SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Vind het wel grappig dat ik ze tot nog toe allemaal heb geopendquote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef RockabeIIa het volgende:
zo bij bent echt gefixeerd op nieuwe topics openen!
Sommige waren wel ok, maar daar waren er maar 1 of 2 van dus die waren zo weg.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:12 schreef Gitaarmat het volgende:
die laptops van vannacht ook, dat zijn gewoon verouderde modellen geloof ik, die kun je op meerdere plekken voor dat geld vast wel halen
Hij is er nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2011 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme ik wil dat slot hebben, werkt Rabo iDeal niet.
Dan heb je wel dubbele verzendkosten ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef bambino het volgende:
Als je slot echt wilt hebben en het lukt je niet, dan kan ik het wel voor je bestellen, moet je wel snel zeggen
wel 2x verz. kosten natuurlijk dan hequote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef bambino het volgende:
Als je slot echt wilt hebben en het lukt je niet, dan kan ik het wel voor je bestellen, moet je wel snel zeggen
Ik ga niet blind een laptop bestellen, 30 euro kan ik een keer risico lopen, 300-500 no way.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef Che_ het volgende:
Als er een laptop koopt moet je bestellen, koop ik het over van je
Yup, dit is niet echt boeiend ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef bambino het volgende:
Jammer dat dit niet 2TB is voor die andere prijs (69,95) dan had ik het wel gedaan.
Enige reden dat ik het mooi vind is usb 3.0 dat heb ik in me pcquote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Yup, dit is niet echt boeiend ..
Niet voor de externe schijven ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet gek met de huidige HDD prijzen...
Wat is 500 euro nou manquote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga niet blind een laptop bestellen, 30 euro kan ik een keer risico lopen, 300-500 no way.
ibood refreshed ook zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is die site die auto refreshed?
Die doet bij mij een beetje raar nu.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef bambino het volgende:
[..]
ibood refreshed ook zelf
Anders http://ibood.trivix.nl/ "vertraging geen"
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt een krent, de meeste dingen vind ik te duur
Om eerlijk te zijn ben ik dat dan ook wel, want meeste dingen zijn zelfs in de hunt ook wel duur of het is iig veel geld om uit te gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Ja, zo denk ik er ook altijd over.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Morguhquote:
Klopt en acer is paupermerk.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat die Acer Liquid MT niet hard loopt verbaast me niets, die functies zitten toch allemaal al lang en breend in een Smartphone?
Ik ook niet, niet nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb ook nog steeds geen smartphone, sowieso niet.
Zag wel iets langskomen van cinderella, maat weet ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef delano.888 het volgende:
Mogguh.
Ik zocht maar 1 ding, een dekbed waarvan 1 lengte 200 is, en die is niet langsgekomen nog
ik heb de website nu 5x geopend. Klinkt heel gezellig jungle bells-achtigquote:
Opgezocht, 240x220 is echt te grootquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Zag wel iets langskomen van cinderella, maat weet ik niet
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
oh grutjes jut en jul bij elkaar
mogge
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
oh grutjes jut en jul bij elkaar
mogge
Nuttig ook, heb je alleen nog een draadloos scherm nodig.. Of een verrekijkerquote:30 meter draadloze bewegingsvrijheid
Haha tuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
gewoon weten over wie ik het had ook he
Kan wel handig zijn als je PC op de TV staat aangesloten, iets anders kan ik ook niet bedenken ..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Nuttig ook, heb je alleen nog een draadloos scherm nodig.. Of een verrekijker
Deze gaat wel even duren inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie bood om effe koffie bij te zetten
quote:
Dat weet je soms nooit met iboodquote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef Audreyoot het volgende:
hoe zat het met de levertijd vorige keer? Krijg je het nog voor de kerst binnen?
Goede vraag inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef Audreyoot het volgende:
hoe zat het met de levertijd vorige keer? Krijg je het nog voor de kerst binnen?
lol dat heb ik nog niet gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef delano.888 het volgende:
1x heb ik 9 weken gewacht, en toen annuleerde ibood het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |