's een pistoolquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
OH DIE KUT SNOL GORE HOER MET HAAR KUT GEWEER FLIKKER OP PAK DA GEWEER EN SCHIET JEZELF DOOD
quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:04 schreef shifto het volgende:
llol komt.net gewoon politie aan mijn.deur lol hahahha lachte ze kk hars uitmuziem moezt zachter maar deed of ik sliepkut woute
Ik lolde om zijn status op facebookquote:
Weet het bijna zekerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou wel mooi zijn als het zijn moeder was
Focked op. Gisteren een borreltje wezen doen bij een buurvrouw. Uiteindelijk sliep ik veel te laat, kwamen de woute aan mijn deur vannacht, en heb mij gigantisch verslapenquote:
Was mammie jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef bijdehand het volgende:
Viel mee, maar z'n moeder kwam er op een gegeven moment bij van 'zo hebben we je niet opgevoed'Kan ook iemand anders zijn geweest hoor, maar vond het zo mooi
Nee op whatsapp was je ook al zo gaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef shifto het volgende:
[..]
mIjn mammie!?
Wie komen er vanavond trouwens?
Ja, ik laat mij ook echt niet meer overhalen om doordeweeks te drinken...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee op whatsapp was je ook al zo gaarIk sliep al half. En die opmerking van je moeder, ik zat echt hardop te lachen
![]()
En ik kan niet vanavond
Nee, was geen praktisch idee neequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Doordeweeks zuipen is ook minder leuk dan in het weekend he?
En ik kan op vrijdag meestal niet. Zaterdag wil stuk vaker lukken! En met mijn collegerooster is zelfs zondag geen probleem
Was er om 11u ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef bijdehand het volgende:
Hoeveel uur was je te laat op je werk?
Hahaha ja, een collega belde mij (gelukkig) wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
En je begint om 9 ofzo?Zou pas vet zijn als niemand wist dat je er niet was
Lolquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha ja, een collega belde mij (gelukkig) wakker
Barrie!quote:
quote:
Echt héquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Muisraket het volgende:
En shifto, die opmerking van je moeder!![]()
Denk niet dat je erg veel mist als alleen shifto en ik komen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef bijdehand het volgende:
Baal echt dat ik niet kanDoen jullie weer terminus??
Nee da's waar. Sowieso keer op een andere dagquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk niet dat je erg veel mist als alleen shifto en ik komen.![]()
Terminus was wel handig voor iedereen toch? Maar ik sta open voor suggesties!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef bijdehand het volgende:
Baal echt dat ik niet kanDoen jullie weer terminus??
Sowieso omdat ik echt niet veel ga drinken en dus wat rustiger zal zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk niet dat je erg veel mist als alleen shifto en ik komen.![]()
Een datemeet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee da's waar. Sowieso keer op een andere dag![]()
Ben wel benieuwd wat voor naam de rest van het topic er dan aan geeft eigenlijkdate of meet. (En ja, ik weet wat 't is hoor)
Zal niet gebeuren, woon op zuidquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:12 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben vandaag ook wat rustiger dan vorige week vrijdag, dus twee iets stillere mensen zal niet echt handig zijn voor een meet dan.![]()
(Oh en ik heb geen zin om in een of andere flat in de Maaspoort 's ochtends wakker door te harde muziek en er dan achter te komen dat er iemand naast me ligt.)
Oh ja, je was ex-maaspoort tuig.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga alleen sowieso niet mee uit trouwens, wil dus wel wat drinken, maar ga daarna niet de stad in.
Iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh ja, je was ex-maaspoort tuig.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke dat is wel een beetje laat, maar dan wens ik jullie heel veel plezier
Waarom voelt het dan zo persoonlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef Muisraket het volgende:
Ben stiekem een beetje bang dat dat wél een awkward fokmeet wordt dan.![]()
![]()
En dat ligt niet aan shifto hoor, als ik op deze dag met bdh zou meeten zou ik er ook heel lang over nadenken.
Rare tijd... maar truste!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Muisraket het volgende:
Anyway, ik hoor het wel, ga nu slapen!
Slapen, huh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Muisraket het volgende:
truste en veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Muisraket het volgende:
BB!quote:
Aaah perfect joh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef Muisraket het volgende:
Zo, voel me weer een stuk beter, dus shifto, ik ben vanavond rond 9 uur (waarschijnlijk net 10 minuutjes later of zo) bij Terminus!
Nee, maar wel gewoon op bed gelegen, grotendeels met mijn ogen dicht, dus dat scheelt al iets.quote:
Oke wel chillquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar wel gewoon op bed gelegen, grotendeels met mijn ogen dicht, dus dat scheelt al iets.
Denk het wel, niemand anders heeft nog gezegd te komen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Zijn jullie nu met zijn 2 voor vanavond?
[..]
Oke wel chill
Worden zo vast nog wel wat mensen wakker die dan toch meegaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Zijn jullie nu met zijn 2 voor vanavond?
[..]
Oke wel chill
En anders ook gezellig genoeg hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk het wel, niemand anders heeft nog gezegd te komen.
Precies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
En anders ook gezellig genoeg hoor!
Ben je gek..quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Of jullie moeten zeggen nee we willen met zn twee meeten ook prima
BB komt misschien ook nog.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:51 schreef bijdehand het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen, maar wordt het shifto en mr alleen? Ik kan mss wel maar dan ben ik sowieso pas rond kwart voor elf
Jammer dat je niet kunt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Kut ik kan niet meer
Nu moet ik me vermaken met Bossche bollen en hotshot![]()
Maar ik wens jullie heel veel plezier!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kunt.Bossche bollen zou ik ook niet kunnen weerstaan denk ik.
(Domme vraag, maar wat is hotshot?
)
En jij ook veel plezier!
Waar smaakt het naar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Drankje![]()
Gaan jullie naar Terminus?
Ik moest het even opzoeken en daar staat kaneel. En dat klinkt heel vies maar het is best te zuipen. Maar wel heet.quote:
Kaneel is super lekker joh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken en daar staat kaneel. En dat klinkt heel vies maar het is best te zuipen. Maar wel heet.![]()
Oke gezellig
Dat shotje zul je best lekker vinden danquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kaneel is super lekker joh!Vind ik.
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef shifto het volgende:
Het smaakt net als die hele hete kauwgom ballen die je vroeger altijd de benzinepomp haalde!
Ik vind het ook helemaal niet naar kaneel smakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef shifto het volgende:
Het smaakt net als die hele hete kauwgom ballen die je vroeger altijd de benzinepomp haalde!
Op Google stond ook pepersquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet naar kaneel smaken
Aaah daar komt de aap uit de mouwquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
Is iedereen nou weer aan het meeten?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef babipangang het volgende:
[..]
Aaah daar komt de aap uit de mouw
Hier paar blokken bij hintham vandaan weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef babipangang het volgende:
Volgens mij was het toen net rellen op Hintham, half hintham afgezet door politie.
FC Den bosch had verloren van go ahead eagles, zal daar wel mee te maken hebben gehad danquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier paar blokken bij hintham vandaan weinig van gemerkt.
Paar uur terug was het idd wel druk in/om het stadion.
Meeten klinkt weer zo... tsja. We waren gewoon even wat aan het drinken omdat leuk en omdat weekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
Is iedereen nou weer aan het meeten?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meeten klinkt weer zo... tsja. We waren gewoon even wat aan het drinken omdat leuk en omdat weekend.
Leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:47 schreef BarrieButsers het volgende:
bossche bol gefixt jaja. Hoe was de meet? Deel het met de andere
Hoezo toen pas?quote:
Kater?quote:
Ja, in Vught, zonder mensen naast me. Precies zoals gepland. Uiteindelijk waren we met zijn vieren: shifto, DeJori, bdh en ik dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi MR
Gelukkig! En in Vught wakker geworden?Owja wie waren er uiteindelijk nog gekomen?
Nee alleen kei moe
Is dit een Skyrimgrap die ik niet snap of ben ik gewoon nog niet goed wakker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:08 schreef DeJori het volgende:
Word ik wakker: kan ik m'n wekker niet vinden. Probeer m'n licht aan te doen, geen licht. Fucking brak dus niet helemaal in de gaten wat er gebeurt. Ik uit bed, blijkt er een stop uit te liggen. Storm des doods?
Nee hoor, ik had gewoon geen stroom meer en ik raakte nogal in de war omdat ik nergens een wekker kon vinden ofzo, en ik nog niet wakker was. Daarnaast waait en regent het nogal, dus ja...quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dit een Skyrimgrap die ik niet snap of ben ik gewoon nog niet goed wakker?
Ah zo. Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gewoon geen stroom meer en ik raakte nogal in de war omdat ik nergens een wekker kon vinden ofzo, en ik nog niet wakker was. Daarnaast waait en regent het nogal, dus ja...
Moet ook wel, na die meet van gisterenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo. Komt wel goed schatje.
(Heb zoals je wel kunt merken vandaag een beetje een... rare bui.)
Wat hadden jullie allemaal nog gedaan joh? Ik was echt uuuren eerder thuis dan jullie!quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet ook wel, na die meet van gisteren
Wij zijn de stad in geweest. Meer specifiek hebben we bier gedronken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat hadden jullie allemaal nog gedaan joh? Ik was echt uuuren eerder thuis dan jullie!![]()
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wij zijn de stad in geweest. Meer specifiek hebben we bier gedronken.
Jij moet je de volgende keer ook een beetje toegeven aan de alcohol. Nu voelen die meets net als een AA-meet.quote:
Ja dat is ook echt een goed plan als je naar huis gebracht wordt door iemand die 300x begonnen is over slapen in zijn kelder en naast iemand zit die je dubieuze smsjes stuurt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jij moet je de volgende keer ook een beetje toegeven aan de alcohol. Nu voelen die meets net als een AA-meet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een goed plan als je naar huis gebracht wordt door iemand die 300x begonnen is over slapen in zijn kelder en naast iemand zit die je dubieuze smsjes stuurt.
Die opmerkingen maakte hij vorige week vrijdag, dus dat wist ik wel. Gisteren had hij er geen één gemaakt volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]dat wist je toen nog niet en jij stuurde dubieuze terug
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
Snap dat dat een grap was. Anders had ik wel gehuild tochhaha
of per direct naar Vught gefietst.quote:
Huh waarom?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef shifto het volgende:
Nee echt wtf. Er was gewoon politie op mijn nwacht db... Sad hoor. Morgen allle burwn uithoren wie t gedaan.had
Zo te horen is het veiliger als ik je volgende keer maar weer naar huis brengquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een goed plan als je naar huis gebracht wordt door iemand die 300x begonnen is over slapen in zijn kelder en naast iemand zit die je dubieuze smsjes stuurt.
Ik denk dat dat allemaal niet uit maakt. Dat er bij geen een van ons iets gaat gebeuren wat ze niet wil.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo te horen is het veiliger als ik je volgende keer maar weer naar huis breng
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:32 schreef shifto het volgende:
Lol kut telefoon poste mijn post van vorige nacht nog een keer! Maar goeiemorgen!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal niet uit maakt. Dat er bij geen een allen van ons iets gaat gebeuren wat ze niet wil.
Nee daarom. Zou ook raar zijn als je dat dan wel deed tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Muisraket het volgende:
Even serieus: ik vertrouw iedereen (en mezelf) er op dat er niets gebeurt waar ik geen zin in heb of waar ik de volgende ochtend spijt van heb.Als ik dat niet zou vertrouwen, zou ik sowieso al niet met jullie iets gaan drinken.
Fuck wat vetquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef shifto het volgende:
Volgens mij heb ik dit gisteren toegezegd.....:
[ afbeelding ]
Momenteel muts, je hebt mij vorige week nog gezien!quote:
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Momenteel muts, je hebt mij vorige week nog gezien!Kan toch nooit zo snel groeien
Het awesomeheidsniveau in dit topic is net gestegen met 83%quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk wel even je ogen erbij zien om het plaatje compleet te hebben hoor, maar goed dat je die foto gepost hebt!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het awesomeheidsniveau in dit topic is net gestegen met 83%
Nou, kzal zo eens kijken of ik een andere heb, kan er alleen nog maar 1 vinden maar mijn afro als super saiyin zitquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel even je ogen erbij zien om het plaatje compleet te hebben hoor, maar goed dat je die foto gepost hebt!
Ja maar in mijn herinnering is dat echt niet zo'n bos met haar geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Momenteel muts, je hebt mij vorige week nog gezien!Kan toch nooit zo snel groeien
Nog vetterquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Nou, kzal zo eens kijken of ik een andere heb, kan er alleen nog maar 1 vinden maar mijn afro als super saiyin zit
Ja, maar dat was net de grap!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:56 schreef Muisraket het volgende:
En op deze foto is het inderdaad awesome, op je ID was het vooral grappig.
Haha en die carnavalsfoto met een afro, die afro is wel nep toch? Had je het net zo goed kunnen laten staan!
quote:
quote:
Is het echt zo erg?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:00 schreef shifto het volgende:
Holy hell... Ik blader dus door mijn fotos, en die foto is echt het MINST erg! Als de meet een keer hier is laat ik de rest wel zien, dat mag niet uitlekken op het internet
Vaak alcohol zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:02 schreef shifto het volgende:
Ik ben ook echt niet fotogeniek. Ik schaam mij op die momenten alleen nergens voor, alleen als ik het weer terug zie
Eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Foto's van jezelf met alcohol op zijn altijd wtf
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
Ja, volgens mij was er ergens ook wel een verschil tussen hoe ik vorige week op de meet was en gisteren!Gisteren moest ik nog rijden dus moest nuchter blijven. Nam niet weg dat ik bdh even ging eagelen
Bij mij ligt het serieus zijn ook niet aan de alcohol maar meer aan de mensen die in mijn buurt zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
Ja, volgens mij was er ergens ook wel een verschil tussen hoe ik vorige week op de meet was en gisteren!Gisteren moest ik nog rijden dus moest nuchter blijven. Nam niet weg dat ik bdh even ging eagelen
Neequote:
Gebuurt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij ligt het serieus zijn ook niet aan de alcohol maar meer aan de mensen die in mijn buurt zijn![]()
Hebben jullie nog veel gebuurt?
Daarom moet je ook gewoon komen als we wat gaan drinken!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik echt wat gemist
Praten enzoquote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon naar de meet komen!
komen straks via mail ofzo als m'n tel aan m'n pc zitquote:
quote:
quote:
dat zijn over het algemeen inderdaad geen FB-waardige foto'squote:Op zaterdag 3 december 2011 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Foto's van jezelf met alcohol op zijn altijd wtf
Wel als DE Jori ze voor je editquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat zijn over het algemeen inderdaad geen FB-waardige foto's![]()
Dit. 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |