abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 23:22:09 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105079181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Dus elk ras heeft zijn racisten bedoel je. Natuurlijk is het racisme om tegen vermenging te zijn: het is mensen beoordelen en beteugelen op basis van hun ras.
Hoogopgeleide zwarte amerikaanse vrouwen klagen dat er weinig hoogopgeleide zwarte mannen zijn, en reken maar dat er uit de zwarte gemeenschap een hoop commentaar is als zo'n hoogopgeleide zwarte man dan ook nog eens met een blanke vrouw trouwt.
Dan wordt hem ook verweten dat hij niet bij z'n eigen ras blijft, door mensen van z'n eigen ras.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105080410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Leandra het volgende:
En dat is niet automatisch racisme, sterker nog; binnen andere rassen speelt die overtuiging soms nog sterker.
Want binnen andere rassen kan men er geen racistisch gedachtengoed op nahouden? :?
Krekker is de bom!
pi_105080559
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 02-12-2011 03:40:24 ]
pi_105080998
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef KoddigeKater het volgende:

[..]

Waar jij de fout in gaat, is dat je aanneemt dat dan razzzismie is! IQ is volgens een normaalverdeling gedistribueerd, waardoor er bij de blanken, Aziaten e.d. aan de linkerkant van die verdeling domme mensen te vinden zijn. Zo ook zijn er bij negers erg slimme mensen te vinden aan de rechterkant van de curve. Echter, als je iets van kansrekening weet, dan snap je dat de kans (en dus de grootte van die groepen) op hoge intelligentie (IQ>120) een enorm stuk kleiner is wanneer het gemiddelde op 80 ligt dan op 100.
Even los van het feit dat deze onderzoeken op inhoudelijk gebied (voornamelijk mbt de toegepaste methodiek) behoorlijk in twijfel zijn getrokken spreek je jezelf ook nog eens tegen. Zie:

quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef KoddigeKater het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat ik het niet goed was? Ik zeg alleen dat het hoogst ongebruikelijk is. Want dat is bevuiling van je genenpoel in deze huidige economische en maatschappelijke omstandigheden, waar het in meeste gevallen op intelligentie geselecteerd wordt. Je gaat toch ook geen bloedverwanten (zus en broer) met elkaar kruisen?
Met de nadruk op:

quote:
Zo ook zijn er bij negers erg slimme mensen te vinden aan de rechterkant van de curve
quote:
Want dat is bevuiling van je genenpoel in deze huidige economische en maatschappelijke omstandigheden, waar het in meeste gevallen op intelligentie geselecteerd wordt.
Het is sowieso gebruikelijk dat mensen een partner zoeken op vergelijkbaar intelligentieniveau. Waarom zou dat bij interraciale relaties opeens anders zijn?
Krekker is de bom!
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:02:00 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105081254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want binnen andere rassen kan men er geen racistisch gedachtengoed op nahouden? :?
Dat je vindt dat rassen niet vermengd moeten worden is iets anders dan iemand scheef aankijken omdat hij blank, zwart, aziatisch of paars met groene stippen is.

En het vreemde bij zwarte amerikanen is dat men aan de ene kant zo licht mogelijk wil zijn, maar aan de andere kant wordt de daadwerkelijke (vrijwillige) vermenging met blank vaak niet gewaardeerd door de eigen achterban.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:14:06 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105081764
IQ van 85 is van een aap, hoe kan men dan 70 hebben
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105081947
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Smoofie het volgende:
IQ van 85 is van een aap, hoe kan men dan 70 hebben
Hoe kom je daar nu weer bij :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:21:37 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105082067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat je vindt dat rassen niet vermengd moeten worden is iets anders dan iemand scheef aankijken omdat hij blank, zwart, aziatisch of paars met groene stippen is.
Daar reageerde ik niet op. Ik reageerde op het feit dat jij zei dat iets niet automatisch racistisch was OMDAT men het binnen andere rassen soms ook doet... Dit stukje:

quote:
En dat is niet automatisch racisme, sterker nog; binnen andere rassen speelt die overtuiging soms nog sterker.
Daarmee impliceer je dus dat men binnen andere rassen niet racistisch kan zijn. Als dit namelijk niet jouw uitgangspunt zou zijn, dan zou het feit dat men het binnen andere rassen ook deed totaal niet beinvloeden of het nu wel of niet racistisch was.

quote:
En het vreemde bij zwarte amerikanen is dat men aan de ene kant zo licht mogelijk wil zijn, maar aan de andere kant wordt de daadwerkelijke (vrijwillige) vermenging met blank vaak niet gewaardeerd door de eigen achterban.
Achterban? Zwarte Amerikanen zijn toch geen politieke partij met aanhang?

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat het merendeel van de zwarte Amerikanen zo licht mogelijk wil zijn.

En ik weet al helemaal niet waar jij vandaan haalt dat DIE groep zwarte Amerikanen die zo licht mogelijk wil zijn (geen idee hoeveel mensen dit betreft), dezelfde groep is die vermenging met blank niet waardeert...
Krekker is de bom!
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:22:52 #59
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105082110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer bij :')
Mijn huisdier is een aap, scoorde 85.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:23:58 #60
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105082160
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Mijn huisdier is een aap, scoorde 85.
|:(

Alsof jouw aap representatief is voor de rest v/d apen. Omgeving kan ook grote invloed hebben op het IQ. Ik denk dus dat apen in het wild vele malen hoger scoren!

;)
Krekker is de bom!
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:28:25 #61
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105082325
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

|:(

Alsof jouw aap representatief is voor de rest v/d apen. Omgeving kan ook grote invloed hebben op het IQ. Ik denk dus dat apen in het wild vele malen hoger scoren!

;)
Mijn IQ is volgens mijn moeder 162.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:04:19 #62
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105083351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef KoddigeKater het volgende:

[..]

Het is eerder de vermenging van de achtergronden, wat ongebruikelijk is. Het volgende plaatje illustreert dit aardig:
[ afbeelding ]
Om mezelf maar even te verlagen tot hetzelfde niveau:

Laten we vooral de mooie aspecten van cultuur 1 met lelijke aspecten van cultuur 2 vergelijken om een punt te maken :')

Mijn plaatje is ook meer bedoeld om te illustreren dat iedereen op basis van een eigen selectie wel dit soort plaatjes kan maken.

Ik heb overigens niks tegen een beschouwing en inhoudelijke analyse van verschillende culturen, maar dit soort plaatjes zeggen dus helemaal niks. De meeste mensen weten dat en sommigen vinden het plaatje misschien gewoon alleen grappig om te zien, maar bij jou denk ik dat er best een grote kans is dat je heilig in de waarheid van jouw plaatje gelooft :'(
Krekker is de bom!
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:04:43 #63
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105083364
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Mijn IQ is volgens mijn moeder 162.
^O^
Krekker is de bom!
pi_105084525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef error_404 het volgende:

-edit- Het is overigens Kentucky, een van de staten waar veel KKK-aanhangers zijn. Dat 'zou genoeg moeten zeggen'....
Dit. Ik ben zelf woonachting in Kentucky ( :') ) en men kan hier idd wel eens flink racistisch zijn. Ik heb even opgezocht waar de desbetreffende kerk is en die staat in Pike County, wat een gebied is in het oosten van de staat waar erg veel armoede heerst. Op de één of andere manier gaat armoede altijd hand in hand met racisme in de VS. Treurig ja.

Trouwens, de opa van een hele goede vriend (die toevallig uit het oosten komt van de staat) was een vooraanstaand persoon binnen de KKK :') . Toen was het echter meer een soort biljartclubje.
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:32:47 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105085666
Free Will Baptist Church :')

Een mix van sociaal darwinisme en nog slechtere argumenten gebruiken om uit te leggen waarom twee mensen beter niet zouden kunnen trouwen... :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:47:23 #66
351780 Piye
King of Kush
pi_105090573
Toch vind ik dit minder erg dan de Nederlandse weigerambtenaren. Dit zijn geen mensen in dienst van de overheid. Dit zijn gewone kerkgangers en het is goed dat ze de mogelijkheid hebben om achter hun eigen normen en waarden te staan. Ook voor dit stel is het positief om te weten wat al die mensen die je op zondag met een glimlach groeten daadwerkelijk over je denken.

Wmb is het onzinnig om discriminatie te verbieden omdat discriminatie in je hoofd zit. Je kan iemand verbieden te discrimineren, maar het voorkomen doe je toch niet. Ik vind ook niet dat het aan een overheid is om op te leggen hoe je over andere mensen moet denken en hoe je ze op basis daarvan moet behandelen. Wanneer dit resulteert in geweld is het een ander verhaal, maar discriminatie op zich moet gewoon kunnen vind ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je daar ook allemaal bewijzen voor of zijn dit vage verhalen van nog vagere websites. Dus ook je iq verhaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat iq verhaal nog best geloofwaardig vind. Het doel van intellect is namelijk dat je je kan redden in omstandigheden die buiten je normale aard liggen. Aangezien de mensheid in Afrika is begonnen liggen de Afrikaanse omstandigheden het dichtst bij de menselijke aard. Daarom is het niet zo heel gek om te stellen dat volkeren die juist uit Afrika zijn getrokken gemiddeld genomen meer intellect hebben ontwikkeld om zich zo te kunnen redden in deze nieuwe omstandigheden. Ik ben eerder benieuwd naar een verklaring voor waarom blanken meer empathisch vermogen zouden hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef KoddigeKater het volgende:

[..]

Ik stelde niet dat zwarten en blanken aparte rassen zijn. Ik stelde dat er onoverkomelijke graduaties bestaan tussen zwarten en blanken, en het tegen de ontwikkeling ingaat om ze te kruisen.
Alleen dan ga je er wel vanuit dat kruisingen zouden zorgen voor zwakker nageslacht. Terwijl in de praktijk je aan de ene kant juist nageslacht krijgt dat inderdaad het slechtste van beiden overneemt, maar aan de andere kant juist nageslacht dat het beste van beiden overneemt (en daartussen nog een aantal andere combinaties), waardoor het veel te kort door de bocht is om te stellen dat dat kruisen "tegen de ontwikkeling ingaat".
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:50:54 #67
351780 Piye
King of Kush
pi_105090695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat zwarte Amerikanen zo licht mogelijk willen zijn? Volgens mij is het eerder zo dat er een soort miniracisme is waarbij degenen met een hele donkere huidskleur vinden dat het beter is om zo donker mogelijk te zijn terwijl de mensen met een lichtere huidskleur juist "nooit zo zwart zouden willen zijn".
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_105091012
quote:
En het vreemde bij zwarte amerikanen is dat men aan de ene kant zo licht mogelijk wil zijn,
:?
Conscience do cost.
pi_105093595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Om mezelf maar even te verlagen tot hetzelfde niveau:

[ afbeelding ]
_O-
pi_105100049
CORRELATIE IS GEEN CAUSALITEIT

mensen toch ...
pi_105100445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef hydroven het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Bron

Als het geen rasicme is, wat is het dan wel?
Goede vraag, dat is dus nog niet duidelijk.
pi_105100536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef ems. het volgende:

[..]

:?
Niet alleen in de VS hoor, in Nederland kopen Surinaamse creoolse vrouwen en hun Afrikaanse evenknie zich suf aan huidbleekmiddel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:33:44 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_105100620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef KoddigeKater het volgende:
[ afbeelding ]

En het verschil zit hem alleen in pigment en botstructuur?
Alsof alle negers goed kunnen rennen.

De Afrikanen die steeds al die wedstrijden winnen komen steeds uit dezelfde paar hooggelegen dorpen in Kenia. Genetisch, fenotypisch; ja maar om dat rennen toe te kennen aan alle negers. Belachelijk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:41:29 #74
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_105100865
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS hoor, in Nederland kopen Surinaamse creoolse vrouwen en hun Afrikaanse evenknie zich suf aan huidbleekmiddel.
Daar heb ik nog nooit van gehoord moet ik zeggen, maar je moet maar eens op de gemiddelde foto letten van Beyonce ofzo, daar zorgen ze altijd dat ze er blanker uitziet dan dat ze daadwerkelijk is.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:43:59 #75
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105100939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:41 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord moet ik zeggen, maar je moet maar eens op de gemiddelde foto letten van Beyonce ofzo, daar zorgen ze altijd dat ze er blanker uitziet dan dat ze daadwerkelijk is.
Dat is bij veel sterren zo, zelfs als ze dat niet willen.
"Hoe lichter, hoe beter" lijkt het motto te zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')