Ik moest wel, je had me gedrogeerd...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef error_404 het volgende:
Ik had een zelfde soort 1e date, maar zij bleef meteen slapen.
Het staat in KLB en heb daardoor geen reden om aan de waarheid te twijfelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik het verwerkt. Zullen we het nog eens over doen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik was gewoon een beetje geschokt TS, nadat ik je moeder had ontmoet.Had je daar niet even NSFW neer kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik het verwerkt. Zullen we het nog eens over doen?
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
kun je der niet gewoon een bloemenkrans sturen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Nu een week later, hoor ik helemaal niets van haar. Op smsjes reageert ze niet, als ik online verschijn op FB, gaat ze direct offline. Als ze mij niet leuk vind kan ze dat toch eerlijk zeggen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Catkiller het volgende:
Ze is je niet waard. Zeg maar dat je oud-oom zich omdraait in zijn graf om haar achterlijke gedrag.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Pharkus het volgende:
Misschien wacht ze op een familielid aan haar zijde, zodat ze je weer uit kan vragen.
Dit dus. Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een goed idee man! Vreemd dat ze niets meer laat horen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
4 Funarals and a wedding is een film.
Precies, beter was TS gaan schatzoeken op het kerkhof.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Oke dit is echt te erg voor woorden
een date hoort toch leuk te zijn, en dan neem je haar mee naar een trieste begrafenis.
niet gek dat ze niets meer laat horen
Ik heb de film gezien maar herken het niet meerquote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef Fokpop het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1411238/ deze film?
Nee een romantisch onderonsje met je date en de oom lijkt mij best lust opwekkend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Piye het volgende:
Ben ik de enige die het wel een mooi idee voor een eerste date vind?
Maar dat meisje wist dat toch wel vantevoren, die kon toch ook wel even aan een bel trekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je eerste date meenemen naar een begravenis![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet echt de grootste, onhandigste, wereldvreemdste, eenzaamste, ongevoeligste, meest gestoorde persoon zijn die er rondloopt. Geen wonder dat je vrijgezel bent.
tja... een date zeg je niet zomaar af. Alleen al om te bewijzen dat die begrafenis geen smoes is kan je haar beter meenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar dat meisje wist dat toch wel vantevoren, die kon toch ook wel even aan een bel trekken
O, misschien heb ik dan niet goed gelezen. Dacht dat het meisje van niets wist daarom vond ik het nogal ziek en een onsmakelijke actie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar dat meisje wist dat toch wel vantevoren, die kon toch ook wel even aan een bel trekken
Ik weet het ook niet, maar lijkt me niet dat je het meisje als een sociopaat zomaar meeneemt naar een begrafenisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
O, misschien heb ik dan niet goed gelezen. Dacht dat het meisje van niets wist daarom vond ik het nogal ziek en een onsmakelijke actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, ik weet een lueken garp.
Als ze belt he, en ze zegt sorry he, weet je wat je dan moet zeggen?Die zag ik gelukkig niet van mijlenver aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutkikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS? Je bent nog vergeten antwoord te geven. Gaarne.
Ongetwijfeld. Maar ik moest wel lachen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik hoop zo erg dat dit een troll is
tevens dit!quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik hoop zo erg dat dit een troll is
Neequote:Zo gezegd, zo gedaan. Na de begravenis heb ik haar voorgesteld aan de familie en hebben we samen buiten nog kletst. Was een goede klik en kreeg het idee dat ze mij wel leuk vond. Heb haar daarna thuis gebracht![]()
Geloof me, ze vond je leuk. Met de nadruk op vond. Zie hierboven. Ben je serieus? Anders een hele goeden troll.quote:Dates die niet eerlijk tegen je durven te zeggen dat ze je niet leuk vinden
Als ze belt he, en ze zegt sorry he, weet je wat je dan moet zeggen?kut ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw: begraVenis, serieus?Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
Als ze belt he, en ze zegt sorry he, weet je wat je dan moet zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Dus TS is sinds enige tijd weer vrijgezel en besloot weer eens te ' daten' .
Om een lang verhaal kort te houden: date en ik kenden elkaar al een tijdje en op haar initiatief hadden we dus vorige week afgesproken. Het klikte altijd wel tussen ons, dus leek me leuk om daar op in te gaan. Helaas overleed een ver-familielid (oud-oom) in diezelfde week, dus in eerste instantie kon de date niet doorgaan. Nu weet ik dat voor een 1e date orginaliteit belangrijk is. Bios etc is afgezaagd. Het is ook belangrijk een soort band te creeren, dus moet je tijdens een date samen iets meemaken.
Het leek me dus wel bijzonder om haar mee te nemen naar de begravenis van mijn oud-oomIn de eerste plaats omdat je dan samen iets ' meemaakt' wat bijzonder is (meeste dates doen dat niet) en in de tweede plaats, veel belangrijker, zij gelijk kennis kan maken met de familie.
Zo gezegd, zo gedaan. Na de begravenis heb ik haar voorgesteld aan de familie en hebben we samen buiten nog kletst. Was een goede klik en kreeg het idee dat ze mij wel leuk vond. Heb haar daarna thuis gebracht![]()
Nu een week later, hoor ik helemaal niets van haar. Op smsjes reageert ze niet, als ik online verschijn op FB, gaat ze direct offline. Als ze mij niet leuk vind kan ze dat toch eerlijk zeggen.
Dates die niet eerlijk tegen je durven te zeggen dat ze je niet leuk vinden
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Het staat in KLB en heb daardoor geen reden om aan de waarheid te twijfelen...
AUAYHAUAHAUHWUAHAUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Dus TS is sinds enige tijd weer vrijgezel en besloot weer eens te ' daten' .
Het leek me dus wel bijzonder om haar mee te nemen naar de begravenis van mijn oud-oom
kom op het is Leonidas, alles van hem is serieus en waarquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef haan33 het volgende:
Gast, je eerste date naar een begrafenis! Dit moet wel een troll van de bovenste plank zijn
quote:
Suffe hut dat je bent. Da's toch hardstikke origineel! Doet een vent een keer wat origineels is het weer niet goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Oke dit is echt te erg voor woorden
een date hoort toch leuk te zijn, en dan neem je haar mee naar een trieste begrafenis.
niet gek dat ze niets meer laat horen
Dat was echt fantastisch!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik nam de vorige keer een grietje als 1e date mee naar mijn aambeienbehandelingsafspraak in het ziekenhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |