SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.

Nopquote:

Met een beetje mazzel komt er een massagemat voorbij, voor de volgende huntquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef bambino het volgende:
Krijg zere reet van 10 uur achter pc zitten_!

Een geurtjequote:Op donderdag 1 december 2011 10:30 schreef bambino het volgende:
haha strak plan
Eindelijk verkocht.
Next!

No clue, vind het wel handigquote:

ook daar hoor ik hem nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all daar komt bel niet op ibood.nl zelf

Hier ben je een receiver voor nodig, dit is een passief setje.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand enig idee of je dit spul gewoon in kan pluggen of dat je nog een versterker ofzo nodig hebt?

of dit direct op je tv kan? dat lijkt me sterk. Denk wel dat je een soort van receiver nodig gaat hebben. Kan ook een dolbysurround dvd setje zijn bijvquote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand enig idee of je dit spul gewoon in kan pluggen of dat je nog een versterker ofzo nodig hebt?

uiteraard, en een subquote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hier ben je een receiver voor nodig, dit is een passief setje.

dus jij hebt de boxquote:Op donderdag 1 december 2011 10:35 schreef bambino het volgende:
Ik wel Nick
Speakers zijn wel enorm vet, ik kan het niet eens kwijt hier.

...quote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef RockabeIIa het volgende:
ik baalde even van mijn plakpoep maar zie dat ik niks gemist heb

Nop, liep vast bij de bank helaas.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef NickB het volgende:
[..]
dus jij hebt de box? mijn broer is serieus 2 boods ervoor gaan slapen
Thanks for sharingquote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef RockabeIIa het volgende:

…quote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef RockabeIIa het volgende:

4 uur half 5, zoietsquote:

Vieze modquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
was gewoon een grapje gossiepikkie

50 euro met een mogelijke waarde van 200-400 euro.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Wootism het volgende:
WTF is die box dan? En waarom zit iedereen er op te geilen?

Random shit voor weinig geld.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Wootism het volgende:
WTF is die box dan? En waarom zit iedereen er op te geilen?

Wat had je dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef bambino het volgende:
[..]
50 euro met een mogelijke waarde van 200-400 euro.
Vorige hunt had ik er een, nieuweprijs van inhoud (volgens tweakers) was ruim 300 euro

OXX Tubequote:

En alles daarna verkocht? :pquote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef bambino het volgende:
[..]
OXX Tube
Panasonic DMC-ZX1 digitale camera
EVA2000 Media Player
Shampoo
USB Aquarium
dat was het geloof ik.

aquarium staat naast me pc, wel grappig maar niet boeiend.quote:

Och dat flauwe gedoe altijd van mensen die geen box willen of konden bemachtigen.quote:

Ik zat net even naar een review te kijken, volgens hifi.nl waren alleen de fronts voor 300 euro per paar al een erg goede deal. Dus als je nog speakers nodig bent en niet teveel wil betalen, dan zit je hier heel erg goed mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Deze prijs is overigens wel serieus goed.

quote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Och dat flauwe gedoe altijd van mensen die geen box willen of konden bemachtigen.

Damn lekkere inhoudquote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Och dat flauwe gedoe altijd van mensen die geen box willen of konden bemachtigen.
Ik had ook een box. Camcorder verkocht voor 350 euro, Oxx tube gebruik ik af en toe, Archos tablet gebruik ik ook. Shampoo is op. USB fishtank weggegeven. Batterijlader weggegeven. Band Hero (spel) ligt nog ergens, USB hub weggegeven.
Ik was er blij mee hoor (maar heb ook wel boxen gezien waar ik nietzo blij mee zou zijn..)

lolwhutquote:

quote:

op 1dagskoopje?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:46 schreef Wootism het volgende:
Die moderator in die chat denkt dat de leukste hunt hierna komt... zal me benieuwen

jahquote:

haha bijgeloofquote:

Ik zou niet al te lang meer denkenquote:

Maar aangezien hij volgens mij niet meer weet dan wij...quote:

nop hij heeft niks met ibood ofzo te maken dus hij weet net zo veel als wijquote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Maar aangezien hij volgens mij niet meer weet dan wij...

Als je een betaalbaar 5.1 speaker setje zoekt zal je waarschijnlijk niet snel iets beters vinden.quote:

Ik vind ze zeker wel vet eruit zien, maar idd smaak. Kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk en deze zijn geloof ik wel heel goed. Mja blijft een hoop geldquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Over die boxen? Ik vind ze echt monsterlijk lelijk. Maar smaken verschillen hè.

quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zou niet al te lang meer denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |