Lekker joh.quote:
Ja.quote:
dat is inderdaad jammer, en sommige dingen (helaas zalm enzo) die echt ontdooid waren liggen nu in de klikoquote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een ellende.Heb je pech dat het nog niet vriest buiten.
Dat is zondequote:Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad jammer, en sommige dingen (helaas zalm enzo) die echt ontdooid waren liggen nu in de kliko
Ja ik las hetquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister was ik blij, vandaag ben ik boos
Doe ik zo meteen als hij thuis isquote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar begrijpt jouw vent dat niet.. SLA HEM!
quote:
Afblijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
Maar je bent mijn middelpunt, niet de zijne
No worries, strictly platonischquote:
quote:
Ik moet eens een tondeuse kopen, dat is goedkoperquote:
Dat is een goede investeringquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet eens een tondeuse kopen, dat is goedkoper
Wegbranden ookquote:
Nicequote:Op vrijdag 2 december 2011 07:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
We zijn geslaagd voor een nieuwe koelkast, ik heb er 1 uit de lucht geschoten
http://www.mediamarkt.nl/(...)59,14801,179509.html
Ik dacht een digitale toets te moeten maken, maar ik moest eerst uit het boek werken bleek.quote:
Geef hem een kus van mequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoo.. even tas inpakken, haar doen, naar school 2 uurtjes, en dan naar René
Dat is geil en ordinairquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kus is beschaafd, een zoen daarentegen.
zo oprecht ben ik dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat fijn dat je dan ook echt hallo zegt.Sommige mensen kondigen het alleen aan.
Jieheaaaaaa!!quote:
quote:Leraar: "Wie de volgende vraag beantwoord mag naar huis"
*Leerling gooit tas uit het raam*
Leraar: "Wie deed dat?"
Leerling: "Ik! Adios!"
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jieheaaaaaa!!
ik moet nog een uur werken en dan begint de mijnes
Ohw, dat redden jullie nog welquote:
doe eens spoilertjequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
De liedjes die de kandidaten gaan zingen vanavond![]()
Vast weer Adele en Anoukquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
De liedjes die de kandidaten gaan zingen vanavond![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:45 schreef Pheno het volgende:
Omdat die Evers geen andere liedjes kan drummen
Dat laat zijn ego helaas niet toe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Dan drumt-ie maar een paar liedjes niet ofzo
Nja niet op Adele, wel op mensen die Adele verneuken. En dat dan zes keer per aflevering twintig weken op rij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nja niet op Adele, wel op mensen die Adele verneuken. En dat dan zes keer per aflevering twintig weken op rij.
2 teams, die van N&S en van Angelaquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Zijn vanavond eigenlijk alle kandidaten aan de beurt of de kandidaten uit 2 teams?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Al gevonden. VOlgens mij ken ik sommige liedjes niet eens.
En bij sommige zet ik mijn vraagtekensOver die twijfel ik of dat wel klopt. Kan ook zijn dat ze die online hebben gezet vanwege de rechten van het liedje die hij wel zal zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig, maar als je wilt winnen moet dit ook kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Loting EK:
Nederland
Duitsland
Denemarken
Portugal
Geweldig
saaie loting is saai...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Pittig, maar als je wilt winnen moet dit ook kunnen
Ik heb mooi al vakantie met het EK, dat wordt leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Pittig, maar als je wilt winnen moet dit ook kunnen
Zeker geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Loting EK:
Nederland
Duitsland
Denemarken
Portugal
Geweldig
En irriteren aan Ronaldoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker geweldig
Baal wel dat het niet Gdansk wordt
Portugal en Denemarken lukt wel, Duitsland wordt moeilijk
Zin in
Joah, wordt wel watquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja huilie Ronaldo
Ben blij met de loting, lekker spannende pot
Ow en Spanje - Italië
Zo zin in het ek.quote:
Dat je zin hebt in die reisquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo zin in het ek.Van het weekend even zoeken hoelang het reizen is
9 juni tegen Denemarken wil ik erbij zijngna gna.....
Jammer dat tegen Duitsland door de weeks ismaar ach dat overleven we ook wel weer
Jaquote:
Ja dat is ook wel zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaDe voorpret, al die Nederlanders die richting Oekraïne reizen
heb het zo naar mij zin gehad richting Basel en in Basel
Geweldige belevenis
Ik ook....o wacht ik weet het alquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen.. Benieuwd naar m'n cadeautjes!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
O ja vandaag mijn vader
Ik had een doosje rosé gekocht bij de Lidl, omdat ik daar verder haast nooit kom en blijft toch goed, kom ik vaderlief tegen, hij: is dit voor het weekend
Ik heb hem op jankende koks staatquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik durf hem nog niet op 4 te zetten ivm met gtst
Hij staat uit nuquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen.. Benieuwd naar m'n cadeautjes!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kut mijn vader is natuurlijk nog steeds jarig op 9 juni
Nu al?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom ik net achter in de autoWas al helemaal aan het plannen om in een kroeg te gaan kijken
ow ja dat gaat in 2012 gebeuren tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu al?
Wie weet is de wereld wel vergaan dan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat gaat in 2012 gebeuren toch
Alleen in de filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar volgens sommige toch ook in het echtquote:
In principe wel, maar moest vandaag boodschappen, laatste kado's, mee met Ian naar de tandarts, huisje doen en strijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar volgens sommige toch ook in het echt
Ik geloof er niet in..... maar toch
Whoehoe ik heb zo'n fijn dagje gehad, ik ben helemaal happy.
Siepie hoe was je vrije dagje vandaag? Lekker zeker om op vrijdag vrij te zijn
Joah...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
In principe wel, maar moest vandaag boodschappen, laatste kado's, mee met Ian naar de tandarts, huisje doen en strijken
Maar goed dat hoeft het weekend niet meer dus
ja die kon ik niet betalenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Ik heb al een raket gereserveerd
Morgen eerst proef diploma zwemmen van J, wat inhoudt dat als dat lukt hij hem eigenlijk al heeft en dat volgende week het feestje erbij komt, en dan morgenavond sintje vieren, dan is er weer rustquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker hoor
Weekend gewoon lekker niks doen
Ow en sinterklaas vieren? Of pas echt 5 december?
We liften wel met Benny meequote:
ja ruimte zat....quote:
tot 7 januariquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen eerst proef diploma zwemmen van J, wat inhoudt dat als dat lukt hij hem eigenlijk al heeft en dat volgende week het feestje erbij komt, en dan morgenavond sintje vieren, dan is er weer rust
Dat is gezelly, dat is niet te vergelijken met 2 hyper kidsquote:
Echt hequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Die winkel uit het livetopic![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga van de week ff langs... is 10 minuten van school
Je hebt mijn adresquote:
Wat, wat, wat?quote:
quote:
Klinkt wel goed trouwensquote:
Boek enzo en 300quote:
Ik ga niet klikken hoorquote:
Er is ook een opvolger, die ik ook ga halen denk ik. Deze.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt wel goed trouwens
Ff op lijstje voor kerst zet
Nu even Ian roepen dat hij hier moet lezen
Vetquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
Een stuk vond ik echt zo tof he.
In de jaren 80 was er in Amerika echt gigantische criminaliteit, moorden, overvallen etc. Alle deskundigen voorspelden dat dit in de jaren 90 nog veel erger zou worden. En toen het de jaren 90 werd zeg maar, daalde opeens de criminaliteit met 50%. Poilitie en burgemeesters enzo allemaal stoer praten dat nieuwe technieken en strenger straffen etc. de reden daarvan waren en dat werd gewoon door de media geloofd.
Levitt heeft dat bestudeerd en kwam achter de echte reden. In de begin jaren 80 werd abortus gelegaliseerd in de VS en veel arme c.q. alleenstaande ouders maakten hier gebruik van omdat ze dachten er toch niet voor te kunnen zorgen. Die ongeboren kinderen zouden rond de jaren 80 dus de leeftijd bereiken van dat ze in principe op het verkeerde pad terecht zouden komen, maar die generatie was er simpelweg niet dus konden ze ook niet voor overlast zorgen..
[..]
Er is ook een opvolger, die ik ook ga halen denk ik. Deze.
Nee gekkiequote:
Dat zeg ikquote:
Ik wil het echt lezen, ik hou daarvan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Het hoofdstuk waar ik nu in bezig ben heet 'waarom drugsdealers bij hun moeder wonen'![]()
. Gaat over het feit dat iedereen denkt dat drugsdealers tonnen aan geld ophalen altijd etc. maar dat 3/4de nog minder geld verdiend dan het minimumloon en dat ze allemaal hele rare capriolen uit moeten halen wil het een beetje verdienen en dat er daarom ook zoveel van die runners op de grens van VS/Mexico opgepakt worden.
Toen het boek een uiteen werd gezet in een hoorcollege vertelde mijn docent alleen maar over makelaars, dat je denkt dat ze het beste met je voor hebben omdat zij een procent van de verkoopprijs krijgen, maar als een huis bijvoorbeeld voor 200.000 kan worden verkocht dat ze nooit veel moeite doen voor bijvoorbeeld 210.000 omdat de opbrengst voor hun niet in verhouding staan met al het extra werk dat ze dan moeten verrichten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het echt lezen, ik hou daarvan.
Het boeit me nu alquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen het boek een uiteen werd gezet in een hoorcollege vertelde mijn docent alleen maar over makelaars, dat je denkt dat ze het beste met je voor hebben omdat zij een procent van de verkoopprijs krijgen, maar als een huis bijvoorbeeld voor 200.000 kan worden verkocht dat ze nooit veel moeite doen voor bijvoorbeeld 210.000 omdat de opbrengst voor hun niet in verhouding staan met al het extra werk dat ze dan moeten verrichten.
Dus ik dacht; oh zal wel zo'n saai boek worden, met allemaal van die nutteloze zooi. Maar het is echt een tof boek tot nu toe met allemaal op zich hele logische dingen als je het leest, maar waar je zelf eigenlijk nooit aan zult denken, en alles lost hij zeg maar op door gigantische hoeveelheden data te verwerken en daar patronen in te zoeken.
Dat komt denk ik gewoon door mijquote:
Dat denk ik ookquote:
quote:
quote:
Die kerstman toch hihiquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Misschien geeft de kersman wel het tweede boek aan moi.
Hahaquote:
Jongste moet straks "proef"diplima zwemmen, ik leef meequote:
Oooohwquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste moet straks "proef"diplima zwemmen, ik leef mee
Uiteraard, want ik ben altijd liefquote:
Ik hoop het voor hem, het is anders zo zieligquote:
quote:
Heel veel succesjes voor hem!quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste moet straks "proef"diplima zwemmen, ik leef mee
Het zal vast wel goedkomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, het is anders zo zielig
Zal ook welquote:
Ik ook eindelijk, en nu nog 20.000 goodsquote:
Wuutquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook eindelijk, en nu nog 20.000 goods
Met die pier, dan komt aan de zijkant die kapitein weer en de 5e is 20.000 goods, nu had ik al veel storage maar pfffquote:
Straks wel weer sneeuw en al die lichtjes op je huizenquote:
Ik al die tijdgebonden goals, die klik ik niet aan steedsquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Met die pier, dan komt aan de zijkant die kapitein weer en de 5e is 20.000 goods, nu had ik al veel storage maar pfff
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik doe toch niks met die bootjes
Bij tijdgebonden dingen kijk ik eerst ff op http://cityville.wikia.com, wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik al die tijdgebonden goals, die klik ik niet aan steeds
Eerst die cv goal af met die 600 goals erin
Doeidoeiquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed douchen en aankleden en richting zwembad, tot vanmiddag en Kitty als ik je niet meer spreek have fun met sintje spelen enzo
Joejoequote:Op zaterdag 3 december 2011 09:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed douchen en aankleden en richting zwembad, tot vanmiddag en Kitty als ik je niet meer spreek have fun met sintje spelen enzo
Sinterklaas zijn baard likken met zijn negerkop.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
Volgende week mag hij diploma zwemmen m.a.w. hij heeft hem in tha pocket
Mijn moeder gaat altijd met hem naar zwemles omdat het tijdens mijn werk valt, hij is echt goed in borstcrawlquote:
Die zien we over een paar jaar op de Olympische spelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat altijd met hem naar zwemles omdat het tijdens mijn werk valt, hij is echt goed in borstcrawl
Denk het niet, hij vindt zijn A wel voldoendequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zien we over een paar jaar op de Olympische spelen?
Nja, prima tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vindt zijn A wel voldoende
Volgende week, wat ik op zich wel balen vind want dan is hij bij zijn vader maar jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, prima toch
Wanneer moet hij afzwemmen?
Maar je gaat er wel naartoe toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week, wat ik op zich wel balen vind want dan is hij bij zijn vader maar ja
Natuurlijkquote:
Ik kan niet wachten tot morgen Ian ook niet zei hij, lekker de kerstmeuk neerknallenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, even wat nieuw spul voor in de woonkamer kerstboom.
Ik nietquote:
I knowquote:
Ik moest even googlen wat een tajine was, maar ik weet het! Hahaha die heeft mijn schoonmama ookquote:Op zondag 4 december 2011 09:52 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben verwend gisteren
HP allebei de delen van 7 gehad op dvd, ovenwanten en schort beide zwart en mijn tajine
Lekker in koken op 1e kerstdagquote:Op zondag 4 december 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wat een tajine was, maar ik weet het! Hahaha die heeft mijn schoonmama ook
Leuke kadootjes
Leukig ja!quote:Op zondag 4 december 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
Zo eerst even de raampjes zemen voor de lichtjes ertegen aan gaan
Nom nom.. als ik thuis ben ga ik het traphek even versieren, en de pui buitenquote:Op zondag 4 december 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
Zo eerst even de raampjes zemen voor de lichtjes ertegen aan gaan
Ik ga ook even losquote:Op zondag 4 december 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nom nom.. als ik thuis ben ga ik het traphek even versieren, en de pui buiten
Nounounou gezallig!quote:Op zondag 4 december 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nom nom.. als ik thuis ben ga ik het traphek even versieren, en de pui buiten
Hatertquote:
Hooguit een brak hoofd, wat snot verweven met een zwaar hoofd. Buuuuuhquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hooguit een brak hoofd, wat snot verweven met een zwaar hoofd. Buuuuuh
Neus snuiten?quote:Op zondag 4 december 2011 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij is nu heel zielig naar de wc gegaan.. benieuwd wat ie doet..
Awwwquote:Op zondag 4 december 2011 10:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kweet niet.. misschien moet ie wel kotsen!
Bahquote:Op zondag 4 december 2011 10:18 schreef Renesite het volgende:
Het was een drolletje draaien, windjes laten en vervolgens kop onder de kraan
Maar goed, laat ik niet in een dramakut veranderen. Daar hebben we andere mensen voor.quote:
Ja dat ga ik dinsdag/woensdag doenquote:
hmmhmmm. Volgend weekend ook eens op padquote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
God ik heb net al de meeste kerstkaarten geschreven, ik wou eens vroeg zijn dit jaar
Nee ze zijn dit jaar erg meutig whaha,quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmhmmm. Volgend weekend ook eens op pad![]()
Heb je weer van die geile?
Hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze zijn dit jaar erg meutig whaha,
Nu nog kijken of ik ze wel op tijd wegstuur
quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
Ik ga serie kijken op bed, kijken of het nu wel of niet wat is, Games of Thrones, ben er nog niet uit, toedels
Euhhhhhquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Oh ik ben zo'n warhoofd
Ian is de zesde jarig toch?
De achtste ja? Ik kan het niet terugvindenquote:
Ja, ik hoop dat Patrick er om denktquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
De achtste ja? Ik kan het niet terugvinden
Oh help, ik had gehoopt gewoon eens voor een keertje het kaartje ook echt op de verjaardag zelf aan te laten komen
de achtste!quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
Wil Kally dan wel Ian zelf dan wel iemand anders die het weet nu naar voren stappen?
Wut?quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
Wil Kally dan wel Ian zelf dan wel iemand anders die het weet nu naar voren stappen?
quote:Op maandag 5 december 2011 06:26 schreef Ian_Nick het volgende:
De kleine man blijkt gewoon hartstikke onschuldig. Er zat een scheur in het bekertje.
quote:Op maandag 5 december 2011 06:26 schreef Ian_Nick het volgende:
De kleine man blijkt gewoon hartstikke onschuldig. Er zat een scheur in het bekertje.
quote:Op maandag 5 december 2011 06:23 schreef Ian_Nick het volgende:
De jongste: Ian, er is iets vreselijks gebeurd, mijn beker met water is omgevallen!
*Ian doet slaperige zombiewalk naar slaapkamer, begint water op te ruimen en doet een voetbalmuntding vinden, doorweekt, en het karton helemaal kapodt
De jongste: Oh nee! Oh... het is Ajax! Dat maakt niet uit, ik haat Ajax![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
Ik ga serie kijken op bed, kijken of het nu wel of niet wat is, Games of Thrones, ben er nog niet uit, toedels
Vanavond broodjes knakworst en soep. Simpel eten voor het sporten gaanquote:Op maandag 5 december 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
knakworstjes
Ik twijfelde nog over draadjesvlees, maar was gewoon 8 euro
Dus ik haal wel een keer in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |