SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
's-Hertogenbosch #184: No pussies, just assholes
's-Hertogenbosch #184: No pussies, just assholes and AT
Ielquote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal de jori een dienst bewijzen
Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal de jori een dienst bewijzen
Ik laat je alle hoeken van de kamer zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^
Je TT was tof.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef DeJori het volgende:
Nah, duurt nog een kwartiertje ofzo..
Dan: Biefstuk!
Ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
Dan laat ik je vanavond passie zien in de slaapkamerquote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik laat je alle hoeken van de kamer zien.
Ik heb het shirt nu aanquote:
Prachtig hequote:
Zekerste weten!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Prachtig heVolgend jaar weer!
Wordt 12/1 de nieuwe 9/11?quote:
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef shifto het volgende:
Ben even naar huis rijden, eten en er is weer een nieuw deeltje!
Och, je bent pas ziek als op straat naar de lucht staart om te controleren of er geen draken rondvliegen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef shifto het volgende:
Op de Frontpage "Skimmen neemt weer toe"
Ik las "Skyrimmen neemt weer toe"
Ik was angstig voor "Rimmen neemt weer toe"quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef shifto het volgende:
Op de Frontpage "Skimmen neemt weer toe"
Ik las "Skyrimmen neemt weer toe"
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was angstig voor "Rimmen neemt weer toe"
[..]
[..]
They had their moments, maar idd..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Nee daarom deze. Dat plaatje is grappiger dan de laaste afleveringen
Hm Chuck vind ik niks aan!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef shifto het volgende:
[..]
They had their moments, maar idd..
Ook al geen nieuwe Chuck!
What is this...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Verzoek om TT verandering gehonoreerd..
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Elke chick in die serie is mooiquote:
Daarvoor keek ik altijd Pushing Daisiesquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Elke chick in die serie is mooihoe kun je dat niet leuk vinden, desnoods zet je het geluid uit
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarvoor keek ik altijd Pushing Daisies
Ik zit nu seizoen 1 te kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Nee daarom deze. Dat plaatje is grappiger dan de laaste afleveringen
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Misstique het volgende:
Lolquote:
Deze zaterdag?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
Sowieso komt zaterdagavond mij meestal beter uit
Dan toevallig niet want dan ga ik bowlen en stappenquote:
Wat een druk leventjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan toevallig niet want dan ga ik bowlen en stappen
Wat lief van jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
voor dejori.......?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Valt tegenquote:
Lekker rustig en kan vaak afspreken als mensen dat vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn er die dat erg vinden.
Kan je wel een paar uur minder fokken en gamen..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker rustig en kan vaak afspreken als mensen dat vragen
Ik game bijna nooit. En laatste tijd best veel lerenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je wel een paar uur minder fokken en gamen..
Dat leren is minderquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik game bijna nooit. En laatste tijd best veel leren
Ach later loont hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |