Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt een krent, de meeste dingen vind ik te duur
Ja, zo denk ik er ook altijd over.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt een krent, de meeste dingen vind ik te duur
Morguhquote:
Klopt en acer is paupermerk.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat die Acer Liquid MT niet hard loopt verbaast me niets, die functies zitten toch allemaal al lang en breend in een Smartphone?
Ik ook niet, niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb ook nog steeds geen smartphone, sowieso niet.
Zag wel iets langskomen van cinderella, maat weet ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef delano.888 het volgende:
Mogguh.
Ik zocht maar 1 ding, een dekbed waarvan 1 lengte 200 is, en die is niet langsgekomen nog
ik heb de website nu 5x geopend. Klinkt heel gezellig jungle bells-achtigquote:
Opgezocht, 240x220 is echt te grootquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Zag wel iets langskomen van cinderella, maat weet ik niet
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
oh grutjes jut en jul bij elkaar
mogge
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
oh grutjes jut en jul bij elkaar
mogge
Nuttig ook, heb je alleen nog een draadloos scherm nodig.. Of een verrekijkerquote:30 meter draadloze bewegingsvrijheid
Haha tuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
gewoon weten over wie ik het had ook he
Kan wel handig zijn als je PC op de TV staat aangesloten, iets anders kan ik ook niet bedenken ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Nuttig ook, heb je alleen nog een draadloos scherm nodig.. Of een verrekijker
Deze gaat wel even duren inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie bood om effe koffie bij te zetten
quote:
Dat weet je soms nooit met iboodquote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef Audreyoot het volgende:
hoe zat het met de levertijd vorige keer? Krijg je het nog voor de kerst binnen?
Goede vraag inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef Audreyoot het volgende:
hoe zat het met de levertijd vorige keer? Krijg je het nog voor de kerst binnen?
lol dat heb ik nog niet gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef delano.888 het volgende:
1x heb ik 9 weken gewacht, en toen annuleerde ibood het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |