abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:37:52 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105129777
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het blijft een lastige, ik weet niet of het een urban myth is, hier zegt wiki weer het tegenovergestelde: http://en.wikipedia.org/w(...)in_the_United_States

En de voorkeur voor een lichtere huid is er nog steeds: http://www.black-collegia(...)re_colorism_0607.htm

Het is iets wat er al heel lang inzit, vooral in de VS (en wellicht ook in landen met een koloniaal verleden), en of er tijdens de slavernij nou werkelijk een "voordeel" was voor mensen met een lichtere huid heeft kennelijk geen effect gehad op de illusie dat dat voordeel er wel zou zijn geweest.
Hoe dan ook moge zijn, ook onder de zwarte Amerikanen zal er niet één algemeen gedeelde opvatting hierover heersen. Er zullen zwarten zijn die juist meer neigen naar de lichtere huid en zwarten die dit juist weer minder vinden.

En daarnaast staat een voorkeur voor een lichtere huid nog niet in verband met de houding jegens het blanke ras, net zoals de voorkeur voor een donkere (zonnebank of zon) gebruinde huid niet per definitie in verband staat met de houding jegens het negroide ras.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:03:40 #102
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_105130348
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:16 schreef LXIV het volgende:
Het valt me wel op dat zwarte vrouwen die als mooi gepresenteerd worden eigenlijk altijd vrouwen zijn die fysiologisch erg veel op blanke vrouwen lijken, maar dan met een donkere huid.
[ afbeelding ]

Terwijl uiterlijk toch een uiterst subjectief iets is. Met andere woorden, als overal de blanke fysiologie als het ideaal gesteld wordt, dan gaat iedereen dat vanzelf mooi vinden. Maar je kunt per definitie niet zeggen dat het een beter is dan het ander. Pas was in in een hotel waar een negerinnetje bediende, en dat was echt heel mooi, alhoewel ze wel de typische negroïde trekken had (vooruitstaande kaak, platte neus, etc.). Maar ook jong, slank, athletisch, gladde huid, mooie ogen.
ja, helaas is het waar. Ik vind Kelly rowland mooier dan Beyonce, maar blijkbaar vinden de meeste beyonce mooier omdat ze een lichtere huid heeft. Bij donkere mannen lijkt het niet uit te maken. Maar om het westen hier de schuld van te geven, dat kan echt niet. Je moet gewoon trots op jezelf zijn, en zo straak je ook meer uit als je veel lacht en gelukkig lijkt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:07:46 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105130445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ja, helaas is het waar. Ik vind Kelly rowland mooier dan Beyonce, maar blijkbaar vinden de meeste beyonce mooier omdat ze een lichtere huid heeft. Bij donkere mannen lijkt het niet uit te maken. Maar om het westen hier de schuld van te geven, dat kan echt niet. Je moet gewoon trots op jezelf zijn, en zo straak je ook meer uit als je veel lacht en gelukkig lijkt.
Nou, het westen heeft niet zozeer de schuld als in dat dit bewust zo opgezet is. Maar als reclame's door westerse multinationals en westerse soaps geexporteerd worden naar de derde wereld dan exporteer je dat schoonheidsideaal automatisch mee.

Verder denk ik dat de meeste mannen zich niet zo veel van een schoonheidsideaal aantrekken en gewoon kijken naar gezondheid/vruchtbaarheid en dus ook een vrouw met typische kenmerken van een negerin aantrekkelijk kunnen vinden, maar dat die vrouwen zelf vooral zich richten op het westerse ideaal.

Dit is die Kelly? Vind ik toch ook echt een knappe vrouw hoor. Maar heeft wel Westerse trekken, ondanks haar vrij donkere huid.

Dit vind ik een typische negerin, die mooi is zonder dat zij op een westerse vrouw lijkt.
The End Times are wild
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:53:51 #104
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105131887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is die Kelly? Vind ik toch ook echt een knappe vrouw hoor. Maar heeft wel Westerse trekken, ondanks haar vrij donkere huid.

Dit vind ik een typische negerin, die mooi is zonder dat zij op een westerse vrouw lijkt.
[ afbeelding ]
Al denk ik dat je sowieso niet kan spreken over de typische negerin aangezien negers uit Oost Afrika er weer heel anders uitzien dan die uit west Afrika, etc

Volgens mij hebben Ethiopiers van nature bijvoorbeeld veel uiterlijke kaukasische trekken en dat komt volgens mij niet door vermenging met Europeanen (dit wil natuurlijk niet zeggen dat het westerse schoonheidsideal niet ook daar invloed heeft gehad):

Een of andere miss Angola:

Nou ja eigenlijk is het heel moeilijk een 'typische' negerin te vinden. Ik denk dat je daar simpelweg niet van kan spreken.

Bovenstaande plaatjes zijn echte negers/negerinnen,

maar die op onderstaande link ook:
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157624701692727/
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:55:11 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105131933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Al denk ik dat je sowieso niet kan spreken over de typische negerin aangezien negers uit Oost Afrika er weer heel anders uitzien dan die uit west Afrika, etc

Volgens mij hebben Ethiopiers van nature bijvoorbeeld veel uiterlijke kaukasische trekken en dat komt volgens mij niet door vermenging met Europeanen (dit wil natuurlijk niet zeggen dat het westerse schoonheidsideal niet ook daar invloed heeft gehad):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nou ja eigenlijk is het heel moeilijk een 'typische' negerin te vinden. Ik denk dat je daar simpelweg niet van kan spreken.

[ afbeelding ]

Die Noord-Oost Afrikanen zijn eigenlijk ook gewoon "kaukasiërs" qua afstamming. Alleen is hun huid donker.
The End Times are wild
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:04:16 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_105132171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die Noord-Oost Afrikanen zijn eigenlijk ook gewoon "kaukasiërs" qua afstamming. Alleen is hun huid donker.
Opvallend vind ik ook dat op die flickr link sommige van die stamleden een soort van spleetogen hebben (4e plaatje bovenste rij en 1e plaatje 3e rij). Ik vraag me af waar dat dan weer vandaan komt.
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:06:07 #107
eng, maar toch best lief
pi_105132228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, het westen heeft niet zozeer de schuld als in dat dit bewust zo opgezet is. Maar als reclame's door westerse multinationals en westerse soaps geexporteerd worden naar de derde wereld dan exporteer je dat schoonheidsideaal automatisch mee.

Verder denk ik dat de meeste mannen zich niet zo veel van een schoonheidsideaal aantrekken en gewoon kijken naar gezondheid/vruchtbaarheid en dus ook een vrouw met typische kenmerken van een negerin aantrekkelijk kunnen vinden, maar dat die vrouwen zelf vooral zich richten op het westerse ideaal.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ja, dat is kelly, ik vind eigenlijk alleen haar neus westers, en verder heeft ze geen volopteus lichaam met enorme kont. Dat had haar ook niet gestaan denk ik,

ik denk inderdaad dat veel vrouwen denken dat elk pietepeuterig dingetje elke man aantrekt. Manen zullen altijd voorkeuren hebben, maar wat ze niet willen is een sjaggie bitch. zo schijnen vrouwen arrogante mannen aantrekkelijker te vinden, terwijl mannen liever een lachende lieve (en zelfstandige vrouw)

wat een eisen allemaal :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:07:48 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105132273
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:06 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ja, dat is kelly, ik vind eigenlijk alleen haar neus westers, en verder heeft ze geen volopteus lichaam met enorme kont. Dat had haar ook niet gestaan denk ik,

ik denk inderdaad dat veel vrouwen denken dat elk pietepeuterig dingetje elke man aantrekt. Manen zullen altijd voorkeuren hebben, maar wat ze niet willen is een sjaggie bitch. zo schijnen vrouwen arrogante mannen aantrekkelijker te vinden, terwijl mannen liever een lachende lieve (en zelfstandige vrouw)

wat een eisen allemaal :P
Vrouwen hebben een heel ander idee van een knappe vrouw dan dat mannen hebben. Die wijzen een vrouw aan als 'knap', terwijl er voor een man totaal niks aan is, want 0,0 sexuele uitstraling.
The End Times are wild
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:08:14 #109
eng, maar toch best lief
pi_105132288
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Opvallend vind ik ook dat op die flickr link sommige van die stamleden een soort van spleetogen hebben (4e plaatje bovenste rij en 1e plaatje 3e rij). Ik vraag me af waar dat dan weer vandaan komt.
Afrika ( dus ook blanke afrikanen, noord afrikanen) is genetisch het meest divers, dus je vind daar alles en héel uitlopend :) , zwarte afrikanen met blanke, aziatische, arabische trekken iets wat je niet snel verwacht
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:10:22 #110
eng, maar toch best lief
pi_105132349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vrouwen hebben een heel ander idee van een knappe vrouw dan dat mannen hebben. Die wijzen een vrouw aan als 'knap', terwijl er voor een man totaal niks aan is, want 0,0 sexuele uitstraling.
Ja, vrouwen vinden vaak een vrouw knap die geen tieten en een kont hoeft te hebben, terwijl mannen sneller daar op af gaan. Ik vind Cassie Ventura bijvoorbeeld echt een sexy vrouw, al heeft ze geen tieten en ook geen kont. Zelfs met afgeschoren haar vind ik haar geweldig O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:21:46 #111
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_105143223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:10 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Ja, vrouwen vinden vaak een vrouw knap die geen tieten en een kont hoeft te hebben, terwijl mannen sneller daar op af gaan. Ik vind Cassie Ventura bijvoorbeeld echt een sexy vrouw, al heeft ze geen tieten en ook geen kont. Zelfs met afgeschoren haar vind ik haar geweldig O+
Ik let ook totaal niet op tetten of kont, maakt me echt weinig uit.
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  zaterdag 3 december 2011 @ 21:26:25 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_105145778
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland gaat de discussie over weigerambtenaren, in de VS gaan ze nog een stapje verder als het gaat om koppels met trouwplannen:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-gemengd-stel.dhtml (daar staat ook een foto)

Dit is toch van de gekke? Loepzuivere discriminatie, die kennelijk gewoon wordt gedoogd. En niemand verbindt er verder consequenties aan.
Even wat belangrijke zaken op een rij.

In Nederland gaat de discussie over weigerambtenaren. Mensen die in dienst staan van de overheid en weigeren een relatief nieuwe procedure uit te voeren

In dit geval gaat het over de VS waar 1 kerk weigert om een huwelijk te voltrekken op basis van wat waarschijnlijk een racistische motivering is.

Eigenlijk niet zo goed te vergelijken omdat kerken in de VS privaat zijn. Daar geldt wat mij betreft (ook hier in Nederland) de regel voor dat als jij een clubje hebt opgericht dat jij mag uitmaken wat dat clubje wel of niet doet zolang het maar binnen de wet valt.

Dat er ambtenaren in Nederland zijn die expliciet bij het solliciteren hebben aangegeven geen bezwaren te hebben bij het voltrekken van een homo-huwelijk en dan vervolgens aan werkweigering doen vind ik 1000x schrijnender.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_105146985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Opzich best een logische evolutie als je voorouders uit de woestein hebt, om de ogen tegen zand te beschermen ontwikkelden de Aziaten in Centraal iets vergelijkbaars, de oorspronkelijke inwoners van bv Zuid-China waren donker en hadden rondere ogen, zij leken nog het meest op de Melanesiers van vandaag.
  zondag 4 december 2011 @ 11:38:33 #114
eng, maar toch best lief
pi_105160259
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Ik let ook totaal niet op tetten of kont, maakt me echt weinig uit.
serieus? misschien als je ouder wordt ga je daar meer op letten
pi_105198700
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef KoddigeKater het volgende:
Ik vind het anders wel vrij rationeel? Je kruist toch ook geen ezel en een zebra?
Mensen zoals jij moeten ze gewoon eens preventief laten onderzoeken in het PBC :')

Maar ach, je zal wel pas een jaar of 13 zijn, dus er is nog hoop. Verstand komt met de jaren.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 14:59:34 #116
137949 Disana
pi_105209908
quote:
Gulnare Free Will Baptist Church: Kentucky Congregation Overturns Ban On Interracial Couples

PIKEVILLE, Ky. — An eastern Kentucky church under a firestorm of criticism since members voted to bar mixed-race couples from joining the congregation overturned that decision Sunday, saying it welcomes all believers.

Stacy Stepp, pastor of the Gulnare Free Will Baptist Church in Pike County, told The Associated Press that the vote by nine people last week was declared null and void after it was determined that new bylaws can't run contrary to local, state or national laws. He said the proposal was discriminatory, therefore it couldn't be adopted.

Stepp said about 30 people who attended church services voted on a new resolution that welcomes "believers into our fellowship regardless of race, creed or color."

The issue came up at the tiny all-white Appalachian church after the daughter of church secretary Dean Harville visited over the summer with her boyfriend, who is from Africa, and the two sang for the congregation.

Harville said he was approached in August by Melvin Thompson, the church member who crafted the resolution to bar mixed-race couples, and was told that his daughter and her boyfriend were no longer allowed to sing at the church.

Thompson has said he is not racist and called the matter an "internal affair."

Stepp said the Sandy Valley Conference of Free Will Baptists declared the vote on Thompson's resolution null and void during a meeting on Saturday.

He said he told church members on Sunday about the decision and proposed a resolution to promote "peace, love and harmony."

He said the resolution to welcome all believers passed with a unanimous vote.
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000009
  maandag 5 december 2011 @ 16:46:37 #117
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105214240
Onderzoek: Mensen van gemengd ras zijn mooier en hebben meer succes.

Iets wat je in ieder geval niet kunt zeggen van die inteelt-gereformeerden. Ik zou zeggen dat een beetje "vers bloed" in bepaalde schaapskuddes des heeren hard nodig is ivm de volksgezondheid.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_105214501
En zo kwam alles toch nog goed.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 16:53:25 #119
137949 Disana
pi_105214541
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
En zo kwam alles toch nog goed.
Mja, ik zou toch voor zo'n kerk bedanken als ik zoekende was.
pi_105214892
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Mja, ik zou toch voor zo'n kerk bedanken als ik zoekende was.
Gewoon religie afschaffen ^O^
  maandag 5 december 2011 @ 17:05:15 #121
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_105214996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Veel van de mooie vrouwen op die plaatjes zijn van gemengd ras.

Volgens mij heeft Leila Lopes, die Miss Angola die nu ook Miss Universe is, wat Khoisan bloed. Khoisan zijn voorwaar geen slechte keuze als je op zoek bent naar een vrouw om succesvol nageslacht mee op de wereld te zetten: Khoisan staan genetisch gezien van alle homo sapiens zo'n beetje het verst van ons Noord-Europeanen af. Trouwen met zo'n vrouw garandeert dus maximale hybridisatie, en dus een grotere kans op mooi en succesvol nageslacht.

Overigens staan Khoisan genetisch gezien ook ver van bantoes af. En bantoes kennen in vergelijking met Noord-Europeanen een gigantische genetische variatie. Vandaar dat zo'n bantoe-khoisan hybride wel een lekker wijf moet zijn. :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')